Jij moet een post door het slotje heen doen en dan is ie vol.quote:Op maandag 19 november 2012 20:58 schreef sp3c het volgende:
ik doe mijn best!
volgens mij heb ik de reeks gebroken
Ik vind synchroondiscussies soms maar verwarrend. Zoals nu ookquote:Op maandag 19 november 2012 19:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat eerste sterft wel een stille dood, ironisch hehe.
quote:Op maandag 19 november 2012 23:36 schreef Ali_Baas het volgende:
[..]
Palliewood weer eens aan het werk.
Dit is een plaatje uit Libanon niet uit pallieland.
Vervelende spelfout inderdaad. De algemeen geaccepteerde term is Pallywood.quote:Op dinsdag 20 november 2012 01:45 schreef Kees22 het volgende:
Zitten alle moderators te slapen of zijn ze oververmoeid?
[..]![]()
Dank je wel.quote:
Dank je!quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:45 schreef Disana het volgende:
NWS / OJ Simpson toch onschuldig?
NWS / O.J Simpson misschien daadwerkelijk onschuldig aan moorden.
Een dubbelaartje.
Ik was eerder. En mijn OP is tevens beterquote:Op woensdag 21 november 2012 12:19 schreef Disana het volgende:
NWS / Roken pas vanaf 18 jaar
NWS / Rookregels strenger: geen sigaretten kopen onder 18 jaar
En maar paffen.
Ik heb de eerste het eerst genoemdquote:Op woensdag 21 november 2012 12:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik was eerder. En mijn OP is tevens beter
Nee, de term pallies (en verwante termen) is niet toegestaan. Net zo min als de term smouzen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 08:54 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Vervelende spelfout inderdaad. De algemeen geaccepteerde term is Pallywood.
Het is maar een heel dun laagje "legitimiteit" waarmee je je hypocrisie bedekt, Kees... en het laagje schijnt door.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:34 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, de term pallies (en verwante termen) is niet toegestaan. Net zo min als de term smouzen.
En terecht!
Hypocrisie? Het heeft me moeite genoeg gekost om dit te realiseren.quote:Op donderdag 22 november 2012 08:20 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Het is maar een heel dun laagje "legitimiteit" waarmee je je hypocrisie bedekt, Kees... en het laagje schijnt door.
Is dichtquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:55 schreef DeParo het volgende:
NWS / IDF soldiers kill 1 Palestinian, wound at least 10
Dit wordt al uitvoerig besproken in het Centrale Topic en het is weer Medi die dit blijft doen consequent lijkt het wel tegenwoordig.
Mjah, heb het topic niet eerder opgemerkt en tis jammer dat het dan weer zo verkloot wordt qua alu-gedrag. Zal eens kijken of BNW er nog wat mee wil.quote:Op zondag 25 november 2012 07:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kan dit topic dicht? -> NWS / De liegende overheid
TS verwijst naar een bericht dat hijzelf geschreven heeft op een site. Alhoewel het wat discussie uitlokt (maar wat niet op Fok!.....) is het geen nieuws, maar een mening. Misschien iets voor klaagbaak of zo.
Met dat uitroepteken erbij klopte hetquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
wat weinig R-en. lijkt wel of ik er een mis
Mag deze uberintelligente user even een waarschuwing oid.quote:Op maandag 26 november 2012 02:36 schreef newsman01 het volgende:
Het word eens tijd dat we weer moslims gaan vergassen.
Groet de Proleet Mohammed.
Inderdaad, het is wordt.quote:Op maandag 26 november 2012 02:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mag deze uberintelligente user even een waarschuwing oid.
Dank jequote:Op maandag 26 november 2012 02:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mag deze uberintelligente user even een waarschuwing oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |