De zin daarbij vond ik nog erger: "Er zijn geen stoelen meer, mag ik je knie gebruiken?"quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:01 schreef MissJ het volgende:
omg gelijk vragen of je op zijn schoot mag, wat goedkoop zeg
dan knap je toch af als man?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:02 schreef Mascleta het volgende:
[..]
De zin daarbij vond ik nog erger: "Er zijn geen stoelen meer, mag ik je knie gebruiken?"
Ah dat is het. iddquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef Cee het volgende:
Overigens doet deze gast me een beetje aan Big Brother Bart denken.
Volledig mee eens. Een verschrikkelijke afknapper, met een liefdevol oogcontact kom je een stuk verder bij mij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan altijd slecht tegen dat soort vrouwen. En zinnen!
Ja... nou je het zegt. Hij heeft er wel iets van weg. Met name zijn mond en wijze van praten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef Cee het volgende:
En gewoon spontaan zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Een verschrikkelijke afknapper, met een liefdevol oogcontact kom je een stuk verder bij mij.
Nu je het zegt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef Cee het volgende:
Ze worden vanzelf ouder.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:04 schreef Moogwai10 het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of zitten er een hoop erg jonge dames bij van net 20 jr
quote:
Haha zou het voor mij wel zijn, word al moe als ik eraan denk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef Cinderella_Man het volgende:
lijkt mij doodvermoeiend voor deze kerel.....pffff
Of heel gereserveerd en ingestudeerd natuurlijk.quote:
z'n onderlip gaat ook steeds meer hangenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha zou het voor mij wel zijn, word al moe als ik eraan denk.
Ik ben ook niet zo vlot, maar spontaan klinkt zo gemaakt altijd. Lekker spontaan doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of heel gereserveerd en ingestudeerd natuurlijk.Ik ben zelf best verlegen maar gewoon een leuk gesprek hebben is toch beter dan zo nep doen?
Komt me vaag bekend voor ja, mediageil typetje dus ook.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:05 schreef zoem het volgende:
Die donkere komt toch ook uit Take Me Out?
Ja, de eerste die uit de auto stapte toenstraks.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh tis nu al bekend wie zijn beste vriendin is?
Ik herkende haar hoofd ook al. Lijkt ook een beetje op de donkere versie van Cruella de Vil, beetje eng gezicht.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:06 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Komt me vaag bekend voor ja, mediageil typetje dus ook.
ja he, nogal toevallig anders als ze los van elkaar allemaal voor een andere kleur hebben gekozen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Het lijkt wel of ze met de casting expres allemaal een andere kleur jurk moesten kiezen
Dat, hij slist ook een beetje...quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:06 schreef Injetta het volgende:
Ik erger me aan die hangende onderlip......
Lekker spontaan doen is dus eigenlijk voorbereidend spontaan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo vlot, maar spontaan klinkt zo gemaakt altijd. Lekker spontaan doen.
Ze helpt alleen met de keuze wie er mee mogen volgens mij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh tis nu al bekend wie zijn beste vriendin is?
Te vroeg.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
Wel een beetje jammer dat hij dat verteld.
Zij dus:quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik herkende haar hoofd ook al. Lijkt ook een beetje op de donkere versie van Cruella de Vil, beetje eng gezicht.
Haha, nu je het zegt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is net een donkere Trijntje Oosterhuis.
Gewoon een beetje ouwehoerenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lekker spontaan doen is dus eigenlijk voorbereidend spontaan.
Mensen moeten gewoon normaal doen en niet zo cheesy.
Dat is toch niet degene die als eerste een roos kreeg?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:11 schreef Moogwai10 het volgende:
Hier nog wat info over die Jacobien:
http://www.tvtalent.nl/disp_user.php?id=1443
Probeert gewoon weer wat extra tv-uurtjes mee te pakken.
Volgens mij wel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:13 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Dat is toch niet degene die als eerste een roos kreeg?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:13 schreef Injetta het volgende:
OK, ze hebben ze dus waarschijnlijk allemaal van een casting bureau geplukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |