Probeer het gewoon, voor hetzelfde geld vind jij het lekker. Sommigen hier vinden het wel lekker, geloof ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:06 schreef Dalliance het volgende:
[..]
Hmm, dacht ik al. Maar weer iets anders zoeken dan.
90% marketing, dingen die echt werken moet je importeren, iig niet bij een nl shop kopen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom kopen jullie dan nog bij B&F?
hier zit alles in:quote:Op maandag 15 oktober 2012 05:26 schreef star_gazer het volgende:
[..]
'Echte' ephedra is hier moeilijk te krijgen; is een controlled substance in Australië.
Ik heb dit spul niet gekocht vanwege de ephedra extract; heb begrepen dat dat nutteloze marketing-poep is, evenals synephrine. Ik heb me echter wel laten vertellen dat de yohimbe bark de alpha-2 receptoren van stubborn lichaamsvet blokkeert, terwijl MAA zorgt voor een verhoogde norepinephrine release om dat vet aan te vallen. Lijkt me een potente combinatie.
In ieder geval maar eens voorzichtig beginnen met 1 capsule per dag in de ochtend. Ik train 's avonds, maar 's ochtens zit ik in mijn vast en ben ik dus juist lekker aan het fat burnen. Het hongerstillend effect van DMAA is dan ook niet verkeerd
quote:
Af en toe knabbelen vind ik wel lekker jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Probeer het gewoon, voor hetzelfde geld vind jij het lekker. Sommigen hier vinden het wel lekker, geloof ik.
Das de goeie ja. Die van mij faalt al bij 'n disaccharidesquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:23 schreef Levolution het volgende:
Cm(H2O)n
(C is random, O is 2x zoveel als H). Ook hier zijn uitzonderingen mogelijk.
16%quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:10 schreef star_gazer het volgende:
op hoeveel procent krijgen jullie definitie in je benen?
Dat is bij iedereen anders en denk ik niet te zeggen. Ik heb behoorlijk zichtbare aders op mijn voorarmen, biceps en naast/op mijn heupen, maar ik heb nog steeds een buikje zonder zichtbare absquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:10 schreef star_gazer het volgende:
Grappig. Nu ik op ~12% zit, begin ik details aan m'n lichaam te zien die ik dus nog nooit heb gezien. Volgens mij heb ik dus 8 abszal wel dik onder de 10% moeten gaan om de splitsing helemaal onderaan zichtbaar te krijgen, maar dat had ik dus niet verwacht
Wanneer komen die benen nou eens? En aderen? Ik heb 0 definitie op mijn benen en aderen blijven ook maar wegop hoeveel procent krijgen jullie definitie in je benen?
8 abs is redelijk normaal, alleen niet veel mensen zien hetquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:10 schreef star_gazer het volgende:
Grappig. Nu ik op ~12% zit, begin ik details aan m'n lichaam te zien die ik dus nog nooit heb gezien. Volgens mij heb ik dus 8 abszal wel dik onder de 10% moeten gaan om de splitsing helemaal onderaan zichtbaar te krijgen, maar dat had ik dus niet verwacht
Wanneer komen die benen nou eens? En aderen? Ik heb 0 definitie op mijn benen en aderen blijven ook maar wegop hoeveel procent krijgen jullie definitie in je benen?
Ik hoop het beste brahquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net trouwens ook naar de orthopeed geweest en er worden binnenkort een MRI gedaan voor de schouder en de onderrug. Ben benieuwd.
Dat vind ik altijd zo irritant, een MRI.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net trouwens ook naar de orthopeed geweest en er worden binnenkort een MRI gedaan voor de schouder en de onderrug. Ben benieuwd.
De strontsmaak vind ik niet de harden. De rest is perfect te doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:21 schreef BadderAapje het volgende:
Ik moet een nieuwe pot eiwit kopen.. Hebben jullie nog echte aanraders kwa smaak (of beter gezegd, welke is echt vies) ?
Heb nu banaan en vanillie gehad..
Ik heb een banknop.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:27 schreef 16meter het volgende:
Ja leuk, laten we het over whey smaakjes hebben.
Ben ook wel benieuwd welke kwark jullie kopen?
Geen, lusikniquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:27 schreef 16meter het volgende:
Zelfgemaakte proteïne, dagelijks even melken. Geen kwark nodig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:27 schreef 16meter het volgende:
Ik zuig m'n vrouw de volgende dag altijd nog even leeg. Er blijft altijd wel wat achter.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:33 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Zelfgemaakte proteïne, dagelijks even melken. Geen kwark nodig.
no homo
Ook na anaal? Stracciatella ftw!quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zuig m'n vrouw de volgende dag altijd nog even leeg. Er blijft altijd wel wat achter. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zuig m'n vrouw de volgende dag altijd nog even leeg. Er blijft altijd wel wat achter. [ afbeelding ]
En datgene wat is blijven plakken. Lekker krokant.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ook na anaal? Stracciatella ftw!
Als je dat schema krijgt; kan je die dan hier posten? Kunnen we oordelen en aanpassingen suggeren!quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:37 schreef esv7 het volgende:
Morgen voor de eerste keer naar de sportschool, heb me vandaag ingeschreven. Ze gaan mij helpen met een schema maken en dan denk ik drie keer per week gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |