Er zijn gewoon te veel programma's op maandag. Vroeger was dat beter verspreid.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:51 schreef Injetta het volgende:
Ha, ha.. ik raak helemaal gestresst van alles tegelijk en dan beslissen wat ik ga kijken, wat opnemen, wat in de herhaling, wat bij uitzending gemist.....![]()
en op dinsdag is er niks op tvquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:54 schreef zoem het volgende:
[..]
Er zijn gewoon te veel programma's op maandag. Vroeger was dat beter verspreid.
Ze moeten woensdag filmdag afschaffen, toch alleen maar flutfilmsquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
en op dinsdag is er niks op tv
Nou woensdag moet ik altijd trainen dus datr vind ik dan niet zo ergquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:56 schreef zoem het volgende:
[..]
Ze moeten woensdag filmdag afschaffen, toch alleen maar flutfilms
doen ze echt expres denk ik in de hoop dat mensen op RTL5 blijven om aansluitend ANTM te kijken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:56 schreef Mascleta het volgende:
Love in the Wild heeft irritante overlap met Bachelor. Balen.
Ik vind haar ook steeds verschrikkelijker overkomen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:56 schreef Injetta het volgende:
Die Jacobien trekt wel heel erg veel de aandacht. Echt irritant zo.
Voor Katinka letterlijk en figuurlijk zo te horenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:01 schreef Markeerstift het volgende:
Lijkt me best kut, deze date. Je gaat gegarandeerd heel hard zweten..
Ik zou daar al zweten als ik niks uit zou voeren. Laat staan als ik ook nog zou gaan fietsen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:01 schreef Markeerstift het volgende:
Lijkt me best kut, deze date. Je gaat gegarandeerd heel hard zweten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |