ja denk het welquote:
Op de site van Net5: http://www.net5.nl/progra(...)-bachelor-de-vrouwenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan nog geen pics van de dames vinden
Oh dan komen die later wel toch? Er vallen toch vrouwen af (geloof ik)(quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan nog geen pics van de dames vinden
Ik val er ook niet op maar begrijp wel wat anderen erin zien zeg maar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:54 schreef Injetta het volgende:
Ha ha, die vorige was inderdaad ook vreselijk zeg...
Dan is deze wel iets beter, maar nog steeds vind ik het drie keer niks.
Zo'n slappe mond en ook een beetje een domme uitstraling.
Omdat je ook op de site van RTL zitquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Staan de oude nog
http://www.rtl.nl/programma/debachelorcuracao/dames/
hmm bij net 5 dit: http://www.net5.nl/programmas/de-bachelorquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Omdat je ook op de site van RTL zit
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:56 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
ik ben 21 en neem mijn 3 jarig zoontje mee...
dan liever een ballon :-)
Lekker naïef ook weer. Hij is vriendelijk tegen iedereen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:55 schreef MissJ het volgende:
omg die ene die roept dat ze gelijk een connectie met hem heeft
Schatje, ik heb je net de link gegevenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hmm bij net 5 dit: http://www.net5.nl/programmas/de-bachelor
Nou dan zijn we snel klaar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef MissJ het volgende:
oeh deze krullenbol vind hem erg leuk en hij haar ook volgens mij
Vond ik ook al. Zo geweldig is hij ook weer niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef MissJ het volgende:
Dat vind ik ook altijd zo opmerkelijk he, dat alle dames hem helemaal geweldig vinden. Dat is toch onmogelijk zowat?
Ja, sowieso die met die krullen en het huidkleurige jurkje.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
Heeft iemand hem nou herkend als de kapitein?
Ja een paar....quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
Heeft iemand hem nou herkend als de kapitein?
Ik vind haar er leuker uitzien dan al die dertien-in-een-dozijn plamuurmutsjes.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:59 schreef Mascleta het volgende:
Verbazend. Je kan niet zeggen dat hij op het uiterlijk af gaat. Of is mijn smaak slecht?
Ik vind haar leuker dan veel van die opgemaakte poppetjes.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:59 schreef Mascleta het volgende:
Verbazend. Je kan niet zeggen dat hij op het uiterlijk af gaat. Of is mijn smaak slecht?
Okay. Da's een minpunt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:00 schreef Moogwai10 het volgende:
Ik ken die Jacobiena trouwens ...heeft een behoorlijk tijdje meegedraaid bij Take me Out
inderdaad, mooie classy damequote:Op maandag 15 oktober 2012 22:00 schreef Limburg82 het volgende:
Nou ik mag die krullenbol wel.
Ziet er tenminste niet ordinair uit.
De zin daarbij vond ik nog erger: "Er zijn geen stoelen meer, mag ik je knie gebruiken?"quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:01 schreef MissJ het volgende:
omg gelijk vragen of je op zijn schoot mag, wat goedkoop zeg
dan knap je toch af als man?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:02 schreef Mascleta het volgende:
[..]
De zin daarbij vond ik nog erger: "Er zijn geen stoelen meer, mag ik je knie gebruiken?"
Ah dat is het. iddquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef Cee het volgende:
Overigens doet deze gast me een beetje aan Big Brother Bart denken.
Volledig mee eens. Een verschrikkelijke afknapper, met een liefdevol oogcontact kom je een stuk verder bij mij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan altijd slecht tegen dat soort vrouwen. En zinnen!
Ja... nou je het zegt. Hij heeft er wel iets van weg. Met name zijn mond en wijze van praten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef Cee het volgende:
En gewoon spontaan zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Een verschrikkelijke afknapper, met een liefdevol oogcontact kom je een stuk verder bij mij.
Nu je het zegt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef Cee het volgende:
Ze worden vanzelf ouder.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:04 schreef Moogwai10 het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of zitten er een hoop erg jonge dames bij van net 20 jr
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |