abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117985229
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 01:46 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Nice, maar is die niet ook ondoenbaar duur? (als vaste hap)
Toen ik mijn whey ging bestellen zag ik ineens Beef Jerky staan, zover ik mij kan herinneren heb ik dat nog nooit gehad. Was dus wel benieuwd wat het precies was en hoe het smaakte.

[ Bericht 2% gewijzigd door Yuri_Boyka op 15-10-2012 02:03:32 ]
If not now, then when.
  maandag 15 oktober 2012 @ 02:12:36 #52
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_117985408
Pull ups of chin ups?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 15 oktober 2012 @ 02:17:11 #53
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_117985457
quote:
5s.gif Op maandag 15 oktober 2012 02:12 schreef star_gazer het volgende:
Pull ups of chin ups?
Beide voor de afwisseling :)

Yuri, beef jerky kun je ook bij de toko kopen. Wel goed opletten, ze hebben ook vegetarische beef jerky (echt :')) gemaakt van sojabonen.

Beef Jerky vind ik een lekkere snack voor af en toe erbij :9

En nu we het toch over eiwitten en toko's hebben, wel eens vegetarian mock duck gezien?

http://en.wikipedia.org/wiki/Mock_duck 8)7 Gemaakt van geperst gluten. Ultra anti-paleo dit. :')
Confidence through competence
pi_117985503
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 02:17 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Yuri, beef jerky kun je ook bij de toko kopen. Wel goed opletten, ze hebben ook vegetarische beef jerky (echt :')) gemaakt van sojabonen.

[ afbeelding ]

En nu we het toch over eiwitten en toko's hebben, wel eens vegetarian mock duck gezien?

[ afbeelding ]

http://en.wikipedia.org/wiki/Mock_duck 8)7 Gemaakt van geperst gluten. Ultra anti-paleo dit. :')
Lol, dat is echt :')

Nee nog nooit van mock duck gehoord, ziet er ook niet echt smakelijk uit, waar smaakt het naar?
If not now, then when.
  maandag 15 oktober 2012 @ 02:23:23 #55
55709 Stereotomy
pi_117985508
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 02:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Nee nog nooit van mock duck gehoord, ziet er ook niet echt smakelijk uit, waar smaakt het naar?
Het smaakt net niet naar eend :')
pi_117985527
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 02:23 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Het smaakt net niet naar eend :')
Gekke Chinezen ook altijd. :')

If not now, then when.
  maandag 15 oktober 2012 @ 03:57:35 #57
77130 star_gazer
pi_117986003
Tip voor als je uit gaat in de cut: wodka, soda & lime. Geen carbs, maar je wordt er wel dronken van :P

Wodka / diet coke werkt ook, maaar vind de smaak wat minder.
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_117986014
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 03:57 schreef star_gazer het volgende:
Tip voor als je uit gaat in de cut: wodka, soda & lime. Geen carbs, maar je wordt er wel dronken van :P

Wodka / diet coke werkt ook, maaar vind de smaak wat minder.
wodka=alcohol=carbs
  maandag 15 oktober 2012 @ 04:14:04 #59
77130 star_gazer
pi_117986055
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 04:00 schreef THEFXR het volgende:

[..]

wodka=alcohol=carbs
Dat vraag ik me dus af. Je lichaam gebruikt alcohol niet, maar breekt het af en voert het af. Netto geen carbs lijkt mij :?
-
pi_117986066
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 04:14 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus af. Je lichaam gebruikt alcohol niet, maar breekt het af en voert het af. Netto geen carbs lijkt mij :?
Jawel hoor, komt zelfs uiteindelijk gewoon in de citroenzuur cyclus. :)
  maandag 15 oktober 2012 @ 04:22:36 #61
77130 star_gazer
pi_117986084
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 04:16 schreef Diabox het volgende:

[..]

Jawel hoor, komt zelfs uiteindelijk gewoon in de citroenzuur cyclus. :)
quote:
The liver does not metabolize alcohol into sugar. On the contrary, most people will experience a dip in their blood sugar (glucose) levels when consuming alcohol. Alcohol is eventually broken down by the liver into acetate, and finally into carbon dioxide and water---not sugar.
bron

Alcohol gaat wel via de citroenzuurcyclus, maar als acetaat en niet als glucose. Chemisch is ethanol msischien een carbohydraat (het bestaat immers exclusief uit koolstof, zuurstof en waterstof), maar voedingstechnisch volgens mij dus niet.

Overigens heeft een shot wodka ongeveer de helft van de calorieen van een biertje. Mag wat mij betreft ook wel mee in de overweging.
-
pi_117986097
Ben bekend met de pathway hoor. :)

Koolhydraten moeten doorgaans voldoen aan de formule CnHmOn overigens.

Vind dat trouwens niet de meest ideale bron, ik hou het wel bij m'n boeken :P

Tevens breaking news; Big Cat (Peter van Mol) gaat weer artikelen schrijven als vanouds. 10.gif

Edit:
Volgens mij is m'n formule verkeerd want ik kan 'n tegenvoorbeeld bedenken die niet tot de uitzonderingen behoort 9.gif

[ Bericht 22% gewijzigd door Diabox op 15-10-2012 04:35:47 ]
  maandag 15 oktober 2012 @ 04:35:38 #63
77130 star_gazer
pi_117986106
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 04:29 schreef Diabox het volgende:

Maargoed 9eens over de bron trouwens); als je aan het cutten bent en wel gewoon je drankje wilt in het weekend, lijkt wodka me dus wel een beter keus dan bijvoorbeeld bier. Al is het maar vanwege de calorieën.
-
pi_117986126
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 01:02 schreef star_gazer het volgende:
Zo jongens, mijn fat burner is binnen. Yellow scorpion heet het. Echt een zieke stack:

• Ephedra extract (geloof ik niet echt in; heb begrepen dat dit niet de 'echte' ephedrine alkaloids zijn die je nodig hebt)
• Yohimbe extract (alpha-2 blocker, stubborn fat burner)
• DMAA (fat burner a-la ephedrine)
• Caffeine
• White willow bark (aspirine)

Kortom: geniet, maar gebruik met mate :') Eentje 's ochtends, eentje 's middags. Aangezine ik nog graag wil slapen, sla ik de avond even over :') Zal af en toe en update plaatsen.
Inderdaad best ziek.

Waarom niet gewoon de Diamond labs 30+ ?

DMAA en Ephedrine ooit eens gelezen niet zo'n goede combinatie was.
Al heb ik dit zelf wel gedaan, In de ochtend een Diamond labs 30+ capsule, en dan rond de middag een Black Cat, tegen de crash van de ECA.
Later las ik dus dat het beter was dit niet te doen.

Yellow Scorpion hierin zit een is Epedra extract, goed genoeg voor afvallen, alleen is Hi-Tech een Amerikaans bedrijf, en echte Ephedrine en Epedra is daar verboden, dus raden wat het echt is. Beter voor een UK of Canadees bedrijf gaan.

En anders even het onderstaande bestellen, dan heb je de real shit.

P.s neem je eca in met wat grapefruitsap in de ochtend voor je training, slaat sneller en harder in.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2012 05:23:39 ]
  maandag 15 oktober 2012 @ 05:26:04 #65
77130 star_gazer
pi_117986154
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 05:03 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Inderdaad best ziek.

Waarom niet gewoon de Diamond labs 30+ ?

DMAA en Ephedrine ooit eens gelezen niet zo'n goede combinatie was.
Al heb ik dit zelf wel gedaan, In de ochtend een Diamond labs 30+ capsule, en dan rond de middag een Black Cat, tegen de crash van de ECA.
Later las ik dus dat het beter was dit niet te doen.

Yellow Scorpion hierin zit een is Epedra extract, goed genoeg voor afvallen, alleen is Hi-Tech een Amerikaans bedrijf, en echte Ephedrine en Epedra is daar verboden, dus raden wat het echt is. Beter voor een UK of Canadees bedrijf gaan.

En anders even het onderstaande bestellen, dan heb je de real shit.

[ afbeelding ]

P.s neem je eca in met wat grapefruitsap in de ochtend voor je training, slaat sneller en harder in.

'Echte' ephedra is hier moeilijk te krijgen; is een controlled substance in Australië.

Ik heb dit spul niet gekocht vanwege de ephedra extract; heb begrepen dat dat nutteloze marketing-poep is, evenals synephrine. Ik heb me echter wel laten vertellen dat de yohimbe bark de alpha-2 receptoren van stubborn lichaamsvet blokkeert, terwijl MAA zorgt voor een verhoogde norepinephrine release om dat vet aan te vallen. Lijkt me een potente combinatie.

In ieder geval maar eens voorzichtig beginnen met 1 capsule per dag in de ochtend. Ik train 's avonds, maar 's ochtens zit ik in mijn vast en ben ik dus juist lekker aan het fat burnen. Het hongerstillend effect van DMAA is dan ook niet verkeerd :)

[ Bericht 6% gewijzigd door star_gazer op 15-10-2012 05:32:08 ]
-
pi_117986159
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 05:26 schreef star_gazer het volgende:

[..]

'Echte' ephedra is hier moeilijk te krijgen; is een controlled substance in Australië.

Ik heb dit spul niet gekocht vanwege de ephedra extract; heb begrepen dat dat nutteloze marketing-poep is, evenals synephrine. Ik heb me echter wel laten vertellen dat de yohimbe bark de alpha-2 receptoren van stubborn lichaamsvet blokkeert, terwijl MAA zorgt voor een verhoogde norepinephrine release om dat vet aan te vallen. Lijkt me een potente combinatie.

In ieder geval maar eens voorzichtig beginnen met 1 capsule per dag in de ochtend. Ik train 's avonds, maar 's ochtens zit ik in mijn vast en ben ik dus juist lekker aan het fat burnen. Het hongerstillend effect van DMAA is dan ook niet verkeerd :)
Die Yellow Scorpion, Was het legaal verkrijgbaar Australië?
Zijn echte boeven bij Hi-Tech, dat kan 2 dingen betekenen, of het werkt gewoon super, of niet.

Hoe was de eerste pil? Iets gemerkt?
  maandag 15 oktober 2012 @ 06:20:18 #67
77130 star_gazer
pi_117986193
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 05:35 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Die Yellow Scorpion, Was het legaal verkrijgbaar Australië?
Zijn echte boeven bij Hi-Tech, dat kan 2 dingen betekenen, of het werkt gewoon super, of niet.

Hoe was de eerste pil? Iets gemerkt?
nee, was niet legaal verkrkijgbaar. Gewoon laten opsturen via een webshop. Al eens eerder met normale ECA geprobeerd, maar dat is dus nooit aangekomen. Ik sta redelijk strak van de eerste pil :') Komt waarschijnlijk door de DMAA. Voorlopig maar even op 1 per dag houden.
-
pi_117987119
quote:
6s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:29 schreef Snakey het volgende:
Ik heb net gedouched, dus ik ga nu even clean koken. ):O
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:30 schreef slacker_nl het volgende:
Ik was m'n chips altijd in de bleek.
_O- _O_
pi_117987987
Tast dexaprine eigenlijk ook je serotoninegehalte aan? Aangezien je er kennelijk ook een euforisch gevoel van zou krijgen. Als het goed is krijg ik vandaag een proefpakketje dex bij mn bestelling. :)
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:23:04 #70
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117988850
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 02:17 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die beef jerky van de toko zit (hier tenminste) vol met suikers. Echte beef jerky is puur gedroogd vlees, dat valt bijna nergens te vinden.

Wat erg lekker is, is 'pastirma':

Gedroogd rundvlees, maar dan erg kruidig (knoflook ook, het stinkt dus aardig). Kun je zo op je brood leggen, maar is ook erg lekker om op te bakken met een eitje (zoals met bacon).
Helaas zit ook dit vol met E-nummers en andere troep in de supermarkt. Dat is vreemd, gezien de kruiden voor de smaak moeten zorgen en het drogen voor de conservering. Jammer dat alles zo verpest moet worden, maar mocht je ooit ergens authentieke pastirma aantreffen, moet je het eens proberen.

quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 04:29 schreef Diabox het volgende:

Tevens breaking news; Big Cat (Peter van Mol) gaat weer artikelen schrijven als vanouds. [ afbeelding ]

Edit:
Volgens mij is m'n formule verkeerd want ik kan 'n tegenvoorbeeld bedenken die niet tot de uitzonderingen behoort [ afbeelding ]
Cm(H2O)n

(C is random, O is 2x zoveel als H). Ook hier zijn uitzonderingen mogelijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door Levolution op 15-10-2012 10:45:18 ]
This isn't even my final form.
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:56:17 #71
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_117989747
H is twee keer zoveel als O hoop ik dat je bedoelt :P
Alcohol is trouwens C2H6O, dus gewoon een OH verbinding aan een keten van twee koolwaterstofjes. Dat maakt het toch geen koolhydraat?

[ Bericht 15% gewijzigd door Ethanolic op 15-10-2012 11:02:37 ]
Deathlift or Die.
pi_117990327
Ik word een beetje moe van mijn borstspieren en dan vooral het bovenste gedeelte wat totaal niet wilt groeien. Iemand tips voor een workout alleen en puur gericht op de bovenkant van de borstspier? Mijn techniek is wel ok, maar ik moet wel zeggen dat ik vaak mijn lats gebruik in incline bench press.
pi_117990456
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 09:43 schreef Mandamo het volgende:
Tast dexaprine eigenlijk ook je serotoninegehalte aan? Aangezien je er kennelijk ook een euforisch gevoel van zou krijgen. Als het goed is krijg ik vandaag een proefpakketje dex bij mn bestelling. :)
Euforie? Natuurlijk niet. Het is geen XTC. 8)7
pi_117990794
Tja, de beschrijving op B&F geeft aan dat het een euforisch gevoel zou geven. Nu kan je de beschrijvingen op B&F natuurlijk niet helemaal serieus noemen (-"Killer" alpha male spierkracht :') ), maar als ik reviews lees geeft de één aan het wel te voelen en de ander weer niet, vandaar.
  maandag 15 oktober 2012 @ 11:29:25 #75
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117990854
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:56 schreef Ethanolic het volgende:
H is twee keer zoveel als O hoop ik dat je bedoelt :P
Dat bedoel ik inderdaad. :P
quote:
Alcohol is trouwens C2H6O, dus gewoon een OH verbinding aan een keten van twee koolwaterstofjes. Dat maakt het toch geen koolhydraat?
Het is maar net hoe je 'koolhydraat' definieert. Sommigen zeggen: "het bevat C, H en O, dus het is een koolhydraat". Ik ben het daar niet mee eens, gezien de verhouding tussen H en O niet als die van een watermolecuul ('hydraat') is. Ook is het geen aldehyde of keton. Ethanol is gewoon een alifatische koolwaterstof met een hydroxylgroep, dus een alcohol.
  maandag 15 oktober 2012 @ 11:31:31 #76
253447 Ethanolic
pi_117990931
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:29 schreef Levolution het volgende:

[..]

Dat bedoel ik inderdaad. :P

[..]

Het is maar net hoe je 'koolhydraat' definieert. Sommigen zeggen: "het bevat C, H en O, dus het is een koolhydraat". Ik ben het daar niet mee eens, gezien de verhouding tussen H en O niet als die van een watermolecuul ('hydraat') is. Ook is het geen aldehyde of keton. Ethanol is gewoon een alifatische koolwaterstof met een alcoholgroep.
Ja, met mijn gebrekkige havo kennis van jaren geleden was de voorwaarde voor 'koolhydraat' dat de verhouding waterstof : zuurstof 2 :1 is. Alcohol is een koolwaterstofketen met één OH- er aan vast.
Deathlift or Die.
pi_117991183
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 09:43 schreef Mandamo het volgende:
Nee.
  maandag 15 oktober 2012 @ 11:52:03 #78
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_117991563
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:14 schreef kevin_ het volgende:
Ik word een beetje moe van mijn borstspieren en dan vooral het bovenste gedeelte wat totaal niet wilt groeien. Iemand tips voor een workout alleen en puur gericht op de bovenkant van de borstspier? Mijn techniek is wel ok, maar ik moet wel zeggen dat ik vaak mijn lats gebruik in incline bench press.
incline niet veel hoger dan 30 graden zetten.
45graden is eigenlijk te hoog, en dan ga je meer je schouders gebruiken.
  maandag 15 oktober 2012 @ 11:59:01 #79
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_117991799
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:27 schreef Mandamo het volgende:
Tja, de beschrijving op B&F geeft aan dat het een euforisch gevoel zou geven. Nu kan je de beschrijvingen op B&F natuurlijk niet helemaal serieus noemen (-"Killer" alpha male spierkracht :') ), maar als ik reviews lees geeft de één aan het wel te voelen en de ander weer niet, vandaar.
Kritische reviews willen ooit ook wel eens niet door de 'keuring' komen. Ik had ooit een keurig nette review geschreven over dexaprine, maar dat het op mij persoonlijk niet het gewenste effect had.
Nooit teruggezien :')
BEASTMODE
pi_117992047
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:23 schreef Levolution het volgende:

[..]

Die beef jerky van de toko zit (hier tenminste) vol met suikers. Echte beef jerky is puur gedroogd vlees, dat valt bijna nergens te vinden.

Wat erg lekker is, is 'pastirma':

[ afbeelding ]

Gedroogd rundvlees, maar dan erg kruidig (knoflook ook, het stinkt dus aardig). Kun je zo op je brood leggen, maar is ook erg lekker om op te bakken met een eitje (zoals met bacon).
Helaas zit ook dit vol met E-nummers en andere troep in de supermarkt. Dat is vreemd, gezien de kruiden voor de smaak moeten zorgen en het drogen voor de conservering. Jammer dat alles zo verpest moet worden, maar mocht je ooit ergens authentieke pastirma aantreffen, moet je het eens proberen.

[..]

Cm(H2O)n

Pastirma op Turks brood met een beetje feta. _O_
If not now, then when.
  maandag 15 oktober 2012 @ 12:06:23 #81
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117992074
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Pastirma op Turks brood met een beetje feta. _O_
Deze man begrijpt het leven. _O_
pi_117992610
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:52 schreef RaymondK het volgende:

[..]

incline niet veel hoger dan 30 graden zetten.
45graden is eigenlijk te hoog, en dan ga je meer je schouders gebruiken.
Staat op de eerste stand, wat zo ongeveer 20-30 graden is.
  maandag 15 oktober 2012 @ 12:33:51 #83
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117993113
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:20 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Staat op de eerste stand, wat zo ongeveer 20-30 graden is.
Doe je barbell? Probeer anders eens dumbell, is toch een beetje anders. Of andersom.
pi_117994771
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:59 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Kritische reviews willen ooit ook wel eens niet door de 'keuring' komen. Ik had ooit een keurig nette review geschreven over dexaprine, maar dat het op mij persoonlijk niet het gewenste effect had.
Nooit teruggezien :')
Waarom kopen jullie dan nog bij B&F?
pi_117994984
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:33 schreef Levolution het volgende:

[..]

Doe je barbell? Probeer anders eens dumbell, is toch een beetje anders. Of andersom.
Altijd met dumbbells gewerkt. Zal een barbell binnenkort eens proberen. ^O^
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:25:04 #86
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_117995015
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:18 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Ik weet niet meer wat het was, maar het was een product dat zowel XXL als B&F verkocht. Bij XXL was het is de aanbieding, van 29,95 voor 19,95, terwijl de normale prijs bij B&F 19,95 was.

Dus een beetje shoppen tussen die twee is niks mis mee.
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:56:27 #87
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117996186
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:24 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Altijd met dumbbells gewerkt. Zal een barbell binnenkort eens proberen. ^O^
Ik ben voor de incline zelf juist van barbell naar dumbell overgestapt, maar meer met de redenatie om ook mijn stabilisatoren aan te pakken, omdat de flat bp wel met een barbell gebeurt. Maar gewoon even kijken wat voor jou werkt.
pi_117998964
Ken iemand van jullie Knabbelspek? Lijkt me niet te vreten, maar de macro's (voor rustdagen) zijn wel oké. Per 100 gram: 590kcal/58.5gr P/0.1gr C/40.5gr F
  maandag 15 oktober 2012 @ 15:03:22 #89
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117999021
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:02 schreef Dalliance het volgende:
Ken iemand van jullie Knabbelspek? Lijkt me niet te vreten, maar de macro's (voor rustdagen) zijn wel oké. Per 100 gram: 590kcal/58.5gr P/0.1gr C/40.5gr F
Ja, is al eens besproken hier. Ik vind het echt ranzig spul. :r
Het smaakt niet naar varkensvlees, maar naar varkensstal. :r
pi_117999125
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:03 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ja, is al eens besproken hier. Ik vind het echt ranzig spul. :r
Het smaakt niet naar varkensvlees, maar naar varkensstal. :r
Hmm, dacht ik al. Maar weer iets anders zoeken dan.
  maandag 15 oktober 2012 @ 15:07:12 #91
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117999152
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:06 schreef Dalliance het volgende:

[..]

Hmm, dacht ik al. Maar weer iets anders zoeken dan.
Probeer het gewoon, voor hetzelfde geld vind jij het lekker. Sommigen hier vinden het wel lekker, geloof ik. :P
  maandag 15 oktober 2012 @ 15:07:55 #92
253447 Ethanolic
pi_117999184
Ik heb eens een pakje beef jerky uit een automaat gehaald, ik vond het niet te vreten.
Deathlift or Die.
pi_117999211
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:18 schreef CarbonC het volgende:

[..]

90% marketing, dingen die echt werken moet je importeren, iig niet bij een nl shop kopen.
pi_117999315
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 05:26 schreef star_gazer het volgende:

[..]

hier zit alles in:

maandag 15 oktober 2012 @ 15:15:29 #95
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117999437
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:12 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hier zit alles in:

[ afbeelding ]
Wtf, wat is dit? :D

edit:
oh:
http://www.hotstuffnutritionals.com/hotstuff.html
  maandag 15 oktober 2012 @ 15:37:17 #96
77130 star_gazer
pi_118000267
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:12 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hier zit alles in:

[ afbeelding ]
_O-
-
  maandag 15 oktober 2012 @ 15:44:32 #97
55709 Stereotomy
pi_118000557
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:07 schreef Levolution het volgende:

[..]

Probeer het gewoon, voor hetzelfde geld vind jij het lekker. Sommigen hier vinden het wel lekker, geloof ik. :P
Af en toe knabbelen vind ik wel lekker ja :P

Elke dag wordt een beetje teveel :')
pi_118000628
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:23 schreef Levolution het volgende:
Cm(H2O)n

Das de goeie ja. Die van mij faalt al bij 'n disaccharides 9.gif
  maandag 15 oktober 2012 @ 16:10:39 #99
77130 star_gazer
pi_118001770
Grappig. Nu ik op ~12% zit, begin ik details aan m'n lichaam te zien die ik dus nog nooit heb gezien. Volgens mij heb ik dus 8 abs :o zal wel dik onder de 10% moeten gaan om de splitsing helemaal onderaan zichtbaar te krijgen, maar dat had ik dus niet verwacht :o

Wanneer komen die benen nou eens? En aderen? Ik heb 0 definitie op mijn benen en aderen blijven ook maar weg :( op hoeveel procent krijgen jullie definitie in je benen?
-
pi_118001945
Ik heb gisteren trouwens die Cookies & Cream sample gebruikt en man, die shake is echt niet te zuipen. Echt zo'n shake die je na 3 keer uitkotst. Aardbei, en dan extra hard schudden zodat die nog lekkerder wordt. O+
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')