ja denk het welquote:
Op de site van Net5: http://www.net5.nl/progra(...)-bachelor-de-vrouwenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan nog geen pics van de dames vinden
Oh dan komen die later wel toch? Er vallen toch vrouwen af (geloof ik)(quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan nog geen pics van de dames vinden
Ik val er ook niet op maar begrijp wel wat anderen erin zien zeg maar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:54 schreef Injetta het volgende:
Ha ha, die vorige was inderdaad ook vreselijk zeg...
Dan is deze wel iets beter, maar nog steeds vind ik het drie keer niks.
Zo'n slappe mond en ook een beetje een domme uitstraling.
Omdat je ook op de site van RTL zitquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Staan de oude nog
http://www.rtl.nl/programma/debachelorcuracao/dames/
hmm bij net 5 dit: http://www.net5.nl/programmas/de-bachelorquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Omdat je ook op de site van RTL zit
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:56 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
ik ben 21 en neem mijn 3 jarig zoontje mee...
dan liever een ballon :-)
Lekker naïef ook weer. Hij is vriendelijk tegen iedereen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:55 schreef MissJ het volgende:
omg die ene die roept dat ze gelijk een connectie met hem heeft
Schatje, ik heb je net de link gegevenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hmm bij net 5 dit: http://www.net5.nl/programmas/de-bachelor
Nou dan zijn we snel klaar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef MissJ het volgende:
oeh deze krullenbol vind hem erg leuk en hij haar ook volgens mij
Vond ik ook al. Zo geweldig is hij ook weer niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef MissJ het volgende:
Dat vind ik ook altijd zo opmerkelijk he, dat alle dames hem helemaal geweldig vinden. Dat is toch onmogelijk zowat?
Ja, sowieso die met die krullen en het huidkleurige jurkje.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
Heeft iemand hem nou herkend als de kapitein?
Ja een paar....quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
Heeft iemand hem nou herkend als de kapitein?
Ik vind haar er leuker uitzien dan al die dertien-in-een-dozijn plamuurmutsjes.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:59 schreef Mascleta het volgende:
Verbazend. Je kan niet zeggen dat hij op het uiterlijk af gaat. Of is mijn smaak slecht?
Ik vind haar leuker dan veel van die opgemaakte poppetjes.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:59 schreef Mascleta het volgende:
Verbazend. Je kan niet zeggen dat hij op het uiterlijk af gaat. Of is mijn smaak slecht?
Okay. Da's een minpunt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:00 schreef Moogwai10 het volgende:
Ik ken die Jacobiena trouwens ...heeft een behoorlijk tijdje meegedraaid bij Take me Out
inderdaad, mooie classy damequote:Op maandag 15 oktober 2012 22:00 schreef Limburg82 het volgende:
Nou ik mag die krullenbol wel.
Ziet er tenminste niet ordinair uit.
De zin daarbij vond ik nog erger: "Er zijn geen stoelen meer, mag ik je knie gebruiken?"quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:01 schreef MissJ het volgende:
omg gelijk vragen of je op zijn schoot mag, wat goedkoop zeg
dan knap je toch af als man?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:02 schreef Mascleta het volgende:
[..]
De zin daarbij vond ik nog erger: "Er zijn geen stoelen meer, mag ik je knie gebruiken?"
Ah dat is het. iddquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef Cee het volgende:
Overigens doet deze gast me een beetje aan Big Brother Bart denken.
Volledig mee eens. Een verschrikkelijke afknapper, met een liefdevol oogcontact kom je een stuk verder bij mij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan altijd slecht tegen dat soort vrouwen. En zinnen!
Ja... nou je het zegt. Hij heeft er wel iets van weg. Met name zijn mond en wijze van praten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef Cee het volgende:
En gewoon spontaan zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Een verschrikkelijke afknapper, met een liefdevol oogcontact kom je een stuk verder bij mij.
Nu je het zegt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef Cee het volgende:
Ze worden vanzelf ouder.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:04 schreef Moogwai10 het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of zitten er een hoop erg jonge dames bij van net 20 jr
quote:
Haha zou het voor mij wel zijn, word al moe als ik eraan denk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef Cinderella_Man het volgende:
lijkt mij doodvermoeiend voor deze kerel.....pffff
Of heel gereserveerd en ingestudeerd natuurlijk.quote:
z'n onderlip gaat ook steeds meer hangenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha zou het voor mij wel zijn, word al moe als ik eraan denk.
Ik ben ook niet zo vlot, maar spontaan klinkt zo gemaakt altijd. Lekker spontaan doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of heel gereserveerd en ingestudeerd natuurlijk.Ik ben zelf best verlegen maar gewoon een leuk gesprek hebben is toch beter dan zo nep doen?
Komt me vaag bekend voor ja, mediageil typetje dus ook.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:05 schreef zoem het volgende:
Die donkere komt toch ook uit Take Me Out?
Ja, de eerste die uit de auto stapte toenstraks.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh tis nu al bekend wie zijn beste vriendin is?
Ik herkende haar hoofd ook al. Lijkt ook een beetje op de donkere versie van Cruella de Vil, beetje eng gezicht.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:06 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Komt me vaag bekend voor ja, mediageil typetje dus ook.
ja he, nogal toevallig anders als ze los van elkaar allemaal voor een andere kleur hebben gekozen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Het lijkt wel of ze met de casting expres allemaal een andere kleur jurk moesten kiezen
Dat, hij slist ook een beetje...quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:06 schreef Injetta het volgende:
Ik erger me aan die hangende onderlip......
Lekker spontaan doen is dus eigenlijk voorbereidend spontaan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo vlot, maar spontaan klinkt zo gemaakt altijd. Lekker spontaan doen.
Ze helpt alleen met de keuze wie er mee mogen volgens mij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh tis nu al bekend wie zijn beste vriendin is?
Te vroeg.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
Wel een beetje jammer dat hij dat verteld.
Zij dus:quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik herkende haar hoofd ook al. Lijkt ook een beetje op de donkere versie van Cruella de Vil, beetje eng gezicht.
Haha, nu je het zegt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is net een donkere Trijntje Oosterhuis.
Gewoon een beetje ouwehoerenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lekker spontaan doen is dus eigenlijk voorbereidend spontaan.
Mensen moeten gewoon normaal doen en niet zo cheesy.
Dat is toch niet degene die als eerste een roos kreeg?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:11 schreef Moogwai10 het volgende:
Hier nog wat info over die Jacobien:
http://www.tvtalent.nl/disp_user.php?id=1443
Probeert gewoon weer wat extra tv-uurtjes mee te pakken.
Volgens mij wel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:13 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Dat is toch niet degene die als eerste een roos kreeg?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:13 schreef Injetta het volgende:
OK, ze hebben ze dus waarschijnlijk allemaal van een casting bureau geplukt.
Allemaal?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:13 schreef Injetta het volgende:
OK, ze hebben ze dus waarschijnlijk allemaal van een casting bureau geplukt.
Ja maar voor die anderen ik zag hem net met haar naar achteren lopenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, de eerste die uit de auto stapte toenstraks.
quote:
Dus iemand als ik zou niet mee kunnen doen? Al zou ik willen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:16 schreef Mascleta het volgende:
Meestal sturen productiemaatschappijen via castingbureaus er mailtjes uit naar leden als er kandidaten gezocht worden. Krijg ook geregeld zulke mailtjes in mijn mailbox.
Heeft ze een snor?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:16 schreef ChatGirl het volgende:
Het is zo net 'wie is het' met al die lijstjes
Jij lijkt ook op een lekker wijf?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:16 schreef Mascleta het volgende:
Meestal sturen productiemaatschappijen via castingbureaus er mailtjes uit naar leden als er kandidaten gezocht worden. Krijg ook geregeld zulke mailtjes in mijn mailbox.
Godver, Ceequote:Op maandag 15 oktober 2012 22:16 schreef Cee het volgende:
Manon heeft een beetje een 'ongemakkelijke' huid.
Begreep hm ook al niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
"ik ga de roos krijgen, anders deed ik niet mee met t programma"
Heb je ergens een oproep gezien voor deelnemers? Nee? dan wordt het moeilijk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus iemand als ik zou niet mee kunnen doen? Al zou ik willen?
Inderdaad een beetje vreemde logica.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
"ik ga de roos krijgen, anders deed ik niet mee met t programma"
Ja, niet vriendelijk.quote:
Daar heb ik niet naar gezocht.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:17 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Heb je ergens een oproep gezien voor deelnemers? Nee? dan wordt het moeilijk.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:18 schreef Cee het volgende:
Als die vriendin van 'm straks 'toppiejoppie' gaat zeggen en d'r pruik afdoet dan weten we genoeg.
Het kwartje valt hier. Inderdaad! Ze lijkt op Inge de Bruijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:18 schreef Cee het volgende:
Als die vriendin van 'm straks 'toppiejoppie' gaat zeggen en d'r pruik afdoet dan weten we genoeg.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:18 schreef Cee het volgende:
Uhm nee. Ik bedoel uiteraard voor allerlei dingen. Zoals vermorgen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:19 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Uhm nee. Ik bedoel uiteraard voor allerlei dingen. Zoals vermorgen:40 hele euro's!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, da's je beeldbuis weer die opspeelt!
Kim toch?quote:
Wie was dat ook al weer?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:21 schreef vencodark het volgende:
Ik hoop niet die schoot-meid met die roze jurk.
Goofy pretbekquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:23 schreef Mascleta het volgende:
Sara doet me denken aan Georgina Verbaan, maar vraag me niet waarom.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:25 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Die krijgt de laatste. Denk ik.
Lag er wel dik op ja gezien de camera shotsquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:25 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Die krijgt de laatste. Denk ik.
Jaquote:
Ja volgens mij is dit helemaal niet spontaan en echt enzulks!!!11quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
OMG is dit gescreent!??! dan ga ik het echt niet meer kijken!!
Ik ook.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:27 schreef Silenus het volgende:
Oh ik dacht dat ze met die boot naar Suriname gingen.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
d'Ebonique Larouche Chantonella F'nique.
inderdaad.. Ze leek me eerst wel leuk, maar valt zwaar tegen!quote:
Kan heel snel gaan jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:27 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Zat net ook al te denken dat ik al een beetje een hekel aan haar begin te krijgen
Afgeschreven hier op Fok! Daaag krullenbol.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:28 schreef Moogwai10 het volgende:
Krullebol heeft teveel tv-ervaring om nog echt te zijn, beetje omhooggevallen.
Is er al een topicquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ach, de maandagavond is toch al vergooid, kan dit er ook wel bij.
Ze is van take me outquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:28 schreef Moogwai10 het volgende:
Krullebol heeft teveel tv-ervaring om nog echt te zijn, beetje omhooggevallen.
Oh, dat heb ik nooit gevolgd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze is van take me out
Dit. Ze leek even anders dan de anderen. Maar ze is echt niet leuk...quote:
Daar hebben we hier op de Nederlandse tv al een 'groot licht' aan overgehouden. kuch kuchquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze is van take me out
Zo te lezen zitten er een hoop daarvandaan hierquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze is van take me out
Ergens moet je een grens trekken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[NET 5] Schoonloeders
Niemand?
quote:BACHELOR
311.000
Ik denk dat het merendeel simpele mokkels zijn die zich inschrijven bij een castingbureauquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:17 schreef Mignon het volgende:
Hij is echt goddelijk. Maar al die vrouwen zijn werkelijk stuk voor stuk geen heldere lichten. Was dat een voorkeur van hem?
Volgens mij lijkt dat door haar haar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:34 schreef MissJ het volgende:
heeft zij nou een heel lange nek of lijkt dat maar zo?
Dat is een feit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:34 schreef MissJ het volgende:
heeft zij nou een heel lange nek of lijkt dat maar zo?
Inderdaad ja.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:47 schreef zoem het volgende:
Jammer dat De Bachelor tegenover ANTM staat.
Er zijn gewoon te veel programma's op maandag. Vroeger was dat beter verspreid.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:51 schreef Injetta het volgende:
Ha, ha.. ik raak helemaal gestresst van alles tegelijk en dan beslissen wat ik ga kijken, wat opnemen, wat in de herhaling, wat bij uitzending gemist.....![]()
en op dinsdag is er niks op tvquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:54 schreef zoem het volgende:
[..]
Er zijn gewoon te veel programma's op maandag. Vroeger was dat beter verspreid.
Ze moeten woensdag filmdag afschaffen, toch alleen maar flutfilmsquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
en op dinsdag is er niks op tv
Nou woensdag moet ik altijd trainen dus datr vind ik dan niet zo ergquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:56 schreef zoem het volgende:
[..]
Ze moeten woensdag filmdag afschaffen, toch alleen maar flutfilms
doen ze echt expres denk ik in de hoop dat mensen op RTL5 blijven om aansluitend ANTM te kijken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:56 schreef Mascleta het volgende:
Love in the Wild heeft irritante overlap met Bachelor. Balen.
Ik vind haar ook steeds verschrikkelijker overkomen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:56 schreef Injetta het volgende:
Die Jacobien trekt wel heel erg veel de aandacht. Echt irritant zo.
Voor Katinka letterlijk en figuurlijk zo te horenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:01 schreef Markeerstift het volgende:
Lijkt me best kut, deze date. Je gaat gegarandeerd heel hard zweten..
Ik zou daar al zweten als ik niks uit zou voeren. Laat staan als ik ook nog zou gaan fietsen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:01 schreef Markeerstift het volgende:
Lijkt me best kut, deze date. Je gaat gegarandeerd heel hard zweten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |