Cry me a river. Nou diep inademen en rustig worden, he.quote:
Mijn hulp heb ik allang zelf gevonden, kilometers maken, heeft me meer opgeleverd dan al die fucking idioten die alleen maar engergie wegzuigen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:43 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Zoek hulp en dat bedoel ik niet.
[..]
Zat oudere compazuipers tegengekomen.
Appart dat je het zo erg vindt en toch niet verder komt dan nog een contraproductieve regel die alleen maar meer coma zuiperts alla Amerika oplevert. Verboden is spannend en spannend is leuker en het aanbod verdwijnt niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:41 schreef Psy-freak het volgende:
Apart dat jullie het allemaal beter weten terwijl ik er met m'n neus bovenop sta.
Wat wil jij eraan doen dan? Kom jij 's met een oplossing.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:45 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Appart dat je het zo erg vindt en toch niet verder komt dan nog een contraproductieve regel die alleen maar meer coma zuiperts alla Amerika oplevert. Verboden is spannend en spannend is leuker en het aanbod verdwijnt niet.
Dat bedoel ik dus. Kom op zeg.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:40 schreef Viajero het volgende:
[..]
je hebt duidelijk geen idee van wat het probleem is. Geef me een enkel voorbeeld van een geval waarbij iemand in het ziekenhuis belandt door teveel drinken tijdens happy hour. Een enkele maar.
Helemaal niks.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:46 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Wat wil jij eraan doen dan? Kom jij 's met een oplossing.
quote:
Je moet een balans kunnen vinden tussen het aantal problemen in de maatschappij en het blijven opleggen van regels en verboden. Utopia bestaat niet. Je kunt je ook eens afvragen of al die regels ons nou verder helpen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:46 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Wat wil jij eraan doen dan? Kom jij 's met een oplossing.
Je ontkent het probleem van alcoholmisbruik in Nederland?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:50 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je moet een balans kunnen vinden tussen het aantal problemen in de maatschappij en het blijven opleggen van regels en verboden. Utopia bestaat niet. Je kunt je ook eens afvragen of al die regels ons nou verder helpen.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:50 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Je ontkent het probleem van alcoholmisbruik in Nederland?
Ik ben inderdaad nogal dom. Ik denk bijvoorbeeld niet dat je de aanbod kant van verdovende middelen effectief kan aanpakken. Ik heb slechts meer dan 100 jaar aan geschiedenis achter me staan dus wat de fuck weet ik veel? Het probleem is de vraag zijde en dat los je niet op met overheidsregeltjes maar met een fatsoenlijke opvoeding en een minder deprimerende manier van scholing. Maar ik ben ook maar dom! Meer overheidsgeweld dat lost onze problemen vast op!quote:
Opvoeding afdwingen is imo nog erger en wat heeft scholing hiermee te maken?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:52 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad nogal dom. Ik denk bijvoorbeeld niet dat je de aanbod kant van verdovende middelen effectief kan aanpakken. Ik heb slechts meer dan 100 jaar aan geschiedenis achter me staan dus wat de fuck weet ik veel? Het probleem is de vraag zijde en dat los je niet op met overheidsregeltjes maar met een fatsoenlijke opvoeding en een minder deprimerende manier van scholing. Maar ik ben ook maar dom! Meer overheidsgeweld dat lost onze problemen vast op!
Als je niet met me mee bent dan ben je tegen me!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:50 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Goeie voorlichting geven ipv dat alles verboden wordt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:53 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
en wat heeft scholing hiermee te maken?
Waarom zuipen die kinderen? Omdat ze een kutleven hebben en fuck the system. Ik heb het grootste gedeelte van mijn middelbare school carrière tegen een grijze muur voor me uit zitten staren omdat 1 uurtje leren voor het pw ook meer dan voldoende inzet was. Goede opvoeding afdwingen stel ik trouwens helemaal niet voor. Soms kun je een probleem niet oplossen, deal with it.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:53 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Opvoeding afdwingen is imo nog erger en wat heeft scholing hiermee te maken?
Dat is er al voldoende.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goeie voorlichting geven ipv dat alles verboden wordt?
Ik ook, dat wil niet zeggen dat ik naar de fles grijp. Als ik bij elke tegenslag in m'n leven naar drugs zou grijpen was ik nu onderhand wel dood en lag ik bij het chemisch afval.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:56 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Waarom zuipen die kinderen? Omdat ze een kutleven hebben en fuck the system. Ik heb het grootste gedeelte van mijn middelbare school carrière tegen een grijze muur voor me uit zitten staren omdat 1 uurtje leren voor het pw ook meer dan voldoende inzet was. Goede opvoeding afdwingen stel ik trouwens helemaal niet voor. Soms kun je een probleem niet oplossen, deal with it.
Wouw je reageert niet zoals sommige 16 jarige comazuiperts! Een medaille voor jou! Je bent ook representatief voor iedereen. Ik stop met reageren op jou want je kent nog niet eens de absolute basics van probleemanalyse en oplossingen zoeken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:00 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dat is er al voldoende.
[..]
Ik ook, dat wil niet zeggen dat ik naar de fles grijp. Als ik bij elke tegenslag in m'n leven naar drugs zou grijpen was ik nu onderhand wel dood en lag ik bij het chemisch afval.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:04 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Wouw je reageert niet zoals sommige 16 jarige comazuiperts! Een medaille voor jou! Je bent ook representatief voor iedereen. Ik stop met reageren op jou want je kent nog niet eens de absolute basics van probleemanalyse en oplossingen zoeken.
Dat is wel een héle slechte conclusie.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:50 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Zelfs al was het ''de branche'' dan nog zou iedere eigenaar lekker zelf moeten weten of hij een happy hour wil geven.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:20 schreef DS4 het volgende:
Gewoon weer de goede oude tijd. Naakte dames op de bar laten dansen om meer volk binnen te krijgen.
Maar gaat het nu om een verbod, of om iets wat de branche nu zelf wil? Bij dat laatste denk ik "helemaal zelf weten". Het eerste vind ik gewoon stupide.
Uiteindelijk kunnen ze het niet opleggen, maar er slechts toe oproepen en dat mag van mij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:24 schreef Brum_brum het volgende:
Zelfs al was het ''de branche'' dan nog zou iedere eigenaar lekker zelf moeten weten of hij een happy hour wil geven.
Niet helemaal waar, de gemiddelde leeftijd van een comazuiper is 15 jaar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:42 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Duss.... Meeste comazuiperts zijn 12-15 door sterke drank en dat gaan we voorkomen door op plaatsen waar ze toch niet mogen komen het bier 1 euro duurder te maken! Voor iedereen boven de 18 is de grens om het op een zuipen te zetten niet een volle maag of een misselijk gevoel maar die 4 euro aan besparingen die ze doen in dat uur! Je hebt me overtuigt!
Een dude van 40 kan het gemiddelde aardig opkrikken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:02 schreef Piye het volgende:
Gaat natuurlijk weer helemaal nergens over, sowieso snap ik die hysterie omtrent comazuipen niet echt. Je zou haast gaan denken dat er duizenden mensen per jaar in het ziekenhuis terecht komen door te veel drinken.
[..]
Niet helemaal waar, de gemiddelde leeftijd van een comazuiper is 15 jaar.
Zo iemand als deze gast bijvoorbeeld: Zwerver overleden na weddenschap over wodkaquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:07 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Een dude van 40 kan het gemiddelde aardig opkrikken.
Kan, maar aangezien dat cijfer uit gegevens van kinderartsen komt, lijkt het me niet dat 40-jarigen zijn meegerekend.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:07 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Een dude van 40 kan het gemiddelde aardig opkrikken.
En sporters voortaan ook maar? Als kind heb je toch makkelijk door dat je op het punt staat om in coma te geraken net zoals je tijdens het sporten allang voelt aankomen dat je je polsen gaat breken door een val toch? Maar sporten is natuurlijk sociaal geaccepteerd en teveel zuipen niet! Willekeur macht frei in das neue Nederland.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:44 schreef Jordony het volgende:
Is het eigenlijk al zo dat comazuipers zelf de ziektekosten moeten betalen? Zou meer dan terecht zijn.
Ben het opzich met je eens maar express je in een coma zuipen (dus echt de intentie hebben dat je in het ziekenhuis beland) is wel anders dan sporten (waarbij je juist de intentie hebt om het ziekenhuis te voorkomen).quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:59 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
En sporters voortaan ook maar? Als kind heb je toch makkelijk door dat je op het punt staat om in coma te geraken net zoals je tijdens het sporten allang voelt aankomen dat je je polsen gaat breken door een val toch? Maar sporten is natuurlijk sociaal geaccepteerd en teveel zuipen niet! Willekeur macht frei in das neue Nederland.
Alsof comazuipers zuipen met als doel om in het ziekenhuis te komen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ben het opzich met je eens maar express je in een coma zuipen (dus echt de intentie hebben dat je in het ziekenhuis beland) is wel anders dan sporten (waarbij je juist de intentie hebt om het ziekenhuis te voorkomen).
Nee, dan kun je net zo goed de hele verzorgingsstaat opdoeken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:44 schreef Jordony het volgende:
Is het eigenlijk al zo dat comazuipers zelf de ziektekosten moeten betalen? Zou meer dan terecht zijn.
Een deel heeft inderdaad de intentie om echt knock-out te willen gaan. Is natuurlijk iets anders dan jongeren die gewoon teveel zuipen en hun grens niet kennen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Alsof comazuipers zuipen met als doel om in het ziekenhuis te komen.
Aha en heb je ook reden om dat aan te nemen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Een deel heeft inderdaad de intentie om echt knock-out te willen gaan. Is natuurlijk iets anders dan jongeren die gewoon teveel zuipen en hun grens niet kennen.
Daarom vind ik het ook geen goed idee hequote:Op maandag 15 oktober 2012 19:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha en heb je ook reden om dat aan te nemen?
En zelfs als je die mensen hebt (waar ik persoonlijk echt geen ruk van geloof), hoe ga je die dan onderscheiden van hen die hun grenzen gewoon niet kennen?
Hoe weet je dan ooit of je hebt gewonnen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook geen goed idee heIk ben erop tegen om mensen daarvoor te laten betalen. Ik weet alleen dat er wel wedstrijdjes geweest zijn waarbij knock-out gaan het doel was.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoe weet je dan ooit of je hebt gewonnen?
Grapje zeker?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Over zeikparadijs gesproken, muziek luisteren in de trein (ook met oortjes, want dan kan je eventuele noodoproepen niet horen) wordt VERBOTEN, jawohl
http://www.eersteuur.nl/?p=53
Aangezien ik niet echt een bron kan vinden verder ga ik uit van wel, althans het is te hopen dat het een grap isquote:
edit: hoax dus, http://www.treinreiziger.(...)k_in_de_trein-144689quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Aangezien ik niet echt een bron kan vinden verder ga ik uit van wel, althans het is te hopen dat het een grap is
Stem VVD: voor een Noord-Koreaans beleid.quote:
Maar het feit dat het niemand zou verbazen....quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Over zeikparadijs gesproken, muziek luisteren in de trein (ook met oortjes, want dan kan je eventuele noodoproepen niet horen) wordt VERBOTEN, jawohl
http://www.eersteuur.nl/?p=53
Ja want jezelf inhouden is natuurlijk onmogelijk -.-quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:56 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben hier helemaal voor, cafés in studentensteden die 50cent voor een biertje vragen. Dat is gewoon alcoholisme promoten.
Voor 50 cent wel ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:15 schreef Rotte-Aardappel het volgende:
[..]
Ja want jezelf inhouden is natuurlijk onmogelijk -.-
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |