quote:Wij van de zeilstraat zijn op zoek naar een nieuwe huisgenoot, we hebben al een aantal mensen langs laten komen maar helaas waren deze niet geschikt voor onze wensen. Wij zoeken een jonge student mannelijke van 18-22 jaar die graag mee biertjes gaat drinken en nog wel redelijk sportief is. Er is een jongen lid van het asc en 2 niet, voor ons betreft maakt het niet uit of je lid bent of niet. Stuur ff een bericht en we gaan bekijken of je een chille geschikte gozer bent.
Wordt dit een trend?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:50 schreef Boterbartje het volgende:
dus ik mensen dat vertelt... krijg ik iemand die mij kamer wil bieden.
vraag ik toch af wat ze met die jongen van plan zijn..quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:48 schreef Tchock het volgende:
Wij van de zeilstraat zijn op zoek naar een nieuwe huisgenoot, we hebben al een aantal mensen langs laten komen maar helaas waren deze niet geschikt voor onze wensen. Wij zoeken een jonge student mannelijke van 18-22 jaar die graag mee biertjes gaat drinken en nog wel redelijk sportief is. Er is een jongen lid van het asc en 2 niet, voor ons betreft maakt het niet uit of je lid bent of niet. Stuur ff een bericht en we gaan bekijken of je een chille geschikte gozer bent.
Ik had het al door voordat ik met de volgende zin bezig was maar ik heb mijn muis hier niet en dan moet ik weer met dat trackpad en alles, dus toen dacht ik.. ach laat ze maar zeuren, ik weet wel beter!quote:
Jij hebt toch ook gewoon herfstvakantie of niet?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik had het al door voordat ik met de volgende zin bezig was maar ik heb mijn muis hier niet en dan moet ik weer met dat trackpad en alles, dus toen dacht ik.. ach laat ze maar zeuren, ik weet wel beter!
Jup, ik zit nu thuis in twente; zware dag achter de rug.. eerst geslapen, toen bureau opgeruimd, pap opgehaald, pap weggebracht en ijsje bij ikea gegeten..quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:53 schreef H-D het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook gewoon herfstvakantie of niet?
Hè bah. Tentamens. Ik heb mezelf alleen voorgenomen deze vakantie ìets aan m'n scriptie te doen. Verder gewoon niks.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jup, ik zit nu thuis in twente; zware dag achter de rug.. eerst geslapen, toen bureau opgeruimd, pap opgehaald, pap weggebracht en ijsje bij ikea gegeten..
Maar ik heb aanstaande vrijdag wel deeltentamen A privaatrecht en werkcollege inleiding bedrijfskunde I
Vakantie is ook gewoon vakantie; even helemaal niets.. als je doorgaat met dingen kom je jezelf tegen later in het jaar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:55 schreef H-D het volgende:
[..]
Hè bah. Tentamens. Ik heb mezelf alleen voorgenomen deze vakantie ìets aan m'n scriptie te doen. Verder gewoon niks.
18 punten scoren volgende weekquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:55 schreef H-D het volgende:
[..]
Hè bah. Tentamens. Ik heb mezelf alleen voorgenomen deze vakantie ìets aan m'n scriptie te doen. Verder gewoon niks.
uva heeft enkel nog kerstvakantiequote:Op maandag 15 oktober 2012 19:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Vakantie is ook gewoon vakantie; even helemaal niets.. als je doorgaat met dingen kom je jezelf tegen later in het jaar.
Ik kom mezelf nu al tegen omdat ik m'n zomervakantie heb geskipt
Ja rechten heeft dus wel herfst maar management niet; daarom heb ik vrijdag werkcollege (en eigenlijk vandaag en woensdag hoorcollege). Alleen tentamen van privaat valt dan in de vakantie..quote:
Ja precies. Je moet ook gewoon je rust pakken op bepaalde momenten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Vakantie is ook gewoon vakantie; even helemaal niets.. als je doorgaat met dingen kom je jezelf tegen later in het jaar.
Ik kom mezelf nu al tegen omdat ik m'n zomervakantie heb geskipt
Das toch niet normaal!quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:57 schreef Yreal het volgende:
Ik heb trouwens 42 punten in de planning staan voor volgend blok
Ja ik heb het te weinig gedaan.. merk dat ik soms gewoon geen zin heb en lekker niets wil doen.. maarja even doorzetten tot de kerstvakantie. Ga nu juist een extreem drukke periode tegemoetquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:59 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja precies. Je moet ook gewoon je rust pakken op bepaalde momenten.
Ik wens je veel succes, knap als je het haaltquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
neu, maarja, we gaan eens kijken hoeveel we daarvan kunnen halen
Dat is ook wel weer lekker ja,quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik heb het te weinig gedaan.. merk dat ik soms gewoon geen zin heb en lekker niets wil doen.. maarja even doorzetten tot de kerstvakantie. Ga nu juist een extreem drukke periode tegemoet
MAAR WEL $$$$$$$ daar doen we het voor
Nog 1tje uit het eerste jaar, 1 uit het 2de jaar, dan staat er ivm de overgang nog een vak extra op de planning.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes, knap als je het haalt
Zeker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
En ik maar klagen met m'n drie vakkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nog 1tje uit het eerste jaar, 1 uit het 2de jaar, dan staat er ivm de overgang nog een vak extra op de planning.
Dan heb ik nog 2 vakken van macroeconomie en wil ik graag fiscaal bestuursrecht en loonheffing dit jaar al doen. Wil vanaf februari stage lopen en dan wil ik dat graag gehad hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |