Warsteiner!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Overigens is een koude Grolsch ook lekker
Lekkerlekker.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Glenfiddich 12 y, Glenlivet 12 y uit 1991 en wat goedkope troep.
welke van die 3 heeft meeste kans? Ikea is tot 9 uur los, dan jaag ik daar anders zo even op an.. Het is niet echt een standaard foto size, is voor een kaart die ik toevallig nog tegenkwam die ik wel fraai vind voor aan de muurquote:
EENS!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Overigens is een koude Grolsch ook lekker
Mag dat?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:01 schreef deman13 het volgende:
Tering, wat juncto'tjes en plakkertjes in mn wetbundel gedaan voor tentamen privaatrecht. Is echt te makkelijk nu. Rechtshandelingen -> overeenkomsten -> voorwaarden -> uitzonderingen...
Zin in tentamen, lol.
Je moet gewoon als een echte baas niks in je wettenbundel plakken/schrijven etc.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:01 schreef deman13 het volgende:
Tering, wat juncto'tjes en plakkertjes in mn wetbundel gedaan voor tentamen privaatrecht. Is echt te makkelijk nu. Rechtshandelingen -> overeenkomsten -> voorwaarden -> uitzonderingen...
Zin in tentamen, lol.
's Avonds op de bank is juist lekker met whisky.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
welke van die 3 heeft meeste kans? Ikea is tot 9 uur los, dan jaag ik daar anders zo even op an.. Het is niet echt een standaard foto size, is voor een kaart die ik toevallig nog tegenkwam die ik wel fraai vind voor aan de muur![]()
[ afbeelding ]
[..]
EENS!
Overigens lijk ik wel alcoholist als je op mijn kamer komt; woon alleen maar heb 3 krat grolsch staanNiet alles zelf opgedronken hoor! Maar vind het heerlijk om 's avonds lekker op het bankje te laten zakken met een ijskoud grolschje en een lekker muziekje
Afhankelijk van je uni wel of niet. Zoek even goed de precieze regels bij jou op, je kunt nogal gezeik krijgen als je het verkeerd doet.quote:
Alcoholist. Beetje jezelf in slaap drinkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:57 schreef eriksd het volgende:
Overigens drink ik ook wel gewoon echte rum, even voor het slapengaan soms.
je weet dat je met die plekkertjes nergens bent hequote:Op maandag 15 oktober 2012 17:01 schreef deman13 het volgende:
Zin in tentamen, lol.
Ik heb wel iets wisky in huis, maar ben er niet heel erg fan van.. kan het wel drinken hoor daar niet van. Ben meer dol op goede biertjes. Grolsch als pilsener maar ook gewoon lekkere speciaalbiertjes etc.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:02 schreef H-D het volgende:
[..]
Je moet gewoon als een echte baas niks in je wettenbundel plakken/schrijven etc.
[..]
's Avonds op de bank is juist lekker met whisky.
Nja misschien in het cafe soms ofzo maar verder niet. Heb liever sterk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb wel iets wisky in huis, maar ben er niet heel erg fan van.. kan het wel drinken hoor daar niet van. Ben meer dol op goede biertjes. Grolsch als pilsener maar ook gewoon lekkere speciaalbiertjes etc.
Je gaat sowieso niet het juiste formaat vinden, maar dat is niet erg, gewoon zo'n witte (of donkere) rand er omheen en je poster netjes in het midden leggen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
welke van die 3 heeft meeste kans? Ikea is tot 9 uur los, dan jaag ik daar anders zo even op an.. Het is niet echt een standaard foto size, is voor een kaart die ik toevallig nog tegenkwam die ik wel fraai vind voor aan de muur![]()
[ afbeelding ]
[..]
EENS!
Overigens lijk ik wel alcoholist als je op mijn kamer komt; woon alleen maar heb 3 krat grolsch staanNiet alles zelf opgedronken hoor! Maar vind het heerlijk om 's avonds lekker op het bankje te laten zakken met een ijskoud grolschje en een lekker muziekje
Ik mag toch bij god hopen dat je je whisky niet koud hebt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:04 schreef Yreal het volgende:
ik heb 70 bier koud, 11 flessen whisky, 7 grote flessen speciaal bier en nog 14 flessen andere sterke alcohol.
Wie wil mij aanraken
Er hangt tevens een constante lucht van alcohol om je heen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:04 schreef Yreal het volgende:
ik heb 70 bier koud, 11 flessen whisky, 7 grote flessen speciaal bier en nog 14 flessen andere sterke alcohol.
Wie wil mij aanraken
Tuurlijk nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik mag toch bij god hopen dat je je whisky niet koud hebt.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:04 schreef Yreal het volgende:
Wie wil mij aanraken
nee hoor, heel veel drink ik opzich nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Er hangt tevens een constante lucht van alcohol om je heen?
Hard to believe met die waslijstquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee hoor, heel veel drink ik opzich niet
Ja dat was mijn bedoeling ook, maar zo'n rand (passe-partout) kun je die ook daar krijgen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je gaat sowieso niet het juiste formaat vinden, maar dat is niet erg, gewoon zo'n witte (of donkere) rand er omheen en je poster netjes in het midden leggen.
Gordon.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:04 schreef Yreal het volgende:
Wie wil mij aanraken
whisky is meer een verzameling dan dat ik het drink, bier staat koud omdat je nooit weet wie er langs komt en de mix stapelt een beetje op als ik ergens een goede aanbieding zie koop ik het helaas te vaakquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hard to believe met die waslijst
Heb je niet per se nodig volgens mij, meestal zit er een neutrale achtergrond in de lijst. Of zeg ik nu iets heel raars?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja dat was mijn bedoeling ook, maar zo'n rand (passe-partout) kun je die ook daar krijgen?
Ik arceer of onderstreep ook nooit eigenlijk. Scheelt ook weer want ik hoef me zo ook niet in die constant veranderende regels te verdiepen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:04 schreef Boterbartje het volgende:
Ik schrijf niets in m'n wettenbundel denk ik.. allemaal extra werkWellicht bij de artikelen die we nu veel moeten gebruiken bij privaat even arceren aan welke dingen het moet voldoen alvoren het dwaling is of wat dan ook, zodat je dat makkelijk ziet in een oogopslag
is opzich heel goed voor je parate wetkennis omdat je heel aandacht zit te lezen en tegelijk verwerkt omdat je bedenkt wat je nu gaat aanstrepen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:07 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik arceer of onderstreep ook nooit eigenlijk. Scheelt ook weer want ik hoef me zo ook niet in die constant veranderende regels te verdiepen.
Ontkenning is de eerste fase hequote:Op maandag 15 oktober 2012 17:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
whisky is meer een verzameling dan dat ik het drink, bier staat koud omdat je nooit weet wie er langs komt en de mix stapelt een beetje op als ik ergens een goede aanbieding zie koop ik het helaas te vaak
Pareltje. Op een tegel dit.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
is opzich heel goed voor je parate wetkennis omdat je heel aandacht zit te lezen en tegelijk verwerkt omdat je betekent wat je nu gaat aanstrepen.
Als de artt. behandeld worden/opdrachten ermee moet maken lees ik ze sowieso altijd heel aandachtig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
is opzich heel goed voor je parate wetkennis omdat je heel aandacht zit te lezen en tegelijk verwerkt omdat je betekent wat je nu gaat aanstrepen.
Ik weet het man. Dit gedoe achtervolgd mij al sinds 3 havoquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:12 schreef eriksd het volgende:
Ik wacht met spanning op Yreal in de master. Daar vallen punten te verliezen door foutief werkwoorden te vervoegen.
blue label kost tyfus veel geldquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:12 schreef Yreal het volgende:
The glenlivet 12 yo
The glenlivet 15 yo french oak reserve
chivas 12yo
balintines 3yo
Black label, normaal en een ce
old st andrews
dalphinie 15yo
talisker 10yo
caol ila 12yo
ragganmore 12yo
green label 2x
gold label
blue label
nog 2 kleintjes black label
edu 12yo
oh, en southern comfort
Achtervolgt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik weet het man. Dit gedoe achtervolgd mij al sinds 3 havo
hoe wat spellingspunten wat is dit?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik weet het man. Dit gedoe achtervolgd mij al sinds 3 havo
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:14 schreef Boterbartje het volgende:
Trouwens iedereen die nu achtervolgt verbeterd
Verbetert.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:14 schreef Boterbartje het volgende:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:14 schreef Boterbartje het volgende:
Dat kloptquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
blue label kost tyfus veel geld
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:13 schreef deman13 het volgende:
achtervolgt *
En boterbartje, de rest van die lijst nog wel meer. ^^
quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hoe wat spellingspunten wat is dit?
Ze hebben ook van dat lekkere Zweedse gebak. Ook wel de moeite waard.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:17 schreef Boterbartje het volgende:
Misschien vanavond toch naar de IKEA, even lijsten kijken. Heb er nog wel wat nodig, heb nog vele mooie dingen die aan de muur moeten eigenlijk!
En anders mooi softijs voor 0,50 euro
Neem even eentje voor me mee van 42 bij 65 wil je?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:17 schreef Boterbartje het volgende:
Misschien vanavond toch naar de IKEA, even lijsten kijken. Heb er nog wel wat nodig, heb nog vele mooie dingen die aan de muur moeten eigenlijk!
En anders mooi softijs voor 0,50 euro
IKEA meet?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neem even eentje voor me mee van 42 bij 65 wil je?
Eens!quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:18 schreef H-D het volgende:
[..]
Ze hebben ook van dat lekkere Zweedse gebak. Ook wel de moeite waard.
Neh, ik haal er zelf wel een. Kom in een week vlakbij drie verschillende IKEA's dus dat moet wel goedkomenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
IKEA meet?
Zwolle ligt wellicht iets verder van Hengelo maar ok, is nog te overzien!
heftruck heb ik ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eens!
Misschien moet ik m'n zwemdiploma's, VWO diploma en 'veilig heftruck rijden' certificaat ook maar aan de muur hangen, dat lijkt professioneel
Dat is wel teveel van het goede zegquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neh, ik haal er zelf wel een. Kom in een week vlakbij drie verschillende IKEA's dus dat moet wel goedkomen
Waarom neem je dan niet de moeite om het voor eens en altijd gewoon te begrijpen? Zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:19 schreef Yreal het volgende:
Hou maar op mensen, ik ga nu in een hoekje zitten snijden
Doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eens!
Misschien moet ik m'n zwemdiploma's, VWO diploma en 'veilig heftruck rijden' certificaat ook maar aan de muur hangen, dat lijkt professioneel
Dat is geen onzin. Dat is leuk. Kun je dingen kopen enzo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is wel teveel van het goede zeg
5 minuutjes rijden en ik ben op plein westermaat
(dat is dat plein van de ikea hengelo dus incl mediamarkt, intersport, mcdonalds en nog meer onzin)
Ik heb ervaring met intensief reachtruck rijden!quote:
Zeg ook niet dat het onzin is, maar 3 vestigingen.. het is allemaal hetzelfde!quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:24 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat is geen onzin. Dat is leuk. Kun je dingen kopen enzo.
dit jaar ben ik alweer met een traject bezig, maar ergens blijft het fout gaanquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:24 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Waarom neem je dan niet de moeite om het voor eens en altijd gewoon te begrijpen? Zo moeilijk is het niet.
geen veterstrik en fietsdiploma hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:23 schreef Tchock het volgende:
Ik heb alleen VWO, twee zwemdiploma's en een Engels-diploma
Ik heb nooit mijn veterstrikdiploma gehaald.. en ook m'n tafels nooitquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
geen veterstrik en fietsdiploma hebben![]()
![]()
![]()
Euh het ging ook niet over de Ikea maar over het woord onzin in je post..in de opsomming. Ik zei dat is geen onzin dat is gewoon leuk al die winkelsquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het onzin is, maar 3 vestigingen.. het is allemaal hetzelfde!
Dat gaat wel echt grote problemen opleveren hé, als je het niet onder de knie krijgt. Advocaten zitten echt op het vinkentouwtje wat dat betreft. Collegastudent deed het één keer fout in een generieke kantoormail en uit het hele land kwamen reacties. Bij consequent foutief taalgebruik zou er best ontslag kunnen volgen vrees ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
dit jaar ben ik alweer met een traject bezig, maar ergens blijft het fout gaan
ahquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:30 schreef H-D het volgende:
[..]
Euh het ging ook niet over de Ikea maar over het woord onzin in je post..in de opsomming. Ik zei dat is geen onzin dat is gewoon leuk al die winkels
Het is echt niet lastig. Ik kon er veel te laat ook nog heel weinig van, maar toen ging ik moeite doen en mede door een goede vriendin die consequent mijn fouten verbeterde maak ik er nu zelden nog een.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
dit jaar ben ik alweer met een traject bezig, maar ergens blijft het fout gaan
En terecht. Het minste wat je van een academisch geschoold jurist mag verwachten is een fatsoenlijke brief/tekst/mail..name it.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat gaat wel echt grote problemen opleveren hé, als je het niet onder de knie krijgt. Advocaten zitten echt op het vinkentouwtje wat dat betreft. Collegastudent deed het één keer fout in een generieke kantoormail en uit het hele land kwamen reacties. Bij consequent foutief taalgebruik zou er best ontslag kunnen volgen vrees ik
Maar er zitten vast ook genoeg leuke dingen!quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ah
Nee maar er zitten ook dingen als prenatal met babypruttel en praxis
ik kan goed brieven schrijven!quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:32 schreef H-D het volgende:
[..]
En terecht. Het minste wat je van een academisch geschoold jurist mag verwachten is een fatsoenlijke brief/tekst/mail..name it.
Dat stond dan ook nagenoeg in dezelfde bewoordingen boven het normantwoord van een recent tentamen. Heerlijk al die beteuterde gezichten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:32 schreef H-D het volgende:
[..]
En terecht. Het minste wat je van een academisch geschoold jurist mag verwachten is een fatsoenlijke brief/tekst/mail..name it.
Taalkundig gezien moet het ook een goede brief zijn vind ik. Het is gewoon een visitekaartje. Als ik mail oid krijg met allerlei spelfouten en grammaticale fouten haak ik veel sneller af. Dat kan gewoon na een tijdje echt niet meerquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik kan goed brieven schrijven!
ik bedoel niet taalkundig maar qua opbouw etc. krijg altijd complimenten!
Niet je zinnen met "ik" beginnen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik kan goed brieven schrijven!
ik bedoel niet taalkundig maar qua opbouw etc. krijg altijd complimenten!
Ikea, mm, intersport dus!quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:33 schreef H-D het volgende:
[..]
Maar er zitten vast ook genoeg leuke dingen!
Ik ook nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat stond dan ook nagenoeg in dezelfde bewoordingen boven het normantwoord van een recent tentamen. Heerlijk al die beteuterde gezichten.
Over het algemeen neem ik een brief ook niet meer serieus als er dergelijke fouten in staan
Wat haal je uit dat er zo'n consequentie volgt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ikea, mm, intersport dus!
Ikea gingen we in de vakantie altijd heen met vrienden en we zijn nog nooit langer dan half uur binnen geweest.. altijd door de beveiliging naar buiten geëscorteerd
Nou begin je je zin weer met "ik" !quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ikea, mm, intersport dus!
Ikea gingen we in de vakantie altijd heen met vrienden en we zijn nog nooit langer dan half uur binnen geweest.. altijd door de beveiliging naar buiten geëscorteerd
Wel sterk qua zinsbouw, maar moet hem altijd nog wel een keertje goed overlezen om spelfouten eruit te halenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:34 schreef H-D het volgende:
[..]
Taalkundig gezien moet het ook een goede brief zijn vind ik. Het is gewoon een visitekaartje. Als ik mail oid krijg met allerlei spelfouten en grammaticale fouten haak ik veel sneller af. Dat kan gewoon na een tijdje echt niet meer
Ik zal het niet meer doenquote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nou begin je je zin weer met "ik" !
Eerst gaan we met z'n 10en in bed liggen, beetje spullen uit de showroom in winkelwagens gooien, kussengevecht, gooien van matrassen.. beetje dat soort dingen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:35 schreef H-D het volgende:
[..]
Wat haal je uit dat er zo'n consequentie volgt?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nou begin je je zin weer met "ik" !
Zin met ik!quote:
Blijkt maar weer eens hoe extreem waardeloos en k*t het OV is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:38 schreef deman13 het volgende:
http://www.eersteuur.nl/?p=53
Leuk dit. Mits het betrouwbaar is.
Ja oke dan is het niet raar inderdaad.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eerst gaan we met z'n 10en in bed liggen, beetje spullen uit de showroom in winkelwagens gooien, kussengevecht, gooien van matrassen.. beetje dat soort dingen.
Mooiste was nog toen we een radio in een krat bier hadden gebouwd en daarmee in de winkel gingen chillen. Inclusief grote toeter zoals in de afbeelding hieronder en dan toeteren.. geweldig
[ afbeelding ]
maar ik ga m'n pap eens ophalen van het station! Gr gr
Ik neem aan dat het gaat om muziek luisteren op speakers of zo hard dat het hoorbaar is voor andere mensen. Waar ik het overigens geheel mee eens ben, laatst was mijn ipod leeg en heb ik een uur moeten luisteren naar een of andere rampestamp top 40-beat die lekte uit de pauperoordopjes van een overduidelijk vrijwel dove idioot.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:38 schreef deman13 het volgende:
http://www.eersteuur.nl/?p=53
Leuk dit. Mits het betrouwbaar is.
Ik kan me niet voorstellen dat zulke mensen nog geen gehoorschade hebben. Net als met elke week uitgaan.. veelal kom je boven de 100db uit hoor!quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het gaat om muziek luisteren op speakers of zo hard dat het hoorbaar is voor andere mensen. Waar ik het overigens geheel mee eens ben, laatst was mijn ipod leeg en heb ik een uur moeten luisteren naar een of andere rampestamp top 40-beat die lekte uit de pauperoordopjes van een overduidelijk vrijwel dove idioot.
Welk model heb je?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:04 schreef eriksd het volgende:
Ik heb van die shure ie-gevallen. Lekker man. Met foams. Niemand die wat hoort.
Niet intensief.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:23 schreef eriksd het volgende:
Maharbal, volg jij dat FATCA en RUBIK gebeuren een beetje? Dat is wel de toekomst van ons vak
Er zijn trouwens ook oordopjes die meer geluid naar buiten rammen dan naar binnen. Mijn broertje gebruikt van die verkrackte apple-dingen, als je ze opzet klinkt het heel normaal en als iemand anders ze op heeft klinkt het als twee kleine blikken speakertjesquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat zulke mensen nog geen gehoorschade hebben. Net als met elke week uitgaan.. veelal kom je boven de 100db uit hoor!
Gewoon muziek altijd onder 60% van volume houden, spotify premium erop en genieten
Hoe bevalt die Fiio? Ik zit ernstig te denken om er ook eentje te halen, misschien alleen de E5 dan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:06 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Welk model heb je?
Ik heb de SE215 icm Fiio E6 versterker. Gouden combi
Sowieso zijn apple oordopjes kut, voor die 30 euro heb je veel betere.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn trouwens ook oordopjes die meer geluid naar buiten rammen dan naar binnen. Mijn broertje gebruikt van die verkrackte apple-dingen, als je ze opzet klinkt het heel normaal en als iemand anders ze op heeft klinkt het als twee kleine blikken speakertjes
Ik kan niet meer zonderquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe bevalt die Fiio? Ik zit ernstig te denken om er ook eentje te halen, misschien alleen de E5 dan.
Dat hebben we nu eigenlijk al met horizontaal toezicht. Verkapte bezuinigingsmaatregelen zijn 't.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:07 schreef eriksd het volgende:
Inderdaad. Je ziet toch wel een duidelijke beweging naar meer marionet van de wetgever worden. Verwacht ook dat voor de box-3 heffing banken zullen moeten gaan inhouden in de toekomst.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat hebben we nu eigenlijk al met horizontaal toezicht. Verkapte bezuinigingsmaatregelen zijn 't.
P.S. Ik heb Sennheiser oordopjes.
P.P.S. Ik heb ook m'n duikcertificaat.
P.P.P.S. Ik heb nog een hoop andere diplomas.
P.P.P.P.S. Deze laatste zin begin ik niet met ik.
P.P.P.P.P.S Voor de luie mensen onder ons: AH XL heeft aanbieding van magnetronmaaltijden. Van ¤ 4,50 naar ¤ 0,99, en het is ook nog eens halal! Althans, de AH XL waar ik was. Geen idee of dat nou iets 'lokaal' is.
Normaal ben ik van het zelf koken, maar aangezien ik een drukke week voor de boeg heb, heb ik ingeslagen
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:27 schreef Maharbal het volgende:
Update: voor de helft op, goed te doen.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:30 schreef Maharbal het volgende:
Weggewerkt.
Recensie: goed te doen. Van dat Halal proef je niets, rare moslimieten.
Komt door het zout, dan wel je bier gaan drinkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:29 schreef Maharbal het volgende:
Update: 75% op. Maag begint te vrijmibo-en.
Ik wil sowieso geen koptelefoon, alleen maar groot en onhandigquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Sowieso zijn apple oordopjes kut, voor die 30 euro heb je veel betere.
Sennheiser en sony maken bijvoorbeeld goede oordopjes voor een nette prijs
Of een mooie bose koptelefoon met noisecancelling natuurlijk, but $$. Zolang het maar geen beats is; wat een geluidsverkrachting en wat een hipsterpruttel
Vertelquote:
Nee, dat is in ONZ. Zie je daar!quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:45 schreef Bananenman het volgende:
Is dit het WO rechten slowchattopic?
Hoezo denk je dat?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:45 schreef Bananenman het volgende:
Is dit het WO rechten slowchattopic?
Die P.P.P.P.S. was niet je laatste zinquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat hebben we nu eigenlijk al met horizontaal toezicht. Verkapte bezuinigingsmaatregelen zijn 't.
P.S. Ik heb Sennheiser oordopjes.
P.P.S. Ik heb ook m'n duikcertificaat.
P.P.P.S. Ik heb nog een hoop andere diplomas.
P.P.P.P.S. Deze laatste zin begin ik niet met ik.
P.P.P.P.P.S Voor de luie mensen onder ons: AH XL heeft aanbieding van magnetronmaaltijden. Van ¤ 4,50 naar ¤ 0,99, en het is ook nog eens halal! Althans, de AH XL waar ik was. Geen idee of dat nou iets 'lokaal' is.
Normaal ben ik van het zelf koken, maar aangezien ik een drukke week voor de boeg heb, heb ik ingeslagen
Slapen doe je 's nachts hèquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Die P.P.P.P.S. was niet je laatste zin
Waarom trouwens halal, aanpassen die moslims.. allemaal aan de stamppot met spek en dikke rookworst!
Maar anders ga ik vrijdag ook eens even flink inslaan bij de AH voor de week erna, lekker makkelijk en dus meer tijd voor tv/dutjes
Doe stiekem vaak een middagdutje tussen 1 en 3quote:
Ga je ook heel laat slapen dan? Want anders ben je toch niet meer moe denk ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Doe stiekem vaak een middagdutje tussen 1 en 3
Meestal rond 12 uur ofzoquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:44 schreef H-D het volgende:
[..]
Ga je ook heel laat slapen dan? Want anders ben je toch niet meer moe denk ik
Slapen is goed voor je, dan verwerk je wat je die dag hebt geleerd/gezien/gehoordquote:
Ja klopt. En sowieso als ik vroeg colleges heb moet ik wel een beetje op tijd gaan slapen anders ben ik echt niks meer waard dan die ochtend.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Slapen is goed voor je, dan verwerk je wat je die dag hebt geleerd/gezien/gehoord
quote:Wij van de zeilstraat zijn op zoek naar een nieuwe huisgenoot, we hebben al een aantal mensen langs laten komen maar helaas waren deze niet geschikt voor onze wensen. Wij zoeken een jonge student mannelijke van 18-22 jaar die graag mee biertjes gaat drinken en nog wel redelijk sportief is. Er is een jongen lid van het asc en 2 niet, voor ons betreft maakt het niet uit of je lid bent of niet. Stuur ff een bericht en we gaan bekijken of je een chille geschikte gozer bent.
Wordt dit een trend?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:50 schreef Boterbartje het volgende:
dus ik mensen dat vertelt... krijg ik iemand die mij kamer wil bieden.
vraag ik toch af wat ze met die jongen van plan zijn..quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:48 schreef Tchock het volgende:
Wij van de zeilstraat zijn op zoek naar een nieuwe huisgenoot, we hebben al een aantal mensen langs laten komen maar helaas waren deze niet geschikt voor onze wensen. Wij zoeken een jonge student mannelijke van 18-22 jaar die graag mee biertjes gaat drinken en nog wel redelijk sportief is. Er is een jongen lid van het asc en 2 niet, voor ons betreft maakt het niet uit of je lid bent of niet. Stuur ff een bericht en we gaan bekijken of je een chille geschikte gozer bent.
Ik had het al door voordat ik met de volgende zin bezig was maar ik heb mijn muis hier niet en dan moet ik weer met dat trackpad en alles, dus toen dacht ik.. ach laat ze maar zeuren, ik weet wel beter!quote:
Jij hebt toch ook gewoon herfstvakantie of niet?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik had het al door voordat ik met de volgende zin bezig was maar ik heb mijn muis hier niet en dan moet ik weer met dat trackpad en alles, dus toen dacht ik.. ach laat ze maar zeuren, ik weet wel beter!
Jup, ik zit nu thuis in twente; zware dag achter de rug.. eerst geslapen, toen bureau opgeruimd, pap opgehaald, pap weggebracht en ijsje bij ikea gegeten..quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:53 schreef H-D het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook gewoon herfstvakantie of niet?
Hè bah. Tentamens. Ik heb mezelf alleen voorgenomen deze vakantie ìets aan m'n scriptie te doen. Verder gewoon niks.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jup, ik zit nu thuis in twente; zware dag achter de rug.. eerst geslapen, toen bureau opgeruimd, pap opgehaald, pap weggebracht en ijsje bij ikea gegeten..
Maar ik heb aanstaande vrijdag wel deeltentamen A privaatrecht en werkcollege inleiding bedrijfskunde I
Vakantie is ook gewoon vakantie; even helemaal niets.. als je doorgaat met dingen kom je jezelf tegen later in het jaar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:55 schreef H-D het volgende:
[..]
Hè bah. Tentamens. Ik heb mezelf alleen voorgenomen deze vakantie ìets aan m'n scriptie te doen. Verder gewoon niks.
18 punten scoren volgende weekquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:55 schreef H-D het volgende:
[..]
Hè bah. Tentamens. Ik heb mezelf alleen voorgenomen deze vakantie ìets aan m'n scriptie te doen. Verder gewoon niks.
uva heeft enkel nog kerstvakantiequote:Op maandag 15 oktober 2012 19:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Vakantie is ook gewoon vakantie; even helemaal niets.. als je doorgaat met dingen kom je jezelf tegen later in het jaar.
Ik kom mezelf nu al tegen omdat ik m'n zomervakantie heb geskipt
Ja rechten heeft dus wel herfst maar management niet; daarom heb ik vrijdag werkcollege (en eigenlijk vandaag en woensdag hoorcollege). Alleen tentamen van privaat valt dan in de vakantie..quote:
Ja precies. Je moet ook gewoon je rust pakken op bepaalde momenten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Vakantie is ook gewoon vakantie; even helemaal niets.. als je doorgaat met dingen kom je jezelf tegen later in het jaar.
Ik kom mezelf nu al tegen omdat ik m'n zomervakantie heb geskipt
Das toch niet normaal!quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:57 schreef Yreal het volgende:
Ik heb trouwens 42 punten in de planning staan voor volgend blok
Ja ik heb het te weinig gedaan.. merk dat ik soms gewoon geen zin heb en lekker niets wil doen.. maarja even doorzetten tot de kerstvakantie. Ga nu juist een extreem drukke periode tegemoetquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:59 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja precies. Je moet ook gewoon je rust pakken op bepaalde momenten.
Ik wens je veel succes, knap als je het haaltquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
neu, maarja, we gaan eens kijken hoeveel we daarvan kunnen halen
Dat is ook wel weer lekker ja,quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik heb het te weinig gedaan.. merk dat ik soms gewoon geen zin heb en lekker niets wil doen.. maarja even doorzetten tot de kerstvakantie. Ga nu juist een extreem drukke periode tegemoet
MAAR WEL $$$$$$$ daar doen we het voor
Nog 1tje uit het eerste jaar, 1 uit het 2de jaar, dan staat er ivm de overgang nog een vak extra op de planning.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes, knap als je het haalt
Zeker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
En ik maar klagen met m'n drie vakkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nog 1tje uit het eerste jaar, 1 uit het 2de jaar, dan staat er ivm de overgang nog een vak extra op de planning.
Dan heb ik nog 2 vakken van macroeconomie en wil ik graag fiscaal bestuursrecht en loonheffing dit jaar al doen. Wil vanaf februari stage lopen en dan wil ik dat graag gehad hebben.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zeker!
Kerstvakantie is dan wel weer genieten met serious request!
Dan doe ik m'n kerstmannenmuts op en ga ik daar lekker pilsenHet ziet er op die foto heel zonnig, warm en on-kerstmisachtig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
schaam jequote:Op maandag 15 oktober 2012 20:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En ik maar klagen met m'n drie vakken
Was in augustusquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:13 schreef H-D het volgende:
[..]
Het ziet er op die foto heel zonnig, warm en on-kerstmisachtig uit
Trakteren op een lekkere chick? High class hoertje?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:15 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb dit jaar 78 punten op de planning en ik wil ze allemaal halen; FUCK YEAH
Als dat lukt ga ik me echt van de planeetzuipen bij een dikke te gekke party bij mij thuis en ga ik mezelf trakteren op een lekkere chick![]()
Nee bah zo ben ik nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Trakteren op een lekkere chick? High class hoertje?
Ik toch een goede 130+ alles bij elkaar opgeteld. 100+ is toch wel mijn minimum.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee bah zo ben ik niet
Neh gewoon chick regelen en verder niets.. normaal niet netjes maar altijd wel lachen en lukt meestal beste als ik dronken ben
Huh? Studiepunten of chicks?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik toch een goede 130+ alles bij elkaar opgeteld. 100+ is toch wel mijn minimum.
Ah wat een liefde! Veel studiepunten zeg; stebertje dat je bent!quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
studiepunten1 chick is voor mij genoeg
Show-offquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik toch een goede 130+ alles bij elkaar opgeteld. 100+ is toch wel mijn minimum.
Ach, beter te hoog inzetten dan te laag. Als je een vak niet doet kan je er ook niet voor slagen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ah wat een liefde! Veel studiepunten zeg; stebertje dat je bent!
Goede instelling gespot! Succes!quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ach, beter te hoog inzetten dan te laag. Als je een vak niet doet kan je er ook niet voor slagen.
Niet echt, ik krijg niet het idee dat Yreal alle vakken serieus gaat voorbereiden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Goede instelling gespot! Succes!
dankquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Goede instelling gespot! Succes!
Hoeft ook niet, als hij ze maar gaat halenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Niet echt, ik krijg niet het idee dat Yreal alle vakken serieus gaat voorbereiden.
5 vakken, iedere dag eentje. Daarnaast nog wat tijd besteden aan mijn economie als het lukt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Niet echt, ik krijg niet het idee dat Yreal alle vakken serieus gaat voorbereiden.
mwah, je schiet er niet veel mee op om alles met een 5.5 te halen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als hij ze maar gaat halen
Wel erg warm in augustus lijkt mequote:Op maandag 15 oktober 2012 20:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Was in augustus
Maar is wel lekker warm op de fiets zo'n muts, lekker over je oren en dekt je gezicht lekker warm af! Vet chill
Allemaal een 9 hoeft ook niet.. beetje er tussen in. Lekker tussen de 7 en 8 gaan zittenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
mwah, je schiet er niet veel mee op om alles met een 5.5 te halen.
Een 10 is altijd het doel. Je wil toch alles weten en begrijpen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Allemaal een 9 hoeft ook niet.. beetje er tussen in. Lekker tussen de 7 en 8 gaan zitten
Ja was alleen voor de foto haha!quote:
Je moet jezelf eigenlijk altijd een foutloos tentamen als doel stellen. Of in ieder geval een 9 ofzo. Altijd een 7-8 als doel is wel erg matig vind ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Allemaal een 9 hoeft ook niet.. beetje er tussen in. Lekker tussen de 7 en 8 gaan zitten
Tot het een keer lukt. Ze zien er wel geinig uitquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja was alleen voor de foto haha!
Heb toentertijd een heel businessplan uitgewerkt om er 50.000 binnen 2 week te verkopen met een omzet van een half miljoen. Bijna doorgegaan maar helaas op het laatste afgekapt door een partij die ik niet kon missen. Had het echt allemaal al rond, wat zo balen he
Volgend jaar weer proberen
Inderdaad. Je doel haal je namelijk vrijwel nooit, anders is het te laag. Dus als je doel al een 7 is, en die haal je meestal nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:33 schreef H-D het volgende:
[..]
Je moet jezelf eigenlijk altijd een foutloos tentamen als doel stellen. Of in ieder geval een 9 ofzo. Altijd een 7-8 als doel is wel erg matig vind ik.
T snapt hetquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad. Je doel haal je namelijk vrijwel nooit, anders is het te laag. Dus als je doel al een 7 is, en die haal je meestal niet
Daarom moet inderdaad je streefcijfer altijd een 10 zijn. Dan eindig je toch nog met een mooi cijfer.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad. Je doel haal je namelijk vrijwel nooit, anders is het te laag. Dus als je doel al een 7 is, en die haal je meestal niet
Dat probeer ik wel maar doorgaans gaat over de triviale zaken des levens (whiskey en andere alcohol-houdende dranken) waardoor je geneigd bent er snel door heen te scrollen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:36 schreef H-D het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serieus alles teruglezen hè?
Fixed.^^quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat probeer ik wel maar doorgaans gaat over de triviale belangrijke zaken des levens (whiskey en andere alcohol-houdende dranken) waardoor je geneigd bent er snel door heen te scrollen.
Misschien tijd om naar bed te gaan dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:38 schreef Maharbal het volgende:
Waar the fuck ben ik mee bezig.
Ben m'n jurisprudentielunch-beurt voor morgen aan het voorbereiden terwijl ik achter de computer zit....maar ondertussen ben ik alles fysiek aan het opschrijven in m'n yellow pad. Er gaat serieus nu pas een lampje branden dat ik het misschien ook wel in word kan typen.
tijd voor koffiequote:Op maandag 15 oktober 2012 20:38 schreef Maharbal het volgende:
Ben m'n jurisprudentielunch-beurt voor morgen aan het voorbereiden terwijl ik achter de computer zit....maar ondertussen ben ik alles fysiek aan het opschrijven in m'n yellow pad. Er gaat serieus nu pas een lampje branden dat ik het misschien ook wel in word kan typen.
Nee, druk dit datquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:38 schreef H-D het volgende:
[..]
Fixed.^^
Heb je al whisky gekocht eigenlijk?
Ik vermoed een lunch op kantoor waar recente relevante jurisprudentie besproken wordt en Maharbal daar een presentatie over een uitspraak/arrest gaat geven.quote:
Geen optie.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:39 schreef H-D het volgende:
[..]
Misschien tijd om naar bed te gaan dan?
Ik heb vandaag al zoveel cappuccino (incl. extra espresso) op dat het een wonder is dat ik nog geen rondjes aan het rennen ben hier thuis.quote:
Elke week jurisprudentielunch. Elke week bereidt iemand anders een aantal zaken voor om ze te bespreken, inclusief analyses.quote:
4 jaar is zò voorbij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:42 schreef Paxcon het volgende:
Ik wou dat ik alle kennis al had en een of andere baan had. Geen zin om weer 4 jaar te leren ofzo
eens, al is het voorbij voor je er erg in hebtquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:42 schreef Paxcon het volgende:
Ik wou dat ik alle kennis al had en een of andere baan had. Geen zin om weer 4 jaar te leren ofzo
Ik heb met mijn eigen zaakje nu 2 boetes liggen die ik denk te gaan winnen, Zou leuk zijn om zo het studeren te kunnen bekostigenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:43 schreef Boterbartje het volgende:
Ik zou ook ergens willen tekenen dat ik m'n 2 mastertitels al had.. maar zoals velen zeggen; het gaat om de weg naar het doel ipv het doel. De biertjes, de lol die je hebt en soms ook het blokken voor een tentamen.
Gewoon komende 5 jaar genieten en dan 2 jaar op reis.. dat is m'n doel!
Ik had een infokap arrest.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:38 schreef Maharbal het volgende:
Vind het wel leuk eigenlijk. Bespreek nu elke week een arrest. Mja, eigenlijk ben ik een introverte triesteling.quote:
Vind je zo'n bespreking leuk of infokap leuk?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vind het wel leuk eigenlijk. Bespreek nu elke week een arrest. Mja, eigenlijk ben ik een introverte triesteling.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vind het wel leuk eigenlijk. Bespreek nu elke week een arrest. Mja, eigenlijk ben ik een introverte triesteling.
Daarom loopt ie hier ook zo te haten de hele dagquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:50 schreef H-D het volgende:
[..]
Vind je zo'n bespreking leuk of infokap leuk?
En jij introvert? Serieus? Nooit gedacht.
Dit. Ik wou dat ik weer terug kon. Nog meer studeren, weer die vrijheid. Ik zou zo ook een paar dingen anders doenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:48 schreef Ryon het volgende:
Man, op papier ben ik al twee jaar geleden afgestudeerd. Maar de kans die je tijdens je studententijd krijgt, krijg je letterlijk maar 1 keer. Daar moet je gewoon alles uit halen.
Strijd met vrijheid van kapitaal en goederen binnen EU (dividendbelasting internationaal) en partiële eindafrekening bij zetelverplaatsing (oude wet VPB). Niet mega spannend, maar moet die dingen 'ff goed analyseren.quote:
Ik zou zo een paar dingen anders doen als ik weer op vwo zou zittenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:52 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dit. Ik wou dat ik weer terug kon. Nog meer studeren, weer die vrijheid. Ik zou zo ook een paar dingen anders doen
[..]
Strijd met vrijheid van kapitaal en goederen binnen EU (dividendbelasting internationaal) en partiële eindafrekening bij zetelverplaatsing (oude wet VPB). Niet mega spannend, maar moet die dingen 'ff goed analyseren.
watquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:53 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik zou zo een paar dingen anders doen als ik weer op vwo zou zittenmja kan niet hè
Ik vind het allebei leuk eigenlijk. Iets bondig uit kunnen leggen vind ik wel een uitdaging. Probeer het ook altijd een beetje lollig te vertellen zodat mensen erbij blijven.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:50 schreef H-D het volgende:
[..]
Vind je zo'n bespreking leuk of infokap leuk?
En jij introvert? Serieus? Nooit gedacht.
Dat scheelt wel ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het allebei leuk eigenlijk. Iets bondig uit kunnen leggen vind ik wel een uitdaging. Probeer het ook altijd een beetje lollig te vertellen zodat mensen erbij blijven.
Nee, ben ik ook niet. Was een running joke ergens anders op het forum
Eigenlijk zou je unlimited stufi moeten krijgen en wettelijk collegegeld zolang je nominaal studeert.. dus ook voor je 2e en 3e studiequote:Op maandag 15 oktober 2012 20:54 schreef Yreal het volgende:
Vooral jammer dat je door de instellingscollegetarieven niet opnieuw kunt gaan studeren
Ja.quote:
Blegh. Succes ermeequote:
Uiteraard. Namelijk zijn fiets, en als dat onmogelijk is dus de waarde van de fiets.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:57 schreef Paxcon het volgende:
Oh trouwens. Vandaag bij college ging het erover dat wanneer iemand zijn fiets uitleent (dus geen sprake van diefstal) en deze verkoopt hem aan iemand die te goeder trouw is en een redelijke prijs betaalt, laatstgenoemde beschermd wordt.
Maar dan lijkt me dat dat oorspronkelijke eigenaar van de fiets wel iets kan vorderen jegens lener?
Revindicatie; art. 5:2 BWquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:57 schreef Paxcon het volgende:
Oh trouwens. Vandaag bij college ging het erover dat wanneer iemand zijn fiets uitleent (dus geen sprake van diefstal) en deze verkoopt hem aan iemand die te goeder trouw is en een redelijke prijs betaalt, laatstgenoemde beschermd wordt.
Maar dan lijkt me dat dat oorspronkelijke eigenaar van de fiets wel iets kan vorderen jegens lener?
Ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:57 schreef Paxcon het volgende:
Aantal zeer goede docenten. Is wat meer toegespitst op praktijk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja.
Zag vandaag het curriculum van het ITC-Leiden instituut. Ik zie m'n nieuwe (postdoc) Master-mogelijkheid.
Kan wel, alleen niet bij verkoop na diefstal.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet als de verkrijger ter goeder trouw was
Wat zegt je rechtsgevoel?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:57 schreef Paxcon het volgende:
Ja, lijkt mij erg interessant.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Aantal zeer goede docenten. Is wat meer toegespitst op praktijk.
Bij verduistering moet er in een winkel oid verkocht zijn (3:86 lid 3), anders kan je revindiceren (5:2)quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:57 schreef Paxcon het volgende:
Is het ook.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:01 schreef eriksd het volgende:
Had vandaag toch weer mooi een tijdje twee horloges om. Was weer tijd om wat uit de kluis te halen en even af te wisselen
Voelde me vrij kansloos eigenlijk.
Jij hebt ook koffie nodig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bij verduistering moet er in een winkel oid verkocht zijn (3:86 lid 3), anders kan je revindiceren (5:2)
Ik snap hier niets vanquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:01 schreef eriksd het volgende:
Had vandaag toch weer mooi een tijdje twee horloges om. Was weer tijd om wat uit de kluis te halen en even af te wisselen
Voelde me vrij kansloos eigenlijk.
Wanprestatie als de overeenkomst van bruikleen gebroken is. Anders o.d.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
M'n rechtsgevoel zegt natuurlijk dat het kan. Maar op grond van onrechtmatige daad ofzo?
Een bruikleenovereenkomst lijkt mij ook een overeenkomst dus wellicht ook tekortkoming?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
M'n rechtsgevoel zegt natuurlijk dat het kan. Maar op grond van onrechtmatige daad ofzo?
Ik heb mijn horloges niet thuisliggenquote:
waarom niet?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb mijn horloges niet thuisliggen
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:02 schreef H-D het volgende:
[..]
Wanprestatie als de overeenkomst van bruikleen gebroken is. Anders o.d.
Ah zo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een bruikleenovereenkomst lijkt mij ook een overeenkomst dus wellicht ook tekortkoming?
Teveel inbraken en te kostbaar.quote:
Dan ga je naar de rechter! Litigation hour!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Ah zo.
En dan nog even in navolging hierop: wat nou als die persoon beweert dat je de fiets aan hem hebt gegeven, en niet uitgeleend?
Als je toch een schriftelijke overeenkomst van bruikleen hebt is dit niet echt een issue denk ik? Mits de overeenkomst fatsoenlijk opgesteld is. Anders kom je er misschien met Haviltex ofzo ook wel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Ah zo.
En dan nog even in navolging hierop: wat nou als die persoon beweert dat je de fiets aan hem hebt gegeven, en niet uitgeleend?
Dan moet je naar de rechter. Als je een schriftelijke bruikleenovereenkomst hebt is het dan een klare zaak, anders moet je bewijzen dat je het niet gegeven hebt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Ah zo.
Sorry, verkeerde aanname. Dat iemand iets wat niet van hem is verkoopt wil inderdaad niet zeggen dat er sprake is van verduistering.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Is het ook.
[..]
Jij hebt ook koffie nodig.
Wie stelt, bewijst.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Ah zo.
Teveel inbraken? Wat is deze; moet je nou serieus in angst leven?quote:
Ook een belangrijke inderdaad. Tenzij de ander zich op een rechtsgevolg beroept, dan draait het om. En stelplicht is bewijsrisico dus altijd oppassen. Alleen het noodzakelijke stellen.quote:
Juristenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:09 schreef H-D het volgende:
[..]
Eigenlijk is het meer; "wie stelt moet zo nodig bewijzen".
Paar Breitlings, rolex, tag, omega, tudor, montblanc en mijn topper: een Zenith retrotimer. En nog wat ander spul. Volslagen onzinnig eigenlijk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Teveel inbraken? Wat is deze; moet je nou serieus in angst leven?
Verzekering?
Gaat het hier meer om Rolex etc?
Heb je ook IWC, die vind ik mooi
Ieder zo z'n ding.. zelf zou ik met 2 mooie horloges genoeg hebben (waaronder IWC) en dan liever een fraaie autoquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Paar Breitlings, rolex, tag, omega, tudor, montblanc en mijn topper: een Zenith retrotimer. En nog wat ander spul. Volslagen onzinnig eigenlijk.
Waarom wordt een houder vermoed bezitter te zijn? Een houder weet toch juist dat hij niet bezitter is en verder geen enkel eigendomsrecht o.i.d. over het goed heeft?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:11 schreef Yreal het volgende:
niet te vergeten dat houder wordt vermoed bezitter te zijn en dus niet de bewijslast heeft.
Dat bepaalt de wet in art. 3:109 BW.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom wordt een houder vermoed bezitter te zijn? Een houder weet toch juist dat hij niet bezitter is en verder geen enkel eigendomsrecht o.i.d. over het goed heeft?
Dat heeft meer te maken met het belang van het rechtsverkeer. Kan ook erg makkelijk zijn in gevallen waarin je moet vaststellen wie aansprakelijk is voor bijv. een bepaalde zaak.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom wordt een houder vermoed bezitter te zijn? Een houder weet toch juist dat hij niet bezitter is en verder geen enkel eigendomsrecht o.i.d. over het goed heeft?
Ik ga er een paar wegdoen en dan neem ik een IWC Da Vinci (manufactuur) og Omega Speedmaster Professional. Auto heb ik niet nodigquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ieder zo z'n ding.. zelf zou ik met 2 mooie horloges genoeg hebben (waaronder IWC) en dan liever een fraaie auto
Moet je nagaan hoe ik me als eerstejaars voel..quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:18 schreef Yreal het volgende:
bah, waarom probeer ik uberhaupt nog iets nuttigs bij te dragen. De masterkliek weet het toch allemaal beter dan dat ik het ooit zou kunnen verwoorden op dit moment.
Zou niet best zijn als dat niet het geval was, toch?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:18 schreef Yreal het volgende:
bah, waarom probeer ik uberhaupt nog iets nuttigs bij te dragen. De masterkliek weet het toch allemaal beter dan dat ik het ooit zou kunnen verwoorden op dit moment.
Wel leuk dat je blijkbaar veel over de stof nadenkt en jezelf allerlei vragen steltquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe ik me als eerstejaars voel..
Ik heb nog zoooooveel te leren
Lekker boeiend. Ik leer enorm veel van dit topic, had je verwacht dat je het na een maand beter zou weten dan iedereen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe ik me als eerstejaars voel..
Ik heb nog zoooooveel te leren
In beginsel wel, maar het staat de feitenrechter vrij om te oordelen dat het vermoeden dat de bezitter eigenaar is zodanig is weerlegd dat de bezitter zijn gepretendeerde eigendomsrecht nader zal hebben te bewijzen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:11 schreef Yreal het volgende:
niet te vergeten dat houder wordt vermoed bezitter te zijn en dus niet de bewijslast heeft.
Nee zeker niet, maar het is wel frustrerend als je nog zo weinig weet als ik en je toch wil weten tot welke gevolgen bepaalde omstandigheden leidenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Ik leer enorm veel van dit topic, had je verwacht dat je het na een maand beter zou weten dan iedereen?
fair enough. Zie mijzelf alleen niet op jou niveau zitten in 2 jaarquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zou niet best zijn als dat niet het geval was, toch?
Daar is het natuurlijk ook een weerlegbaar bewijsvermoeden voor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:20 schreef Bananenman het volgende:
[..]
In beginsel wel, maar het staat de feitenrechter vrij om te oordelen dat het vermoeden dat de bezitter eigenaar is zodanig is weerlegd dat de bezitter zijn gepretendeerde eigendomsrecht nader zal hebben te bewijzen.
NJ 1994, 671.
Is toch goed dat je nadenkt joh. En als je gaat werken kan je weer opnieuw beginnen want ook na je studie weet je nietsquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar het is wel frustrerend als je nog zo weinig weet als ik en je toch wil weten tot welke gevolgen bepaalde omstandigheden leiden
gielkens/gielkens?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:20 schreef Bananenman het volgende:
[..]
In beginsel wel, maar het staat de feitenrechter vrij om te oordelen dat het vermoeden dat de bezitter eigenaar is zodanig is weerlegd dat de bezitter zijn gepretendeerde eigendomsrecht nader zal hebben te bewijzen.
NJ 1994, 671.
Ik denk dat heel veel eerstejaars, spijtig genoeg, lang niet zo ver doordenken en al lang blij zijn dat ze begrijpen wat een eigenaar, bezitter en/of houder is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is toch goed dat je nadenkt joh. En als je gaat werken kan je weer opnieuw beginnen want ook na je studie weet je niets
Daarom. Dus goed bezig paxcon. En aangezien ik bekend sta om mijn zure gedoe moet je dit koesterenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:24 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel eerstejaars, spijtig genoeg, lang niet zo ver doordenken en al lang blij zijn dat ze begrijpen wat een eigenaar, bezitter en/of houder is.![]()
Zal ik dan dit moment wederom koesteren als een schaars moment van eensgezindheid van ons tweeën?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daarom. Dus goed bezig paxcon. En aangezien ik bekend sta om mijn zure gedoe moet je dit koesteren
Ik ga het snel quoten inderdaad. Alhoewel jij met je mod-skills dat natuurlijk achteraf nog wel kunt verduisteren.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daarom. Dus goed bezig paxcon. En aangezien ik bekend sta om mijn zure gedoe moet je dit koesteren
Goed idee. Ik zal binnenkort weer even rellen om te compenseren.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:27 schreef H-D het volgende:
[..]
Zal ik dan dit moment wederom koesteren als een schaars moment van eensgezindheid van ons tweeën?
Pritscreen gemaaktquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga het snel quoten inderdaad. Alhoewel jij met je mod-skills dat natuurlijk achteraf nog wel kunt verduisteren.
Wel tof van je dat je het van tevoren even aankondigt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Goed idee. Ik zal binnenkort weer even rellen om te compenseren.
Gewoon de basis goed tot je nemen. Als je gaat werken kun je toch nog geen hol en moet je alles weer leren. Ik leer elke dag weer nieuwe dingen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
fair enough. Zie mijzelf alleen niet op jou niveau zitten in 2 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie klokjes, zeker.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ga er een paar wegdoen en dan neem ik een IWC Da Vinci (manufactuur) og Omega Speedmaster Professional. Auto heb ik niet nodig
Wel noten geven, ik heb al allemaal noten. Ik ben gek op noten zoals pistache nootjesquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Mooie klokjes, zeker.
Zelf kijk ik op m'n mobiel of als ik uitga doe ik mijn plastic horloge van 1$ uit cambodja om met knipperende kleurtjes.. chicks diggen dat :P
Verder; arme student sparende voor een paar jaartjes weg na m'n reis en m'n surface RT tablet
Volgens mij is dat de officieuze naam ja. Ging in ieder geval over een broer en zus die ruzie hadden over de eigendom van een autoquote:
Ik heb er meerquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wel noten geven, ik heb al allemaal noten. Ik ben gek op noten zoals pistache nootjes
Je moet als man wel iets van een horloge hebben vind ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Mooie klokjes, zeker.
Zelf kijk ik op m'n mobiel of als ik uitga doe ik mijn plastic horloge van 1$ uit cambodja om met knipperende kleurtjes.. chicks diggen dat
Verder; arme student sparende voor een paar jaartjes weg na m'n reis en m'n surface RT tablet
Ik was laatst geband en toen nogal een sloot noten er bij gekregen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wel noten geven, ik heb al allemaal noten. Ik ben gek op noten zoals pistache nootjes
Tsja, ik ook. Eriskd zal die van iedereen in dit topic hier wel hebben bekeken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eens.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:32 schreef H-D het volgende:
[..]
Je moet als man wel iets van een horloge hebben vind iken eigenlijk wel elke dag dragen.
Wat?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:33 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik wist dat ik je toch wel ergens om mocht. Nu weet ik weer waarom
Ja.quote:
Ik praat vooral en doe alsof ik geweldig ben. Maharbal kan dat bevestigenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Mooie klokjes, zeker.
Zelf kijk ik op m'n mobiel of als ik uitga doe ik mijn plastic horloge van 1$ uit cambodja om met knipperende kleurtjes.. chicks diggen dat
Ik denk dat iedere FOK!ker in dit topic dat wel kan bevestigenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik praat vooral en doe alsof ik geweldig ben. Maharbal kan dat bevestigen
Hebben jullie stiekem gemeet?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom niet? Kan je met je nieuw geleerde arresten patsen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:35 schreef Paxcon het volgende:
Topic sluit bijna heren. Snel gedaan inderdaad. Ik ga overigens niet de lapo maken.
Dan betreft het doorgaans internethelden. Ik maak mijn reputatie meer dan waarquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat iedere FOK!ker in dit topic dat wel kan bevestigen
wat staat er in mijn notes?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan betreft het doorgaans internethelden. Ik maak mijn reputatie meer dan waar
is zo!quote:
foeiquote:
held! hoe bedoel je dat als je geen internet held bent ?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |