abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117899722
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_117899745
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:50 schreef MarMar het volgende:
Nuggs als in nep uggs? Ehm sjah, er zijn mensen die dat heel leuk vinden onder een rokje.
Ik ben niet een van die mensen, maar ey, smaken verschillen ;)
Nep Ugss ja :Y

Ik ben er ook geen fan van, maar al het andere past niet :') Dan gulpt mijn voetvlees zo over de rand van de schoen heen (bij ballerina's, andere schoenen gaan niet eens meer aan mijn voet). Plus, ballerina's gaan na een tijdje echt afknellen gewoon.
pi_117899768
Google voor de gein maar es op nuggs, dat deed ik net dus haha!
pi_117899792
Oh, en ik ben op het randje van ziek worden op 't moment, máár ik heb besloten dat ik dat niet ga doen. Straks maar 's perssinaasappelen halen :9
Ja doei.
  Moderator vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:55:01 #5
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117899796
Lijstje van vandaag:

O: Broodje filet american met ei en een beker vifit rode vruchten
L: 2 boterhammen met gebakken ei met kaas en een beker vifit rode vruchten
T: Cup a soup tomaat, blikje energy drink (guilty pleasure 1x per week met collega :@ )
D: Vietnamese loempia en bami, gemaakt door de Vietnamese hulp van mijn ouders :9

Misschien nog een bak yoghurt na en wat fruit.

Minder lijstje dan gisteren -O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_117899800
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:54 schreef MarMar het volgende:
Google voor de gein maar es op nuggs, dat deed ik net dus haha!
Ohhhh..... :@ :D

Weer wat geleerd, hahaha :+
  Vis een optie? vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:59:16 #7
70532 loveli
N
pi_117899919
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:53 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nep Ugss ja :Y

Ik ben er ook geen fan van, maar al het andere past niet :') Dan gulpt mijn voetvlees zo over de rand van de schoen heen (bij ballerina's, andere schoenen gaan niet eens meer aan mijn voet). Plus, ballerina's gaan na een tijdje echt afknellen gewoon.
En balletschoentjes? Met Nuggs aankomen, dan ter plekke schoenenwissel doen. Denk dat er weinig dingen zijn die Nuggs leuk maken, maar iemand zo leuk als jij zullen ze het vergeven.
crap in = crap out
pi_117899950
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:55 schreef MaJo het volgende:
Lijstje van vandaag:

O: Broodje filet american met ei en een beker vifit rode vruchten
L: 2 boterhammen met gebakken ei met kaas en een beker vifit rode vruchten
T: Cup a soup tomaat, blikje energy drink (guilty pleasure 1x per week met collega :@ )
D: Vietnamese loempia en bami, gemaakt door de Vietnamese hulp van mijn ouders :9

Misschien nog een bak yoghurt na en wat fruit.

Minder lijstje dan gisteren -O-
Geen groentes, echt niet iets in huis wat je naast je D erbij kunt doen?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_117899966
Het worden gevulde paprika's vanavond :)
Maar vraagje: eerst het gehakt roerbakken toch? Of kan het rauw in de paprika in de oven?
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:01:47 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117899989
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:59 schreef loveli het volgende:

[..]

En balletschoentjes? Met Nuggs aankomen, dan ter plekke schoenenwissel doen. Denk dat er weinig dingen zijn die Nuggs leuk maken, maar iemand zo leuk als jij zullen ze het vergeven.
Ik heb wel een geinige combi gevonden (vinnik, maar ik hou ook niet zo van hakken :+), maar is iemands foto dus vind het maf om neer te gooien :+ Had Coco al gedmt :Y

Is zwarte basic uggs met zwarte legging, donker jurkje en flashy ketting.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Moderator vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:03:10 #11
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117900025
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:00 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Geen groentes, echt niet iets in huis wat je naast je D erbij kunt doen?
O, L en T waren allemaal op kantoor, D bij mijn ouders. Ze hebben misschien nog wel een tomaat ofzo liggen :D Ben zelf pas laat thuis en ga dan vrijwel direct slapen.

Zal morgen wel wat extra groente eten :9
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_117900065
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat is misschien nog een idee! Dan sleep ik die Nuggs gewoon mee voor de reis ernaar toe (tis een uurtje rijden), en voor als het niet meer te doen is met de ballerina's.

In principe duurt het voor ons van ongeveer 11.30u tot 's avonds laat. Maar tussendoor hebben we een paar uur 'vrij', samen met de andere daggasten, dus dan is het niks officieel. Zou ik dan weer even die Nuggs aankunnen en voor als het feest begint weer switchen naar de ballerina's....

Denk dat ik zoiets ga proberen dan :) Maria stuurde me nog een fotootje door van een combi jurkje+nuggs die best goed te doen was, dus dan doe ik gewoon zoiets :) Dan is het zelfs met de ballerina's uit & Nuggs aan gewoon leuk genoeg :Y
pi_117900080
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik heb wel een geinige combi gevonden (vinnik, maar ik hou ook niet zo van hakken :+), maar is iemands foto dus vind het maf om neer te gooien :+ Had Coco al gedmt :Y

Is zwarte basic uggs met zwarte legging, donker jurkje en flashy ketting.
Dat dus :D O+
pi_117900105
Sterkte Xennia. Verhuren zou ik ook niet zo snel doen. Je weet nooit wie je in huis haalt en huurbescherming kan vervelend uitpakken. Hoop gewoon dat het snel verkocht is. Ook voor An!

Zoetstoffen kunnen idd ook nare overgevoeligheidsreacties veroorzaken.

Het schoeisel is niet echt mijn smaak, maar voor Puffs werk zou ik voornamelijk gaan voor praktisch en comfortabel.

500 EUR p/m aan kleding, holy shit! Ik heb afgelopen week wel nieuwe, passende werkkleding gekocht: 1 broek, 3 vestjes, 3 hemdjes en een paar nette gympen. Binnen 1,5 uur :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Moderator vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:05:29 #15
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117900109
Trouwens de hele dag water gedronken in plaats van de gebruikelijke cola/yoki enzo :s) En al 5 dagen geen cola op :o *O*
  Vis een optie? vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:06:03 #16
70532 loveli
N
pi_117900124
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:04 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dat dus :D O+
^^

Ben het standaard beeld gewend van scheef afgesleten, vormloze, bruinige slobberlaarzen.
crap in = crap out
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:13:27 #17
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117900330
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:06 schreef loveli het volgende:

[..]

^^

Ben het standaard beeld gewend van scheef afgesleten, vormloze, bruinige slobberlaarzen.
*O*
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:13:56 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117900340
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:05 schreef MaJo het volgende:
Trouwens de hele dag water gedronken in plaats van de gebruikelijke cola/yoki enzo :s) En al 5 dagen geen cola op :o *O*
Goed zo! Houden zo :D

Ik ben ook een cola-addict maar gaat laatste tijd wel okay!
pi_117900410
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maar vraagje: eerst het gehakt roerbakken toch? Of kan het rauw in de paprika in de oven?
Kan beiden. Ik vind rauw lekkerder omdat alle sapjes zich dan lekker mengen als het gaart. En het gehakt blijft zachter en malser O+
pi_117900504
En dank Phaidra :*

Blij *O* Er was nog weinig werk na mijn vakantie. Dus rustig aan gedaan en belastingaangifte bedrijf gedaan, papierwerk opgeruimd, vakantiewas gestreken en opgeruimd, rest van de was gedaan, badkamer gepoetst, gestoft, gestofzuigd en gedweild O+
pi_117900548
Als het over "mijn" 500 p/m gaat, dat is niet alleen voor kleding he :D gewoon boodschappen, bioscoop, cadeautjes, uit eten, etc. En het hoeft niet op *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:19 schreef An24 het volgende:
En dank Phaidra :*

Blij *O* Er was nog weinig werk na mijn vakantie. Dus rustig aan gedaan en belastingaangifte bedrijf gedaan, papierwerk opgeruimd, vakantiewas gestreken en opgeruimd, rest van de was gedaan, badkamer gepoetst, gestoft, gestofzuigd en gedweild O+
En daar krijg je voor betaald? Lekker hoor :P
  Moderator vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:22:40 #22
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117900580
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:21 schreef Perruche het volgende:
Als het over "mijn" 500 p/m gaat, dat is niet alleen voor kleding he :D gewoon boodschappen, bioscoop, cadeautjes, uit eten, etc. En het hoeft niet op *O*

[..]

Oh maar dan zit ik ook op de 500 :Y
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:24:14 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117900612
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Doe het gehakt rauw...
Maak er zelf een smurrie van : kruiden, soja, ketjap, smbal, knoflook, ui, tomaat en gehakt in de staafmixer pureren en dat door de gekookte rijst roeren, die smurrie in de paprika en andere groente stoppen, in de oven met een laagje bouillon voor 40 minuten zodat de paprike 'verbrand'
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:25:19 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117900644
Ik heb echt al maanden niet meer zoveel uitgegeven. Denk dat ik nu op zo'n 100-150¤ zit. Pinpas van m'n eigen rekening blijft soms wel een dikke week ongebruikt in m'n portemonnee. Sinds laatste salaris alleen een cadeautje voor m'n vaders verjaardag gekocht en gister een boek voor mezelf.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_117900658
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:21 schreef Perruche het volgende:

[..]

I wish :') die uren komen met overwerk vanzelf weer terug. Ik moet aan het einde van het jaar productie gehaald hebben, dus ik moet ook wel eens versnellen. Volgende week vraag ik extra werk :Y
  Moderator vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:27:41 #26
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117900702
Is het normaal dat mijn collega's met extra vesten aanzitten en ik net mijn trui heb uitgedaan en alleen in een shirtje zit? :')
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:27:48 #27
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117900704
Mijn moeder houd van dure kleding, winkelen en geld uitgeven.
Ze mest haar kast om de half jaar uit en dan mag ik uitkiezen want ze is net zo mager als ik... Zo haal ik alvast wat van de erfenis binnen :D
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:31:35 #28
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117900808
Lijst'

O kwark en vla
T's: halve komkommer, cup a soup kerrie, boterham kaas, 259 gr wortelen
L: 2 boterhammen met gebakken kippenlever, kom bruine bonensoep met spek en rookworst, tomaat, pruim, beker melk
T's appel, peer, dropjes, mandarijn, blokje choco
D broccoli, gebakken ui/champ/paprika/courgette/knoflook, gegrilde halve kip, ijsberslasalade met gekookt ei, aardappelkroketten
T zoute stokjes en cola-berenburg, kriekje
pi_117901251
Voor de 50 shades liefhebbers/haters, een leuke column:
http://www.volkskrant.nl/(...)reen-het-leest.dhtml
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_117901365
Beh, wat een hondenweer vandaag.

Ik vond dat eigenlijk wel een goede smoes om niet te gaan joggen vandaag, maar ik heb iedere dag wel een smoes.
Dus ik ben toch gegaan. Mijn conditie was niet eens zo erg achteruit gegaan in de ruime tijd dat ik mijn sportknop kwijt was.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn moeder houd van dure kleding, winkelen en geld uitgeven.
Ze mest haar kast om de half jaar uit en dan mag ik uitkiezen want ze is net zo mager als ik... Zo haal ik alvast wat van de erfenis binnen :D
Dat doe je goed.
Mijn moeder en ik zijn ook even slank, maar zij koopt helaas net zo zelden kleding als ik.
pi_117901549
Mijn moeder is haske slank, maar koopt al haar kleding standaard 4 maten te groot "want dat zit zo lekker" dus daar uit de kast overnemen is er hier niet bij :P
  Moderator vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:05:53 #32
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117901590
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Voor de 50 shades liefhebbers/haters, een leuke column:
http://www.volkskrant.nl/(...)reen-het-leest.dhtml
Dat is voor mij juist de reden dat ik het niet wil lezen, omdat iedereen het al leest :D Zo heb ik ook een hele tijd Harry Potter niet willen lezen omdat ik niet van hypes houd. Toen ik eenmaal een paar bladzijden las was ik niet meer te stoppen :') Dat zou met deze boeken ook wel zo kunnen zijn maar het trekt me gewoon niet zo.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:07:08 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117901608
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:05 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is voor mij juist de reden dat ik het niet wil lezen, omdat iedereen het al leest :D Zo heb ik ook een hele tijd Harry Potter niet willen lezen omdat ik niet van hypes houd. Toen ik eenmaal een paar bladzijden las was ik niet meer te stoppen :') Dat zou met deze boeken ook wel zo kunnen zijn maar het trekt me gewoon niet zo.
Harry Potter O+

Ik dacht "Een hype rond kinderboeken, juistems >:O " en na 1 boek was ik ook verslaafd :+
  Moderator vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:09:41 #34
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117901651
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Harry Potter O+

Ik dacht "Een hype rond kinderboeken, juistems >:O " en na 1 boek was ik ook verslaafd :+
Dat was precies wat ik had _O- Toen mijn vader het ging lezen vond ik dat zo stom :D Totdat ik toch maar eens een paar bladzijden ging lezen en ik het niet meer weg kon leggen :')

Vaak is het ook zo dat die hypes wel goed zijn, het is natuurlijk niet voor niets dat miljoenen mensen die boeken lezen. Maar bij deze reeks is er echt iets extra's wat me tegenstaat, misschien wel de thematiek :@
pi_117901656
Harry Potter is niet mijn soort boek, maar daarvan snap ik de hype dan weer wel.
Mijn kledingkast is inmiddels wel een soort van 50 shades of gray :') al zit er wel íets van kleur bij..
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:12:20 #36
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117901709
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:09 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat was precies wat ik had _O- Toen mijn vader het ging lezen vond ik dat zo stom :D Totdat ik toch maar eens een paar bladzijden ging lezen en ik het niet meer weg kon leggen :')

Vaak is het ook zo dat die hypes wel goed zijn, het is natuurlijk niet voor niets dat miljoenen mensen die boeken lezen. Maar bij deze reeks is er echt iets extra's wat me tegenstaat, misschien wel de thematiek :@
Ja Fifty Shades lijkt me dan weer niks vanwege de fragmenten die ik ervan heb gehoord/gezien :+ Klinkt gewoon zo fout _O-
pi_117901736
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Harry Potter O+

^^ :D O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Moderator vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:13:42 #38
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117901743
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja Fifty Shades lijkt me dan weer niks vanwege de fragmenten die ik ervan heb gehoord/gezien :+ Klinkt gewoon zo fout _O-
Precies dat ja :D En het feit dat mijn schoonmoeder de boeken nu leest verontrust me ook wel enigszins :')
  Moderator vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:14:37 #39
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117901770
Het grappige is dat ik uiteindelijk toch wel mee doe aan de hypes: Harry Potter, Dan Brown en nu Game of Thrones. En als ik dan eenmaal verkocht ben dan ga ik er ook helemaal voor, dan wil ik het gelijk allemaal lezen _O-
  Vis een optie? vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:16:47 #40
70532 loveli
N
pi_117901836
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:09 schreef MaJo het volgende:

[..]

Slecht mobiel lezen => vroeg me af waarom je pa 50 shades leest.

Maar schoonmoeder is verontrustend genoeg.
crap in = crap out
  Moderator vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:19:32 #41
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117901903
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:16 schreef loveli het volgende:

[..]

:D Nee gelukkig niet zeg :')

quote:
Dat dacht ik wel ja :+
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:21:29 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117901956
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik zat laatst naast iemand in de tram die het aan het lezen was, een vrouw van een jaar of 40 denk ik, naar wat ik ervan gehoord heb is het toch niet echt voor lezen in het openbaar :+ Maar ieder zn ding he!
pi_117901989
[GRATIS] kaarsenstandaard hier ook maar ff neerzetten, mocht een van jullie nog een grote kaarsenstandaard willen hebben :)
pi_117902036
ik wil afvallen moet ik gewoon lekker veel fruit eten en optimel etc drinken, lukt het dan wel

of moet ik echt opschrijven wat ik eet en helemaal gaan uitrekenen hoeveel het allemaal is? want dat vind ik veel te overdreven

wil ook gewoon me chippie in de avond blijven eten als dat kan, niet te gek, maar wat lekkerder in me vel komen
pi_117902052
We zijn uit eten geweest, maar ik kook ook regelmatig Indiaas. Nom :9
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_117902093
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:24 schreef 16meter het volgende:
ik wil afvallen moet ik gewoon lekker veel fruit eten en optimel etc drinken, lukt het dan wel

of moet ik echt opschrijven wat ik eet en helemaal gaan uitrekenen hoeveel het allemaal is? want dat vind ik veel te overdreven
Zelf weten :) veel fruit is wel ook veel suikers en optimel van hetzelfde. 2 stuks fruit op een dag is wel genoeg en karnemelk > optimel.

Het is op zich wel handig om eens bij te houden wat je eet, zodat je inzicht krijgt in wat anders/beter kan, maar het precies uitrekenen is niet per sé nodig.
pi_117902461
Ik heb nog steeds geen Harry Potter gelezen :o. Ik heb wel al 5 jaar deel 1 in het Italiaans staan, maar ik kan me er steeds niet toe zetten :@.

16meter, welkom! Wat weeg je nu, bij welke lengte en hoeveel wil je kwijt? Persoonlijk zou ik een bakje (geen zak!) chips per week acceptabel vinden, zeker niet dagelijks. In fruit zit ook veel suiker, liever niet te veel van eten daarom. 2 stuks per dag is voldoende. Je kan als tussendoortjes ook een gekookt eitje nemen, rauwkost, een handje nootjes (ongezouten en liefst ook ongebrand). Optimel voegt niet veel toe, beter eet je naturel kwark.

Wat eet je gemiddeld op een dag? Misschien kunnen we aan de hand daarvan nog tips geven :). En lees de OP, daar staat al veel nuttige info.

Zelf heb ik een tijdje bijgehouden wat ik at en hoeveel kcal dat was. Als je dat een paar weekjes doet, geeft dat wat meer inzicht. Maar het is dan wel handig om te weten hoeveel je ongeveer nodig hebt; een 1000 kcal-dieet is voor (bijna) niemand goed.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_117902465
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:55 schreef Xennia het volgende:
Beh, wat een hondenweer vandaag.

Ik vond dat eigenlijk wel een goede smoes om niet te gaan joggen vandaag, maar ik heb iedere dag wel een smoes.
Dus ik ben toch gegaan. Mijn conditie was niet eens zo erg achteruit gegaan in de ruime tijd dat ik mijn sportknop kwijt was.

[..]

Dat doe je goed.
Mijn moeder en ik zijn ook even slank, maar zij koopt helaas net zo zelden kleding als ik.
Mijn moeder is 15 centimeter korter en heeft 4 kledingmaten groter. Koopt ook bij Miss eten of tiener afdeling van de Zara :?
Worry is a misuse of imagination
pi_117902777
16meter is een BB-troll :+
pi_117902893
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:21 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik zat laatst naast iemand in de tram die het aan het lezen was, een vrouw van een jaar of 40 denk ik, naar wat ik ervan gehoord heb is het toch niet echt voor lezen in het openbaar :+ Maar ieder zn ding he!
Kortgeknipt roodgeverfd haar toevallig? Type Moeke? :P
Iemand vergeleek het met mannen die de Penthouse zouden lezen in het openbaar, dat gaat wel een beetje op volgens mij. Behalve dan dat de voorkant van de Penthouse ietsjes suggestiever is. :P
Doe wat je niet durft.
pi_117903342
Mijn collega's met kort haar die graag de driekwartbroek met laarzen combineren en in het weekend cupcakes bakken met de kids vertellen ook zonder schaamte dat ze dat boek lezen. Ze konden het niet wegleggen.

Uhuh.

Mijn reactie was dan ook: "Oh, dat pornoboek? :7 ". Maar dat viel wel mee, aldus de collega's.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_117903479
Ik noem het altijd huisvrouwen SM porno. :P
Doe wat je niet durft.
pi_117903678

Voor wie even wat euh hoogtepunten ( :') )wil lezen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_117903849
:D doktersromannetje on crack is het.

Ik ben benieuwd wat de verfilming allemaal los gaat maken in het puriteinse Amerika :P

Ik heb 90% pure chocola gehad en die was vies ;(
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:26:24 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117903910
Hallo vanuit de bios :W
Niet meer actief op Fok!
pi_117904066
Veel plezier vik!

Ik heb een grote fout gemaakt :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117904132
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:20 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]

:D :'( :D

quote:
My inner goddess is doing the merengue with some salsa moves
:')
pi_117904144
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:24 schreef _aurum_ het volgende:
:D doktersromannetje on crack is het.

Ik ben benieuwd wat de verfilming allemaal los gaat maken in het puriteinse Amerika :P

Ik heb 90% pure chocola gehad en die was vies ;(
Ik heb 78% voor bij de thee straks. Die kan nog denk ik.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:38:13 #59
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117904307
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:33 schreef Goodbye het volgende:

[..]

:D :'( :D

[..]

:D

En kort daarvoor: He’s my very own Christian Grey-flavored popsicle. O+

Ekte liefdeeeh!
pi_117904320
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:D

En kort daarvoor: He’s my very own Christian Grey-flavored popsicle. O+

Ekte liefdeeeh!
Ja, ik dacht, ik hou het bij een brave passage. :+
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:42:21 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117904450
Ik word bevestigd in mijn beslissing om die grijsheid maar te laten voor wat het is :).
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:45:10 #62
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117904549
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:38 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, ik dacht, ik hou het bij een brave passage. :+
Hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt! *GeeBee smiley* :+ :')

Ja ik had al zo'n vermoeden dat het een soort fanfic on acid was, lijkt te kloppen!
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:45:57 #63
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117904575
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Kortgeknipt roodgeverfd haar toevallig? Type Moeke? :P
Iemand vergeleek het met mannen die de Penthouse zouden lezen in het openbaar, dat gaat wel een beetje op volgens mij. Behalve dan dat de voorkant van de Penthouse ietsjes suggestiever is. :P
Nee lang haar, hoge hakken, panty en kort rokje!
  Moderator vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:48:03 #64
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117904670
Weekend *O* Zondag Radiohead *O* Dan nog 1 dag werken en daarna naar Rome O+
pi_117905080
Sommige dingen moet je niet teveel woorden aan vuil maken maar gewoon doen :')
Libidokilling die passages, een poging tot het doorbreken van truttigheid waardoor het zo mogelijk nog truttiger wordt.
pi_117905169
Vriendje ging borrelen en zou om 7 uur thuis zijn, maar die is er natuurlijk nog niet. Nu weet ik niet of ik wat te eten zal koken of niet :')
pi_117905224
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:59 schreef Perruche het volgende:
Vriendje ging borrelen en zou om 7 uur thuis zijn, maar die is er natuurlijk nog niet. Nu weet ik niet of ik wat te eten zal koken of niet :')
Als je trek hebt, gewoon doen.
Er bestaat nog altijd zoiets als opwarmen, als je al van plan was om ook lief nog wat voor vriendlief te koken :P
pi_117905297
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:00 schreef MarMar het volgende:

[..]

Als je trek hebt, gewoon doen.
Er bestaat nog altijd zoiets als opwarmen, als je al van plan was om ook lief nog wat voor vriendlief te koken :P
Nee, ik heb zin in havermout :'). of yoghurt, of chocola, of zoiets. :D

Eigenlijk wilde ik overfriet met kip maken, maar da's te veel voor 1 persoon. Morgen eet ik niet thuis, dus dan kan ik het ook niet maken, dus dan maar zondag denk ik :D en dan doe ik nu gewoon lekker warme havermout :')
pi_117905397
Ovenfriet met kip en dan morgenochtend ovenfriet met kip, of vriendje vanavond ovenfriet met kip :+
pi_117905400
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:31 schreef Viking84 het volgende:
Algemeen vraagje: hebben jullie op het werk ook een beleid m.b.t. rookpauzes? Hier collega's die rustig vijf keer per dag 20 minuten weg blijven. Ehm, dat is ruim 1,5 uur arbeidstijd :X
Je kan roken en zaken doorspreken. Doe ik ook :P
pi_117905435
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:05 schreef V1z0R het volgende:
Ovenfriet met kip en dan morgenochtend ovenfriet met kip, of vriendje vanavond ovenfriet met kip :+
Maar dat moet een uur in de oven :P het had al bijna klaar moeten zien. Nah, lekker in de koelkast en dan voor zondag, kan prima!
pi_117905502
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:20 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]

Wauw... Ik wist niet dat wij vrouwen een 'inner goddess' hebben. Goed om te weten :Y

pi_117905538
Zit ook nog eens diep in je mond :+
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:06 schreef Perruche het volgende:

[..]

Maar dat moet een uur in de oven :P het had al bijna klaar moeten zien. Nah, lekker in de koelkast en dan voor zondag, kan prima!
Dat is al lastiger inderdaad...

Gelukkig goed gegeten vanavond, want ik kan vanaf hier de gril met kip zien van de slager :')
pi_117905539
Naar welke film is Vik eigenlijk? Heb alleen meegekregen dat 'ie (eer?)gisteren uitverkocht was, maar weet eigenlijk niet om welke film het gaat...

Het is 20.10u, en ik ben Heel Moe. Mijn bed lonkt al naar me O+ Maar ik vertik het om nu al naar bed te gaan :+
pi_117905731
owja, mijn D, dat werd riblap, rode kool met appel (uiteraard zelf bereid) en hete bliksem.
Goed voer voor guur weer!
pi_117905803
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:09 schreef V1z0R het volgende:
Zit ook nog eens diep in je mond :+

Hmm. Misschien moeten ze daar eens een film over maken.
Over een vrouw met d'r inner goddes diep in d'r strot en dat ze dan
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_117905825
Heeft ze niet gezegd volgens mij, maar Vik kennende en programma i.c.m. tijdstip van "Hallo" gok ik Dans La Maison.
pi_117905846
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Hmm. Misschien moeten ze daar eens een film over maken.
Over een vrouw met d'r inner goddes diep in d'r strot en dat ze dan
Of krijg je het niet over je tong? :P

Edit:
:o
:@
:o :o
Nee, zal niet...
:o :o :o

[ Bericht 38% gewijzigd door V1z0R op 12-10-2012 20:24:18 ]
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:17:43 #79
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117905877
Oh ik dacht naar de verfilming van dat grijze boek :P
pi_117906044
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:31 schreef Perruche het volgende:
Veel plezier vik!

Ik heb een grote fout gemaakt :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:') Genieten! ^O^
pi_117906047
Ik denk naar alleen maar nette mensen!
pi_117906081
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:27 schreef MaJo het volgende:
Is het normaal dat mijn collega's met extra vesten aanzitten en ik net mijn trui heb uitgedaan en alleen in een shirtje zit? :')
Heb ik ook altijd :P!
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:26:18 #83
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117906266
Had ineens een stuk appeltaart met vla en slagroom op... Toch leuk zo'n 'stiefzoon' die wat liefs voor je klaarmaakt terwijl je doucht O+
pi_117906402
Oh dear lord, ik neem een verkeerde afslag op het internet en beland in dat mannenstring topic. My eyes :X
pi_117906535
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:17 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Of krijg je het niet over je tong? :P

Edit:
:o
:o :o
Nee, zal niet...
:o :o :o
Ken uw klassiekers ;)
pi_117906624
Oh, Deep Throat 8)7
pi_117906829
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Slankie meet? :7
pi_117906921
Mijn lijstje :@

O: 2 volkoren boterhammen leverpastei
T: volkoren boterham pindakaas
L: vitaal Bartje met filet americain, ui en ei
T: 2 plakje ontbijtkoek
T: een curly wurly
D: biefstukje, bloemkool (te weinig), gebakken aardappels

Hm. Zo nog maar even wat fruit naar binnen werken iig.
pi_117907383
Lang geleden, maar ik heb nu al teveel wijntjes op :')
pi_117907529
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lang geleden, maar ik heb nu al teveel wijntjes op :')
Je moet ook geen 3 flessen in 3 uur opdrinken, Puff :{

Eerst die heroïne, nu een halve doos wijn... :N
pi_117908308
D: 125 gr zeewiersalade, 6 dumplings en edamame. Vriezert O+
pi_117908432
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Had ineens een stuk appeltaart met vla en slagroom op... Toch leuk zo'n 'stiefzoon' die wat liefs voor je klaarmaakt terwijl je doucht O+
Appeltaart in de douche... :o Win! _O_

En nu heb ik zin in lekkers maar ik weet niet wat... Oeh... misschien moet ik maar cupcakes gaan maken dan :Y
pi_117908499
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:00 schreef Perruche het volgende:
D: 125 gr zeewiersalade, 6 dumplings en edamame. Viezert O+
Hou ook van jou Perr! O+

Oh, en m'n nieuwe kabeltje voor m'n koptelefoon is er! *O* Muziek op z'n best kunnen aanhoren O+
pi_117908584
Ik snap de cupcake manie eigenlijk niet zo goed. Er zijn toch veel lekkerdere dingen om te maken? :?
Overigens bak ik morgen brownies met oreo cookies erin. En misschien ook macarons. O+
Nu maar hopen dat ik dan wel weer gewoon fit ben. :Y
Doe wat je niet durft.
pi_117908634
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik snap de cupcake manie eigenlijk niet zo goed. Er zijn toch veel lekkerdere dingen om te maken? :?
Overigens bak ik morgen brownies met oreo cookies erin. En misschien ook macarons. O+
Cupcake manie? :D Bak ik ook eens een keer cupcakes ;( -O-

Ik heb niks anders in huis, dus dan is de keus snel gemaakt :+
pi_117908639
Ik vind cupcakes wel lekker. :Y Maar er zijn nog wel veel meer lekkere dingen. O+

En ik moet nodig een keer eieren leren splitsen, dan gaat er een toetjeswereld voor me open. :9~
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:07:49 #97
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117908676
quote:
Datte

Lekker hoor appeltaart onder de douche, smeert goed uit onder je oksel :D

Blij zijn met een kabeltje... O+
pi_117908732
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:46 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Je moet ook geen 3 flessen in 3 uur opdrinken, Puff :{

Eerst die heroïne, nu een halve doos wijn... :N
Helaas, een fles is genoeg :+
pi_117908812
quote:
Ik was vroeger ook gek op muffins, maar die zijn eigenlijk best saai qua smaak. Dan nog liever een goed plak gewone cake.....als het echt moet :+
pi_117908847
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Cupcake manie? :D Bak ik ook eens een keer cupcakes ;( -O-

Ik heb niks anders in huis, dus dan is de keus snel gemaakt :+
Dat is heel hip bij van die vrouwen die 50 shades of gray lezen. :P

Heb je trouwens wel van die briljante siliconen muffin/cupcakevormpjes? Eindelijk geen gepiel meer met papiertjes eraf halen. O+
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:12:57 #101
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117908959
Oh. Ik erger me zo aan die stomme Nikon reclames. "Ik ben een Nikon". Nee, je bent de voice-over van een bloedirritante reclame :{w.

:6
pi_117909401
quote:
18s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh. Ik erger me zo aan die stomme Nikon reclames. "Ik ben een Nikon". Nee, je bent de voice-over van een bloedirritante reclame :{w.

:6
Hihi O+
pi_117909722
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:10 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik was vroeger ook gek op muffins, maar die zijn eigenlijk best saai qua smaak. Dan nog liever een goed plak gewone cake.....als het echt moet :+
"als het echt moet"? wut wut? Cake :9
pi_117909727
Cupcakes zijn handig voor de uitdeel :) en je kan ze zo lekker maken als je wilt.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:40:23 #105
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117910615
Cupcakes met botercrème :9

Plus je kunt ze leuk versieren en uitdelen enzo! :D
  Vis een optie? vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:43:34 #106
70532 loveli
N
pi_117910813
Laatste keer dat ik een cupcakeje at is jaren geleden, op de lagere school bakte de moeder van een klasgenoot die altijd als hij moest uitdelen. Kan me niet herinneren dat ik er tijdens de afgelopen rage mee geconfronteerd ben.
Alzheimer. Bij Phaidra cupcake met muisjes gekregen!
crap in = crap out
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:53:57 #107
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117911530
Cupcakes zijn gewoon muffins toch :? :@
pi_117911672
Mijn lunch en diner waren iets anders:
L: sla, paprika, 2 gekookte eieren, 50 gram nootjes. Is iets meer, had 175 gram over 3 porties verdeeld
D: ovenschotel broccoli, prei, aardappel spekjes, halve kipfilet en room. Was best lekker.
Had vandaag geen zin in tussendiirtjes gehad dus nig geen fruit gegeten. Denk dat ik zo even een appel neem.
Best goed bevallen eigenlijk. Minder moeite om over te schakelen dan ik had verwacht.
  Vis een optie? vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:57:01 #109
70532 loveli
N
pi_117911774
Neeee!! Andere bloem, fijnere structuur en meer glazuur.
crap in = crap out
pi_117912245
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:25 schreef Perruche het volgende:

[..]

"als het echt moet"? wut wut? Cake :9
Ja, das dus mijn grote zwak, vandaar ;)
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:03:43 #111
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117912246
Cake, zelfgemaake echte cake..... uit de oven, heel vers met slagroom, echte versgeslagen slagroom met kristalsuiker.. en dan stiekem wat smarties ernaast.
pi_117912392
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Cake, zelfgemaake echte cake..... uit de oven, heel vers met slagroom, echte versgeslagen slagroom met kristalsuiker.. en dan stiekem wat smarties ernaast.
Bijna nog erger: cakebeslag prrrrrrr
pi_117912457
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:03 schreef uniekhoorn het volgende:
:~

Vroeger op feestjes toen ik nog klein was je eigen plak cake versieren!

Overigens heb ik ook pruimenjam gekocht van Hero, vet lekker!
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:10:52 #114
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117912744
Ik heb een klein offtopic dilemma! :7

SPOILER
pi_117912796
Hoeveel kost het Maria? Ik zeg doen!
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:13:38 #116
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117912880
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:11 schreef Perruche het volgende:
Hoeveel kost het Maria? Ik zeg doen!
DM ivm eventuele herkenbaarheid :+
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:14:41 #117
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117912955
Maria: DOEN
  Vis een optie? vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:15:38 #118
70532 loveli
N
pi_117913016
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:
^^
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:16:50 #119
70532 loveli
N
pi_117913084
puntje 4, is dat een pro of een con?
crap in = crap out
pi_117913189
Marietje, waarom niet gewoon een deviantart beginnen?
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:06 schreef Perruche het volgende:

[..]

:~

Vroeger op feestjes toen ik nog klein was je eigen plak cake versieren!

Overigens heb ik ook pruimenjam gekocht van Hero, vet lekker!
"Hey cake, how you doin'?"
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:21:43 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117913364
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:16 schreef loveli het volgende:
puntje 4, is dat een pro of een con?
Hangt er vanaf wie je het vraagt denk ik :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:18 schreef V1z0R het volgende:
Marietje, waarom niet gewoon een deviantart beginnen?

[..]

"Hey cake, how you doin'?"
Heb ik al (heel oud accountje) maar staat stil momenteel :D Is ook nog een optie hoor :Y Maar ik vind het ook wel leuk om het hele personal branding gedoe uit te proberen en dat kan beter met een eigen website :+ Plus is wel leuk om met dat websitesysteem te kunnen prutten.

Misschien beide :9 Of beginnen met DA en dan uitbreiden met een site als ik mijn tekenmojo weer wat op de rit heb... Dat is ook wel een plan misschien!
pi_117913401
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:
^^
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:25:42 #123
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117913610
Dusssssssssssssssss
pi_117914005
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hangt er vanaf wie je het vraagt denk ik :D

[..]

Heb ik al maar staat stil momenteel :D Is ook nog een optie hoor :Y Maar ik vind het ook wel leuk om het hele personal branding gedoe uit te proberen en dat kan beter met een eigen website :+ Plus is wel leuk om met dat websitesysteem te kunnen prutten.

Misschien beide :9 Of beginnen met DA en dan uitbreiden met een site als ik mijn tekenmojo weer wat op de rit heb... Dat is ook wel een plan misschien!
Je zit volgens mij in een business waarbij je weet hoe je 'beter' jezelf zou kunnen verkopen. Je weet ook dat je daar niet je eigen URL voor hoeft te hebben...
Personal branding staat daar ook los van :P Gaat om onder welke naam je het uitbrengt...
Denk dat de keuze die je moet gaan maken is dat je gaat concentreren op een minimale collectie van je werk waarin je veel verwerkt, of een grotere collectie die je sneller afwerkt.
Keuze zou kunnen zijn om twee pseudoniemen op te zetten en dat je beide mogelijkheden bekijkt, welke heeft meer succes.

Kunt ook kijken welke vorm van afzetting erbij werkt, hypen er van, afzetmarkt gericht er van, oude media spammen er van, uitzetten vanuit eigen netwerk er van...

Wel succes gewenst! ^O^ Dingetje voor die trouwerij vond ik trouwens tof! Die baard schrok ik van :o

[ Bericht 3% gewijzigd door V1z0R op 12-10-2012 22:40:06 ]
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:40:08 #125
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117914296
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:33 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Je zit volgens mij in een business waarbij je weet hoe je 'beter' jezelf zou kunnen verkopen. Je weet ook dat je daar niet je eigen URL voor hoeft te hebben...
Personal branding staat daar ook los van :P Gaat om onder welke naam je het uitbrengt...
Denk dat de keuze die je moet gaan maken is dat je gaat concentreren op een minimale collectie van je werk waarin je veel verwerkt, of een grotere collectie die je sneller afwerkt.
Keuze zou kunnen zijn om twee pseudoniemen op te zetten en dat je beide mogelijkheden bekijkt, welke heeft meer succes.

Wel succes gewenst! ^O^ Dingetje voor die trouwerij vond ik trouwens tof! Die baard schrok ik van :o
Hangt er vanaf of je ook naar het SEO-verhaal kijkt denk ik! Een eigen website heeft wel meerdere voordelen, maar misschien kan ik daar beter niet hier over uitwijden :@ :+

Ik heb wel een soort manier van werken in mn hoofd al, maar die is vooral gebaseerd op hetgeen ik tot nu toe heb geleerd op m'n werk :Y Maar dan zonder de commerciële kant, ik ga (nog) niks verkopen ofzo :+

En dank je wel :D Was een cake topper :Y Zat met prikkers vast in een cupcake, toevallig :+ </entoenwashetcirkeltjeweerrond> Epische baard he :D
pi_117914614
Met die insteek zou ik het gewoon op een imgur gooien, de upvote-happy cirkel van je lief aankijken en kijken hoe het afloopt. Na de hand kun je het nog altijd verplaatsen :Y

Voordeel daarvan is dat je de 'hipster-factor' kunt gebruiken. Zo'n community mag altijd graag het gevoel hebben dat ze hebben meegewerkt aan iets wat naamsbekendheid geniet.

En je hebt de initiële kosten niet...
pi_117914640
En als het te duur is dan wil ik best 5 euro overmaken en als nog een paar mensen dat willen doen heb je zo je eerste jaar al binnen :s)

Hosting hoeft trouwens niet duur te zijn.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:51:18 #128
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117914745
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:48 schreef Probability het volgende:
En als het te duur is dan wil ik best 5 euro overmaken en als nog een paar mensen dat willen doen heb je zo je eerste jaar al binnen :s)

Hosting hoeft trouwens niet duur te zijn.
Oh dat hoeft niet hoor :o Wel heel lief :Y Maar ik heb best centjes, is alleen een kwestie van prioriteiten zoals altijd :+

Ik ken de hoster bij wie ik het wil onderbrengen dus ik ga wel eens met hem in conclaaf denk ik :Y
pi_117914763
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh dat hoeft niet hoor :o Wel heel lief :Y Maar ik heb best centjes, is alleen een kwestie van prioriteiten zoals altijd :+

Ik ken de hoster bij wie ik het wil onderbrengen dus ik ga wel eens met hem in conclaaf denk ik :Y
Als dat het laatste zetje is doe ik het graag!
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:00:17 #130
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117915045
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:51 schreef Probability het volgende:

[..]

Als dat het laatste zetje is doe ik het graag!
O+

No worries, ik moet mezelf gewoon even duwen :D

Misschien wel ook eerst weer even op deviantart zoals V1zmans zegt :Y Misschien een leuk beginpunt terwijl ik bedenk wat ik met het andere plan wil :9
pi_117915150
Even een vraagje: is melatonine gebruiken (lage dosering van 0,1 mg) schadelijk of kan het schadelijk zijn op de lange termijn?
pi_117915329
Een lichaamseigen stof lijkt me weinig schadelijk bij lage dosering, Mc.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

O+

No worries, ik moet mezelf gewoon even duwen :D

Misschien wel ook eerst weer even op deviantart zoals V1zmans zegt :Y Misschien een leuk beginpunt terwijl ik bedenk wat ik met het andere plan wil :9
:Y wil ook heus wel een linkje dan plaatsen op reddit, als mensen het daar leuk vinden heb je zo een publiek...
  Vis een optie? vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:09:47 #133
70532 loveli
N
pi_117915364
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:03 schreef the85mc het volgende:
Even een vraagje: is melatonine gebruiken (lage dosering van 0,1 mg) schadelijk of kan het schadelijk zijn op de lange termijn?
Noop.
crap in = crap out
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:13:59 #134
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117915519
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:08 schreef V1z0R het volgende:
Een lichaamseigen stof lijkt me weinig schadelijk bij lage dosering, Mc.

[..]

:Y wil ook heus wel een linkje dan plaatsen op reddit, als mensen het daar leuk vinden heb je zo een publiek...
*O*

Mag ik eerst wel hard aan de bak :+ (en nee niet vissen naar complimentjes, ik ben lekker kritisch op mezelf en dat mag ook best denk ik :D)
pi_117915587
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Noop.
Mooi! Gister voor het eerst gebruikt en werd uitgerust wakker vanochtend. Kon niks vinden over bijwerkingen/verslaving maar wilde even weten of jullie andere ervaringen hadden.
  Vis een optie? vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:16:34 #136
70532 loveli
N
pi_117915640
Volgens mij is het ook bij hoge doseringen op de lange termijn niet schadelijk.
crap in = crap out
pi_117915850
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*O*

Mag ik eerst wel hard aan de bak :+ (en nee niet vissen naar complimentjes, ik ben lekker kritisch op mezelf en dat mag ook best denk ik :D)
Je hebt tekentalent, dat sowieso, punt is dat je een niche zult moeten vinden. Of bij elke tekening een goede twist inbrengen.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:23:38 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117915903
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:22 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Je hebt tekentalent, dat sowieso, punt is dat je een niche zult moeten vinden. Of bij elke tekening een goede twist inbrengen.
Dank joe O+

En oui is ook :Y Ik ben nog in uitprobeerstadium en heb niet echt een duidelijke stijl/niche nog :P Plan voor komende tijd is vooral veel DOEN :D
  Vis een optie? vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:24:56 #139
70532 loveli
N
pi_117915956
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dank joe O+

En oui is ook :Y Ik ben nog in uitprobeerstadium en heb niet echt een duidelijke stijl/niche nog :P
Wel eenduidelijke positieve uitstraling.
crap in = crap out
pi_117915997
Maria site O+

Ik word (ben) fan! :Y

En wat een lief aanbod van prob O+
pi_117916356
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:22 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Misschien iets bedenken dat lijkt op 'simons cat' ? Super goed concept!
  Vis een optie? vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:37:43 #142
70532 loveli
N
pi_117916545
Weet niet hoe ik het moet benoemen, maar Maria's wereld is tof. Als ik een kind was met een kapotte knie en ik kreeg er een Maria-pleister op, dan deed m'n knie geen pijn meer. En als Maria tekent dat eenhoorns bestaan, dan geloof ik dat.
crap in = crap out
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:38:13 #143
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117916568
*O* O+ Tijd voor een facepile widget! :+ Fans verzamelen :9

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:33 schreef An24 het volgende:

[..]

Misschien iets bedenken dat lijkt op 'simons cat' ? Super goed concept!
Oh zo zijn er een boel :Y Zo vind ik ook Pusheen the cat en Zenpencils bijv. erg tof. Maar het is inderdaad de uitdaging om iets te verzinnen wat bij je past en ook tof is! :P
pi_117916583
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dank joe O+

En oui is ook :Y Ik ben nog in uitprobeerstadium en heb niet echt een duidelijke stijl/niche nog :P Plan voor komende tijd is vooral veel DOEN :D
Ogen kun je goed doen, en vooral de expressie erin leggen, die laatste, maar ook Merida... die ogen... Dat zie ik dus als de moeilijke keuze, het gebruiken voor iets serieus of het misbruiken en mensen er mee op het verkeerde been zetten?
pi_117916587
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:37 schreef loveli het volgende:
Weet niet hoe ik het moet benoemen, maar Maria's wereld is tof. Als ik een kind was met een kapotte knie en ik kreeg er een Maria-pleister op, dan deed m'n knie geen pijn meer. En als Maria tekent dat eenhoorns bestaan, dan geloof ik dat.
O+
pi_117916624
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh zo zijn er een boel :Y Zo vind ik ook Pusheen the cat en Zenpencils bijv. erg tof. Maar het is inderdaad de uitdaging om iets te verzinnen wat bij je past en ook tof is! :P
Pusheen! O+
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:40:03 #147
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117916648
quote:
O+

Zeg hee ik krijg rode wangen :o Prachtig compliment :D
  Vis een optie? vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:42:43 #148
70532 loveli
N
pi_117916765
En dik verdiend.

Zo, we zijn weer on topic.
crap in = crap out
pi_117916805
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik moest googlen :@

En loveli heeft gelijk....alweer :+
pi_117916886
Li heeft altijd gelijk, zelfs als ze geen gelijk heeft...

Over dik gesproken, zonet op de weegschaal gestaan, 108kg.... Zogenaamde Kenstreepjes die doorlopen in dat flabber gedeelte.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:49:20 #151
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117916994
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:46 schreef V1z0R het volgende:

Over dik gesproken, zonet op de weegschaal gestaan, 108kg.... Zogenaamde Kenstreepjes die doorlopen in dat flabber gedeelte.
Ik kan me er geen voorstelling van maken, kenstreepjes in een flabber? :o 108 voor een V1z is nog goed te overzien denk ik! Je bent gewoon een groterd :Y

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:43 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik moest googlen :@

En loveli heeft gelijk....alweer :+
Zen Pencils *O* Heel veel tofs, o.a. deze. En deze. :Y
pi_117917206
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik kan me er geen voorstelling van maken, kenstreepjes in een flabber? :o 108 voor een V1z is nog goed te overzien denk ik! Je bent gewoon een groterd :Y

Denk die streepjes die van net iets boven de heupen beginnen, die uitmonden in iets flabby. :{

Alles boven m'n middel is vrij strak, duidelijke aders op m'n biceps, zelfs op m'n schouders, bovenste buikspieren definitie, borstspieren in orde, daaronder ineens flab ;(

Zal het dus compleet plat moeten trainen...

108 al vrij mee eens zolang het grootste gedeelte vet is, balans toch moeten zoeken dat ik niet spieren er af train.
pi_117917242
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:46 schreef V1z0R het volgende:

Valt wel wat mee toch? Dan heb je een bmi van rond de 27 (je was 2 meter toch?), ik iets onder de 25 en waarschijnlijk ben jij iets groffer (of is het grover? ) gebouwd dan ik.
Ga de komende weken bijhouden of nieuwe aanpak ook echt werkt qua vetpercentage. Ga nu maffen, welterusten slankies!
pi_117917322
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:57 schreef the85mc het volgende:

[..]

Valt wel wat mee toch? Dan heb je een bmi van rond de 27 (je was 2 meter toch?), ik iets onder de 25 en waarschijnlijk ben jij iets groffer (of is het grover? ) gebouwd dan ik.
Ga de komende weken bijhouden of nieuwe aanpak ook echt werkt qua vetpercentage. Ga nu maffen, welterusten slankies!
Mja, zit met dat probleemgebied, beetje nawee van al jong dik geweest zijn...

Gister met heavy compo's weer 200+ ge DL'd maar kon die reps niet maken, te bang voor KH's een beetje gok ik.
En trusten!

Neem wel foto's, die metingen weeg ik 't niet meer aan af. Keer melk vergeten en uitkomst is anders bij me.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:01:29 #155
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117917398
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:56 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Denk die streepjes die van net iets boven de heupen beginnen, die uitmonden in iets flabby. :{

Alles boven m'n middel is vrij strak, duidelijke aders op m'n biceps, zelfs op m'n schouders, bovenste buikspieren definitie, borstspieren in orde, daaronder ineens flab ;(

108 al vrij mee eens zolang het grootste gedeelte vet is, balans toch moeten zoeken dat ik niet spieren er af train.
Ohzo! Denk dat ik het snap. Lijkt me lastig wel. Toch heel netjes dat de rest vrij strak geworden is, als je bedenkt dat je best al heel veel bent afgevallen enzo :Y Perfectionisme heeft bijna iedereen hier wel geloof ik :+

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:57 schreef the85mc het volgende:

[..]

Night night!
pi_117917490
Hu? Bang voor koolhydtaten tijdens deadlift?
Ik heb lang niet zo'n explosieve kracht. Heb eigenlijk nooit 200 kg geDL. Weet wel dat ik een accu van 70 kg zwaar vind om te versjouwen. Ik kan me 3 tegelijk niet eens voorstellen. Bij mij is het meer veel herhalingen/cardio wat mij meer ligt.
  Vis een optie? zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:13:56 #157
70532 loveli
N
pi_117917767
Heb je een Prius ofzo?
crap in = crap out
pi_117917849
Zijn vrachtwagen accus in boten. Deadliften vanuit bewegende boot en op de wal zetten. Ultieme core stability oefening ;)
pi_117917883
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat is heel hip bij van die vrouwen die 50 shades of gray lezen. :P

Heb je trouwens wel van die briljante siliconen muffin/cupcakevormpjes? Eindelijk geen gepiel meer met papiertjes eraf halen. O+
Maar op die papiertjes moet je kauwen! Tot de smaak weg is en dan uitspugen! Da's de hele leut van zo'n ding, anders kan je net zo goed een cake bakken. :P
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 00:19:11 #160
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117917945
Bedtijd! *O* Genoeg om over na te denken :9 Terusten slankies!

Morgen weer vroeg de wekker want sport!
pi_117917948
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:04 schreef the85mc het volgende:
Hu? Bang voor koolhydtaten tijdens deadlift?
Ik heb lang niet zo'n explosieve kracht. Heb eigenlijk nooit 200 kg geDL. Weet wel dat ik een accu van 70 kg zwaar vind om te versjouwen. Ik kan me 3 tegelijk niet eens voorstellen. Bij mij is het meer veel herhalingen/cardio wat mij meer ligt.
Nee, bang voor wat KH's met m'n lichaam doen... Zou veel meer kunnen doen zou ik voluit gaan met de KH's... :')
Stabiliteits dingen moet ik laten varen door m'n bagger knie.
Veel reps wil ook wel, maar dan met minder gewicht, normale DL van me is 4x8x160
pi_117918343
Maria zou kinderboeken moeten schrijven en ze zelf illustreren vind ik!

En ik ben nu bijgelezen. (Afijn, dit topic dan) en ik begin ook niet aan 50 shades. Beetje halfzachte porno is niet precies wat ik leuk vind om te lezen en ik heb er op tv ook al een middelbare dikkige vrouw over horen praten die zei dat ze blij was dat bondage en sm uit de taboesfeer werden gehaald of iets van die strekking. Op de één of andere manier is het beeld in mijn hoofd van die grijze muis mevrouw in een te strak rolladepakje en zweep bijna misselijkmakend.

Wat wél een goed boek is, is Perks of being a wallflower. Ik heb het bijna uit en dat wil ik niet. Da's een goed teken altijd.

En verder wat meer ontopic at ik vanavond de eerste zuurkoolstamppot van dit jaar. Best lekker wel.
pi_117918479
Ik lees zuurkool en misselijkmakend goede dikke rollade :9~ /je suis selectief

Ik vind de nieuwe Stones ook best wel goed eigenlijk...
Madeon ook;

[ Bericht 20% gewijzigd door V1z0R op 13-10-2012 00:50:37 ]
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 07:29:46 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117920361
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:16 schreef V1z0R het volgende:
Heeft ze niet gezegd volgens mij, maar Vik kennende en programma i.c.m. tijdstip van "Hallo" gok ik Dans La Maison.
Haha jij Sherlock :7

Klopt en dat had ik ook al gepost. Hij viel me tegen. Snel, chaotisch, fragmentarisch, wilde niet echt boeien.

Emmanuelle Seigner is wel leuk opgedroogd sinds Bitter Moon O+ .

Tevens goeiemorgen. Vandaag ruim 3,5 uur reizen. Leve de NS-werkzaamheden.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 07:30:20 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117920365
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
:{w
Niet meer actief op Fok!
pi_117920845
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 00:33 schreef conleche het volgende:
Maria zou kinderboeken moeten schrijven en ze zelf illustreren vind ik!

En ik ben nu bijgelezen. (Afijn, dit topic dan)
En dat is niet genoeg :|

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 06:24 schreef sigme het volgende:

[..]

Je inbox is vol!

PS: Opmerkelijke foto's van Funda #87
pi_117920867
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 23:56 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik heb t zelfde probleem!
pi_117921153
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 09:10 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik heb t zelfde probleem!
Jij bent vrouw, de vetverdeling tussen man en vrouw is wel een pietsje verschillend van elkaar.

Het is normaal dat bij vrouwen zich het vet daar verzamelt -> heupen, billen, buik.

Als man word je daar denk ik niet zo blij van.

Als ik droger word, dan zie je dat ook als eerste bij mijn bovenlichaam, de buik/kont/heup regio volgt later (en letterlijk in die volgorde :') )
pi_117921170
Heerlijke morgens zijn het als ik lekker in mijn up op de bank kan zitten en mijn lief nog lekker uitslaapt. Gewoon beetje lanterfanten op de bank :P :D
pi_117921214
Zo, ik geloof dat ik alle ellende weer uit mn lichaam heb geslapen, straks maar weer een nieuwe poging toch sporten doen. :)
En brownies bakken voor de vriend die mn auto heeft gefixt. En Macarons. Omdat het kan.

Verder lanterfanter ik nog even met je mee Aurum! O+
Doe wat je niet durft.
pi_117921271
Mogguh!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_117921325
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 09:47 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Jij bent vrouw, de vetverdeling tussen man en vrouw is wel een pietsje verschillend van elkaar.

Het is normaal dat bij vrouwen zich het vet daar verzamelt -> heupen, billen, buik.

Als man word je daar denk ik niet zo blij van.

Als ik droger word, dan zie je dat ook als eerste bij mijn bovenlichaam, de buik/kont/heup regio volgt later (en letterlijk in die volgorde :') )
Ik heb ken streepjes en geen heupen dus bij mij ziet het er ook niet zo mooi uit ;)
  Vis een optie? zaterdag 13 oktober 2012 @ 10:08:18 #173
70532 loveli
N
pi_117921374
Doe er nu wat aan en niet over 10 kilo ;)
crap in = crap out
pi_117921400
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 10:08 schreef loveli het volgende:
Doe er nu wat aan en niet over 10 kilo ;)
Jep! Ik moet op advies van de psycholoog veel sporten. Dus dat ga ik dan maar doen :7
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 10:18:22 #175
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117921497
Ahum. Ik droomde dat ik blaaspijn had en dat ik geen wc kon vinden en toen ging mn wekker en dacht ik: "Boe zo kan ik nie sporten hoor", om me vervolgens om te draaien zodat ik verder kon zoeken naar een wc :')! Jaja...
pi_117921595
Hehehee, klinkt alsof je je slaap nodig had Maria! :D
Doe wat je niet durft.
pi_117921634
Kenstrepen? Dat zijn de lijnen vanaf lies naar zijkant van je buik toch?

Al die rauwe groente voor ontbijt is toch wat zwaar, dus heb 2 eieren gekookt en gelijk paprika even gestoomd. Vanavond ga ik uit en paar biertjes drinken.. dus nu vraag ik me af waarom ik vandaag zo moeilijk doe.. Naja we zien wel. Nu even dagje aan het werk.
pi_117921671
Met 63 kilo had ik 30% vet en nu weeg ik 68, zonder echt gesport te hebben of zo. Dus zal nog wel hoger zijn. Ik wil graag naar 24% vet
pi_117921672
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 10:29 schreef the85mc het volgende:
Al die rauwe groente voor ontbijt is toch wat zwaar, dus heb 2 eieren gekookt en gelijk paprika even gestoomd. Vanavond ga ik uit en paar biertjes drinken.. dus nu vraag ik me af waarom ik vandaag zo moeilijk doe.. Naja we zien wel. Nu even dagje aan het werk.
Hahahaha, watje! :D
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 10:35:05 #180
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117921743
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 10:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehehee, klinkt alsof je je slaap nodig had Maria! :D
Dat houd ik mezelf ook maar voor dan :@ :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 10:29 schreef the85mc het volgende:
Kenstrepen? Dat zijn de lijnen vanaf lies naar zijkant van je buik toch?

Ik heb een idee! Uitgaan en geen bier drinken. :Y Of wodkaatjes, dat was toch lowcarbig?
  Vis een optie? zaterdag 13 oktober 2012 @ 10:37:34 #181
70532 loveli
N
pi_117921783
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 10:31 schreef Probability het volgende:
Met 63 kilo had ik 30% vet en nu weeg ik 68, zonder echt gesport te hebben of zo. Dus zal nog wel hoger zijn. Ik wil graag naar 24% vet
Die 30% geloof ik pas met een onderwaterweging.
crap in = crap out
pi_117921810
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 10:37 schreef loveli het volgende:

[..]

kan wel als het met zo'n elektrisch vet% meetapparaat gemeten is. Kom ff niet op de naam van 't ding.
  Vis een optie? zaterdag 13 oktober 2012 @ 10:41:32 #183
70532 loveli
N
pi_117921844
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 10:39 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

kan wel als het met zo'n elektrisch vet% meetapparaat gemeten is. Kom ff niet op de naam van 't ding.
Dabbedoel ik. Als referentie is het misschien handig, maar als absoluut getal heb ik moeite het te geloven.
crap in = crap out
pi_117921851
Sporten jullie met een verkoudheid? Ik zit een beetje te twijfelen, vooral omdat mijn neus een beetje dicht zit en het me dus lastig lijkt bij ademhaling.. Daarentegen word je juist nog lamlendiger van dan maar dagen op de bank blijven hangen.
pi_117922044
ik sport alleen niet bij koorts. Voor de rest is het gewoon rammen :P

Ik voel me meestal ook beter na het sporten en ik slaap dieper waardoor ik denk dat het mijn herstel bevordert :D

Wel opletten dat je goed eet na het sporten en ik ga giga hoog in de vitamine C zitten, wat mijn lijf niet nodig heeft dat plas ik wel uit :7
  Vis een optie? zaterdag 13 oktober 2012 @ 10:55:42 #186
70532 loveli
N
pi_117922078
Vit C is ook nog eens erg goed om rimpels te voorkomen. Rimpels = gevolg van vrije radicalen, vit C = anti-oxidant. Bij sporten komen VR vrij => krijg je rimpels van. True story.
crap in = crap out
pi_117922181
Ok, thanks! O+ Geen koorts, dus maar gewoon gaan.
pi_117922348
Zorg wel dat je een handdoekje bij de hand hebt ofzo om je neus af te vegen. Erg handig met cardio dingen. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_117922374
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zorg wel dat je een handdoekje bij de hand hebt ofzo om je neus af te vegen. Erg handig met cardio dingen. B-)
Ik heb altijd een handdoek mee, maar ik vind het idee wel heel vies om het daar voor te gebruiken. Ah well.. snot, zweet, wat maakt het uit. :') :D
pi_117922399
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb altijd een handdoek mee, maar ik vind het idee wel heel vies om het daar voor te gebruiken. Ah well.. snot, zweet, wat maakt het uit. :') :D
Heheh, bij mij in de sportschool liggen altijd gastendoekjes die ik er voor gebruik. B-)
Zeker als ik ga spinnen (tijd geleden!!! :o) heb ik er altijd een paar. :D En verder gewoon altijd hetzelfde hoekje gebruiken, je wilt niet je snot uitsmeren over je voorhoofd. B-)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:17:46 #191
70532 loveli
N
pi_117922502
Nee, dat wil je niet.
crap in = crap out
pi_117922732
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 09:48 schreef _aurum_ het volgende:
Heerlijke morgens zijn het als ik lekker in mijn up op de bank kan zitten en mijn lief nog lekker uitslaapt. Gewoon beetje lanterfanten op de bank :P :D
Ja, dat vind ik ook zo heerlijk!

We hebben net ontbeten met zuurdesemwafels, en gaan zo een lekker stuk wandelen..
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:59:36 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117923360
Volgens mij moet je bij pijn onder de nek stoppen met sporten. Net zoveel dagen als je ziek was.

Op weg naar het noorden. Zou naar Groningen, maar ruzie met M. dus ik ga meteen door naar het thuisfront. Daar heb ik toch meer zin in ook :').
Niet meer actief op Fok!
pi_117923369
Mogge. Ik heb zojuist 13 kilo kipkarkarkasjes in kleine porties verdeeld. Dan hebben de honden wat extra's voor de winter. En van wat mooie stukken maak ik soep. Dan heeft mijn liefste wat warms op mijn kantoordagen.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:11:25 #195
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117923644
Lekker, kippensoep!

Minder Vik, ruzie :( Maar wel veel plezier in het noorden..

LIjst:
O: beschuit kaas
S: 11.2 km met 10.7/uur
L gebakken groente met kipfilet, salade met van alles en gekookt ei erdoor, brood, beker melk
SPOILER
T's boterham kaas, beschuit jam, appel, mandarijn, pruim, peer, blokje choco
D: hopelijk chinees buffet, zo niet dan de pizzaria
pi_117923662
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 10:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat houd ik mezelf ook maar voor dan :@ :')
Vind dat je nog best vroeg bent opgestaan :P

Wekker stond om 9u, heb ik samen met M. nog even een half uurtje liggen doezelen. Toen stond hij op, bleef ik nog 5 minuutjes liggen om wakker te worden om 11.40u :')
pi_117923737
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker, kippensoep!
Dit! Mijn moeder maakt echt de allerlekkerste kippensoep ooit :9 Binnenkort maar eens het recept vragen en zelf proberen te fabriceren (tot nu toe eet ik het gewoon altijd bij mijn ouders, nog nooit zelf proberen te maken :@ ).

Vik, jammer dat de film wat tegenviel. En ruzie is nooit leuk -O- Maar goed, zelfs in de beste relaties komt dat wel eens voor ;) Veel plezier in het noorden!
pi_117923860
Zo, weer lekker gesport vanochtend. :). Nu even het huis aan kant en dan komen er vanmiddag vrienden langs die ook blijven logeren. Vanavond uit eten dus, denk ik.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:21:21 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117923927
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Vind dat je nog best vroeg bent opgestaan :P

Wekker stond om 9u, heb ik samen met M. nog even een half uurtje liggen doezelen. Toen stond hij op, bleef ik nog 5 minuutjes liggen om wakker te worden om 11.40u :')
Ik moest plassen toen ik wakker werd xD Anders blijf ik ook gerust liggen :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dit! Mijn moeder maakt echt de allerlekkerste kippensoep ooit :9 Binnenkort maar eens het recept vragen en zelf proberen te fabriceren (tot nu toe eet ik het gewoon altijd bij mijn ouders, nog nooit zelf proberen te maken :@ ).

Vik, jammer dat de film wat tegenviel. En ruzie is nooit leuk -O- Maar goed, zelfs in de beste relaties komt dat wel eens voor ;) Veel plezier in het noorden!
Als je dat recept hebt gescoord wil ik hem ook wel als het mag! Kippensoep :9 :9
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:21:56 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117923942
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ook al vraag ik om het recept van iets: ik kan het toch niet zo goed als mijn moeder :P.

En thx :).
Wel een drama om er te komen. Moet een stuk met de bus afleggen. Het is dat ik mijn moeder had beloofd nog te komen voor mijn vakantie, maar anders had ik het lekker even uitgesteld.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:22:24 #201
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117923952
Ik ga vanavond sushi eten met vrienden! Gezelligheid *O*

Nu een beetje in slobbermodus door het huis stiefelen en aanrommelen :7
pi_117924022
Bunnymonster! :D _O_
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:33:54 #203
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117924271
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:24 schreef V1z0R het volgende:
Bunnymonster! :D _O_
Ah je hebt wat oud spul gevonden? :+
pi_117924327
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:33 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ah je hebt wat oud spul gevonden? :+
:Y
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:36:42 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117924346
Overigens zitten we in dezelfde trein. Hij beneden, ik boven :'). Hoe triest _O-
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:39:28 #206
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_117924416
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:36 schreef Viking84 het volgende:
Overigens zitten we in dezelfde trein. Hij beneden, ik boven :'). Hoe triest _O-
Stuur hem een berichtje om hem uit te nodigen bij jou te komen zitten! :Y De meeste ruzies zijn de energie en awkwardness niet waard :P
  Vis een optie? zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:39:42 #207
70532 loveli
N
pi_117924423
quote:
Als het triest is, waarom fix je het niet?
crap in = crap out
pi_117924424
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 10:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Je hebt mij toch al even niet gezien :P?
  Vis een optie? zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:39:58 #209
70532 loveli
N
pi_117924430
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:39 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Stuur hem een berichtje om hem uit te nodigen bij jou te komen zitten! :Y De meeste ruzies zijn de energie en awkwardness niet waard :P
^^
crap in = crap out
pi_117924440
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 09:07 schreef sigme het volgende:

[..]

En dat is niet genoeg :|

[..]

Oh ja, maar m'n inbox is ruim 300% vol. (Wegens aflopen abo en het niet verlengen ervan.) En ik wil niet alles rücksichtslos verwijderen, dus ben ik voorlopig slechts per DM of mail bereikbaar. :P

Verder ben ik heel onorigineel ook grieperig. En heb ik daar heul geen tijd voor. Ik haat overigens mensen die gaan sporten in de sportschool met griep, want 9 van de 10x krijg ik zo de virusjes via de airco toegediend.

Mijn planningslijstje:

O: gekookt eitje, 2 beschuitjes met boter en extra pure hagelslag
L: 2x geroosterd boerenvolkoren. 1 met een gekookt ei en 1 met kaas, komkommer en rode paprika
T: bospeen
T: grapefruit
T: appel
T: wodka
D: ik heb eigenlijk een verjaardagsetentje ergens, maar dat zal ik misschien moeten afzeggen en dan eet ik opgebakken zuurkool.
pi_117924470
quote:
Wat heb ik gemist?
pi_117924513
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh ja, maar m'n inbox is ruim 300% vol. (Wegens aflopen abo en het niet verlengen ervan.) En ik wil niet alles rücksichtslos verwijderen, dus ben ik voorlopig slechts per DM of mail bereikbaar. :P

Verder ben ik heel onorigineel ook grieperig. En heb ik daar heul geen tijd voor. Ik haat overigens mensen die gaan sporten in de sportschool met griep, want 9 van de 10x krijg ik zo de virusjes via de airco toegediend.

Mijn planningslijstje:

O: gekookt eitje, 2 beschuitjes met boter en extra pure hagelslag
L: 2x geroosterd boerenvolkoren. 1 met een gekookt ei en 1 met kaas, komkommer en rode paprika
T: bospeen
T: grapefruit
T: appel
T: wodka
D: ik heb eigenlijk een verjaardagsetentje ergens, maar dat zal ik misschien moeten afzeggen en dan eet ik opgebakken zuurkool.

Ik vind ook dat je bij ziekte niet moet sporten :o Dan ga je maar een stukje fietsen of zo!
  Vis een optie? zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:42:43 #213
70532 loveli
N
pi_117924526
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:39 schreef Probability het volgende:

[..]

Je hebt mij toch al even niet gezien :P?
Jij vetklep?

Het is meer dat ik die metingen niet vertrouw. Geloof best dat je er wat gewicht bij kunt hebben, maar 30% lijkt me met 63 kilo niet geloofwaardig. Dan zou je 20 kilo vet bij je moeten hebben, nu (als alle toename vet was) 25 kg. I don't think so.
crap in = crap out
pi_117924541
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat heb ik gemist?
Volgens mij nog steeds dat waar sigme naar zit te hinten :D
pi_117924550
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij vetklep?

Het is meer dat ik die metingen niet vertrouw. Geloof best dat je er wat gewicht bij kunt hebben, maar 30% lijkt me met 63 kilo niet geloofwaardig. Dan zou je 20 kilo vet bij je moeten hebben, nu (als alle toename vet was) 25 kg. I don't think so.
Mwah ik ben wel spekkig hoor!
  Vis een optie? zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:43:41 #216
70532 loveli
N
pi_117924558
Co, had je de link van sigme wel bekeken? Even klikken.
Opmerkelijke foto's van Funda #87
crap in = crap out
pi_117924612
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:43 schreef loveli het volgende:
Co, had je de link van sigme wel bekeken? Even klikken.
Opmerkelijke foto's van Funda #87
:o haha aah
pi_117924615
Dat van die inbox was wel iets belangrijker dan dat linkje ;). Maar ik heb nu een e-mail gestuurd. Dat kan ik ook :D.
  Vis een optie? zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:46:02 #219
70532 loveli
N
pi_117924620
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:43 schreef Probability het volgende:

[..]

Mwah ik ben wel spekkig hoor!
*schop*
Wat doe je dan nog binnen? >:O
crap in = crap out
pi_117924648
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:46 schreef loveli het volgende:

[..]

*schop*
Wat doe je dan nog binnen? >:O
Ik ben aan het studeren.
pi_117924651
Ja, dat linkje had ik gezien. Ach tja. Ik kan me er niet zo druk om maken. Ieder zijn mening en zo. :P Bovendien vind ik dat huis ook smakeloos. :+
pi_117924756
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:47 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik ben aan het studeren.
Nee, je hoort te studeren, je bent aan het fokken. :P
Doe wat je niet durft.
pi_117924768
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Nee, je hoort te studeren, je bent aan het fokken. :P
Ik hoor niet te studeren. Ik ben aan het studeren. En af en toe kijk ik even op fok. Niet zo belerend doen ;)
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:01:32 #224
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117924958
En toen ging ik naar de C1000 om alleen tomaten te halen, hebben ze een feestje omdat er een nieuwe filiaalmanager is.
Dus aan het lijstje mag stukje slagroomgebak, slagroomsoesje, stukje drentse bol met roomboter, stukje notenkoek, stukje grilworst, haring op roggebrood, stukje stokbrood met roombrie en stukje met filet americain, stukje droge worst...
:') Heeeeeeeeey het is gratis
pi_117925030
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:01 schreef uniekhoorn het volgende:
En toen ging ik naar de C1000 om alleen tomaten te halen, hebben ze een feestje omdat er een nieuwe filiaalmanager is.
Dus aan het lijstje mag stukje slagroomgebak, slagroomsoesje, stukje drentse bol met roomboter, stukje notenkoek, stukje grilworst, haring op roggebrood, stukje stokbrood met roombrie en stukje met filet americain, stukje droge worst...
_O-
pi_117925088
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb je je tomaten nog wel meegenomen of ben je dat vergeten?
Ja doei.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:07:34 #227
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117925114
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Heb je je tomaten nog wel meegenomen of ben je dat vergeten?
Hey dacht net aan je, hoe gaat het?

Tomaten, cassis en een fles wodka
pi_117925139
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 07:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Haha jij Sherlock :7

Klopt en dat had ik ook al gepost. Hij viel me tegen. Snel, chaotisch, fragmentarisch, wilde niet echt boeien.

Emmanuelle Seigner is wel leuk opgedroogd sinds Bitter Moon O+ .

Tevens goeiemorgen. Vandaag ruim 3,5 uur reizen. Leve de NS-werkzaamheden.
Prima geregeld hoor
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_117925165
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:07 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Hey dacht net aan je, hoe gaat het?

Tomaten, cassis en een fles wodka
Hoi! O+ Ja, beterende :) Wel super moe na een eerste week werken en dan vroeg opstaan, zit tegen ziek aan máár ik heb werk en ze zijn zeer tevreden over me _O_ *O*

En Mr.Mo's gesprek ging wel goed, en zal als 't meezit komende week horen of hij is afgestudeerd is of niet. Maar dat komt vast wel goed.

En jij? Nog hardgelopen?
Ja doei.
pi_117925286
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb een klein offtopic dilemma! :7

SPOILER
hosting hoeft niet duur te zijn. Ik betaal 12 euro voor de hosting en 5 euro voor de domeinnaam per jaar volgens mij... weet alleen niet meer precies waar ik gehost ben... even zoeken:
ohja, neostrada.nl

doen! leuk! ik vond je prikker voor J en L zó goed! Het J poppetje was echt spot on! L ken ik niet zo goed... niet alleen qua looks bedoel ik, maar ook de uitstraling
quote:
amen. sharing the love.
Kwak
pi_117925348
Ben niet wezen sporten wegens koppijn en in slaap gevallen toen ik op bed lag. Gelukkig maar, anders hadden Co en prob mij gehaat! ;(
pi_117925417
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:18 schreef Goodbye het volgende:
Ben niet wezen sporten wegens koppijn en in slaap gevallen toen ik op bed lag. Gelukkig maar, anders hadden Co en prob mij gehaat! ;(
Nou ja, ik luv je toch wel hoor, dan had ik je maar heeeeel eventjes gehaat. En alleen maar als je in mijn sportschool had gesport.
pi_117925419
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:18 schreef Goodbye het volgende:
Niet gehaat hoor. Maar ik voel mij meestal zieker na het sporten als ik al niet zo lekker ben.
pi_117925529
Maria, misschien leuk voor jou?
Tekenaar voor kinderboeken gezocht

Beterschap GB :*.
pi_117925883
Haha, pfieuw. :+ Ben niet echt ziek, hoest niet en heb geen koorts.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:37:50 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117925934
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:08 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Prima geregeld hoor
true. Zit nu in de bus naar Meppel.
Niet meer actief op Fok!
pi_117925952
Zit vandaag in de UB, is nog best druk.

Moet toch langzamer overschakelen naar graanloos eten. Mijn buik protesteert wat. Voelt niet helemaal optimaal. Ik kan me ook geen dag herinneren dat ik geen brood heb gegeten. Dus bij de lunch vandaag zit toch 1 boterham. Verder noten, groente, fruit, ei en kip.
pi_117926019
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wonen je ouders daar? Das vlak bij mijn ouders..
pi_117926067
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vanaf het oosten ging hij ook (via zwolle) door naar Meppel, ik was al bang nog van bus te moeten wisselen
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:52:29 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117926419
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:40 schreef the85mc het volgende:

[..]

Wonen je ouders daar? Das vlak bij mijn ouders..
Nee die wonen in Friesland. Zit nu in de trein naar Groningen en pak dan de bus naar Drachten. Had eigenlijk direct met de ic naar Heerenveen gewild, maar dan moest ik een kwartier wachten en het is koud want ik ben natgeregend :P. Mijn ouders zijn waarschijnlijk toch nog niet thuis.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 14:23:37 #241
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117927236
Ook ziekjes :(
pi_117927378
Duur man die wake up lights :o Ik kan beter gewoon een lamp op een tijdschakelaar zetten :P!
pi_117927460
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:38 schreef the85mc het volgende:
Zit vandaag in de UB, is nog best druk.

Moet toch langzamer overschakelen naar graanloos eten. Mijn buik protesteert wat. Voelt niet helemaal optimaal. Ik kan me ook geen dag herinneren dat ik geen brood heb gegeten. Dus bij de lunch vandaag zit toch 1 boterham. Verder noten, groente, fruit, ei en kip.
ik kan niet zo goed tegen gluten, dus mijn workaround is soms speltbrood, zit wel gluten in maar is voor mij beter te verteren. Of rijstewafels. Is het uber lekker, nee :P But it gets the job done.
  Moderator zaterdag 13 oktober 2012 @ 14:52:11 #244
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117927970
Meuning :O was om 9 uur al wakker maar ik dacht ik draai me nog even om en word nu net pas wakker :') heb de rest van het weekend ook geen tijd om bij te slapen dus ook wel weer fijn.
pi_117928009
Wat regent het zeg!

Vanavond lamsworstjes met puree en spruitjes, lekker winters :)

Vanochtend kreeg ik een ingeving, ik wil naar de kerstmarkt :@ allen lief wil niet :{
pi_117928175
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 14:53 schreef MevrouwPuff het volgende:

Vanochtend kreeg ik een ingeving, ik wil naar de kerstmarkt :@ allen lief wil niet :{
Win win situatie dus, hij blijft thuis en jij gaat naar de kerstmarkt _O_
pi_117928189
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 14:52 schreef MaJo het volgende:
Meuning :O was om 9 uur al wakker maar ik dacht ik draai me nog even om en word nu net pas wakker :') heb de rest van het weekend ook geen tijd om bij te slapen dus ook wel weer fijn.
Wow das wel lang. Maar dat komt door je ME toch?
Ik sliep zelf laatst ook slecht. Ik gebruik sinds kort melatonine en ik heb het gevoel dat ik 'effectiever' slaap. Ik word nu wakker en voel me echt uitgerust. Eerder voelde ik me nog moe na het slapen.
  Moderator zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:02:27 #248
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117928271
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 14:59 schreef the85mc het volgende:

[..]

Wow das wel lang. Maar dat komt door je ME toch?
Ik sliep zelf laatst ook slecht. Ik gebruik sinds kort melatonine en ik heb het gevoel dat ik 'effectiever' slaap. Ik word nu wakker en voel me echt uitgerust. Eerder voelde ik me nog moe na het slapen.
Dit komt inderdaad door de ME :Y melotanine heb ik vroeger wel geprobeerd omdat ik niet goed kon slapen maar daar heb ik nu geen last van :') wel fijn dat het zo goed werkt voor je ^O^
pi_117928294
Ik snap niet wat er zo leuk is aan een kerstmarkt? Al die mensen? Niks leuks te koop?

Ik ben nu ook nog misselijk. :') Ik wil naar huis en naar bed. /klaag.
pi_117928381
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:03 schreef conleche het volgende:
Ik snap niet wat er zo leuk is aan een kerstmarkt? Al die mensen? Niks leuks te koop?

Juist dat, het vreselijke kitcherige :@ :')
pi_117928452
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:03 schreef conleche het volgende:

Wat heb je gedaan Co? Feestje gehad? :D

De erwtensoep is klaar, de Oreo cookies brownies zijn klaar, de chocolade macarons zijn klaar, ik kan gaan sporten. B-)
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:11:50 #252
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117928509
Kerstmarkt lijkt me heel sfeervol. Zou er ook wel naartoe willen maar zit in de dagen voor kerst waarschijnlijk in Friesland. Al is het vanuit Groningen wel makkelijk om in Oberhausen te komen volgens mij.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:13:59 #253
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117928571
Ik moet er niet aan denken :').
pi_117928686
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan Co? Feestje gehad? :D

De erwtensoep is klaar, de Oreo cookies brownies zijn klaar, de chocolade macarons zijn klaar, ik kan gaan sporten. B-)
Nee ben grieperig. En dat met misselijkheid raar genoeg. Damn, wat voel ik me naar. Heb de verjaardag maar alvast afgezegd. Moet het nog bijna 3 uur zien vol te houden.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:18:18 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117928711
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet er niet aan denken :').
dus jij wilt niet gezellig met puff mee ipv dr boyfriend? :P
Niet meer actief op Fok!
pi_117928719
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:11 schreef Viking84 het volgende:
Kerstmarkt lijkt me heel sfeervol. Zou er ook wel naartoe willen maar zit in de dagen voor kerst waarschijnlijk in Friesland. Al is het vanuit Groningen wel makkelijk om in Oberhausen te komen volgens mij.
Waar heb jij Oberhausen liggen :?
  Moderator zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:21:35 #257
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117928813
Vriendlief heeft al het gezonde beleg opgegeten dus nu moet ik wel brood met vlokken :')

Kerstmarkten in Duitsland zijn tof :Y het is inderdaad enorm kitsch maar dat heeft juist z'n charme O+

En beterschap Co, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt -O-
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:25:35 #258
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117928940
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

dus jij wilt niet gezellig met puff mee ipv dr boyfriend? :P
Nee :Y)

En ik mag niet ziek(er) worden, morgen concert!
pi_117928984
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

;( Je stelt me teleur..
pi_117928985
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Radiohead? If so, dan koel!
pi_117929064
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:18 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ze zal wel Oldenburg bedoelen :P daar rijden bussen vanaf Groningen naartoe
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:34:05 #262
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_117929162
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Radiohead? If so, dan koel!

Moet heel wat gebeuren wil ik niet gaan :+
pi_117929215
Ik voel me vandaag wisselend, ene moment topfit, andere moment slapjes en last van mn buik. Voelt alsof er iets dwars in mn buik ligt. Weet niet of het nou grieperig is of door totaal anders eten komt. Ik lijk wel een oud wijf zo zit ik te zeuren. :') zo ken ik mezelf helemaal niet.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:06:13 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117930079
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:18 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik haal Oberhausen en Oldenburg altijd door elkaar :')
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:07:44 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117930130
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ord-op-partner.dhtml

En dit blijkt gewoon over de broer van de beste vriendin van mn zus te gaan (degene die dood is). Heftig :{
Niet meer actief op Fok!
pi_117930936
Hè bah, vik...

Wij hebben een km of zeven gewandeld, maar nu ben ik helemaal kapot. Tijd voor een dutje!
pi_117931287
Ohai :)

Snotterig hoofd, vies weer, niet gewandeld, maar wel een kast gebouwd met lief :)
Langzaam wordt het huis weer fris, ik moet m'n hulp ook eens op dr donder geven, plinten met 3 cm stof, yuck!

Over een weekje zijn we wel klaar met puinruimen van de afgelopen vier jaar denk ik.. het was hard nodig dat ik me weer met dingen ging bemoeien, anders gebeurt het gewoon niet :X

Goed, lijstje van vandaag:
O: 2 boterhammen kaas, koffie
B: ramen lappen, wasjes ophangen
T: cappuccino, banaan
B: nog wat schoonmaakdingen
L: havermout, bruin bolletje hagelslag, karnemelk
B: kast bouwen met lief
T: bord rode kool met beetje hete bliksem van gister
B: opruimen, sopje door de kast, kast inrichten
D: macaroni met verse tomatengehaktgroentesaus
T: kwark met mandarijn

Jemig wat is zo'n B lijst lang als je weer dingen doet *O*
pi_117931561
Goed voornemen uitgevoerd: bij de visboer langsgeweest.
Buit:
2 diepgevroren makrelen (voor in de diepvries)
1 gestoomde makreel (voor morgen op brood)
2 haringen (vanavond voor de pizza)
1 zure bom (op)
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:27:59 #269
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117932362
Hopelijk gaat alles goed dan Mo, spannede week dus....

Nog steeds ruzie Vik?

Fijn dat je nog zo lekker actief kan zijn Mar *O*

Markeel lekker Sigme.. En doe je haring op je pizza ? Zure bom... nah ik ga het niet vragen :D
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:30:16 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117932411
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Groetjes aan Mark :P

Wij eten patat van t hoekje O+
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:31:25 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117932441
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Hopelijk gaat alles goed dan Mo, spannede week dus....

Nog steeds ruzie Vik?

Fijn dat je nog zo lekker actief kan zijn Mar *O*

Markeel lekker Sigme.. En doe je haring op je pizza ? Zure bom... nah ik ga het niet vragen :D
Ruzie is een groot woord, maar we hebben het nog niet uitgepraat en hij zit nu in Groningen en ik in Friesland. Wel even een whatsappje gestuurd net, maar zie hem pas maandag weer.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:32:51 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117932474
En echt top voor marmar idd! Groot verschil met eerder dit jaar *O*

Beterschap aan alle zieken btw. Ik heb een heel warm hoofd en de rest van m'n lijf is koud. Ook niet goed volgens mij :P
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:41:20 #273
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117932721
Patat van het Hoekje *O* Eet smakelijk!

En inderdaad, beterschap voor alle ziekerigen.. bah
pi_117932916
Hoi :@

Zou ik hier mee mogen schrijven? Ik heb geen overgewicht, maar wegens een onregelmatig leven wel moeite met het vinden van een ritme (oa wat betreft eten). Heb door mee te lezen al veel geleerd en merk dat ik me ook echt beter als ik gezond eet!

Ik weet verder niet zo goed in hoeverre ik moet uitweiden of wat ik nog kan schrijven :D
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_117933123
Vandaag:
O: roeryoghurt
L: gehaktbal op volkoren boterham
T: amandelen
D: varkenshaas in blauwe kaas roomsaus, courgette van de grill, tomaten-komkommersalade
T: wijn, knoflookgarnalen, olijven, turks brood met tapenade

Morgen:
O: roeryoghurt
L: calamaris en een groene salade
T: amandelen
B: wandelen
T: banaan, ijskoffie
D: entrecote, verse gebakken aardappels met spekjes, paprika en champignons
T: wijn, pittige gehaktballetjes
pi_117933183
Welkom Lutte.
Wat is jouw lengte en gewicht en was is jouw streefgewicht? Wat eet je doorgaans op een dag? Sport je? Wat zijn jouw valkuilen?
  Moderator zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:06:27 #277
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117933364
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ga ook naar Radiohead *O* Ben ook een beetje ziekig maar no way dat ik Radiohead skip :D

Net even twee uurtjes de stad in geweest en ik ben helemaal kapot. Nou heb ik al geen topconditie mede door de ME maar dit is wel heel ernstig :')

Lijstje:

O/L: 4 boterhammen met vlokken, glas Flevosap
T: 2 mandarijnen, warme choco met slagroom :9
D: Tartaartje, aardappeltjes, doperwten en wortels
T: druiven, handje noten
B: 2 uur gewandeld door de stad
  Moderator zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:09:26 #278
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117933442
En welkom Lutte :*

Volgens mij heeft hier niemand heel erg overgewicht maar wordt er meer gelet op gezond eten, bewegen en misschien wat kilootjes kwijtraken. Ik heb voor mijn lengte geen overgewicht (82 kilo bij 1m83) maar zou er wel wat kilo's af willen. Ik hou niet van diëten en volgens mij is het ook gezonder om langzaam kilo's kwijt te raken dan heel snel. En gezond en regelmatig eten is altijd goed ^O^
pi_117934168
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:59 schreef Xennia het volgende:
Welkom Lutte.
Wat is jouw lengte en gewicht en was is jouw streefgewicht? Wat eet je doorgaans op een dag? Sport je? Wat zijn jouw valkuilen?
Oke dit maakt het iets gemakkelijker :D

Ik ben 1.58, een ukkie dus. Ik weeg euhm.. Niet veel ;)

Een normale dag (fatsoenlijke tijd thuis):

O: Yoghurt
T: Boterham
L: Twee boterhammen
T: Iets lekkers
D: 'Wat de pot schaft' (AGV, spaghetti, vaak met soep erbij.)
T: 's Avonds nog wat lekkers

Valkuilen: ik drink te weinig en het gebrek aan ritme. Ik studeer, maar woon nog thuis. Dat betekent dus vaak om zes uur op en pas acht uur thuis, of juist dagen waarop je van kwart voor vijf tot kwart voor zes les hebt maar toch van drie tot acht in de weer bent. Ook heb ik soms zeven uur tussendoor (snaaien :@ ), of juist weer een hele dag les zonder pauzes. Heel wisselend dus!

Ook sport ik niet :@ Ik weet niet goed wat ik wil, sportclub is geen optie omdat ik vaak niet zal kunnen omdat laat thuis en dan kom je al gauw bij iets als hardlopen, maar om na achten in het donker nog een rondje te rennen vind ik eng :') Dus verder dan dagelijkse beweging en een folderwijk kom ik niet. Hopelijk hebben jullie hier ook tips voor, aangezien iemand vast hetzelfde probleem heeft gehad!

Thx trouwens, MaJo jij ook! Precies daarom dacht ik dat dit wel de juiste plek is :)
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_117934353
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:36 schreef Lutte het volgende:

[..]

Oke dit maakt het iets gemakkelijker :D

Ik ben 1.58, een ukkie dus. Ik weeg euhm.. Niet veel ;)

Een normale dag (fatsoenlijke tijd thuis):

O: Yoghurt
T: Boterham
L: Twee boterhammen
T: Iets lekkers
D: 'Wat de pot schaft' (AGV, spaghetti, vaak met soep erbij.)
T: 's Avonds nog wat lekkers

Valkuilen: ik drink te weinig en het gebrek aan ritme. Ik studeer, maar woon nog thuis. Dat betekent dus vaak om zes uur op en pas acht uur thuis, of juist dagen waarop je van kwart voor vijf tot kwart voor zes les hebt maar toch van drie tot acht in de weer bent. Ook heb ik soms zeven uur tussendoor (snaaien :@ ), of juist weer een hele dag les zonder pauzes. Heel wisselend dus!

Ook sport ik niet :@ Ik weet niet goed wat ik wil, sportclub is geen optie omdat ik vaak niet zal kunnen omdat laat thuis en dan kom je al gauw bij iets als hardlopen, maar om na achten in het donker nog een rondje te rennen vind ik eng :') Dus verder dan dagelijkse beweging en een folderwijk kom ik niet. Hopelijk hebben jullie hier ook tips voor, aangezien iemand vast hetzelfde probleem heeft gehad!

Thx trouwens, MaJo jij ook! Precies daarom dacht ik dat dit wel de juiste plek is :)
Gezond eten is goed plannen. Ik heb een kast vol met bakjes waarin ik van alles mee neem naar het werk, zoals nootjes, gekookt ei, yoghurt, sla, wraps etc. Genoeg drinken is idd ook erg belangrijk. Mij helpt het om altijd een flesje water op tafel te hebben staan.

Wat versta je onder ''iets lekkers''? Twee keer per dag vind ik wel vaak.
Wat voor broodbeleg gebruik je en wat voor brood eet je?

Qua sporten vind ik hardlopen ideaal, want je kunt je eigen tijden kiezen. Met Evy kun je snel je conditie opbouwen. Als het al donker is, blijf je gewoon in de bebouwde kom daar is bijna alles verlicht. Verder de fiets pakken naar school en werk. Of in de weekenden sporten. Regelmatig een stuk wandelen.

En/of thuis sporten met Jillian Michaels
  Moderator zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:45:28 #281
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117934418
Het is wel lastig om regelmatig te eten als je zo'n onregelmatig leven hebt, en volgens mij is juist de regelmaat in het eetpatroon wel van belang :)

Qua sporten: kun je niet een of andere groepsles gaan doen, zoals zumba, body pump etc.? Een keer in de week op een vaste tijd of wisselt je rooster ook per week? Anders kun je inderdaad ook thuis iets doen: hometrainer, buikspieroefeningen, fitness enz. Je kunt meer dan je denkt thuis :D
pi_117934637
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:43 schreef Xennia het volgende:

[..]

Gezond eten is goed plannen. Ik heb een kast vol met bakjes waarin ik van alles mee neem naar het werk, zoals nootjes, gekookt ei, yoghurt, sla, wraps etc. Genoeg drinken is idd ook erg belangrijk. Mij helpt het om altijd een flesje water op tafel te hebben staan.

Wat versta je onder ''iets lekkers''? Twee keer per dag vind ik wel vaak.

Qua sporten vind ik hardlopen ideaal, want je kunt je eigen tijden kiezen. Met Evy kun je snel je conditie opbouwen. Als het al donker is, blijf je gewoon in de bebouwde kom daar is bijna alles verlicht. Verder de fiets pakken naar school en werk. Of in de weekenden sporten. Regelmatig een stuk wandelen.

En/of thuis sporten met Jillian Michaels
Bakjes is een goed plan :Y Yoghurt en fruit gaat sowieso in bakjes, maar dat kan natuurlijk met veel meer.

Meestal is het ene fruit/groente en het andere een koekje of bakje chips. Ligt aan doordeweeks/weekend en wat voor dag het is. Als ik pas om acht uur avond eet heb ik 's avonds geen trek meer :D

Een combinatie van Jillian met hardlopen lijkt me wel wat! Evy staat al op de computer, ben er van de zomer mee begonnen maar het is een beetje versloft :@ Goed moment om het weer op te pakken. Ik fiets sowieso naar het station en ik moet ook een stuk lopen naar de uni, maar dat gaat op zijn elfendertigst dus dat telt niet :+
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_117934759
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:45 schreef MaJo het volgende:
Het is wel lastig om regelmatig te eten als je zo'n onregelmatig leven hebt, en volgens mij is juist de regelmaat in het eetpatroon wel van belang :)

Qua sporten: kun je niet een of andere groepsles gaan doen, zoals zumba, body pump etc.? Een keer in de week op een vaste tijd of wisselt je rooster ook per week? Anders kun je inderdaad ook thuis iets doen: hometrainer, buikspieroefeningen, fitness enz. Je kunt meer dan je denkt thuis :D
Mijn rooster wisselt iedere week, elke dag is echt anders. Daarnaast krijg ik iedere maand een nieuw rooster dus vooruit plannen gaat ook niet. Dat is ook ontzettend lastig met een baantje of gewoon afspreken met vrienden ;(

Ik Zumba wel eens voor de laptop, met YouTube :') Er is hier een zumbaklasje waar je mee kunt doen met een strippenkaart, dat is ideaal als je niet elke week kunt. Maar wel weer duur :+ De ideetjes voor thuis zijn leuk, weten jullie een goede app of site voor bv buikspieroefeningen? Ben ontzettend bang verkeerd te werk te gaan en zo schade te veroorzaken.
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_117934831
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:57 schreef Lutte het volgende:

[..]

Mijn rooster wisselt iedere week, elke dag is echt anders. Daarnaast krijg ik iedere maand een nieuw rooster dus vooruit plannen gaat ook niet. Dat is ook ontzettend lastig met een baantje of gewoon afspreken met vrienden ;(

Ik Zumba wel eens voor de laptop, met YouTube :') Er is hier een zumbaklasje waar je mee kunt doen met een strippenkaart, dat is ideaal als je niet elke week kunt. Maar wel weer duur :+ De ideetjes voor thuis zijn leuk, weten jullie een goede app of site voor bv buikspieroefeningen? Ben ontzettend bang verkeerd te werk te gaan en zo schade te veroorzaken.
Jillian heeft in haar video's ook veel buikspieroefeningen opgenomen en vertelt precies hoe dat moet.
  Vis een optie? zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:49:46 #285
70532 loveli
N
pi_117936201
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:21 schreef MaJo het volgende:
Vriendlief heeft al het gezonde beleg opgegeten dus nu moet ik wel brood met vlokken :')
Als je dat zelf gelooft...
crap in = crap out
pi_117936682
Oooeeehh...
pi_117936730
Ik doe er vanavond nog een mok zelfgemaakte chocolademelk bij.
Ben heel blij met de nieuwe logeer/hobby kamer, vaste plek voor mijn naaimachien, helemaal fijn.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:31:04 #288
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117939355
Hoi Lutte, gezonder worden heeft ALLES te maken met planning en ook met routine. Wat je altijd in huis moet hebben volgens mij:
Diepvriesgroentes, vlees/vis diepvries, tonijn in blik, rode kool/ dop,wortel/spinazie/sperziebonen in blik of pot (voor nood of makkelijk), brood (vriezer), fruit, kwark, yoghurt enz....

Ow nog een tipje, poosje geleden was bijv. bij de c1000 de filet americain (vers) een bak vol voor 1 euro (normaal 3.75)
Ben zelf de enige die het eet dus binnen 3 dagen krijg ik het niet op (krijg het wel op maar het moet wel lekker blijven) wat ik dan doe is de overgebleven filet in diepvriesijsblok zakjes stoppen, kan ik eens per week een blokje afknippen om bevroeren mee te nemen naar het werk en daar op brood kwakken
  Moderator zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:31:24 #289
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117939365
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Als je dat zelf gelooft...
Uh ja dat was echt zo :?
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:32:51 #290
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117939401
Ziet er goed uit Marmar... heerlijk om te lezen dat het best goed met je gaat!

Heb lekker gegeten zonet: foe yong hai, pangsit, tjaptjoy, loempia's, atjar, babi spek, babi pangang, visfilet, rundvlees roedjak, ketjapkip, ku lo yuk, kip/kerrie, 2 flesje bier.

Nu een cola berenburg
  Moderator zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:42:52 #291
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117939668
Trouwens nog even op de hometrainer geweest en klusjes in huis gedaan dus de vlokken zijn weer verbrand ;)
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:51:08 #292
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117939917
Vlokken is chocolade, chocolade is goed voor je humeur en hart.../alles op zijn tijd
pi_117940016
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 21:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Lutte, gezonder worden heeft ALLES te maken met planning en ook met routine. Wat je altijd in huis moet hebben volgens mij:
Diepvriesgroentes, vlees/vis diepvries, tonijn in blik, rode kool/ dop,wortel/spinazie/sperziebonen in blik of pot (voor nood of makkelijk), brood (vriezer), fruit, kwark, yoghurt enz....

Ow nog een tipje, poosje geleden was bijv. bij de c1000 de filet americain (vers) een bak vol voor 1 euro (normaal 3.75)
Ben zelf de enige die het eet dus binnen 3 dagen krijg ik het niet op (krijg het wel op maar het moet wel lekker blijven) wat ik dan doe is de overgebleven filet in diepvriesijsblok zakjes stoppen, kan ik eens per week een blokje afknippen om bevroeren mee te nemen naar het werk en daar op brood kwakken
Goede tips dit, bedankt!
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_117940112
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 21:42 schreef MaJo het volgende:
Trouwens nog even op de hometrainer geweest en klusjes in huis gedaan dus de vlokken zijn weer verbrand ;)
Was het zo'n pak met van die witte en zwarte strepen (en rode letters)? Die ken ik nog, die zijn ev0l! }:|
Dan heb je 'm eindelijk open, schud je rustig komt er niets uit, uit frustratie geef je 'm een mep en heb je 2x zoveel vlokken op je bord dan brood. :')

En dan met zonder tegenzin gaan al die vlokken ook nog eens op :{

Foute tip: die troep is heerlijk op brood samen met pindakaas! :+ :@
  Moderator zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:02:20 #295
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117940216
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 21:57 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Was het zo'n pak met van die witte en zwarte strepen (en rode letters)? Die ken ik nog, die zijn ev0l! }:|
Dan heb je 'm eindelijk open, schud je rustig komt er niets uit, uit frustratie geef je 'm een mep en heb je 2x zoveel vlokken op je bord dan brood. :')

Yup that's the one :D ben ik even blij dat ik geen pindakaas lust :+
pi_117940781
Bastard vlokken! }:|

BOB SAGET!!!!
pi_117940827
Thuis. Pizza in de oven. /care

Ja doei.
pi_117940876
Net the avengers uitgezeten. Er kwam maar geen eind aan! :+
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:29:49 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117941035
Ow en blik bruine bonen, blikje mais, blik gepelde tomaten, zilvervliesrijst, eieren, pakjes houdbare melk, bouillonblokjes, fles berenburg en/of wodka horen ook bij het standaardmeuk... Zo kan je ALTIJD voor minimaal 3 dagen een complete gezonde 3 gangen maaltijd maken :Y
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:30:31 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117941062
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 21:57 schreef V1z0R het volgende:

[..]

De frustratie :D
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:30:48 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_117941076
dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')