Toen ik mijn whey ging bestellen zag ik ineens Beef Jerky staan, zover ik mij kan herinneren heb ik dat nog nooit gehad. Was dus wel benieuwd wat het precies was en hoe het smaakte.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:46 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Nice, maar is die niet ook ondoenbaar duur? (als vaste hap)
Beide voor de afwisselingquote:
Lol, dat is echtquote:Op maandag 15 oktober 2012 02:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beide voor de afwisseling
Yuri, beef jerky kun je ook bij de toko kopen. Wel goed opletten, ze hebben ook vegetarische beef jerky (echt) gemaakt van sojabonen.
[ afbeelding ]
Beef Jerky vind ik een lekkere snack voor af en toe erbij
En nu we het toch over eiwitten en toko's hebben, wel eens vegetarian mock duck gezien?
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Mock_duckGemaakt van geperst gluten. Ultra anti-paleo dit.
Het smaakt net niet naar eendquote:Op maandag 15 oktober 2012 02:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee nog nooit van mock duck gehoord, ziet er ook niet echt smakelijk uit, waar smaakt het naar?
wodka=alcohol=carbsquote:Op maandag 15 oktober 2012 03:57 schreef star_gazer het volgende:
Tip voor als je uit gaat in de cut: wodka, soda & lime. Geen carbs, maar je wordt er wel dronken van
Wodka / diet coke werkt ook, maaar vind de smaak wat minder.
Dat vraag ik me dus af. Je lichaam gebruikt alcohol niet, maar breekt het af en voert het af. Netto geen carbs lijkt mijquote:
Jawel hoor, komt zelfs uiteindelijk gewoon in de citroenzuur cyclus.quote:Op maandag 15 oktober 2012 04:14 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af. Je lichaam gebruikt alcohol niet, maar breekt het af en voert het af. Netto geen carbs lijkt mij
quote:Op maandag 15 oktober 2012 04:16 schreef Diabox het volgende:
[..]
Jawel hoor, komt zelfs uiteindelijk gewoon in de citroenzuur cyclus.
bronquote:The liver does not metabolize alcohol into sugar. On the contrary, most people will experience a dip in their blood sugar (glucose) levels when consuming alcohol. Alcohol is eventually broken down by the liver into acetate, and finally into carbon dioxide and water---not sugar.
Maargoed 9eens over de bron trouwens); als je aan het cutten bent en wel gewoon je drankje wilt in het weekend, lijkt wodka me dus wel een beter keus dan bijvoorbeeld bier. Al is het maar vanwege de calorieën.quote:Op maandag 15 oktober 2012 04:29 schreef Diabox het volgende:
Ben bekend met de pathway hoor.
Koolhydraten moeten doorgaans voldoen aan de formule CnHmOn overigens.
Vind dat trouwens niet de meest ideale bron, ik hou het wel bij m'n boeken
Inderdaad best ziek.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:02 schreef star_gazer het volgende:
Zo jongens, mijn fat burner is binnen. Yellow scorpion heet het. Echt een zieke stack:
• Ephedra extract (geloof ik niet echt in; heb begrepen dat dit niet de 'echte' ephedrine alkaloids zijn die je nodig hebt)
• Yohimbe extract (alpha-2 blocker, stubborn fat burner)
• DMAA (fat burner a-la ephedrine)
• Caffeine
• White willow bark (aspirine)
Kortom: geniet, maar gebruik met mateEentje 's ochtends, eentje 's middags. Aangezine ik nog graag wil slapen, sla ik de avond even over
Zal af en toe en update plaatsen.
'Echte' ephedra is hier moeilijk te krijgen; is een controlled substance in Australië.quote:Op maandag 15 oktober 2012 05:03 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Inderdaad best ziek.
Waarom niet gewoon de Diamond labs 30+ ?
DMAA en Ephedrine ooit eens gelezen niet zo'n goede combinatie was.
Al heb ik dit zelf wel gedaan, In de ochtend een Diamond labs 30+ capsule, en dan rond de middag een Black Cat, tegen de crash van de ECA.
Later las ik dus dat het beter was dit niet te doen.
Yellow Scorpion hierin zit een is Epedra extract, goed genoeg voor afvallen, alleen is Hi-Tech een Amerikaans bedrijf, en echte Ephedrine en Epedra is daar verboden, dus raden wat het echt is. Beter voor een UK of Canadees bedrijf gaan.
En anders even het onderstaande bestellen, dan heb je de real shit.
[ afbeelding ]
P.s neem je eca in met wat grapefruitsap in de ochtend voor je training, slaat sneller en harder in.
Die Yellow Scorpion, Was het legaal verkrijgbaar Australië?quote:Op maandag 15 oktober 2012 05:26 schreef star_gazer het volgende:
[..]
'Echte' ephedra is hier moeilijk te krijgen; is een controlled substance in Australië.
Ik heb dit spul niet gekocht vanwege de ephedra extract; heb begrepen dat dat nutteloze marketing-poep is, evenals synephrine. Ik heb me echter wel laten vertellen dat de yohimbe bark de alpha-2 receptoren van stubborn lichaamsvet blokkeert, terwijl MAA zorgt voor een verhoogde norepinephrine release om dat vet aan te vallen. Lijkt me een potente combinatie.
In ieder geval maar eens voorzichtig beginnen met 1 capsule per dag in de ochtend. Ik train 's avonds, maar 's ochtens zit ik in mijn vast en ben ik dus juist lekker aan het fat burnen. Het hongerstillend effect van DMAA is dan ook niet verkeerd
nee, was niet legaal verkrkijgbaar. Gewoon laten opsturen via een webshop. Al eens eerder met normale ECA geprobeerd, maar dat is dus nooit aangekomen. Ik sta redelijk strak van de eerste pilquote:Op maandag 15 oktober 2012 05:35 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Die Yellow Scorpion, Was het legaal verkrijgbaar Australië?
Zijn echte boeven bij Hi-Tech, dat kan 2 dingen betekenen, of het werkt gewoon super, of niet.
Hoe was de eerste pil? Iets gemerkt?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:29 schreef Snakey het volgende:
Ik heb net gedouched, dus ik ga nu even clean koken.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:30 schreef slacker_nl het volgende:
Ik was m'n chips altijd in de bleek.
Die beef jerky van de toko zit (hier tenminste) vol met suikers. Echte beef jerky is puur gedroogd vlees, dat valt bijna nergens te vinden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 02:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beide voor de afwisseling
Yuri, beef jerky kun je ook bij de toko kopen. Wel goed opletten, ze hebben ook vegetarische beef jerky (echt) gemaakt van sojabonen.
[ afbeelding ]
Beef Jerky vind ik een lekkere snack voor af en toe erbij
En nu we het toch over eiwitten en toko's hebben, wel eens vegetarian mock duck gezien?
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Mock_duckGemaakt van geperst gluten. Ultra anti-paleo dit.
Cm(H2O)nquote:Op maandag 15 oktober 2012 04:29 schreef Diabox het volgende:
Ben bekend met de pathway hoor.
Koolhydraten moeten doorgaans voldoen aan de formule CnHmOn overigens.
Vind dat trouwens niet de meest ideale bron, ik hou het wel bij m'n boeken
Tevens breaking news; Big Cat (Peter van Mol) gaat weer artikelen schrijven als vanouds. [ afbeelding ]
Edit:
Volgens mij is m'n formule verkeerd want ik kan 'n tegenvoorbeeld bedenken die niet tot de uitzonderingen behoort [ afbeelding ]
Euforie? Natuurlijk niet. Het is geen XTC.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:43 schreef Mandamo het volgende:
Tast dexaprine eigenlijk ook je serotoninegehalte aan? Aangezien je er kennelijk ook een euforisch gevoel van zou krijgen. Als het goed is krijg ik vandaag een proefpakketje dex bij mn bestelling.
Dat bedoel ik inderdaad.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:56 schreef Ethanolic het volgende:
H is twee keer zoveel als O hoop ik dat je bedoelt
Het is maar net hoe je 'koolhydraat' definieert. Sommigen zeggen: "het bevat C, H en O, dus het is een koolhydraat". Ik ben het daar niet mee eens, gezien de verhouding tussen H en O niet als die van een watermolecuul ('hydraat') is. Ook is het geen aldehyde of keton. Ethanol is gewoon een alifatische koolwaterstof met een hydroxylgroep, dus een alcohol.quote:Alcohol is trouwens C2H6O, dus gewoon een OH verbinding aan een keten van twee koolwaterstofjes. Dat maakt het toch geen koolhydraat?
Ja, met mijn gebrekkige havo kennis van jaren geleden was de voorwaarde voor 'koolhydraat' dat de verhouding waterstof : zuurstof 2 :1 is. Alcohol is een koolwaterstofketen met één OH- er aan vast.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad.
[..]
Het is maar net hoe je 'koolhydraat' definieert. Sommigen zeggen: "het bevat C, H en O, dus het is een koolhydraat". Ik ben het daar niet mee eens, gezien de verhouding tussen H en O niet als die van een watermolecuul ('hydraat') is. Ook is het geen aldehyde of keton. Ethanol is gewoon een alifatische koolwaterstof met een alcoholgroep.
Nee.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:43 schreef Mandamo het volgende:
Tast dexaprine eigenlijk ook je serotoninegehalte aan? Aangezien je er kennelijk ook een euforisch gevoel van zou krijgen. Als het goed is krijg ik vandaag een proefpakketje dex bij mn bestelling.
incline niet veel hoger dan 30 graden zetten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:14 schreef kevin_ het volgende:
Ik word een beetje moe van mijn borstspieren en dan vooral het bovenste gedeelte wat totaal niet wilt groeien. Iemand tips voor een workout alleen en puur gericht op de bovenkant van de borstspier? Mijn techniek is wel ok, maar ik moet wel zeggen dat ik vaak mijn lats gebruik in incline bench press.
Kritische reviews willen ooit ook wel eens niet door de 'keuring' komen. Ik had ooit een keurig nette review geschreven over dexaprine, maar dat het op mij persoonlijk niet het gewenste effect had.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:27 schreef Mandamo het volgende:
Tja, de beschrijving op B&F geeft aan dat het een euforisch gevoel zou geven. Nu kan je de beschrijvingen op B&F natuurlijk niet helemaal serieus noemen (-"Killer" alpha male spierkracht), maar als ik reviews lees geeft de één aan het wel te voelen en de ander weer niet, vandaar.
Pastirma op Turks brood met een beetje feta.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die beef jerky van de toko zit (hier tenminste) vol met suikers. Echte beef jerky is puur gedroogd vlees, dat valt bijna nergens te vinden.
Wat erg lekker is, is 'pastirma':
[ afbeelding ]
Gedroogd rundvlees, maar dan erg kruidig (knoflook ook, het stinkt dus aardig). Kun je zo op je brood leggen, maar is ook erg lekker om op te bakken met een eitje (zoals met bacon).
Helaas zit ook dit vol met E-nummers en andere troep in de supermarkt. Dat is vreemd, gezien de kruiden voor de smaak moeten zorgen en het drogen voor de conservering. Jammer dat alles zo verpest moet worden, maar mocht je ooit ergens authentieke pastirma aantreffen, moet je het eens proberen.
[..]
Cm(H2O)n
(C is random, O is 2x zoveel als H). Ook hier zijn uitzonderingen mogelijk.
Deze man begrijpt het leven.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Pastirma op Turks brood met een beetje feta.
Staat op de eerste stand, wat zo ongeveer 20-30 graden is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
incline niet veel hoger dan 30 graden zetten.
45graden is eigenlijk te hoog, en dan ga je meer je schouders gebruiken.
Doe je barbell? Probeer anders eens dumbell, is toch een beetje anders. Of andersom.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:20 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Staat op de eerste stand, wat zo ongeveer 20-30 graden is.
Waarom kopen jullie dan nog bij B&F?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Kritische reviews willen ooit ook wel eens niet door de 'keuring' komen. Ik had ooit een keurig nette review geschreven over dexaprine, maar dat het op mij persoonlijk niet het gewenste effect had.
Nooit teruggezien
Altijd met dumbbells gewerkt. Zal een barbell binnenkort eens proberen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Doe je barbell? Probeer anders eens dumbell, is toch een beetje anders. Of andersom.
Ik weet niet meer wat het was, maar het was een product dat zowel XXL als B&F verkocht. Bij XXL was het is de aanbieding, van 29,95 voor 19,95, terwijl de normale prijs bij B&F 19,95 was.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom kopen jullie dan nog bij B&F?
Ik ben voor de incline zelf juist van barbell naar dumbell overgestapt, maar meer met de redenatie om ook mijn stabilisatoren aan te pakken, omdat de flat bp wel met een barbell gebeurt. Maar gewoon even kijken wat voor jou werkt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:24 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Altijd met dumbbells gewerkt. Zal een barbell binnenkort eens proberen.
Ja, is al eens besproken hier. Ik vind het echt ranzig spul.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:02 schreef Dalliance het volgende:
Ken iemand van jullie Knabbelspek? Lijkt me niet te vreten, maar de macro's (voor rustdagen) zijn wel oké. Per 100 gram: 590kcal/58.5gr P/0.1gr C/40.5gr F
Hmm, dacht ik al. Maar weer iets anders zoeken dan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, is al eens besproken hier. Ik vind het echt ranzig spul.
Het smaakt niet naar varkensvlees, maar naar varkensstal.
Probeer het gewoon, voor hetzelfde geld vind jij het lekker. Sommigen hier vinden het wel lekker, geloof ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:06 schreef Dalliance het volgende:
[..]
Hmm, dacht ik al. Maar weer iets anders zoeken dan.
90% marketing, dingen die echt werken moet je importeren, iig niet bij een nl shop kopen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom kopen jullie dan nog bij B&F?
hier zit alles in:quote:Op maandag 15 oktober 2012 05:26 schreef star_gazer het volgende:
[..]
'Echte' ephedra is hier moeilijk te krijgen; is een controlled substance in Australië.
Ik heb dit spul niet gekocht vanwege de ephedra extract; heb begrepen dat dat nutteloze marketing-poep is, evenals synephrine. Ik heb me echter wel laten vertellen dat de yohimbe bark de alpha-2 receptoren van stubborn lichaamsvet blokkeert, terwijl MAA zorgt voor een verhoogde norepinephrine release om dat vet aan te vallen. Lijkt me een potente combinatie.
In ieder geval maar eens voorzichtig beginnen met 1 capsule per dag in de ochtend. Ik train 's avonds, maar 's ochtens zit ik in mijn vast en ben ik dus juist lekker aan het fat burnen. Het hongerstillend effect van DMAA is dan ook niet verkeerd
quote:
Af en toe knabbelen vind ik wel lekker jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Probeer het gewoon, voor hetzelfde geld vind jij het lekker. Sommigen hier vinden het wel lekker, geloof ik.
Das de goeie ja. Die van mij faalt al bij 'n disaccharidesquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:23 schreef Levolution het volgende:
Cm(H2O)n
(C is random, O is 2x zoveel als H). Ook hier zijn uitzonderingen mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |