Kun je dat niet als reminder imstellen ipv de verwijzing naar het fitness topicquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
*zucht. Geweldig inderdaad. Alsof we hier kunnen uitmaken wat iemand lekker vind.![]()
KOOP GEWOON WAT VAN DIE ZAKJES EN PROBEER ZE UIT MENSEN!!!
Godverdomme. [ afbeelding ]

Ik ga GlowMouse vragen een script te schrijven dat alles met whey er in automagisch zichzelf verwijderd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Kun je dat niet als reminder imstellen ipv de verwijzing naar het fitness topic

Er moet een whey topic komenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ga GlowMouse vragen een script te schrijven dat alles met whey er in automagisch zichzelf verwijderd.

Dat wordt een succes!!!!quote:

Ligt aan de pic.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:11 schreef Bendoe het volgende:
[..]
De verhouding biceps-triceps is wat minder ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.

Ooit haha, volgens mij was het ook echt in CUL.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:44 schreef fathank het volgende:
Zeta heeft toch eens een keer een topic geopend voor alle whey/kwark/pindakaas vragen

Ben benieuwd, ik wilde die ook proberen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef Panzermaus het volgende:
Net Straciatella besteld, veel goeds over gelezen, ben benieuwd.

Haha, jullie lezen het. Had hiervoor overigens Chocolate Coconut Bounty, die was echt uitstekend. Ben benieuwd of deze hem kan overtreffen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ik wilde die ook proberen.

Of iemand anders, weet ik niet meer. Maar dat werd uiteindelijk alleen maar bagger.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:44 schreef fathank het volgende:
Zeta heeft toch eens een keer een topic geopend voor alle whey/kwark/pindakaas vragen

Ook nog na een hele pot was die goed? Lijkt me echt te smerig voor woorden brahquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, jullie lezen het. Had hiervoor overigens Chocolate Coconut Bounty, die was echt uitstekend. Ben benieuwd of deze hem kan overtreffen.

Yes, is me nooit tegen gaan staan! Banaan en vanille deden dit wel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ook nog na een hele pot was die goed? Lijkt me echt te smerig voor woorden brah

Sowieso is het met melk echt veel beter te drinken dan met water. Gvd wat kon dat soms smerig zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yes, is me nooit tegen gaan staan! Banaan en vanille deden dit wel.Altijd met melk trouwens.

Well, er zijn veel meer belangrijke factoren dan alleen T levels, denk niet dat je daar iets aan gaat zien eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:11 schreef star_gazer het volgende:
Stereo, misschien dat jij hiermee kunt helpen; vet rond je benen in plaats van je buik is toch een vrouwelijk patroon? Wellicht evrstandig om mijn T levels eens te laten checken?

Zoals? Ben toch benieuwd eigenlijk, want een vrouwelijke vetverdeling lijtk me symptomatisch voor iets hormonaalsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Well, er zijn veel meer belangrijke factoren dan alleen T levels, denk niet dat je daar iets aan gaat zien eigenlijk.

Je komt wel erg onzeker over. Als ik jou was zou ik mij niet zo zorgen maken om je vetverdeling en je BF, maar gewoon lekker consistent blijven cutten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:18 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zoals? Ben toch benieuwd eigenlijk, want een vrouwelijke vetverdeling lijtk me symptomatisch voor iets hormonaals

Tja. Ik ben in mijn volwassen leven nog nooit zo lean geweest, dus er komen af en toe wat vragen naar bovenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je komt wel erg onzeker over. Als ik jou was zou ik mij niet zo zorgen maken om je vetverdeling en je BF, maar gewoon lekker consistent blijven cutten.Als je zo graag van dat vet af wilt ga dan lekker clennen of zo.
![]()
En als je zeker wilt zijn van je hormonale waardes dan ga je toch even prikken.

Dude, als je lage T had, dan had je echt niet die progress gemaakt in de gym qua spieropbouw. Wat ik bedoel is dat er meer zaken en hormonen een rol spelen in vetverdeling, genetisch bepaald etc. dan T.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 03:18 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zoals? Ben toch benieuwd eigenlijk, want een vrouwelijke vetverdeling lijtk me symptomatisch voor iets hormonaals

Dat zijn die psyllium vezels van De Tuinen toch? Schijnt gevaarlijk te zijn als je ze niet goed oplost en ze dan je hele keel blokkeren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:22 schreef RaymondK het volgende:
Ik doe tegenwoordig extra vezels in m'n brinta (wat overigens heel erg goed werkt voor m'n darmen), en die zinken in het waterig aangemaakte naar de bodem.
Chugg het altijd naar binnen, geen probleem normaal, alleen nu bleef er dus een hele lading vezels in m'n strot hangen, en het resultaat was dit:
Recht tegen het keukenkastje weer.![]()
'k vraag me trouwens af wat voor vezels het zijn (zakje van De Tuinen) want het smaakt letterlijk naar houtvezels.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |