Vind het wel leuk eigenlijk. Bespreek nu elke week een arrest. Mja, eigenlijk ben ik een introverte triesteling.quote:
Vind je zo'n bespreking leuk of infokap leuk?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vind het wel leuk eigenlijk. Bespreek nu elke week een arrest. Mja, eigenlijk ben ik een introverte triesteling.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vind het wel leuk eigenlijk. Bespreek nu elke week een arrest. Mja, eigenlijk ben ik een introverte triesteling.
Daarom loopt ie hier ook zo te haten de hele dagquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:50 schreef H-D het volgende:
[..]
Vind je zo'n bespreking leuk of infokap leuk?
En jij introvert? Serieus? Nooit gedacht.
Dit. Ik wou dat ik weer terug kon. Nog meer studeren, weer die vrijheid. Ik zou zo ook een paar dingen anders doenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:48 schreef Ryon het volgende:
Man, op papier ben ik al twee jaar geleden afgestudeerd. Maar de kans die je tijdens je studententijd krijgt, krijg je letterlijk maar 1 keer. Daar moet je gewoon alles uit halen.
Strijd met vrijheid van kapitaal en goederen binnen EU (dividendbelasting internationaal) en partiële eindafrekening bij zetelverplaatsing (oude wet VPB). Niet mega spannend, maar moet die dingen 'ff goed analyseren.quote:
Ik zou zo een paar dingen anders doen als ik weer op vwo zou zittenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:52 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dit. Ik wou dat ik weer terug kon. Nog meer studeren, weer die vrijheid. Ik zou zo ook een paar dingen anders doen
[..]
Strijd met vrijheid van kapitaal en goederen binnen EU (dividendbelasting internationaal) en partiële eindafrekening bij zetelverplaatsing (oude wet VPB). Niet mega spannend, maar moet die dingen 'ff goed analyseren.
watquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:53 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik zou zo een paar dingen anders doen als ik weer op vwo zou zittenmja kan niet hè
Ik vind het allebei leuk eigenlijk. Iets bondig uit kunnen leggen vind ik wel een uitdaging. Probeer het ook altijd een beetje lollig te vertellen zodat mensen erbij blijven.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:50 schreef H-D het volgende:
[..]
Vind je zo'n bespreking leuk of infokap leuk?
En jij introvert? Serieus? Nooit gedacht.
Dat scheelt wel ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het allebei leuk eigenlijk. Iets bondig uit kunnen leggen vind ik wel een uitdaging. Probeer het ook altijd een beetje lollig te vertellen zodat mensen erbij blijven.
Nee, ben ik ook niet. Was een running joke ergens anders op het forum
Eigenlijk zou je unlimited stufi moeten krijgen en wettelijk collegegeld zolang je nominaal studeert.. dus ook voor je 2e en 3e studiequote:Op maandag 15 oktober 2012 20:54 schreef Yreal het volgende:
Vooral jammer dat je door de instellingscollegetarieven niet opnieuw kunt gaan studeren
Ja.quote:
Blegh. Succes ermeequote:
Uiteraard. Namelijk zijn fiets, en als dat onmogelijk is dus de waarde van de fiets.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:57 schreef Paxcon het volgende:
Oh trouwens. Vandaag bij college ging het erover dat wanneer iemand zijn fiets uitleent (dus geen sprake van diefstal) en deze verkoopt hem aan iemand die te goeder trouw is en een redelijke prijs betaalt, laatstgenoemde beschermd wordt.
Maar dan lijkt me dat dat oorspronkelijke eigenaar van de fiets wel iets kan vorderen jegens lener?
Revindicatie; art. 5:2 BWquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:57 schreef Paxcon het volgende:
Oh trouwens. Vandaag bij college ging het erover dat wanneer iemand zijn fiets uitleent (dus geen sprake van diefstal) en deze verkoopt hem aan iemand die te goeder trouw is en een redelijke prijs betaalt, laatstgenoemde beschermd wordt.
Maar dan lijkt me dat dat oorspronkelijke eigenaar van de fiets wel iets kan vorderen jegens lener?
Ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:57 schreef Paxcon het volgende:
Aantal zeer goede docenten. Is wat meer toegespitst op praktijk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja.
Zag vandaag het curriculum van het ITC-Leiden instituut. Ik zie m'n nieuwe (postdoc) Master-mogelijkheid.
Kan wel, alleen niet bij verkoop na diefstal.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet als de verkrijger ter goeder trouw was
Wat zegt je rechtsgevoel?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:57 schreef Paxcon het volgende:
Ja, lijkt mij erg interessant.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Aantal zeer goede docenten. Is wat meer toegespitst op praktijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |