Kun je dat niet als reminder imstellen ipv de verwijzing naar het fitness topicquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
*zucht. Geweldig inderdaad. Alsof we hier kunnen uitmaken wat iemand lekker vind.![]()
KOOP GEWOON WAT VAN DIE ZAKJES EN PROBEER ZE UIT MENSEN!!!
Godverdomme. [ afbeelding ]
Ik ga GlowMouse vragen een script te schrijven dat alles met whey er in automagisch zichzelf verwijderd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Kun je dat niet als reminder imstellen ipv de verwijzing naar het fitness topic
Er moet een whey topic komenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ga GlowMouse vragen een script te schrijven dat alles met whey er in automagisch zichzelf verwijderd.
Dat wordt een succes!!!!quote:
Ligt aan de pic.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:11 schreef Bendoe het volgende:
[..]
De verhouding biceps-triceps is wat minder ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Ooit haha, volgens mij was het ook echt in CUL.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:44 schreef fathank het volgende:
Zeta heeft toch eens een keer een topic geopend voor alle whey/kwark/pindakaas vragen
Ben benieuwd, ik wilde die ook proberen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef Panzermaus het volgende:
Net Straciatella besteld, veel goeds over gelezen, ben benieuwd.
Haha, jullie lezen het. Had hiervoor overigens Chocolate Coconut Bounty, die was echt uitstekend. Ben benieuwd of deze hem kan overtreffen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ik wilde die ook proberen.
Of iemand anders, weet ik niet meer. Maar dat werd uiteindelijk alleen maar bagger.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:44 schreef fathank het volgende:
Zeta heeft toch eens een keer een topic geopend voor alle whey/kwark/pindakaas vragen
Ook nog na een hele pot was die goed? Lijkt me echt te smerig voor woorden brahquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, jullie lezen het. Had hiervoor overigens Chocolate Coconut Bounty, die was echt uitstekend. Ben benieuwd of deze hem kan overtreffen.
Yes, is me nooit tegen gaan staan! Banaan en vanille deden dit wel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ook nog na een hele pot was die goed? Lijkt me echt te smerig voor woorden brah
Sowieso is het met melk echt veel beter te drinken dan met water. Gvd wat kon dat soms smerig zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yes, is me nooit tegen gaan staan! Banaan en vanille deden dit wel.Altijd met melk trouwens.
Well, er zijn veel meer belangrijke factoren dan alleen T levels, denk niet dat je daar iets aan gaat zien eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:11 schreef star_gazer het volgende:
Stereo, misschien dat jij hiermee kunt helpen; vet rond je benen in plaats van je buik is toch een vrouwelijk patroon? Wellicht evrstandig om mijn T levels eens te laten checken?
Zoals? Ben toch benieuwd eigenlijk, want een vrouwelijke vetverdeling lijtk me symptomatisch voor iets hormonaalsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Well, er zijn veel meer belangrijke factoren dan alleen T levels, denk niet dat je daar iets aan gaat zien eigenlijk.
Je komt wel erg onzeker over. Als ik jou was zou ik mij niet zo zorgen maken om je vetverdeling en je BF, maar gewoon lekker consistent blijven cutten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:18 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zoals? Ben toch benieuwd eigenlijk, want een vrouwelijke vetverdeling lijtk me symptomatisch voor iets hormonaals
Tja. Ik ben in mijn volwassen leven nog nooit zo lean geweest, dus er komen af en toe wat vragen naar bovenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je komt wel erg onzeker over. Als ik jou was zou ik mij niet zo zorgen maken om je vetverdeling en je BF, maar gewoon lekker consistent blijven cutten.Als je zo graag van dat vet af wilt ga dan lekker clennen of zo.
![]()
En als je zeker wilt zijn van je hormonale waardes dan ga je toch even prikken.
Dude, als je lage T had, dan had je echt niet die progress gemaakt in de gym qua spieropbouw. Wat ik bedoel is dat er meer zaken en hormonen een rol spelen in vetverdeling, genetisch bepaald etc. dan T.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:18 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zoals? Ben toch benieuwd eigenlijk, want een vrouwelijke vetverdeling lijtk me symptomatisch voor iets hormonaals
Dat zijn die psyllium vezels van De Tuinen toch? Schijnt gevaarlijk te zijn als je ze niet goed oplost en ze dan je hele keel blokkeren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:22 schreef RaymondK het volgende:
Ik doe tegenwoordig extra vezels in m'n brinta (wat overigens heel erg goed werkt voor m'n darmen), en die zinken in het waterig aangemaakte naar de bodem.
Chugg het altijd naar binnen, geen probleem normaal, alleen nu bleef er dus een hele lading vezels in m'n strot hangen, en het resultaat was dit:
Recht tegen het keukenkastje weer.![]()
'k vraag me trouwens af wat voor vezels het zijn (zakje van De Tuinen) want het smaakt letterlijk naar houtvezels.![]()
Neh het is een zak van een kg of zo. Heb ik al een hele tijd in huis.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat zijn die psyllium vezels van De Tuinen toch? Schijnt gevaarlijk te zijn als je ze niet goed oplost en ze dan je hele keel blokkeren.Toen ik net ophield met volkoren brood/pasta etc. eten had ik wat last van obstipatie en had ik een potje psyllium gekocht. Dat trok echter weg en nu ligt het potje niks te doen.
Lees wel vaker van mensen die volkoren granen eruit trappen dat ze een week of 2 moeilijk poepen en daarna alles weer vanzelf gaat, mits je genoeg groentes en fruit (en evt. noten) blijft eten.
Ik de "Dirty Chicken"quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:14 schreef Stereotomy het volgende:
Welke smaak poep poepen jullie altijd? Ik de variety pack. [ afbeelding ]
Met PDS (waar ik overigens geen ervaring mee heb) heb je toch meer baat bij oplosbare vezels dan onoplosbare? Heb je daar ook rekening mee gehouden?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Neh het is een zak van een kg of zo. Heb ik al een hele tijd in huis.
Ben idd. gestopt met brood eten, maar deed daarvoor ook al vezels d'r in.
PDS hier.al heb ik d'r met deze vezels, nauwelijks last meer van eigenlijk.
Alleen 's nachts nog wel eens gasophoping links onderin.![]()
Nee het is eigenlijk gewoon trial on error geweest toen ik deze probeerde.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met PDS (waar ik overigens geen ervaring mee heb) heb je toch meer baat bij oplosbare vezels dan onoplosbare? Heb je daar ook rekening mee gehouden?
Ach ja, we hebben allemaal wat. Jij vindt dat je te weinig definitie op je benen hebt, dat heb ik met mijn rug. Hij is wel groter geworden de laatste jaren maar iets meer definitie zou wel mooi zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 04:56 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Tja. Ik ben in mijn volwassen leven nog nooit zo lean geweest, dus er komen af en toe wat vragen naar boven
Gewoon gaan trainen en eten en je niet zo druk maken om alles.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:11 schreef star_gazer het volgende:
Wel irritant dat mijn benen geen definitie hebben. Ze zijn wel massief, maar daar lijkt het bij te blijven. Maargoed. Ik zit op ~12% dus heb nog wat speling. Ik heb de mazzel dat mijn abs bij 18% al zichtbaar worden, al is het laatste vet op m'n buik wel erg hardnekkig.
Stereo, misschien dat jij hiermee kunt helpen; vet rond je benen in plaats van je buik is toch een vrouwelijk patroon? Wellicht evrstandig om mijn T levels eens te laten checken?
Volgens mij zit iemand stiekem zijn eten vol met oestrogeen te douwen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:02 schreef Stereotomy het volgende:
Je druk maken over vet rond je benen ipv je buik is idd een vrouwelijk patroon
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:02 schreef Stereotomy het volgende:
Of z'n vriendin pist in z'n whey shakes. Ben benieuwd hoe dat smaaktquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Volgens mij zit iemand stiekem zijn eten vol met oestrogeen te douwen.
hey die link is nsfwquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:11 schreef Stereotomy het volgende:
Maar wat ZuidGrens zegt is waar: we hebben allemaal wel wat.
Waar ik me zelf het meest aan stoor, zijn mijn softe areolae die er 'puffy' uitsteken. Ze zien er pas 'normaal' uit als ik het koud heb en ze samentrekken.
Echter geen schijf eronder gevoeld, bij doc ook gecheckt op gyno, maar die vond ook totaal niks. Heeft er denk ik mee te maken dat ik vroeger chubby was en lang met man boobs heb rondgelopen, dus misschien wat overtollig huid daar. Oh well.
Sorry, NSFW erbij gezet. Kusje aan je moederquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:11 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
hey die link is nsfwmijn moeder zag dat ik naar tieten op het internet aan het kijken was en nu heb ik een maand huisarrest
ik ben 12 en wat was dit
Oke, en dan leggen ze ook wel uit hoe je dat allemaal doet hoop ik?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Vraag in ieder geval of ze de grote compounds in je schema verwerken. squat, deadlift bench press in ieder geval. grotendeels oefeningen met losse gewichten, niet teveel machinewerk "om je spieren te laten wennen" of een andere kulreden
Voor meer info zie de OP
Yep, er gaat iemand een rondje met je maken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:15 schreef esv7 het volgende:
[..]
Oke, en dan leggen ze ook wel uit hoe je dat allemaal doet hoop ik?
Zie je wel dat ik lage T hebquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb dit ook. Precies wat jij beschrijft. Maarja gewoon je pecs zo groot trainen en zo droog worden dat het niet meer opvalt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:11 schreef Stereotomy het volgende:
Waar ik me zelf het meest aan stoor, zijn mijn softe areolae (NSFW)die er 'puffy' uitsteken. Ze zien er pas 'normaal' uit als ik het koud heb en ze samentrekken.
Echter geen schijf eronder gevoeld, bij doc ook gecheckt op gyno, maar die vond ook totaal niks. Heeft er denk ik mee te maken dat ik vroeger chubby was en lang met man boobs heb rondgelopen, dus misschien wat overtollig huid daar. Oh well.
Urine wheyquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Of z'n vriendin pist in z'n whey shakes. Ben benieuwd hoe dat smaakt
Daarover gesproken; jammer dater fyto-oestrogenen in soja zitten. Licht gekookte en gezouten sojabonen ('edamame', Japans gerecht) zijn echt fokking lekker en hebben mooie macro's.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Volgens mij zit iemand stiekem zijn eten vol met oestrogeen te douwen.
Tja. Ik ben volgens mij een behoorlijke body dismorphquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:11 schreef Stereotomy het volgende:
Waar ik me zelf het meest aan stoor, zijn mijn softe areolae (NSFW)die er 'puffy' uitsteken. Ze zien er pas 'normaal' uit als ik het koud heb en ze samentrekken.
Dat is omdat je te vaak in de spiegel kijkt. Iemand met anorexia denkt dat ze te dik is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Tja. Ik ben volgens mij een behoorlijke body dismorphNooit tevreden. Ik krijg om me heen genoeg opmerkingen ("you're getting ripped!", "looking good!") en vragen ("how do you train?", "what do you eat?" enz.), maar als ik in de spiegel kijk zie ik echt alleen maar dat laatste laagje buikvet en die gladde definitieloze homo-benen
Wellicht mijn verwachtingspatroon eens bijstellen
heb ik soms ook een beetje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:11 schreef Stereotomy het volgende:
Inderdaad. Hier ook van die gasten die iedere dag op de weegschaal gaan staan in de gym. Man, train gewoon, zorg dat je een goed eetschema hebt en maak iedere maand een foto of zo. Het is een proces, niet iets wat van de ene op de andere dag gebeurt is. Ripped worden vergt nou eenmaal tijd (en bloed, zweet en tranen)quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is omdat je te vaak in de spiegel kijkt. Iemand met anorexia denkt dat ze te dik is.
Heb ik ook last van als ik een dikkertje ben. Merk echt dat het afneemt zodra je vp lager wordt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:11 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ligt aan de pic.
Frank Zane tegenwoordig:+1 respect. Echt een baas, nog steeds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is ook op een andere manier dan met een wheyshake van eiwitten te voorzien...quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:38 schreef slacker_nl het volgende:
Doe mij die moderne bodybuilders maar:
[ afbeelding ]
(CF, fuck yeah!).
Stuur een mailtje, misschien zijn ze tof genoeg om toch een zakje te sturen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:17 schreef Mandamo het volgende:
Pfffrt, ik zou een proefverpakking dexaprine en whey perfection krijgen bij mn bestelling. Nu heb ik twee proefverpakkingen whey gekregen met dezelfde smaak.Ik was wel benieuwd naar dat dexaprine.
Oke super, geen zin om weer misselijk te worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:14 schreef Luchtkoker het volgende:
Protip, eet ook niet té veel. Omdat ik een keer misselijk werd omdat ik te weinig had gegeten ging ik vervolgens overcompenseren en at ik teveel. Werd ik weer misselijk.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:15 schreef Levolution het volgende:
En nu even naar een spiegel met goede belichting en flexen die hap. FFFUAARK
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben ook al die poses aan het leren. De latspread vind ik wel lastig.
Volgens mij heeft nooit iemand gedacht dat het supererg was behalve wat bro's in de gym en op verschillende fora.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:56 schreef CarbonC het volgende:
Over soja en oestrogeen: ik meen dat het nieuwste inzicht was dat het allemaal niet zo erg is als men in eerste instantie dacht.
Hoe bedoel je? Testosteron straalt er toch vanaf?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind veel Aziaten er wel altijd erg vrouwelijk uitzien.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Testosteron straalt er toch vanaf?
[ afbeelding ]
Haha, leuk getypt man. Goed bezig en keep it going!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:23 schreef Luchtkoker het volgende:
Luchtkoker progressie post voor je topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |