T snapt hetquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad. Je doel haal je namelijk vrijwel nooit, anders is het te laag. Dus als je doel al een 7 is, en die haal je meestal niet
Daarom moet inderdaad je streefcijfer altijd een 10 zijn. Dan eindig je toch nog met een mooi cijfer.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad. Je doel haal je namelijk vrijwel nooit, anders is het te laag. Dus als je doel al een 7 is, en die haal je meestal niet
Dat probeer ik wel maar doorgaans gaat over de triviale zaken des levens (whiskey en andere alcohol-houdende dranken) waardoor je geneigd bent er snel door heen te scrollen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:36 schreef H-D het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serieus alles teruglezen hè?
Fixed.^^quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat probeer ik wel maar doorgaans gaat over de triviale belangrijke zaken des levens (whiskey en andere alcohol-houdende dranken) waardoor je geneigd bent er snel door heen te scrollen.
Misschien tijd om naar bed te gaan dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:38 schreef Maharbal het volgende:
Waar the fuck ben ik mee bezig.
Ben m'n jurisprudentielunch-beurt voor morgen aan het voorbereiden terwijl ik achter de computer zit....maar ondertussen ben ik alles fysiek aan het opschrijven in m'n yellow pad. Er gaat serieus nu pas een lampje branden dat ik het misschien ook wel in word kan typen.
tijd voor koffiequote:Op maandag 15 oktober 2012 20:38 schreef Maharbal het volgende:
Ben m'n jurisprudentielunch-beurt voor morgen aan het voorbereiden terwijl ik achter de computer zit....maar ondertussen ben ik alles fysiek aan het opschrijven in m'n yellow pad. Er gaat serieus nu pas een lampje branden dat ik het misschien ook wel in word kan typen.
Nee, druk dit datquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:38 schreef H-D het volgende:
[..]
Fixed.^^
Heb je al whisky gekocht eigenlijk?
Ik vermoed een lunch op kantoor waar recente relevante jurisprudentie besproken wordt en Maharbal daar een presentatie over een uitspraak/arrest gaat geven.quote:
Geen optie.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:39 schreef H-D het volgende:
[..]
Misschien tijd om naar bed te gaan dan?
Ik heb vandaag al zoveel cappuccino (incl. extra espresso) op dat het een wonder is dat ik nog geen rondjes aan het rennen ben hier thuis.quote:
Elke week jurisprudentielunch. Elke week bereidt iemand anders een aantal zaken voor om ze te bespreken, inclusief analyses.quote:
4 jaar is zò voorbij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:42 schreef Paxcon het volgende:
Ik wou dat ik alle kennis al had en een of andere baan had. Geen zin om weer 4 jaar te leren ofzo
eens, al is het voorbij voor je er erg in hebtquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:42 schreef Paxcon het volgende:
Ik wou dat ik alle kennis al had en een of andere baan had. Geen zin om weer 4 jaar te leren ofzo
Ik heb met mijn eigen zaakje nu 2 boetes liggen die ik denk te gaan winnen, Zou leuk zijn om zo het studeren te kunnen bekostigenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:43 schreef Boterbartje het volgende:
Ik zou ook ergens willen tekenen dat ik m'n 2 mastertitels al had.. maar zoals velen zeggen; het gaat om de weg naar het doel ipv het doel. De biertjes, de lol die je hebt en soms ook het blokken voor een tentamen.
Gewoon komende 5 jaar genieten en dan 2 jaar op reis.. dat is m'n doel!
Ik had een infokap arrest.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:38 schreef Maharbal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |