De zin daarbij vond ik nog erger: "Er zijn geen stoelen meer, mag ik je knie gebruiken?"quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:01 schreef MissJ het volgende:
omg gelijk vragen of je op zijn schoot mag, wat goedkoop zeg
dan knap je toch af als man?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:02 schreef Mascleta het volgende:
[..]
De zin daarbij vond ik nog erger: "Er zijn geen stoelen meer, mag ik je knie gebruiken?"
Ah dat is het. iddquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef Cee het volgende:
Overigens doet deze gast me een beetje aan Big Brother Bart denken.
Volledig mee eens. Een verschrikkelijke afknapper, met een liefdevol oogcontact kom je een stuk verder bij mij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan altijd slecht tegen dat soort vrouwen. En zinnen!
Ja... nou je het zegt. Hij heeft er wel iets van weg. Met name zijn mond en wijze van praten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef Cee het volgende:
En gewoon spontaan zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Een verschrikkelijke afknapper, met een liefdevol oogcontact kom je een stuk verder bij mij.
Nu je het zegt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef Cee het volgende:
Ze worden vanzelf ouder.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:04 schreef Moogwai10 het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of zitten er een hoop erg jonge dames bij van net 20 jr
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |