WB trouwens!quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, hier is er weer eentje terug van weggeweestGing eventjes minder, maar als het mag doe ik weer graag mee
Ah, ik vond het al zo raarquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh zo. Ik bedoel dus dat het het seizoen niet is voor linnen broeken (in NL) en dat het dus lastig is om ze in de winkel nog te vinden hier
. Maar Wehkamp heeft nog iig en ik ga vanavond even uitgebreid googlen of ik nog meer vind.
Shit heeeyyy... ouwe taart!quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
!
MaJo, ik ben 26Ben nu officieel dichter bij de 30 dan bij de 20
Is ook niet makkelijk iets terug te halen uit de jaren '90...quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:44 schreef Viking84 het volgende:
Ja, beterschap aan alle zieken. Ik voel me ook niet 100%, maar ik ga echt niet ziek worden nu.
Was het concert trouwens leuk, XM? M. was er ook, heeft jou niet gezien zei hij.
Ik zit me nu al te verheugen op mijn salade, maar moet nog tot 12.00 uur wachten. Verder wordt vanmiddag eindelijk mijn pieper opgehaald
. Ik word inmiddels gestoord van dat ding
.
Daarvoor gaat je moeder toch mee?quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Co, beterschap!
Vandaag gaat het hier in ieder geval een stuk beterGa vanmiddag even met mn moeder de stad in
Geld uitgeven dat ik niet heb![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:46 schreef V1z0R het volgende:
Beterschap Co!
[..]
Is ook niet makkelijk iets terug te halen uit de jaren '90...
Ohhhh... Dat vind ik altijd heel ergquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daarvoor gaat je moeder toch mee?![]()
Jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ohhhh... Dat vind ik altijd heel ergHeb haar gezegd dat ik niet meer met haar ga winkelen als ze dat blijft doen
![]()
(dan lopen we samen door de stad, en dan zeg ik iets van, "oh, wat een leuke ....!". En dan zegt mam iets van: "dan koop je 't toch". Als ik dan zeg dat ik 't niet koop want "even zuinig aan doen' of 'al teveel gekocht, dus effe niet', dan koopt zij het.
Dat mag best af en toe (doe ik omgekeerd ook), maar niet te vaak he! Dan durf ik bijna nergens over te zeggen dat ik het tof vind, want dan voelt het alsof ik het daarom doe ofzo
![]()
Mijn mama is wel echt heel lief overigens
quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ohhhh... Dat vind ik altijd heel ergHeb haar gezegd dat ik niet meer met haar ga winkelen als ze dat blijft doen
![]()
(dan lopen we samen door de stad, en dan zeg ik iets van, "oh, wat een leuke ....!". En dan zegt mam iets van: "dan koop je 't toch". Als ik dan zeg dat ik 't niet koop want "even zuinig aan doen' of 'al teveel gekocht, dus effe niet', dan koopt zij het.
Dat mag best af en toe (doe ik omgekeerd ook), maar niet te vaak he! Dan durf ik bijna nergens over te zeggen dat ik het tof vind, want dan voelt het alsof ik het daarom doe ofzo
![]()
Mijn mama is wel echt heel lief overigens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Het klinkt me maar als een raar onderzoek in de orenquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:06 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik geloof dat ik toch nog niet van m'n pieper af ben. Hij wil de afspraak uitstellen. Nou, maar heel ver weg stoppen dan, want ik ga er niet meer mee rondlopen
.
Tezamen met dat amfetamineverhaalquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het klinkt me maar als een raar onderzoek in de oren
Ik ben van Lettelbert naar Nienoord naar Lettelbert gewandeld, 10 km, en er was inderdaad wind en regen en dat was kkkkoud! (13:00 -15:00)quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Het heeft hier van 13.15 tot 14.30 geregendHet schampte hier net boven. Nou ja, heb nu lekker gegeten. Zo even douchen, BzV kijken en dan slapen, tis morgen weer vroeg pissen
quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]herkenbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd Maria!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:16 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik ben van Lettelbert naar Nienoord naar Lettelbert gewandeld, 10 km, en er was inderdaad wind en regen en dat was kkkkoud! (13:00 -15:00)
Gefeliciteerd Maria!
is de ruzie alweer bijgelegd?quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:44 schreef Viking84 het volgende:
Ja, beterschap aan alle zieken. Ik voel me ook niet 100%, maar ik ga echt niet ziek worden nu.
Was het concert trouwens leuk, XM? M. was er ook, heeft jou niet gezien zei hij.
Ik zit me nu al te verheugen op mijn salade, maar moet nog tot 12.00 uur wachten. Verder wordt vanmiddag eindelijk mijn pieper opgehaald
. Ik word inmiddels gestoord van dat ding
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |