Oude. Ik vind die uitpuilende roidbuiken zo lelijk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:23 schreef Questular het volgende:
Ik volg dit topic al een tijdje puur omdat ik de hele levenswijze wel boeiend vind, ik zelf zou nooit de discipline hebben om dit alles te kunnen doen dus knap dat jullie het wel kunnen![]()
Wat ik me afvraag is het volgende: Als ik naar bodybuilders kijk zoals Jay Cutler en Ronnie Coleman vind ik ze zo gespierd dat ik het niet "mooi" meer vind uitzien, als ik dan naar Pumping Iron kijk vind ik de top bodybuilders van die tijd veel meer in proportie uitzien. Zien jullie liever de "nieuwe" of de "oude" bodybuilders qua bouw?
De oude. Hoewel ik ook graag kijk naar BBers als Cutler en Coleman. Fascinerend om te zien al die spieren/quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:23 schreef Questular het volgende:
Ik volg dit topic al een tijdje puur omdat ik de hele levenswijze wel boeiend vind, ik zelf zou nooit de discipline hebben om dit alles te kunnen doen dus knap dat jullie het wel kunnen![]()
Wat ik me afvraag is het volgende: Als ik naar bodybuilders kijk zoals Jay Cutler en Ronnie Coleman vind ik ze zo gespierd dat ik het niet "mooi" meer vind uitzien, als ik dan naar Pumping Iron kijk vind ik de top bodybuilders van die tijd veel meer in proportie uitzien. Zien jullie liever de "nieuwe" of de "oude" bodybuilders qua bouw?
quote:
Thnx bois.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo irritant, een MRI.
En dan hebben ze hier ook geen koptelefoontje voor wat muziek, dus dan lig je 20 minuten in die pestherrie. En zodra je dan eindelijk een beetje gewend bent aan die herrie is ie klaar.
Succes in ieder geval, bro. Hopen dat het meevalt.
De oude, met die roidabs is het niet esthetisch meer vind ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:23 schreef Questular het volgende:
Oude, en dan met name Frank Zane, Arnold is net iets te groot imo. Frank Zane is ook mijn streef, alhoewel hij wel een ander lichaamstype heeft.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:23 schreef Questular het volgende:
Gewoon iets minder Kcals naar binnen werken, hoef je ook geen cardio te doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik krijg godverdomme een flinke bulkpens nu, schrok er gewoon van toen ik net in de spiegel keekMoet mezelf inhouden om geen cardio te doen in deze fase
![]()
Maar goed, morgen misschien een rustdag, vandaag zeven oefeningen voor schouders gedaan, misschien iets te veel van het goede geweest want ik voelde het net al toen ik de auto wilde starten.
De verhouding biceps-triceps is wat minder jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:10 schreef kevin_ het volgende:
Te grote triceps alleen, voor de rest perfect.
Waarom zou je geen cardio mogen doen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik krijg godverdomme een flinke bulkpens nu, schrok er gewoon van toen ik net in de spiegel keekMoet mezelf inhouden om geen cardio te doen in deze fase
![]()
Maar goed, morgen misschien een rustdag, vandaag zeven oefeningen voor schouders gedaan, misschien iets te veel van het goede geweest want ik voelde het net al toen ik de auto wilde starten.
Oke zal ik doen als ik het niet vergeet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:22 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Als je dat schema krijgt; kan je die dan hier posten? Kunnen we oordelen en aanpassingen suggeren!
Vraag in ieder geval of ze de grote compounds in je schema verwerken. squat, deadlift bench press in ieder geval. grotendeels oefeningen met losse gewichten, niet teveel machinewerk "om je spieren te laten wennen" of een andere kulredenquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:22 schreef esv7 het volgende:
[..]
Oke zal ik doen als ik het niet vergeet.
ja en?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:56 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Mijn ouders namen dat toen ze jong waren.
Ja man, ik ben ook benieuwd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:27 schreef 16meter het volgende:
Ja leuk, laten we het over whey smaakjes hebben.
Ben ook wel benieuwd welke kwark jullie kopen?
ja heerlijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:19 schreef Tito_Makani het volgende:
Ben al m'n shakebekers kwijt geraakt dus moet nu noodgedwongen een pot whey bestellen voor een graits shakebeker.
Welke smaak raden jullie aan? Ik heb al kokosnoos,banaan en cookie dough geprobeerd.
Is die Chocolade milkshake wat?
Ben voor de Choclate Caramel gegaan. Hoor dat ze deze week ook nog speculaas krijgen.quote:
speculaas, ben je na een week zat, vermoed ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:32 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ben voor de Choclate Caramel gegaan. Hoor dat ze deze week ook nog speculaas krijgen.
Nadeel aan die unieke smaken zijn dat ze de eerste keren wel lekker zijn maar daarna niet meer
Chocolate Milkshake van B&F is tot op heden de enige whey die ik daadwerkelijk lekker vindt (Aardbei/Banaan en Mango/Perzik van XXL waren zum kotsen imo).quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:19 schreef Tito_Makani het volgende:
Ben al m'n shakebekers kwijt geraakt dus moet nu noodgedwongen een pot whey bestellen voor een graits shakebeker.
Welke smaak raden jullie aan? Ik heb al kokosnoos,banaan en cookie dough geprobeerd.
Is die Chocolade milkshake wat?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:38 schreef slacker_nl het volgende:
Doe mij die moderne bodybuilders maar:
[ afbeelding ]
(CF, fuck yeah!).
*zucht. Geweldig inderdaad. Alsof we hier kunnen uitmaken wat iemand lekker vind.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:50 schreef 16meter het volgende:
whey smaakjes part 956845684586450, interessant...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |