abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 oktober 2012 @ 15:43:00 #126
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_117958094
Schouderluxaties... heeeeel herkenbaar. Maar hier gaat het de laatste tijd ook goed ;) Zelfs met volleybal.

En dames; (en o ja heren zijn dr inmiddels ook las ik) ik kan jullie echt NIET bijhouden. Kiddo's enzo, ik lurk tussendoor regelmatig even via de smartphone, maar op iedereen reageren lukt me echt niet.

Lijstjes:
Gister:
O; biogarde + appel
L: 2 rijstwafels filet americain, 1 rijstwafel pindakaas, gekookt ei
t: 2 snack a jacks
s; wedstrijd volleybal
t: grote appel
d; Kip sate met gebakken aardappels en vooraf brood met kruidenboter... mjamzzzz!

2day:
o: biogarde + appel
l: 2 wraps met een in sambal gebakken kipfilet
t: 2 handjes noten
d: spaghetti
t; kruidnootjes

en vandaag ff lekker een dagje relaxen en niet sporten ;) vond dat ik dat wel verdiende :D
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_117962570
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:27 schreef An24 het volgende:

[..]

Dank...ben trots :@

In bed plopt links er snachts nog wel half uit, maar je gebruikt dan ook geen spieren. Overdag heb ik het onder controle. Erg fijn gevoel O+
Goeie tip van de shoulderstand (die bedoel je tenminste denk ik?), dat hielp bij mij ook wel. Alleen heb ik niet zo vaak meer last dat ie eruit plopt, maar in de avond zit mn schouder op slot en dan moet ik m passief bewegen om van slot te krijgen, zodat ik comfortabel kan liggen }:|
pi_117962968
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 17:40 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Goeie tip van de shoulderstand (die bedoel je tenminste denk ik?), dat hielp bij mij ook wel. Alleen heb ik niet zo vaak meer last dat ie eruit plopt, maar in de avond zit mn schouder op slot en dan moet ik m passief bewegen om van slot te krijgen, zodat ik comfortabel kan liggen }:|
Het is deze. Ik heb hem mij ook met deze video aangeleerd. Hij lukt mij helemaal zo, ik kom alleen nog niet zo charmant naar beneden :')

pi_117963044
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 17:49 schreef An24 het volgende:

[..]

Het is deze. Ik heb hem mij ook met deze video aangeleerd. Hij lukt mij helemaal zo, ik kom alleen nog niet zo charmant naar beneden :')

Dat inderdaad! Alleen ik begon met de knieen gebogen en dan omhoog. Maar goede oefeningen voor betere schouderkracht idd ^O^
pi_117963248
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 17:51 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat inderdaad! Alleen ik begon met de knieen gebogen en dan omhoog. Maar goede oefeningen voor betere schouderkracht idd ^O^
Ohw, ik ook hoor. Vandaag lukte het voor het eerst met benen recht. Vergt ook nog veel kracht in je corespieren.
pi_117963351
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 17:56 schreef An24 het volgende:

[..]

Ohw, ik ook hoor. Vandaag lukte het voor het eerst met benen recht. Vergt ook nog veel kracht in je corespieren.
Ik vind het bijzonder knap, dat lukt me met hulp en muur nog niet eens.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 14 oktober 2012 @ 18:02:25 #132
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117963429
Wahow knap hoor An :o Moet je best wat kracht en balans voor hebben denk ik!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_117963726
Dank :@
  zondag 14 oktober 2012 @ 18:22:02 #134
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117964215
Ik bak appel-havermout-muffins! *O*

Br: afbakbroodjes met Hongaarse salami (salami niet zo spannend helaas!)
T: stroopwafel
T: volgens mij vergeet ik iets..?
D: wraps met runderreepjes, mais, paprika, tomatensaus en kruiden
T: appel-havermout-muffin om te checken of ze gelukt zijn :P

Zondag oO<
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_117965806
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Eet bijna nooit boter, alleen maar als ik suiker of hagelslag erop doe.
Vind ht ook niet lekker, donderdag krijgen we weer broodjes voor lunch bij cursus, zit er een dikke laag margarine op met teveel kaas of ham... Bah maar als je het niet eet dan kijken ze je helemaal aan alsof ik anorexia heb :')

Wandelen in de regen met harde wind bij 10 graden voor ruim een uur lang.. conclusie: dat is KOUD!

Net dus een pan kippensoep gemaakt en daar een paar borden van gehad.
Nou zit ik maar een klein eindje bij je vandaan: heb geen regen gezien vandaag. Wel een uur gewandeld, ik vond het lekker weer; op een gegeven moment zo warm dat ik de regenjas maar heb opengeritst. Had niet bijzonder veel kleren aan. Wel goed warme laarzen, dat scheelt de helft.

Na wandelen ook kippesoep gehad, had ik gister gemaakt. Met een boterham met zoute boter; weinig zo lekker als een boterham met zoute boter gesopt in warme soep :9.

Ik eet ruim een half pakje gezouten boter per week - in de 2 a 3 dagen dat ik thuis brood/krekkers eet. Geen grasboter, want die hebben ze niet gezouten. En elke buitenlandse boter (ok,met uitzondering van de Ierse misschien) is beter dan de Nederlandse. Momenteel eet ik de boter van de Lidl.

Ik gooi de voorraad boter in de diepvries, en ik heb een botervloot in die houten kist die op de ontbijttafel staat staan. Met de mayo, jam, appelstroop, pindakaas, sambal en mosterd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_117966035
lijst
• beesten voederen
• ontbijt (witte bonen, tomaten, worst, 3 boterhammen, 2 krekkers)
• naaien (lees: vloeken, tornen, vloeken, strijken, vloeken, stikken, vloeken)
• uur wandelen, grotendeels zonder 2 honden
• kippesoep met 1 boterham boter
• 2 glaasjes gluhwijn
• avondeten:
• spruiten, pastinaak, lamsbout. Ik neem denk ik 1 klein aardappeltje
• toe: custard/amandelpudding met een scheutje granaatappelsiroop
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:00:12 #137
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117966123
Het heeft hier van 13.15 tot 14.30 geregend :D Het schampte hier net boven. Nou ja, heb nu lekker gegeten. Zo even douchen, BzV kijken en dan slapen, tis morgen weer vroeg pissen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_117966374
Kip uit de oven met pittige saus en rosti. Vergeef me voor deze dag zonder groente :@
pi_117967063
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kip uit de oven met pittige saus en rosti. Vergeef me voor deze dag zonder groente :@
Morgen weer een dag!

Trouwens Vik: je kunt zelf ook heel makkelijk roomboter maken. Gewoon slagroom doorkloppen. Niet bang zijn voor de schifting. Klein beetje zout er door en tadaaa: heerlijk op brood!
pi_117970991
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 19:16 schreef An24 het volgende:

[..]

Morgen weer een dag!

Trouwens Vik: je kunt zelf ook heel makkelijk roomboter maken. Gewoon slagroom doorkloppen. Niet bang zijn voor de schifting. Klein beetje zout er door en tadaaa: heerlijk op brood!
Of slagroom in beker met deksel doen, klein blokje ijs erbij en dan schudden.
pi_117971165
Pff, ik doe jullie mijn lijstje maar niet aan :P maar morgen echt weer netjes eten :o

En zo maar de keuken in om alles te preppen want ik wil niet al te laat naar bed :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_117971671
20m gerend :9
Worry is a misuse of imagination
pi_117971691
Wat is die felix baumgartner een idioot. Ik vond t al eng om m te zien gaan springen!
Nu maar bzv voor het evenwicht
pi_117971777
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat is die felix baumgartner een idioot,
Dit ja.
pi_117971890
Slechte dag vandaag qua eten, grootste deel in bed doorgebracht (en ook vooral echt slapend). Rond 12u hardgekookt eitje gegeten met een beker melk, terug mn bed in, en toen rond 17.30u bakje cocopops met melk en een banaan. Meer gaat er niet in. Zo weer richting bed. Morgen weer een nieuwe dag :)
pi_117972551
Ziekjes Coco? :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_117973345
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:36 schreef Skoap het volgende:
Ziekjes Coco? :*
Yeh, flinke koppijn en overall misselijk/blergh/futloos/etc. Nu weer lekker mn bed in :)
pi_117973524
Jaaaaa BZV!!
Worry is a misuse of imagination
  zondag 14 oktober 2012 @ 21:00:33 #149
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_117973977
"mijn stoel kraakt".... "die van mij niet"... :')
Kwak
pi_117974303
Wij hebben nu ook de gezouten boter van de Lidl, maar dat is hier Britse gezouten boter.
Haal ook vaak ongezouten om bijvoorbeeld bechamel mee te maken of te verwerken in een korstdeeg :9 of, zoals morgen, in de cake O+
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')