Ja, met mijn gebrekkige havo kennis van jaren geleden was de voorwaarde voor 'koolhydraat' dat de verhouding waterstof : zuurstof 2 :1 is. Alcohol is een koolwaterstofketen met één OH- er aan vast.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad.
[..]
Het is maar net hoe je 'koolhydraat' definieert. Sommigen zeggen: "het bevat C, H en O, dus het is een koolhydraat". Ik ben het daar niet mee eens, gezien de verhouding tussen H en O niet als die van een watermolecuul ('hydraat') is. Ook is het geen aldehyde of keton. Ethanol is gewoon een alifatische koolwaterstof met een alcoholgroep.
Nee.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:43 schreef Mandamo het volgende:
Tast dexaprine eigenlijk ook je serotoninegehalte aan? Aangezien je er kennelijk ook een euforisch gevoel van zou krijgen. Als het goed is krijg ik vandaag een proefpakketje dex bij mn bestelling.
incline niet veel hoger dan 30 graden zetten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:14 schreef kevin_ het volgende:
Ik word een beetje moe van mijn borstspieren en dan vooral het bovenste gedeelte wat totaal niet wilt groeien. Iemand tips voor een workout alleen en puur gericht op de bovenkant van de borstspier? Mijn techniek is wel ok, maar ik moet wel zeggen dat ik vaak mijn lats gebruik in incline bench press.
Kritische reviews willen ooit ook wel eens niet door de 'keuring' komen. Ik had ooit een keurig nette review geschreven over dexaprine, maar dat het op mij persoonlijk niet het gewenste effect had.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:27 schreef Mandamo het volgende:
Tja, de beschrijving op B&F geeft aan dat het een euforisch gevoel zou geven. Nu kan je de beschrijvingen op B&F natuurlijk niet helemaal serieus noemen (-"Killer" alpha male spierkracht), maar als ik reviews lees geeft de één aan het wel te voelen en de ander weer niet, vandaar.
Pastirma op Turks brood met een beetje feta.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die beef jerky van de toko zit (hier tenminste) vol met suikers. Echte beef jerky is puur gedroogd vlees, dat valt bijna nergens te vinden.
Wat erg lekker is, is 'pastirma':
[ afbeelding ]
Gedroogd rundvlees, maar dan erg kruidig (knoflook ook, het stinkt dus aardig). Kun je zo op je brood leggen, maar is ook erg lekker om op te bakken met een eitje (zoals met bacon).
Helaas zit ook dit vol met E-nummers en andere troep in de supermarkt. Dat is vreemd, gezien de kruiden voor de smaak moeten zorgen en het drogen voor de conservering. Jammer dat alles zo verpest moet worden, maar mocht je ooit ergens authentieke pastirma aantreffen, moet je het eens proberen.
[..]
Cm(H2O)n
(C is random, O is 2x zoveel als H). Ook hier zijn uitzonderingen mogelijk.
Deze man begrijpt het leven.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Pastirma op Turks brood met een beetje feta.
Staat op de eerste stand, wat zo ongeveer 20-30 graden is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
incline niet veel hoger dan 30 graden zetten.
45graden is eigenlijk te hoog, en dan ga je meer je schouders gebruiken.
Doe je barbell? Probeer anders eens dumbell, is toch een beetje anders. Of andersom.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:20 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Staat op de eerste stand, wat zo ongeveer 20-30 graden is.
Waarom kopen jullie dan nog bij B&F?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Kritische reviews willen ooit ook wel eens niet door de 'keuring' komen. Ik had ooit een keurig nette review geschreven over dexaprine, maar dat het op mij persoonlijk niet het gewenste effect had.
Nooit teruggezien
Altijd met dumbbells gewerkt. Zal een barbell binnenkort eens proberen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Doe je barbell? Probeer anders eens dumbell, is toch een beetje anders. Of andersom.
Ik weet niet meer wat het was, maar het was een product dat zowel XXL als B&F verkocht. Bij XXL was het is de aanbieding, van 29,95 voor 19,95, terwijl de normale prijs bij B&F 19,95 was.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom kopen jullie dan nog bij B&F?
Ik ben voor de incline zelf juist van barbell naar dumbell overgestapt, maar meer met de redenatie om ook mijn stabilisatoren aan te pakken, omdat de flat bp wel met een barbell gebeurt. Maar gewoon even kijken wat voor jou werkt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:24 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Altijd met dumbbells gewerkt. Zal een barbell binnenkort eens proberen.
Ja, is al eens besproken hier. Ik vind het echt ranzig spul.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:02 schreef Dalliance het volgende:
Ken iemand van jullie Knabbelspek? Lijkt me niet te vreten, maar de macro's (voor rustdagen) zijn wel oké. Per 100 gram: 590kcal/58.5gr P/0.1gr C/40.5gr F
Hmm, dacht ik al. Maar weer iets anders zoeken dan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, is al eens besproken hier. Ik vind het echt ranzig spul.
Het smaakt niet naar varkensvlees, maar naar varkensstal.
Probeer het gewoon, voor hetzelfde geld vind jij het lekker. Sommigen hier vinden het wel lekker, geloof ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:06 schreef Dalliance het volgende:
[..]
Hmm, dacht ik al. Maar weer iets anders zoeken dan.
90% marketing, dingen die echt werken moet je importeren, iig niet bij een nl shop kopen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom kopen jullie dan nog bij B&F?
hier zit alles in:quote:Op maandag 15 oktober 2012 05:26 schreef star_gazer het volgende:
[..]
'Echte' ephedra is hier moeilijk te krijgen; is een controlled substance in Australië.
Ik heb dit spul niet gekocht vanwege de ephedra extract; heb begrepen dat dat nutteloze marketing-poep is, evenals synephrine. Ik heb me echter wel laten vertellen dat de yohimbe bark de alpha-2 receptoren van stubborn lichaamsvet blokkeert, terwijl MAA zorgt voor een verhoogde norepinephrine release om dat vet aan te vallen. Lijkt me een potente combinatie.
In ieder geval maar eens voorzichtig beginnen met 1 capsule per dag in de ochtend. Ik train 's avonds, maar 's ochtens zit ik in mijn vast en ben ik dus juist lekker aan het fat burnen. Het hongerstillend effect van DMAA is dan ook niet verkeerd
quote:
Af en toe knabbelen vind ik wel lekker jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Probeer het gewoon, voor hetzelfde geld vind jij het lekker. Sommigen hier vinden het wel lekker, geloof ik.
Das de goeie ja. Die van mij faalt al bij 'n disaccharidesquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:23 schreef Levolution het volgende:
Cm(H2O)n
(C is random, O is 2x zoveel als H). Ook hier zijn uitzonderingen mogelijk.
16%quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:10 schreef star_gazer het volgende:
op hoeveel procent krijgen jullie definitie in je benen?
Dat is bij iedereen anders en denk ik niet te zeggen. Ik heb behoorlijk zichtbare aders op mijn voorarmen, biceps en naast/op mijn heupen, maar ik heb nog steeds een buikje zonder zichtbare absquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:10 schreef star_gazer het volgende:
Grappig. Nu ik op ~12% zit, begin ik details aan m'n lichaam te zien die ik dus nog nooit heb gezien. Volgens mij heb ik dus 8 abszal wel dik onder de 10% moeten gaan om de splitsing helemaal onderaan zichtbaar te krijgen, maar dat had ik dus niet verwacht
Wanneer komen die benen nou eens? En aderen? Ik heb 0 definitie op mijn benen en aderen blijven ook maar wegop hoeveel procent krijgen jullie definitie in je benen?
8 abs is redelijk normaal, alleen niet veel mensen zien hetquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:10 schreef star_gazer het volgende:
Grappig. Nu ik op ~12% zit, begin ik details aan m'n lichaam te zien die ik dus nog nooit heb gezien. Volgens mij heb ik dus 8 abszal wel dik onder de 10% moeten gaan om de splitsing helemaal onderaan zichtbaar te krijgen, maar dat had ik dus niet verwacht
Wanneer komen die benen nou eens? En aderen? Ik heb 0 definitie op mijn benen en aderen blijven ook maar wegop hoeveel procent krijgen jullie definitie in je benen?
Ik hoop het beste brahquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net trouwens ook naar de orthopeed geweest en er worden binnenkort een MRI gedaan voor de schouder en de onderrug. Ben benieuwd.
Dat vind ik altijd zo irritant, een MRI.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net trouwens ook naar de orthopeed geweest en er worden binnenkort een MRI gedaan voor de schouder en de onderrug. Ben benieuwd.
De strontsmaak vind ik niet de harden. De rest is perfect te doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:21 schreef BadderAapje het volgende:
Ik moet een nieuwe pot eiwit kopen.. Hebben jullie nog echte aanraders kwa smaak (of beter gezegd, welke is echt vies) ?
Heb nu banaan en vanillie gehad..
Ik heb een banknop.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:27 schreef 16meter het volgende:
Ja leuk, laten we het over whey smaakjes hebben.
Ben ook wel benieuwd welke kwark jullie kopen?
Geen, lusikniquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:27 schreef 16meter het volgende:
Zelfgemaakte proteïne, dagelijks even melken. Geen kwark nodig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:27 schreef 16meter het volgende:
Ik zuig m'n vrouw de volgende dag altijd nog even leeg. Er blijft altijd wel wat achter.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:33 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Zelfgemaakte proteïne, dagelijks even melken. Geen kwark nodig.
no homo
Ook na anaal? Stracciatella ftw!quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zuig m'n vrouw de volgende dag altijd nog even leeg. Er blijft altijd wel wat achter. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zuig m'n vrouw de volgende dag altijd nog even leeg. Er blijft altijd wel wat achter. [ afbeelding ]
En datgene wat is blijven plakken. Lekker krokant.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ook na anaal? Stracciatella ftw!
Als je dat schema krijgt; kan je die dan hier posten? Kunnen we oordelen en aanpassingen suggeren!quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:37 schreef esv7 het volgende:
Morgen voor de eerste keer naar de sportschool, heb me vandaag ingeschreven. Ze gaan mij helpen met een schema maken en dan denk ik drie keer per week gaan.
Oude. Ik vind die uitpuilende roidbuiken zo lelijk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:23 schreef Questular het volgende:
Ik volg dit topic al een tijdje puur omdat ik de hele levenswijze wel boeiend vind, ik zelf zou nooit de discipline hebben om dit alles te kunnen doen dus knap dat jullie het wel kunnen![]()
Wat ik me afvraag is het volgende: Als ik naar bodybuilders kijk zoals Jay Cutler en Ronnie Coleman vind ik ze zo gespierd dat ik het niet "mooi" meer vind uitzien, als ik dan naar Pumping Iron kijk vind ik de top bodybuilders van die tijd veel meer in proportie uitzien. Zien jullie liever de "nieuwe" of de "oude" bodybuilders qua bouw?
De oude. Hoewel ik ook graag kijk naar BBers als Cutler en Coleman. Fascinerend om te zien al die spieren/quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:23 schreef Questular het volgende:
Ik volg dit topic al een tijdje puur omdat ik de hele levenswijze wel boeiend vind, ik zelf zou nooit de discipline hebben om dit alles te kunnen doen dus knap dat jullie het wel kunnen![]()
Wat ik me afvraag is het volgende: Als ik naar bodybuilders kijk zoals Jay Cutler en Ronnie Coleman vind ik ze zo gespierd dat ik het niet "mooi" meer vind uitzien, als ik dan naar Pumping Iron kijk vind ik de top bodybuilders van die tijd veel meer in proportie uitzien. Zien jullie liever de "nieuwe" of de "oude" bodybuilders qua bouw?
quote:
Thnx bois.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo irritant, een MRI.
En dan hebben ze hier ook geen koptelefoontje voor wat muziek, dus dan lig je 20 minuten in die pestherrie. En zodra je dan eindelijk een beetje gewend bent aan die herrie is ie klaar.
Succes in ieder geval, bro. Hopen dat het meevalt.
De oude, met die roidabs is het niet esthetisch meer vind ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:23 schreef Questular het volgende:
Oude, en dan met name Frank Zane, Arnold is net iets te groot imo. Frank Zane is ook mijn streef, alhoewel hij wel een ander lichaamstype heeft.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:23 schreef Questular het volgende:
Gewoon iets minder Kcals naar binnen werken, hoef je ook geen cardio te doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik krijg godverdomme een flinke bulkpens nu, schrok er gewoon van toen ik net in de spiegel keekMoet mezelf inhouden om geen cardio te doen in deze fase
![]()
Maar goed, morgen misschien een rustdag, vandaag zeven oefeningen voor schouders gedaan, misschien iets te veel van het goede geweest want ik voelde het net al toen ik de auto wilde starten.
De verhouding biceps-triceps is wat minder jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:10 schreef kevin_ het volgende:
Te grote triceps alleen, voor de rest perfect.
Waarom zou je geen cardio mogen doen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik krijg godverdomme een flinke bulkpens nu, schrok er gewoon van toen ik net in de spiegel keekMoet mezelf inhouden om geen cardio te doen in deze fase
![]()
Maar goed, morgen misschien een rustdag, vandaag zeven oefeningen voor schouders gedaan, misschien iets te veel van het goede geweest want ik voelde het net al toen ik de auto wilde starten.
Oke zal ik doen als ik het niet vergeet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:22 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Als je dat schema krijgt; kan je die dan hier posten? Kunnen we oordelen en aanpassingen suggeren!
Vraag in ieder geval of ze de grote compounds in je schema verwerken. squat, deadlift bench press in ieder geval. grotendeels oefeningen met losse gewichten, niet teveel machinewerk "om je spieren te laten wennen" of een andere kulredenquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:22 schreef esv7 het volgende:
[..]
Oke zal ik doen als ik het niet vergeet.
ja en?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:56 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Mijn ouders namen dat toen ze jong waren.
Ja man, ik ben ook benieuwd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:27 schreef 16meter het volgende:
ja heerlijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:19 schreef Tito_Makani het volgende:
Ben al m'n shakebekers kwijt geraakt dus moet nu noodgedwongen een pot whey bestellen voor een graits shakebeker.
Welke smaak raden jullie aan? Ik heb al kokosnoos,banaan en cookie dough geprobeerd.
Is die Chocolade milkshake wat?
Ben voor de Choclate Caramel gegaan. Hoor dat ze deze week ook nog speculaas krijgen.quote:
speculaas, ben je na een week zat, vermoed ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:32 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ben voor de Choclate Caramel gegaan. Hoor dat ze deze week ook nog speculaas krijgen.
Nadeel aan die unieke smaken zijn dat ze de eerste keren wel lekker zijn maar daarna niet meer
Chocolate Milkshake van B&F is tot op heden de enige whey die ik daadwerkelijk lekker vindt (Aardbei/Banaan en Mango/Perzik van XXL waren zum kotsen imo).quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:19 schreef Tito_Makani het volgende:
Ben al m'n shakebekers kwijt geraakt dus moet nu noodgedwongen een pot whey bestellen voor een graits shakebeker.
Welke smaak raden jullie aan? Ik heb al kokosnoos,banaan en cookie dough geprobeerd.
Is die Chocolade milkshake wat?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:38 schreef slacker_nl het volgende:
Doe mij die moderne bodybuilders maar:
[ afbeelding ]
(CF, fuck yeah!).
*zucht. Geweldig inderdaad. Alsof we hier kunnen uitmaken wat iemand lekker vind.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:50 schreef 16meter het volgende:
whey smaakjes part 956845684586450, interessant...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |