Lag er wel dik op ja gezien de camera shotsquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:25 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Die krijgt de laatste. Denk ik.
Jaquote:
Ja volgens mij is dit helemaal niet spontaan en echt enzulks!!!11quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
OMG is dit gescreent!??! dan ga ik het echt niet meer kijken!!
Ik ook.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:27 schreef Silenus het volgende:
Oh ik dacht dat ze met die boot naar Suriname gingen.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
d'Ebonique Larouche Chantonella F'nique.
inderdaad.. Ze leek me eerst wel leuk, maar valt zwaar tegen!quote:
Kan heel snel gaan jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:27 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Zat net ook al te denken dat ik al een beetje een hekel aan haar begin te krijgen
Afgeschreven hier op Fok! Daaag krullenbol.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:28 schreef Moogwai10 het volgende:
Krullebol heeft teveel tv-ervaring om nog echt te zijn, beetje omhooggevallen.
Is er al een topicquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ach, de maandagavond is toch al vergooid, kan dit er ook wel bij.
Ze is van take me outquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:28 schreef Moogwai10 het volgende:
Krullebol heeft teveel tv-ervaring om nog echt te zijn, beetje omhooggevallen.
Oh, dat heb ik nooit gevolgd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze is van take me out
Dit. Ze leek even anders dan de anderen. Maar ze is echt niet leuk...quote:
Daar hebben we hier op de Nederlandse tv al een 'groot licht' aan overgehouden. kuch kuchquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze is van take me out
Zo te lezen zitten er een hoop daarvandaan hierquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze is van take me out
Ergens moet je een grens trekken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[NET 5] Schoonloeders
Niemand?
quote:BACHELOR
311.000
Ik denk dat het merendeel simpele mokkels zijn die zich inschrijven bij een castingbureauquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:17 schreef Mignon het volgende:
Hij is echt goddelijk. Maar al die vrouwen zijn werkelijk stuk voor stuk geen heldere lichten. Was dat een voorkeur van hem?
Volgens mij lijkt dat door haar haar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:34 schreef MissJ het volgende:
heeft zij nou een heel lange nek of lijkt dat maar zo?
Dat is een feit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:34 schreef MissJ het volgende:
heeft zij nou een heel lange nek of lijkt dat maar zo?
Inderdaad ja.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:47 schreef zoem het volgende:
Jammer dat De Bachelor tegenover ANTM staat.
Er zijn gewoon te veel programma's op maandag. Vroeger was dat beter verspreid.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:51 schreef Injetta het volgende:
Ha, ha.. ik raak helemaal gestresst van alles tegelijk en dan beslissen wat ik ga kijken, wat opnemen, wat in de herhaling, wat bij uitzending gemist.....![]()
en op dinsdag is er niks op tvquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:54 schreef zoem het volgende:
[..]
Er zijn gewoon te veel programma's op maandag. Vroeger was dat beter verspreid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |