Mass Effect 3 ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:56 schreef Esses het volgende:
[..]
Mass effect
Ondertoon:
Teleurgesteld.
Ik vond de hele serie eigenlijk niet echt je van het.quote:
Ohquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik vond de hele serie eigenlijk niet echt je van het.
Ondertoon:
Goed bedoelend.
Hoezo ben je zo verwonderd daarover?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh
Ondertoon:
Lichte verwondering
Omdat ik de serie (lees: deel 1 en 2) zelf wel erg goed vond, vooral de gedetailleerde en uitgediepte wereld/rassen. Deel 3 vond ik teleurstellend.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:59 schreef Esses het volgende:
[..]
Hoezo ben je zo verwonderd daarover?
Ondertoon:
Ontwikkeling van de competentie interpersoonlijke sensitiviteit dus: oprechte interesse
Ah vandaar, nja het viel mij wat tegen omdat... ja waarom eigenlijk. Het kon mij gewoon op een gegeven moment niet meer boeien, dat was vervelend.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Omdat ik de serie (lees: deel 1 en 2) zelf wel erg goed vond, vooral de gedetailleerde en uitgediepte wereld/rassen. Deel 3 vond ik teleurstellend.
Dat kan, ieder zijn ding. Ik was vooral benieuwd over waar het verhaal nou naartoe zou gaan. Ben meestal niet zo heel erg van de RPG's echter, hoewel Mass Effect 2 maar 2% RPG en 98% shooter was. Laat staan ME3..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Ah vandaar, nja het viel mij wat tegen omdat... ja waarom eigenlijk. Het kon mij gewoon op een gegeven moment niet meer boeien, dat was vervelend.
Ondertoon:
Verheldering, enthousiasme over gamediscussies, verwondering over het wel leuk vinden van deel 1 en 2 door sam.
Naja games als baldurs gate enzo vond ik dan helemaal geweldigquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat kan, ieder zijn ding. Ik was vooral benieuwd over waar het verhaal nou naartoe zou gaan. Ben meestal niet zo heel erg van de RPG's echter, hoewel Mass Effect 2 maar 2% RPG en 98% shooter was. Laat staan ME3..
ME1 was nog wel een full-blown RPG. Irritant at times.
Voor mijn tijd nog. Niet gespeeld. Ben niet zo heel erg van de RPG's.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:09 schreef Esses het volgende:
[..]
Naja games als baldurs gate enzo vond ik dan helemaal geweldig
Ondertoon:
Enthousiasme
Dragon age kon mij ook niet echt boeien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Voor mijn tijd nog. Niet gespeeld. Ben niet zo heel erg van de RPG's.
Baldurs gate is trouwens ook van Bioware. Heb na Mass Effect een andere game van Bioware geprobeerd: Dragon Age. Maar kon me niet boeien.
Stemming? Ondertoon! Als je me na doet, doe het goed.quote:
Zuigen, doen ze bij beSNIJdenissen ook!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:39 schreef Nibb-it het volgende:
Jongens, ik heb een paper cut. Wat nu? Ik denk dat ik zo flauw ga vallen.
Hak je vinger eraf en brand het dicht met een luciferquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:39 schreef Nibb-it het volgende:
Jongens, ik heb een paper cut. Wat nu? Ik denk dat ik zo flauw ga vallen.
Je snapte mijn pun niet?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hak je vinger eraf en brand het dicht met een lucifer![]()
Dank, ga het gelijk proberen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hak je vinger eraf en brand het dicht met een lucifer![]()
Mag ik helpen?quote:
Je mag je ondertoon achterwege laten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:48 schreef Esses het volgende:
[..]
Mag ik helpen?
Ondertoon: Enthousiast.
Waarom?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:49 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Je mag je ondertoon achterwege laten.
Ik weet niet of ik dit als een bedreiging, een grote voorliefde voor het afhakken van willekeurige ledematen, sadisme of beleefdheid moet interpreteren (of een mix van alle voorgaande dingen..)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:48 schreef Esses het volgende:
[..]
Mag ik helpen?
Ondertoon: Enthousiast.
Sorry, beleefdheid, en teamworkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit als een bedreiging, een grote voorliefde voor het afhakken van willekeurige ledematen, sadisme of beleefdheid moet interpreteren (of een mix van alle voorgaande dingen..).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |