Klopt. Wat je ook ziet is dat veel dertigers en verder hun persoonlijke ontwikkeling tot maatschappelijke ontwikkeling proberen te verheffen, en zo de volgende generaties het recht om de risicozoekende zorgeloze losbol uit te hangen ontzeggen. Terwijl dat voor hun zelf juist vaak onderdeel was van die persoonlijke ontwikkeling.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:14 schreef Brum_brum het volgende:
Wat ik zo extreem triest aan Nederland vind is het constante naar beneden trappen. Ik ben geen 16 meer dus fuck die 16 jarigen die hetzelfde doen als ik toen met veel plezier heb gedaan, ik ben geen student meer dus fuck die stufi die ik nodig had, ik ben geen beginnend werknemer meer dus fuck al die jongeren die voor een veel lager salaris meer moeten doen en zo kun je nog wel wat dingen aandragen.
Dat jongere, beginnende werknemers voor een lager salaris werken dan ervaren werknemers is een normale gang van zaken. En stufi of niet: er zijn genoeg twintigers en dertigers die een flinke studieschuld hebben overgehouden aan hun studie. En voor het gemak vergeet je even dat jongeren nu in een ongekende welvaart opgroeien en veel meer hebben te besteden dan jongeren pakweg 20 of 40 jaar geleden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:14 schreef Brum_brum het volgende:
Wat ik zo extreem triest aan Nederland vind is het constante naar beneden trappen. Ik ben geen 16 meer dus fuck die 16 jarigen die hetzelfde doen als ik toen met veel plezier heb gedaan, ik ben geen student meer dus fuck die stufi die ik nodig had, ik ben geen beginnend werknemer meer dus fuck al die jongeren die voor een veel lager salaris meer moeten doen en zo kun je nog wel wat dingen aandragen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:05 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]