Dat mag vanavond, het blijft dus bij 2 dagen, niet eens de kans om m'n eikeligheid te portretteren...quote:
quote:
Ik geloof best dat je vriend het een en ander heeft opgegeten, ik geloof niet dat je vlokken "moest" eten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:42 schreef MaJo het volgende:
Trouwens nog even op de hometrainer geweest en klusjes in huis gedaan dus de vlokken zijn weer verbrand
Fijn dat jij de energie hebt om te verwoorden, mij lukte het niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:15 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof best dat je vriend het een en ander heeft opgegeten, ik geloof niet dat je vlokken "moest" eten.
Je bent op de hometrainer bezig geweest en hebt de vlokken verbrand. Wat heb je nodig om vlokken te verbranden/energie vrij te maken uit vlokken? Vitamines, mineralen, co-enzymen. Energie wordt vrijgemaakt op celniveau. In je cellen zitten mitochondrien, dat zijn de 'energiefabriekjes' van je lichaam. In die mitochondrien worden carbs, eiwitten en vetten verbrand en daarbij komt energie vrij.
Die verbranding wordt beschreven in de citroenzuurcyclus, er zijn veel achtereenvolgende reacties nodig om de cyclus te doorlopen. Wanneer er gebrek is aan grondstoffen voor een van die reacties, dan beperkt dat tekort de snelheid van de reactie en dus de hoeveelheid energie die je kunt maken.
Waar haal je je grondstoffen vandaan om energie vrij te maken? Eiwitten, vetten en suikers zijn in overmaat aanwezig, dat is niet de bottleneck. Commige mensen hebben een tekort aan co-enzym Q10 (wordt soms aangeprezen als wondermiddel om energie van te krijgen). Geef je iemand die een tekort aan Q10 heeft dat als supplement, dan lost de bottleneck op en komt er meer energie vrij. Iemand die geen tekort aan Q10 heeft, of bij die nog een ander tekort heeft, zal geen effect merken van Q10. De praktijk leert dat zo'n groot deel van de bevolking een relatief tekort heeft (ik geloof zo'n 30 of 40%), dat het bij een grote groep aanslaat.
Veel B-vitamines spelen een grote rol bij de energiecyclus, dus vitamine B-complex is een logische energie-oppepper.
Goed voedsel bevat vitamines, mineralen, grondstoffen voor die energiecyclus. Vlokken kost alleen maar grondstoffen om het te verbranden, het voegt niets toe aan je basisvoeding. Begrijp me goed, als jij vlokken wilt eten is dat jouw goed recht. Alleen maak je mij niet wijs dat je vlokken 'moet' eten. Als je weet dat een voedingsmiddel meer nadelen heeft dan voordelen, zeker als je iets als ME hebt, dan zou het weleens verstandig kunnen zijn om het als basisvoeding te mijden.
ME is bagger, verdiep je eens in wat je lijf nodig heeft om energie vrij te maken, om te functioneren. Je zult merken als je de basics goed hebt, je lijf meer kan hebben en je belastbaarheid verhoogd wordt. Als je die gezonde basis gelegd hebt, geniet dan vooral van wat je lekker vindt. En van de extra energie die je hebt.
Hieronder een interessante link (toevallig gaat 'ie ook nog eens over CVS/ME) barstensvol info over hoe energie in je lichaam werkt.
http://www.biologischmedischcentrumbmc.nl/atp-energie.htm
Food
ik ben rebelsquote:Op zondag 14 oktober 2012 08:17 schreef Probability het volgende:
Heel beroog van Loveli.. Ga je toch vlokken eten
Dirk, Bas en Digros hebben de zelfde inkooporganisatie. En voor de Lidl moet je gewoon een stuk fietsen, daar ga ie niet heen voor je plezier, maar voor je goedkope boodschappen...quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:20 schreef Viking84 het volgende:
Echt zo jammer dat wij geen Lidl in de buurt hebben in Den Haag. Dirk vd Broek is ook wel goed. Is dat hetzelfde als Bas en Digros? Eens kijken of we die wel dichterbij hebben. Ananas voor 99 ct en spinazie voor 69 ct, wtf!
Er zit geen Dirk, Digros of Bas binnen een straal van 5 km. Echt belachelijk. Behalve twee Jumbo's kan ik me niet herinneren dat ik ooit een andere super dan AH heb gezien in DH.
AH, lidl en plus op loopafstandquote:Op zondag 14 oktober 2012 08:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Dirk, Bas en Digros hebben de zelfde inkooporganisatie. En voor de Lidl moet je gewoon een stuk fietsen, daar ga ie niet heen voor je plezier, maar voor je goedkope boodschappen...
Humus natuurlijk!quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Even een andere vraag: tips voor vegetarisch broodbeleg wat niet zoet is?
Met limoen en koriander is ook erg lekkerquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Humus natuurlijk!
Mijn noord-Afrikaan verkoopt 3 smaken (neutraal, aubergine en nog iets).
Bedankt voor je uitgebreide uitleg, al snap ik de helft maarquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:15 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof best dat je vriend het een en ander heeft opgegeten, ik geloof niet dat je vlokken "moest" eten.
Je bent op de hometrainer bezig geweest en hebt de vlokken verbrand. Wat heb je nodig om vlokken te verbranden/energie vrij te maken uit vlokken? Vitamines, mineralen, co-enzymen. Energie wordt vrijgemaakt op celniveau. In je cellen zitten mitochondrien, dat zijn de 'energiefabriekjes' van je lichaam. In die mitochondrien worden carbs, eiwitten en vetten verbrand en daarbij komt energie vrij.
Die verbranding wordt beschreven in de citroenzuurcyclus, er zijn veel achtereenvolgende reacties nodig om de cyclus te doorlopen. Wanneer er gebrek is aan grondstoffen voor een van die reacties, dan beperkt dat tekort de snelheid van de reactie en dus de hoeveelheid energie die je kunt maken.
Waar haal je je grondstoffen vandaan om energie vrij te maken? Eiwitten, vetten en suikers zijn in overmaat aanwezig, dat is niet de bottleneck. Commige mensen hebben een tekort aan co-enzym Q10 (wordt soms aangeprezen als wondermiddel om energie van te krijgen). Geef je iemand die een tekort aan Q10 heeft dat als supplement, dan lost de bottleneck op en komt er meer energie vrij. Iemand die geen tekort aan Q10 heeft, of bij die nog een ander tekort heeft, zal geen effect merken van Q10. De praktijk leert dat zo'n groot deel van de bevolking een relatief tekort heeft (ik geloof zo'n 30 of 40%), dat het bij een grote groep aanslaat.
Veel B-vitamines spelen een grote rol bij de energiecyclus, dus vitamine B-complex is een logische energie-oppepper.
Goed voedsel bevat vitamines, mineralen, grondstoffen voor die energiecyclus. Vlokken kost alleen maar grondstoffen om het te verbranden, het voegt niets toe aan je basisvoeding. Begrijp me goed, als jij vlokken wilt eten is dat jouw goed recht. Alleen maak je mij niet wijs dat je vlokken 'moet' eten. Als je weet dat een voedingsmiddel meer nadelen heeft dan voordelen, zeker als je iets als ME hebt, dan zou het weleens verstandig kunnen zijn om het als basisvoeding te mijden.
ME is bagger, verdiep je eens in wat je lijf nodig heeft om energie vrij te maken, om te functioneren. Je zult merken als je de basics goed hebt, je lijf meer kan hebben en je belastbaarheid verhoogd wordt. Als je die gezonde basis gelegd hebt, geniet dan vooral van wat je lekker vindt. En van de extra energie die je hebt.
Hieronder een interessante link (toevallig gaat 'ie ook nog eens over CVS/ME) barstensvol info over hoe energie in je lichaam werkt.
http://www.biologischmedischcentrumbmc.nl/atp-energie.htm
Food
Klinkt als een heerlijk avondjequote:Op zondag 14 oktober 2012 10:26 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Pff, gister uit geweest en ik heb in jaren niet zo veel gedronkenen ik ben geindigd vanmorgen met een patatje oorlog en een kaassoufle
Ik heb iig geen kater en ik lig in een vriend zijn huis in zijn serre van het zonnetje te genieten
Zo lekker lezende rest ligt nog in krepeermodus
Dit huis is huuuuuge het heeft gewoon 5 slaapkamersen ik heb mijn goede daad gedaan, alle rommel van gisteraaf heb ik al opgeruimd.
Dat is niet wat loveli ermee bedoelde MaJo. Zij bedoelde dat je jezelf wijs maakt dat je vlokken moet eten. Terwijl je eigenlijk gewoon meer moeite kan doen om gezond te eten. Alleen vlokken in huis: ga naar de winkel en koop wat. Of plan je boodschappen beter in. Laat je vriend je helpen met je ziekte door hem er rekening mee te laten houden. Kortom: blijf nadenkenquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitgebreide uitleg, al snap ik de helft maarHet is in ieder geval duidelijk dat vlokken blijkbaar niet zo slim is
Wat ik alleen wel wil zeggen: als ik zeg dat er niets anders in huis is dan is er ook niks anders. Ik ga niet dingen lopen verzinnen ofzo
Ik drink nu een glas van dat nieuwe Arla Zin, moet even wennen aan de smaak maar het is best prima
Lijstje weet ik nog niet want ik ga zo naar een verjaardag en dan naar Radiohead dus ben benieuwd wat de dag me brengt qua eten
Hoe krijg je het wegquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:52 schreef sigme het volgende:
Zo, ontbijt zit er weer in.
[ afbeelding ]
Vooraf: Witte bonen, worst, tomaten in tomatensaus
Hoofd: Brood met makreel, sucuk
Toe: Krekkers met appelstroop, jam
Daar heb je zeker een puntquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat is niet wat loveli ermee bedoelde MaJo. Zij bedoelde dat je jezelf wijs maakt dat je vlokken moet eten. Terwijl je eigenlijk gewoon meer moeite kan doen om gezond te eten. Alleen vlokken in huis: ga naar de winkel en koop wat. Of plan je boodschappen beter in. Laat je vriend je helpen met je ziekte door hem er rekening mee te laten houden. Kortom: blijf nadenken
Oh wauw! Nu heb ik trekquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:52 schreef sigme het volgende:
Zo, ontbijt zit er weer in.
[ afbeelding ]
Vooraf: Witte bonen, worst, tomaten in tomatensaus
Hoofd: Brood met makreel, sucuk
Toe: Krekkers met appelstroop, jam
Zo af en toe zet loveli een betoog in, iedereen heeft hem al wel eens ondergaanquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar heb je zeker een puntDe winkel zat er alleen even niet in omdat we meteen de stad in gingen en daarna boodschappen en dan zou ik met een lege maag de stad in moeten. Maar hij kan er zeker meer rekening mee houden
Ik vraag me alleen wel af waarom anderen dit betoog niet krijgen als ze hagelslag/vlokken eten en ik wel
Hoogvliet in Rijswijkquote:Op zondag 14 oktober 2012 08:20 schreef Viking84 het volgende:
Echt zo jammer dat wij geen Lidl in de buurt hebben in Den Haag. Dirk vd Broek is ook wel goed. Is dat hetzelfde als Bas en Digros? Eens kijken of we die wel dichterbij hebben. Ananas voor 99 ct en spinazie voor 69 ct, wtf!
Er zit geen Dirk, Digros of Bas binnen een straal van 5 km. Echt belachelijk. Behalve twee Jumbo's kan ik me niet herinneren dat ik ooit een andere super dan AH heb gezien in DH.
C1000 in Ypenburg is een drama...vooral fruit en groenten leggen snel het loodje. En hij is net zo duur als AH, dus de keuze was voor ons snel gemaaktquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hoogvliet in Rijswijk
Er zit een plus in Ypenburg, maar die zijn niet zo goedkoop als ze zeggen. C1000 heb je daar ook maar die zijn helemaal duur.
Digros vind ik een k*twinkel, slechte verswaar, slappe groenten. De Digros in Leiden althans...
quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:44 schreef An24 het volgende:
[..]
C1000 in Ypenburg is een drama...vooral fruit en groenten leggen snel het loodje. En hij is net zo duur als AH, dus de keuze was voor ons snel gemaakt
Omdat je een mooie kapstok bent voor zo'n verhaal. Ieder lijf heeft goede voeding nodig, het jouwe bij uitstek.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:37 schreef MaJo het volgende:
Ik vraag me alleen wel af waarom anderen dit betoog niet krijgen als ze hagelslag/vlokken eten en ik wel
Euhhh nee, gelukkig nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]zit jij in Ypenburg??
Ik doe er zelden boodschappen, soms als ik in een tussenuur een traktatie moet halen ofzo. Ik rij langs de Bogaard op weg naar huis, dus meestal ga ik daar na t werken boodschappen doen. Grote AH XL en grote Hoogvliet. Ik kán bij de AH goedkoop uit zijn, maar ik weet dat ik daar altijd teveel koop en te luxe, dus ga meestal naar Hoogvliet. Ik hou van Hoogvliet, alleen vind ik het vleesaanbod daar soms behoorlijk prut. Maar goed, dan proberen we ook weer eens nieuwe dingen enzo.
Gisteren was ik voor 30 euro klaar, 2 personen, kattenvoer, kattengrit en eten voor 4 dagen.
ah okquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Euhhh nee, gelukkig nietMaar hij zit wel in onze boodschappenstraal
Ah! dan weet ik het precies te vindenquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ah okik werk er alleen maar, op de grote school tegenover t NFI vlakbij de afrit van de snelweg.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oehhh.... "ik weet waar je huis woont"... kom je me nu stalken?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oehhh.... "ik weet waar je huis woont"... kom je me nu stalken?
Mijn ontbijt was drie wentelteefjes met jam, en twee beschuiten met hagelslag. Nu brood aan ht bakken, star,s nog een appeltaart in elkaar flansen denk ik. E vanavond eten we een stoofpotje, vegetarisch zelfs!quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker Sigme!
Mijn ontbijt wat 2 boterhammen filet americain met ui/tomaat/komkommer/gekookt ei, beschuit kaas, beker melk en een cappuccino.... Ook wel binnen te houden
Grappig dat je het zegt, ik ben inderdaad echt een ontzettende noob op dit gebiedquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Zo af en toe zet loveli een betoog in, iedereen heeft hem al wel eens ondergaan![]()
Maar eerlijk gezegd vind ik ook iets heel bijzonder aan jou. Je bent volgens mij best slim, als ik luister naar studies, werk enzo. Maar wij leggen best veel basics aan je uit, die je ook zelf heel goed kan verzinnen of kan opzoeken door middel van lezen etc. Het heeft ook een beetje met zelfverantwoordelijkheid te maken. Je bent ziek, dus je moet goed op jezelf letten en dat betekent dat je jezelf aan moet pakken. Volgens mij moet jij dat kunnen. En als loveli dat niet zou geloven zou ze denk ik ook geen betoog inzetten
quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Mijn ontbijt was drie wentelteefjes met jam, en twee beschuiten met hagelslag. Nu brood aan ht bakken, star,s nog een appeltaart in elkaar flansen denk ik. E vanavond eten we een stoofpotje, vegetarisch zelfs!
Ieh boterquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat je een mooie kapstok bent voor zo'n verhaal. Ieder lijf heeft goede voeding nodig, het jouwe bij uitstek.
Brood is ook met boter prima te eten
Als ik zelf slecht eet/leef, krijg ik vermoeidheidsverschijnselen, blauwe plekken en krijgt m'n stressbestendigheid een opdoffer. Als ik zelf zo dom ben om tegen het schrikdraad aan te leunen, krijg ik vanzelf een schok. Blijf ik netjes in m'n wei grazen, dan is er niets aan de hand.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:24 schreef loveli het volgende:
Ieh margarine
Kocht pas een broodje rosbief. 'Wilt u boter?'*pakt becel gold* "Stopppp! U zei boter!!"
Komt vast goedquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig dat je het zegt, ik ben inderdaad echt een ontzettende noob op dit gebieden inderdaad kan ik het ook opzoeken (en dat doe ik ook wel) maar er zit zoveel kennis hier dat ik toch al snel hier vraag
quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:24 schreef loveli het volgende:
Ieh margarine
Kocht pas een broodje rosbief. 'Wilt u boter?'*pakt becel gold* "Stopppp! U zei boter!!"
Vandaar mijn vraag.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:24 schreef loveli het volgende:
Ieh margarine
k had honger! Dit recept staat op het menu http://www.goudamonster.c(...)-w-dark-truth-stout/quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:17 schreef Perruche het volgende:
[..]groot ontbijt!
Wat doe je in zo'n vegastoofpot?
Mijn planning:
O: 1,5 worstenbroodje (heb ik haast nooit, alleen als ik weer eens in brabant kom!)
L: stoofvlees, aardappels en broccoli
T: koffie verkeerd met blokje choco
S: ik ga proberen 6,5 km hard te lopen, eens zien of dat lukt met mr. enkel
D: ik denk tosti en soep of salade
quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik gebruik nu dieethalvarine, maar ben eigenlijk ook wel benieuwd naar echte boter.
voor mij welquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:50 schreef Perruche het volgende:
[..]alsof het iets exotisch is!
Ik heb nooit iets anders dan roomboter, behalve als er bezoek was dan neem ik de restjes wel enzo.
Nom! Lekker!quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:52 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier komt er alleen maar boter in huis. Ti's trouwens lastig om ongezouten boter te vinden hier, veel winkels hebben dat niet in het assortiment..
Zo, deeg voor de appeltaart is klaar. Met vodka in het deeg, ben benieuwd!
Die heb ik nu ook ja.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind grasboter van (campina is dat geloof ik) wel een erg lekkere 'gewone echte roomboter'. Er zijn vast veel echtere en betere échte boters van boeren en zulks, maar grasboter doet 't voor mij erg prima
Hebben ze roomboter dan ook in bakjes? Pak om te bakken altijd die dingen in papier verpakt dus echt geen idee.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:50 schreef Perruche het volgende:
[..]alsof het iets exotisch is!
Ik heb nooit iets anders dan roomboter, behalve als er bezoek was dan neem ik de restjes wel enzo.
Lurpak (oid?) smeerbaar. Is roomboter met een beetje plantaardige olie om m direct uit de koeling smeerbaar te maken. Te lekker!quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:42 schreef loveli het volgende:
Vroeger had Almhof roomboter in het assortiment. Heb het al zo'n 20 jaar niet meer in de schappen gezien, maar man, man, man, wat was dat lekkere boter
K stop het zelf altijd in een bakje. Niet een heel,pak, maar een beetje. Dat staat op het aanrecht, zodat het fijn smeerbaar is.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hebben ze roomboter dan ook in bakjes? Pak om te bakken altijd die dingen in papier verpakt dus echt geen idee.
Met roomboter?quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nom! Lekker!
Ik zag net een recept voor kaneelbroodjes in de Libelle. Die ga ik ook eens maken.
Het is vies.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:54 schreef the85mc het volgende:
Wat is er eigenlijk slecht aan margarine?
^^quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
K stop het zelf altijd in een bakje. Niet een heel,pak, maar een beetje. Dat staat op het aanrecht, zodat het fijn smeerbaar is.
Ik ook! Alleen in de zomer niet buiten de koelingquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:00 schreef Phaidra het volgende:
Mijn moeder heeft gewoon een ouderwetsche botervloot. Buiten de koeling.
Margarine = bewerkt plantaardig vet. In bertolli zit een beetje olijfolie, maar nog steeds dat fabrieksvet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:54 schreef the85mc het volgende:
Wat is er eigenlijk slecht aan margarine? Teveel omega 9?
Ik smeer meestal van die bertolli zooi dr op.
Vind boter wel echt lekker, vooral roomboter met zeezout. Geen beleg heb je nodig.
Ja, ik kreeg vanochtend zin in cake. Dat ga ik morgen bakken voor als Mr.Mo terug komt van z'n eerste werkdag.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:01 schreef LieLie het volgende:
Als ik taart of koek of cake of iets bak gebruik ik sowieso altijd roomboter. Veel lekkerder
Zijn er serieus nog mensen die dat doen met margarine?!? Ieh.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:01 schreef LieLie het volgende:
Als ik taart of koek of cake of iets bak gebruik ik sowieso altijd roomboter. Veel lekkerder
Oh, vast wel. Heel veel wel denk ikquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zijn er serieus nog mensen die dat doen met margarine?!? Ieh.
Oh ja, cupcakes kan je zo lekker maken als je wil. Heb ze al eens gemaakt met appel en karamel, met lavendel/roomkaas, met champagne voor O&N... Mogelijkheden te over!
Oeh bevroren blauwe bessen en yoghurtquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
Volkorenmuffinsmet blauwe bessen
Beidenquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bedoel je dan boter of margarine?
Koop eigks alleen de bio variantquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
De lidl hier heeft zakken bosvruchten voor iets van 2 pond, 750 gram met oa blauwe bessen, aalbessen en bramen erinhebben ze die in NL niet bij de lidl?
Ik ook. Een boerenbonte. Ik ben ook opgegroeid met margarine (Bona) maar ik vind het heel vies nu. Mijn moeder bakte ook in margarine. Die pakjes van Blue Band. Volgens mij was het ook gewoon veel goedkoper dan boter. Ik heb ook altijd de grasboter van Campina, die is echt lekkerder dan alle andere die de appie verkoopt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:00 schreef Phaidra het volgende:
Mijn moeder heeft gewoon een ouderwetsche botervloot. Buiten de koeling.
Die van de lidl zijn vast niet bio, maar wel erg lekker. Ze hebben ook zakken frambozen voor dezelfde prijs. Die ga ik binnenkort maar 's halen om een frambozen bavarois ofzo van te maken. Wil een kerstdiner organiseren hier thuis (ook als een soort afscheid voor we gaan verhuizen) en moet wel wat lekkere dingen uitproberenquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Koop eigks alleen de bio variant
Die is 3 euro voor een koker die vast niet veel bevat (niet op gelet).
Zal eens kijken bij de lidl.
Grasboter is roomboter met een duurder label heb ik geleerd van de keuringsdienst van waarden - in het voorjaar en de zomer is álle roomboter grasboter (je kunt t zien, gelere boter=grasboter). Grasboter die je in de winter koopt is roomboter die ofwel langer bewaard is uit die periode, ofwel van melk uit die periode ofzo. Weet t niet precies meer, dit filmpje gaat erover:quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
Leuk om te lezen dat meerdere mensen de grasboter zo lekker vinden!
Ik zie het altijd als een persoonlijke triomf als er weer eens een botersnob van mijn cake/taart/koekjes eet en dan zegt dat het zo heerlijk is, zeker echte boter he? ja hoor, echte boter, niks beters! (ik gebruik vrijwel uitsluitend margarine in mijn baksels). true story.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zijn er serieus nog mensen die dat doen met margarine?!? Ieh.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:44 schreef loveli het volgende:
*mental note to self: geen baksels van kwak eten*
Is roomboter dan zoveel duurder?quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ik gebruik wel roomboter, soms, als ik t geld ervoor heb. maar serieus hoor, in mijn baksels proef je het verschil echt niet.
vlees gebakken in roomboter vind ik ronduit vies, aardappels wel lekker, maar smaakt wel degelijk anders.
Pff, niet lief!quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:44 schreef loveli het volgende:
*mental note to self: geen baksels van kwak eten*
Volgende week pasquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pff, niet lief!
Ik wil wel een baksel van kwak. Heb jij nu al vakantie, kwak of volgende week? Wil nog steeds een keer langskomen maar gaat lastig als ik in Jordanië zit
.
bijna alles is duurder dan 29 cent...quote:
als jij bij mij ooit taart komt eten zal ik het met roomboter makenquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:10 schreef loveli het volgende:
Gaat niet om het verschil proeven, maar dat mijn lijf een margarine-verbod heeft. Er wordt genoeg andere zooi in gestopt door ondergetekende, zou een betoog gaan schrijven als ik het wel at
nais!quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:25 schreef An24 het volgende:
Egopost:
Hoofdstand zonder hulp van muur of andere hulp![]()
En daardoor al een aantal weken geen schouders uit de kom![]()
/egopost
Dank...ben trotsquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:25 schreef An24 het volgende:
Egopost:
Hoofdstand zonder hulp van muur of andere hulp![]()
En daardoor al een aantal weken geen schouders uit de kom![]()
/egopost
Goeie tip van de shoulderstand (die bedoel je tenminste denk ik?), dat hielp bij mij ook wel. Alleen heb ik niet zo vaak meer last dat ie eruit plopt, maar in de avond zit mn schouder op slot en dan moet ik m passief bewegen om van slot te krijgen, zodat ik comfortabel kan liggenquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:27 schreef An24 het volgende:
[..]
Dank...ben trots![]()
In bed plopt links er snachts nog wel half uit, maar je gebruikt dan ook geen spieren. Overdag heb ik het onder controle. Erg fijn gevoel
Het is deze. Ik heb hem mij ook met deze video aangeleerd. Hij lukt mij helemaal zo, ik kom alleen nog niet zo charmant naar benedenquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Goeie tip van de shoulderstand (die bedoel je tenminste denk ik?), dat hielp bij mij ook wel. Alleen heb ik niet zo vaak meer last dat ie eruit plopt, maar in de avond zit mn schouder op slot en dan moet ik m passief bewegen om van slot te krijgen, zodat ik comfortabel kan liggen
Dat inderdaad! Alleen ik begon met de knieen gebogen en dan omhoog. Maar goede oefeningen voor betere schouderkracht iddquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Het is deze. Ik heb hem mij ook met deze video aangeleerd. Hij lukt mij helemaal zo, ik kom alleen nog niet zo charmant naar beneden
Ohw, ik ook hoor. Vandaag lukte het voor het eerst met benen recht. Vergt ook nog veel kracht in je corespieren.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat inderdaad! Alleen ik begon met de knieen gebogen en dan omhoog. Maar goede oefeningen voor betere schouderkracht idd
Ik vind het bijzonder knap, dat lukt me met hulp en muur nog niet eens.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Ohw, ik ook hoor. Vandaag lukte het voor het eerst met benen recht. Vergt ook nog veel kracht in je corespieren.
Nou zit ik maar een klein eindje bij je vandaan: heb geen regen gezien vandaag. Wel een uur gewandeld, ik vond het lekker weer; op een gegeven moment zo warm dat ik de regenjas maar heb opengeritst. Had niet bijzonder veel kleren aan. Wel goed warme laarzen, dat scheelt de helft.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Eet bijna nooit boter, alleen maar als ik suiker of hagelslag erop doe.
Vind ht ook niet lekker, donderdag krijgen we weer broodjes voor lunch bij cursus, zit er een dikke laag margarine op met teveel kaas of ham... Bah maar als je het niet eet dan kijken ze je helemaal aan alsof ik anorexia heb
Wandelen in de regen met harde wind bij 10 graden voor ruim een uur lang.. conclusie: dat is KOUD!
Net dus een pan kippensoep gemaakt en daar een paar borden van gehad.
Morgen weer een dag!quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kip uit de oven met pittige saus en rosti. Vergeef me voor deze dag zonder groente
Of slagroom in beker met deksel doen, klein blokje ijs erbij en dan schudden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Morgen weer een dag!
Trouwens Vik: je kunt zelf ook heel makkelijk roomboter maken. Gewoon slagroom doorkloppen. Niet bang zijn voor de schifting. Klein beetje zout er door en tadaaa: heerlijk op brood!
Dit ja.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat is die felix baumgartner een idioot,
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:23 schreef loveli het volgende:
Bzv en felix (die moest ik googelen) gemist. Onrvangst onder m'n steen is vrij slecht.
Ligt er een beetje aan wat het is, maar denk vanaf een euro of 8-9 per potje. Bestel vaak meer tegelijk en grotere hoeveelheden (180 per potje van bv vit c, magnesium, vit D).quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:49 schreef Probability het volgende:
Li hoeveel betaal jij voor een potje echt goede vitamine? Ik betaal 10 euro voor een 'goed' merk.. Gewoon normaal potje 60-120 stuks of zo
*hunebed van Loveli afgooit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:23 schreef loveli het volgende:
Bzv en felix (die moest ik googelen) gemist. Onrvangst onder m'n steen is vrij slecht.
O dat is prima te doen! Dat wil ik ook denk ik en multi of B. Mag ik het linkje waar jij besteld en je laaste bestelling die ik het zelfde weet ik dat het goed is!quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat het is, maar denk vanaf een euro of 8-9 per potje. Bestel vaak meer tegelijk en grotere hoeveelheden (180 per potje van bv vit c, magnesium, vit D).
Maar, maar, dat wist je al, want dat had je al gepostquote:Op maandag 15 oktober 2012 08:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thaaanks!![]()
Vik, ik ga met de mister naar Cirque du Soleil!![]()
Snap ik!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:21 schreef motorbloempje het volgende:
Nog geen nieuws nee, maar idd spannend! Ben plaatsvervangend zenuwachtig
Bent niet de enige, droom ook vaag de laatste tijd. Vannacht ook en werd wakker er van maar ben vergeten waar het over ging, weet alleen dat het vrij vaag wasquote:Op maandag 15 oktober 2012 08:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gefeli maria!
Stomme dromen heb ik de laatste tijd. Na een baby in de buik en uit mn broek scheuren, had lief ditmaal een ander. Maar hij wilde het met mij blijven doen want dan kwam het misschien nog goed.
Vik: je kan ook rotterdam proberen
why een afritsbroek? zo lelijk! Doe dan gewoone en normale korte broek aan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:27 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Iemand nog enig idee waar ik behalve bij de Vrijbuiter een niet al te prijzige afritsbroek vandaan haal in de omgeving Den Haag/Utrecht? Had even naar Gouda gewild, maar daar is mijn maat niet op voorraad.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
why een afritsbroek? zo lelijk! Doe dan gewoone en normale korte broek aan.
Misschien is bever ook een optie, trouwens.
wanneer vertrek je? ik denk dat je op websites als zalando vast nog wel een korte broek kan kopen. anders, de pijpen van een oude spijkerbroek afknippen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:23 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ja normale korte broek is ook nog een optie idd, maar die zijn nog moeilijker te vinden atm, denk ik... . Ik zou hem toch zonder de pijpen dragen. Ik heb nog twee afritsbroeken in de kast liggen thuis, maar die zijn ws iets te klein. Toch nog even proberen vanavond.
Vroeger op school was mijn favoriete broek een afritsbroek, maar dat zal vast niemand verbazen.
Zaterdag vertrek ik en ik kan dodag en vrijdag nog shoppen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wanneer vertrek je? ik denk dat je op websites als zalando vast nog wel een korte broek kan kopen. anders, de pijpen van een oude spijkerbroek afknippen.
Ik draag alleen afritsbroeken als ik bergwandel, dat is de enige keer wanneer het echt practisch is..
ja, daar had ik natuuriljk even niet aan gedacht. Inderdaad, dan zou ik alleen lange linnen broeken dragen. hoe warm is het daar anyways?quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zaterdag vertrek ik en ik kan dodag en vrijdag nog shoppen.
Ik twijfel wel of korte broeken geaccepteerd worden in Jordanië. Als je dit zo leest: http://www.aroundtheglobe(...)-jordanie-si344.html. Wil er geen gedoe mee krijgen natuurlijk.
Ja, linnen broeken heb ik ook nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, daar had ik natuuriljk even niet aan gedacht. Inderdaad, dan zou ik alleen lange linnen broeken dragen. hoe warm is het daar anyways?
Oké, zal daar ook eens kijken danquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:30 schreef Skoap het volgende:
Wehkamp heeft (soms) ook nog wel spul.. Daar heb ik in het najaar toen nog flink wat zomerspul gekocht.
Oh joh dan ben je nog hartstikke jongquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
!
MaJo, ik ben 26Ben nu officieel dichter bij de 30 dan bij de 20
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:36 schreef V1z0R het volgende:
32 graden is geen weer voor een linnen broek
Als je lange broeken moet dragen bij 32 graden zijn linnen broeken toch bij uitstek geschikt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, linnen broeken heb ik ook niet. En daar is het het seizoen ook niet meer voor natuurlijk. Lastig!
32 graden in Amman vandaag.
Oh zoquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als je lange broeken moet dragen bij 32 graden zijn linnen broeken toch bij uitstek geschikt?
ik denk dat vik bedoelt dat het hier het seizeon er niet voor is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als je lange broeken moet dragen bij 32 graden zijn linnen broeken toch bij uitstek geschikt?
Geloof dat ik ook behoorlijk dwars zou worden van zoietsquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik denk dat vik bedoelt dat het hier het seizeon er niet voor is.
Grr, ik ben vrijdag vroeg naar huis gegaan. Elke maandag heb ik om half 11 een meeting, waar we elkaars werk bespreken. Regel is dat je dat op donderdag rond stuurt. Krijg ik vrijdag om 4 uur een maitlje, of we voor maandag nog dit 35 pagina's tellende paper door kunnen lezen. Bij een griekse gastonderzoeker, die nooit mijn werk zal gaan zien. Ik ben een beetje reluctant. vooral omdat die man stinkt. Hoe kinderachtig, eigenlijk.
dwars, dat is het woord inderdaad.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geloof dat ik ook behoorlijk dwars zou worden van zoiets
Misschien nog iets als courgette en/ of wortel door dat gerechtje doen XM? Dan heb je wat meer groenten/ vezels op. Lekker lijstje wel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Planning:
O: kom kwark met banaan
T: appel, mandarijntje
L: 3 bth: dubbele met kaas, 1x jam
T: grapefruit? maar al beetje veel fruit op
D: Tagliatelle met geroosterde tomaatjes
En ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geloof dat ik ook behoorlijk dwars zou worden van zoiets
Nah, morgen weerquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Misschien nog iets als courgette en/ of wortel door dat gerechtje doen XM? Dan heb je wat meer groenten/ vezels op. Lekker lijstje wel.
Groenoordhallen in Leiden zat vroeger legerdump. Korte hoogstraat in Rotterdam zit er ook een. Perry sport?quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:27 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Iemand nog enig idee waar ik behalve bij de Vrijbuiter een niet al te prijzige afritsbroek vandaan haal in de omgeving Den Haag/Utrecht? Had even naar Gouda gewild, maar daar is mijn maat niet op voorraad.
WB trouwens!quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, hier is er weer eentje terug van weggeweestGing eventjes minder, maar als het mag doe ik weer graag mee
Ah, ik vond het al zo raarquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh zo. Ik bedoel dus dat het het seizoen niet is voor linnen broeken (in NL) en dat het dus lastig is om ze in de winkel nog te vinden hier
. Maar Wehkamp heeft nog iig en ik ga vanavond even uitgebreid googlen of ik nog meer vind.
Shit heeeyyy... ouwe taart!quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
!
MaJo, ik ben 26Ben nu officieel dichter bij de 30 dan bij de 20
Is ook niet makkelijk iets terug te halen uit de jaren '90...quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:44 schreef Viking84 het volgende:
Ja, beterschap aan alle zieken. Ik voel me ook niet 100%, maar ik ga echt niet ziek worden nu.
Was het concert trouwens leuk, XM? M. was er ook, heeft jou niet gezien zei hij.
Ik zit me nu al te verheugen op mijn salade, maar moet nog tot 12.00 uur wachten. Verder wordt vanmiddag eindelijk mijn pieper opgehaald
. Ik word inmiddels gestoord van dat ding
.
Daarvoor gaat je moeder toch mee?quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Co, beterschap!
Vandaag gaat het hier in ieder geval een stuk beterGa vanmiddag even met mn moeder de stad in
Geld uitgeven dat ik niet heb![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:46 schreef V1z0R het volgende:
Beterschap Co!
[..]
Is ook niet makkelijk iets terug te halen uit de jaren '90...
Ohhhh... Dat vind ik altijd heel ergquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daarvoor gaat je moeder toch mee?![]()
Jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ohhhh... Dat vind ik altijd heel ergHeb haar gezegd dat ik niet meer met haar ga winkelen als ze dat blijft doen
![]()
(dan lopen we samen door de stad, en dan zeg ik iets van, "oh, wat een leuke ....!". En dan zegt mam iets van: "dan koop je 't toch". Als ik dan zeg dat ik 't niet koop want "even zuinig aan doen' of 'al teveel gekocht, dus effe niet', dan koopt zij het.
Dat mag best af en toe (doe ik omgekeerd ook), maar niet te vaak he! Dan durf ik bijna nergens over te zeggen dat ik het tof vind, want dan voelt het alsof ik het daarom doe ofzo
![]()
Mijn mama is wel echt heel lief overigens
quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ohhhh... Dat vind ik altijd heel ergHeb haar gezegd dat ik niet meer met haar ga winkelen als ze dat blijft doen
![]()
(dan lopen we samen door de stad, en dan zeg ik iets van, "oh, wat een leuke ....!". En dan zegt mam iets van: "dan koop je 't toch". Als ik dan zeg dat ik 't niet koop want "even zuinig aan doen' of 'al teveel gekocht, dus effe niet', dan koopt zij het.
Dat mag best af en toe (doe ik omgekeerd ook), maar niet te vaak he! Dan durf ik bijna nergens over te zeggen dat ik het tof vind, want dan voelt het alsof ik het daarom doe ofzo
![]()
Mijn mama is wel echt heel lief overigens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Het klinkt me maar als een raar onderzoek in de orenquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:06 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik geloof dat ik toch nog niet van m'n pieper af ben. Hij wil de afspraak uitstellen. Nou, maar heel ver weg stoppen dan, want ik ga er niet meer mee rondlopen
.
Tezamen met dat amfetamineverhaalquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het klinkt me maar als een raar onderzoek in de oren
Ik ben van Lettelbert naar Nienoord naar Lettelbert gewandeld, 10 km, en er was inderdaad wind en regen en dat was kkkkoud! (13:00 -15:00)quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Het heeft hier van 13.15 tot 14.30 geregendHet schampte hier net boven. Nou ja, heb nu lekker gegeten. Zo even douchen, BzV kijken en dan slapen, tis morgen weer vroeg pissen
quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]herkenbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd Maria!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:16 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik ben van Lettelbert naar Nienoord naar Lettelbert gewandeld, 10 km, en er was inderdaad wind en regen en dat was kkkkoud! (13:00 -15:00)
Gefeliciteerd Maria!
is de ruzie alweer bijgelegd?quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:44 schreef Viking84 het volgende:
Ja, beterschap aan alle zieken. Ik voel me ook niet 100%, maar ik ga echt niet ziek worden nu.
Was het concert trouwens leuk, XM? M. was er ook, heeft jou niet gezien zei hij.
Ik zit me nu al te verheugen op mijn salade, maar moet nog tot 12.00 uur wachten. Verder wordt vanmiddag eindelijk mijn pieper opgehaald
. Ik word inmiddels gestoord van dat ding
.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]herkenbaar
Precies mijn schoonmoederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is overgewaaid, volgens mij, we praten iig weer normaalquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
is de ruzie alweer bijgelegd?
Beuh, ik ben nog steeds half. Soms zou ik graag hebben dat ik gewoon goed ziek werd, dan was ik er na een paar dagen vanaf. Nu ben ik al bijna een week niet ziek genoeg om thuis te blijven, maar ook niet helemaal scherp op het werk.
Dat is coolquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:43 schreef Jagärtrut het volgende:
verder ben ik erg blij, want mijn laatste lesgeefding voor dit jaar is op donderdag 20 december, en niet op vrijdag 21 december, wat betekent dat ik goedkopere vluchten kan regelen.
verder nerderig nieuws van de dag: ik kan niet besluiten welke kleur m'n google calander moet worden. Ik had hem oranje, maar dat vind ik niet meer tof, maar geen enkele kleur voelt goed...![]()
Fijn zeg! En ja, je bent een nerdquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:43 schreef Jagärtrut het volgende:
verder ben ik erg blij, want mijn laatste lesgeefding voor dit jaar is op donderdag 20 december, en niet op vrijdag 21 december, wat betekent dat ik goedkopere vluchten kan regelen.
verder nerderig nieuws van de dag: ik kan niet besluiten welke kleur m'n google calander moet worden. Ik had hem oranje, maar dat vind ik niet meer tof, maar geen enkele kleur voelt goed...![]()
zo tussen de 100 en 150 euro, meestal. voor kerst is het vaak duurder. En wellicht hebben we een ingewikkeld ticket nodig, met aankomst in duitsland en vertrek in nederland, etc. etc.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:47 schreef Viking84 het volgende:
Wat kost zo'n ticket Zweden - Nederland gemiddeld eigenlijk, Jagär?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:54 schreef Jagärtrut het volgende:
update: nu is m'n google calendar rood. Veel beter.
Zo, weer aan het werk!
In het algemeen rekenen ze studenten als een buitencategorie. Helaas kan je er ook dan niet aan ontkomen om - als je er gevoelig voor bent - een probleemgeval te wordenquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:08 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik heb nu een week roostervrij, lekker uitgeslapen dus.
Moest laatst een formulier invullen voor het ziekenhuis en ook aangeven hoeveel ik dronkbest veel. Vroegen ze of ik verslaafd was
vol verwachting natuurlijk gevraagd of je dan ook een drankje krijgt wanneer je overnacht maar helaas, dat bleek niet het geval.
quote:
Dat is nog niet helemaal geluktquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:26 schreef MaJo het volgende:
Lijstje gisteren:
O/L/D: Carpaccio met zwarte olijvendressing, eendenborst met aardappelgratin, stratiatella ijs (uitgebreide lunch bij jarige zwager) en 's avonds nog een hamburger bij RadioheadWel met verse tomaat, ui enz. Ook nog 2 prosecco en 3 glazen rode wijn over de hele dag
Lijstje vandaag:
O: 2 geroosterde boterhammen met filet american, kop koffie
L: bak yoghurt met beschuit en roosvicee, kop thee
T: tomaat en komkommer salade, gekookt ei, kop thee
D: pannenkoeken
T: 2 mandarijnen als toetje
Hmmm niet heel veel eigenlijk. Kan het gekookte ei ook op brood doen? Maar wilde juist wat minderen met de carbs
Ik zeg ook minderen hequote:Op maandag 15 oktober 2012 12:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is nog niet helemaal gelukt
Hoe vaak eet je groenten als witlof, bloemkool, broccoli, boontjes, wortelen, andijvie, spinazie, prei, om de meest verkochte er maar even in te gooien? En met het oog op het seizoen: rode kool, boerenkool, alle andere kool...
quote:
Wat betekent dit eigenlijk? Ik heb het nu een paar keer gezien en vindt het net kattenoortjesquote:
Goede tipquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
Maak dan eens een lowcarb bietjestaart met speltkorstdeeg, ofzo
"Wat bovenstaande zegt"quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat betekent dit eigenlijk? Ik heb het nu een paar keer gezien en vindt het net kattenoortjes
Okquote:
^^quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:50 schreef _aurum_ het volgende:
het betekent dat je het eens bent met de tekst boven de ^^
Ben geen fan van Nederlandstalig, maar kwam er pas achter dat iig een van die 2 verrekt goed kan zingen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
Je herkent het als NIck en Simon, dat is ook al ernstig.
Ieder zn smaak... Maar was het buiten? Dan kunnen sommige plekken nogal echo-en.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:45 schreef MaJo het volgende:
Wie van hier was er nou ook naar Radiohead? Ik lees allemaal mensen die het geluid zo slecht vonden, waar ik stond was het werkelijk fantastischRaar dat iedereen hetzelfde concert weer op een hele andere manier kan beleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |