quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:13 schreef deman13 het volgende:
achtervolgt *
En boterbartje, de rest van die lijst nog wel meer. ^^
quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hoe wat spellingspunten wat is dit?
Ze hebben ook van dat lekkere Zweedse gebak. Ook wel de moeite waard.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:17 schreef Boterbartje het volgende:
Misschien vanavond toch naar de IKEA, even lijsten kijken. Heb er nog wel wat nodig, heb nog vele mooie dingen die aan de muur moeten eigenlijk!
En anders mooi softijs voor 0,50 euro
Neem even eentje voor me mee van 42 bij 65 wil je?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:17 schreef Boterbartje het volgende:
Misschien vanavond toch naar de IKEA, even lijsten kijken. Heb er nog wel wat nodig, heb nog vele mooie dingen die aan de muur moeten eigenlijk!
En anders mooi softijs voor 0,50 euro
IKEA meet?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neem even eentje voor me mee van 42 bij 65 wil je?
Eens!quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:18 schreef H-D het volgende:
[..]
Ze hebben ook van dat lekkere Zweedse gebak. Ook wel de moeite waard.
Neh, ik haal er zelf wel een. Kom in een week vlakbij drie verschillende IKEA's dus dat moet wel goedkomenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
IKEA meet?
Zwolle ligt wellicht iets verder van Hengelo maar ok, is nog te overzien!
heftruck heb ik ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eens!
Misschien moet ik m'n zwemdiploma's, VWO diploma en 'veilig heftruck rijden' certificaat ook maar aan de muur hangen, dat lijkt professioneel
Dat is wel teveel van het goede zegquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neh, ik haal er zelf wel een. Kom in een week vlakbij drie verschillende IKEA's dus dat moet wel goedkomen
Waarom neem je dan niet de moeite om het voor eens en altijd gewoon te begrijpen? Zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:19 schreef Yreal het volgende:
Hou maar op mensen, ik ga nu in een hoekje zitten snijden
Doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eens!
Misschien moet ik m'n zwemdiploma's, VWO diploma en 'veilig heftruck rijden' certificaat ook maar aan de muur hangen, dat lijkt professioneel
Dat is geen onzin. Dat is leuk. Kun je dingen kopen enzo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is wel teveel van het goede zeg
5 minuutjes rijden en ik ben op plein westermaat
(dat is dat plein van de ikea hengelo dus incl mediamarkt, intersport, mcdonalds en nog meer onzin)
Ik heb ervaring met intensief reachtruck rijden!quote:
Zeg ook niet dat het onzin is, maar 3 vestigingen.. het is allemaal hetzelfde!quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:24 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat is geen onzin. Dat is leuk. Kun je dingen kopen enzo.
dit jaar ben ik alweer met een traject bezig, maar ergens blijft het fout gaanquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:24 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Waarom neem je dan niet de moeite om het voor eens en altijd gewoon te begrijpen? Zo moeilijk is het niet.
geen veterstrik en fietsdiploma hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:23 schreef Tchock het volgende:
Ik heb alleen VWO, twee zwemdiploma's en een Engels-diploma
Ik heb nooit mijn veterstrikdiploma gehaald.. en ook m'n tafels nooitquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
geen veterstrik en fietsdiploma hebben![]()
![]()
![]()
Euh het ging ook niet over de Ikea maar over het woord onzin in je post..in de opsomming. Ik zei dat is geen onzin dat is gewoon leuk al die winkelsquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het onzin is, maar 3 vestigingen.. het is allemaal hetzelfde!
Dat gaat wel echt grote problemen opleveren hé, als je het niet onder de knie krijgt. Advocaten zitten echt op het vinkentouwtje wat dat betreft. Collegastudent deed het één keer fout in een generieke kantoormail en uit het hele land kwamen reacties. Bij consequent foutief taalgebruik zou er best ontslag kunnen volgen vrees ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
dit jaar ben ik alweer met een traject bezig, maar ergens blijft het fout gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |