Nep Ugss jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:50 schreef MarMar het volgende:
Nuggs als in nep uggs? Ehm sjah, er zijn mensen die dat heel leuk vinden onder een rokje.
Ik ben niet een van die mensen, maar ey, smaken verschillen
Ohhhh.....quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:54 schreef MarMar het volgende:
Google voor de gein maar es op nuggs, dat deed ik net dus haha!
En balletschoentjes? Met Nuggs aankomen, dan ter plekke schoenenwissel doen. Denk dat er weinig dingen zijn die Nuggs leuk maken, maar iemand zo leuk als jij zullen ze het vergeven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nep Ugss ja
Ik ben er ook geen fan van, maar al het andere past nietDan gulpt mijn voetvlees zo over de rand van de schoen heen (bij ballerina's, andere schoenen gaan niet eens meer aan mijn voet). Plus, ballerina's gaan na een tijdje echt afknellen gewoon.
Geen groentes, echt niet iets in huis wat je naast je D erbij kunt doen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:55 schreef MaJo het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: Broodje filet american met ei en een beker vifit rode vruchten
L: 2 boterhammen met gebakken ei met kaas en een beker vifit rode vruchten
T: Cup a soup tomaat, blikje energy drink (guilty pleasure 1x per week met collega)
D: Vietnamese loempia en bami, gemaakt door de Vietnamese hulp van mijn ouders
Misschien nog een bak yoghurt na en wat fruit.
Minder lijstje dan gisteren
Ik heb wel een geinige combi gevonden (vinnik, maar ik hou ook niet zo van hakkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:59 schreef loveli het volgende:
[..]
En balletschoentjes? Met Nuggs aankomen, dan ter plekke schoenenwissel doen. Denk dat er weinig dingen zijn die Nuggs leuk maken, maar iemand zo leuk als jij zullen ze het vergeven.
O, L en T waren allemaal op kantoor, D bij mijn ouders. Ze hebben misschien nog wel een tomaat ofzo liggenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Geen groentes, echt niet iets in huis wat je naast je D erbij kunt doen?
Dat is misschien nog een idee! Dan sleep ik die Nuggs gewoon mee voor de reis ernaar toe (tis een uurtje rijden), en voor als het niet meer te doen is met de ballerina's.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:59 schreef loveli het volgende:
[..]
En balletschoentjes? Met Nuggs aankomen, dan ter plekke schoenenwissel doen. Denk dat er weinig dingen zijn die Nuggs leuk maken, maar iemand zo leuk als jij zullen ze het vergeven.
Dat dusquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb wel een geinige combi gevonden (vinnik, maar ik hou ook niet zo van hakken), maar is iemands foto dus vind het maf om neer te gooien
Had Coco al gedmt
Is zwarte basic uggs met zwarte legging, donker jurkje en flashy ketting.
^^quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:06 schreef loveli het volgende:
[..]
^^
Ben het standaard beeld gewend van scheef afgesleten, vormloze, bruinige slobberlaarzen.
Goed zo! Houden zoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:05 schreef MaJo het volgende:
Trouwens de hele dag water gedronken in plaats van de gebruikelijke cola/yoki enzoEn al 5 dagen geen cola op
![]()
Kan beiden. Ik vind rauw lekkerder omdat alle sapjes zich dan lekker mengen als het gaart. En het gehakt blijft zachter en malserquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het worden gevulde paprika's vanavond
Maar vraagje: eerst het gehakt roerbakken toch? Of kan het rauw in de paprika in de oven?
En daar krijg je voor betaald? Lekker hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:19 schreef An24 het volgende:
En dank Phaidra
BlijEr was nog weinig werk na mijn vakantie. Dus rustig aan gedaan en belastingaangifte bedrijf gedaan, papierwerk opgeruimd, vakantiewas gestreken en opgeruimd, rest van de was gedaan, badkamer gepoetst, gestoft, gestofzuigd en gedweild
Oh maar dan zit ik ook op de 500quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:21 schreef Perruche het volgende:
Als het over "mijn" 500 p/m gaat, dat is niet alleen voor kleding hegewoon boodschappen, bioscoop, cadeautjes, uit eten, etc. En het hoeft niet op
[..]
En daar krijg je voor betaald? Lekker hoor
Doe het gehakt rauw...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het worden gevulde paprika's vanavond
Maar vraagje: eerst het gehakt roerbakken toch? Of kan het rauw in de paprika in de oven?
I wishquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:21 schreef Perruche het volgende:
Als het over "mijn" 500 p/m gaat, dat is niet alleen voor kleding hegewoon boodschappen, bioscoop, cadeautjes, uit eten, etc. En het hoeft niet op
[..]
En daar krijg je voor betaald? Lekker hoor
Dat doe je goed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn moeder houd van dure kleding, winkelen en geld uitgeven.
Ze mest haar kast om de half jaar uit en dan mag ik uitkiezen want ze is net zo mager als ik... Zo haal ik alvast wat van de erfenis binnen
Dat is voor mij juist de reden dat ik het niet wil lezen, omdat iedereen het al leestquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Voor de 50 shades liefhebbers/haters, een leuke column:
http://www.volkskrant.nl/(...)reen-het-leest.dhtml
Harry Potterquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is voor mij juist de reden dat ik het niet wil lezen, omdat iedereen het al leestZo heb ik ook een hele tijd Harry Potter niet willen lezen omdat ik niet van hypes houd. Toen ik eenmaal een paar bladzijden las was ik niet meer te stoppen
Dat zou met deze boeken ook wel zo kunnen zijn maar het trekt me gewoon niet zo.
Dat was precies wat ik hadquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Harry Potter![]()
Ik dacht "Een hype rond kinderboeken, juistems" en na 1 boek was ik ook verslaafd
Ja Fifty Shades lijkt me dan weer niks vanwege de fragmenten die ik ervan heb gehoord/gezienquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was precies wat ik hadToen mijn vader het ging lezen vond ik dat zo stom
Totdat ik toch maar eens een paar bladzijden ging lezen en ik het niet meer weg kon leggen
Vaak is het ook zo dat die hypes wel goed zijn, het is natuurlijk niet voor niets dat miljoenen mensen die boeken lezen. Maar bij deze reeks is er echt iets extra's wat me tegenstaat, misschien wel de thematiek
^^quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Harry Potter![]()
Ik dacht "Een hype rond kinderboeken, juistems" en na 1 boek was ik ook verslaafd
Precies dat jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja Fifty Shades lijkt me dan weer niks vanwege de fragmenten die ik ervan heb gehoord/gezienKlinkt gewoon zo fout
Slecht mobiel lezen => vroeg me af waarom je pa 50 shades leest.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was precies wat ik hadToen mijn vader het ging lezen vond ik dat zo stom
Totdat ik toch maar eens een paar bladzijden ging lezen en ik het niet meer weg kon leggen
Vaak is het ook zo dat die hypes wel goed zijn, het is natuurlijk niet voor niets dat miljoenen mensen die boeken lezen. Maar bij deze reeks is er echt iets extra's wat me tegenstaat, misschien wel de thematiek
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Slecht mobiel lezen => vroeg me af waarom je pa 50 shades leest.
Dat dacht ik wel jaquote:Maar schoonmoeder is verontrustend genoeg.
Ik zat laatst naast iemand in de tram die het aan het lezen was, een vrouw van een jaar of 40 denk ik, naar wat ik ervan gehoord heb is het toch niet echt voor lezen in het openbaarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Slecht mobiel lezen => vroeg me af waarom je pa 50 shades leest.
Maar schoonmoeder is verontrustend genoeg.
Zelf wetenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:24 schreef 16meter het volgende:
ik wil afvallen moet ik gewoon lekker veel fruit eten en optimel etc drinken, lukt het dan wel
of moet ik echt opschrijven wat ik eet en helemaal gaan uitrekenen hoeveel het allemaal is? want dat vind ik veel te overdreven
Mijn moeder is 15 centimeter korter en heeft 4 kledingmaten groter. Koopt ook bij Miss eten of tiener afdeling van de Zaraquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:55 schreef Xennia het volgende:
Beh, wat een hondenweer vandaag.
Ik vond dat eigenlijk wel een goede smoes om niet te gaan joggen vandaag, maar ik heb iedere dag wel een smoes.
Dus ik ben toch gegaan. Mijn conditie was niet eens zo erg achteruit gegaan in de ruime tijd dat ik mijn sportknop kwijt was.
[..]
Dat doe je goed.
Mijn moeder en ik zijn ook even slank, maar zij koopt helaas net zo zelden kleding als ik.
Kortgeknipt roodgeverfd haar toevallig? Type Moeke?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zat laatst naast iemand in de tram die het aan het lezen was, een vrouw van een jaar of 40 denk ik, naar wat ik ervan gehoord heb is het toch niet echt voor lezen in het openbaarMaar ieder zn ding he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:20 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wie even wat euh hoogtepunten ()wil lezen.
quote:My inner goddess is doing the merengue with some salsa moves
Ik heb 78% voor bij de thee straks. Die kan nog denk ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:24 schreef _aurum_ het volgende:
doktersromannetje on crack is het.
Ik ben benieuwd wat de verfilming allemaal los gaat maken in het puriteinse Amerika
Ik heb 90% pure chocola gehad en die was vies
quote:
Ja, ik dacht, ik hou het bij een brave passage.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En kort daarvoor: He’s my very own Christian Grey-flavored popsicle.![]()
Ekte liefdeeeh!
Hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt! *GeeBee smiley*quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, ik hou het bij een brave passage.
Nee lang haar, hoge hakken, panty en kort rokje!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Kortgeknipt roodgeverfd haar toevallig? Type Moeke?
Iemand vergeleek het met mannen die de Penthouse zouden lezen in het openbaar, dat gaat wel een beetje op volgens mij. Behalve dan dat de voorkant van de Penthouse ietsjes suggestiever is.
Als je trek hebt, gewoon doen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:59 schreef Perruche het volgende:
Vriendje ging borrelen en zou om 7 uur thuis zijn, maar die is er natuurlijk nog niet. Nu weet ik niet of ik wat te eten zal koken of niet
Nee, ik heb zin in havermoutquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:00 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als je trek hebt, gewoon doen.
Er bestaat nog altijd zoiets als opwarmen, als je al van plan was om ook lief nog wat voor vriendlief te koken
Je kan roken en zaken doorspreken. Doe ik ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:31 schreef Viking84 het volgende:
Algemeen vraagje: hebben jullie op het werk ook een beleid m.b.t. rookpauzes? Hier collega's die rustig vijf keer per dag 20 minuten weg blijven. Ehm, dat is ruim 1,5 uur arbeidstijd
Maar dat moet een uur in de ovenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:05 schreef V1z0R het volgende:
Ovenfriet met kip en dan morgenochtend ovenfriet met kip, of vriendje vanavond ovenfriet met kip
Wauw... Ik wist niet dat wij vrouwen een 'inner goddess' hebben. Goed om te wetenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:20 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wie even wat euh hoogtepunten ()wil lezen.
Dat is al lastiger inderdaad...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar dat moet een uur in de ovenhet had al bijna klaar moeten zien. Nah, lekker in de koelkast en dan voor zondag, kan prima!
Hmm. Misschien moeten ze daar eens een film over maken.quote:
Of krijg je het niet over je tong?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Misschien moeten ze daar eens een film over maken.
Over een vrouw met d'r inner goddes diep in d'r strot en dat ze dan
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:31 schreef Perruche het volgende:
Veel plezier vik!
Ik heb een grote fout gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genieten!
![]()
Heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:27 schreef MaJo het volgende:
Is het normaal dat mijn collega's met extra vesten aanzitten en ik net mijn trui heb uitgedaan en alleen in een shirtje zit?
Ken uw klassiekersquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Of krijg je het niet over je tong?
Edit:![]()
Nee, zal niet...![]()
![]()
Slankie meet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh ik dacht naar de verfilming van dat grijze boek
Je moet ook geen 3 flessen in 3 uur opdrinken, Puffquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lang geleden, maar ik heb nu al teveel wijntjes op
Appeltaart in de douche...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Had ineens een stuk appeltaart met vla en slagroom op... Toch leuk zo'n 'stiefzoon' die wat liefs voor je klaarmaakt terwijl je doucht
Hou ook van jou Perr!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:00 schreef Perruche het volgende:
D: 125 gr zeewiersalade, 6 dumplings en edamame. Viezert
Cupcake manie?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik snap de cupcake manie eigenlijk niet zo goed. Er zijn toch veel lekkerdere dingen om te maken?
Overigens bak ik morgen brownies met oreo cookies erin. En misschien ook macarons.
Nu maar hopen dat ik dan wel weer gewoon fit ben.
Dattequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik snap de cupcake manie eigenlijk niet zo goed. Er zijn toch veel lekkerdere dingen om te maken?
Overigens bak ik morgen brownies met oreo cookies erin. En misschien ook macarons.
Helaas, een fles is genoegquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je moet ook geen 3 flessen in 3 uur opdrinken, Puff
Eerst die heroïne, nu een halve doos wijn...
Ik was vroeger ook gek op muffins, maar die zijn eigenlijk best saai qua smaak. Dan nog liever een goed plak gewone cake.....als het echt moetquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dat is heel hip bij van die vrouwen die 50 shades of gray lezen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Cupcake manie?Bak ik ook eens een keer cupcakes
![]()
![]()
Ik heb niks anders in huis, dus dan is de keus snel gemaakt
Hihiquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh. Ik erger me zo aan die stomme Nikon reclames. "Ik ben een Nikon". Nee, je bent de voice-over van een bloedirritante reclame.
"als het echt moet"? wut wut? Cakequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook gek op muffins, maar die zijn eigenlijk best saai qua smaak. Dan nog liever een goed plak gewone cake.....als het echt moet
Ja, das dus mijn grote zwak, vandaarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
"als het echt moet"? wut wut? Cake
Bijna nog erger: cakebeslag prrrrrrrquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Cake, zelfgemaake echte cake..... uit de oven, heel vers met slagroom, echte versgeslagen slagroom met kristalsuiker.. en dan stiekem wat smarties ernaast.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Cake, zelfgemaake echte cake..... uit de oven, heel vers met slagroom, echte versgeslagen slagroom met kristalsuiker.. en dan stiekem wat smarties ernaast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
"Hey cake, how you doin'?"quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Vroeger op feestjes toen ik nog klein was je eigen plak cake versieren!
Overigens heb ik ook pruimenjam gekocht van Hero, vet lekker!
Hangt er vanaf wie je het vraagt denk ikquote:
Heb ik al (heel oud accountje) maar staat stil momenteelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:18 schreef V1z0R het volgende:
Marietje, waarom niet gewoon een deviantart beginnen?
[..]
"Hey cake, how you doin'?"
Je zit volgens mij in een business waarbij je weet hoe je 'beter' jezelf zou kunnen verkopen. Je weet ook dat je daar niet je eigen URL voor hoeft te hebben...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wie je het vraagt denk ik
[..]
Heb ik al maar staat stil momenteelIs ook nog een optie hoor
Maar ik vind het ook wel leuk om het hele personal branding gedoe uit te proberen en dat kan beter met een eigen website
Plus is wel leuk om met dat websitesysteem te kunnen prutten.
Misschien beideOf beginnen met DA en dan uitbreiden met een site als ik mijn tekenmojo weer wat op de rit heb... Dat is ook wel een plan misschien!
Hangt er vanaf of je ook naar het SEO-verhaal kijkt denk ik! Een eigen website heeft wel meerdere voordelen, maar misschien kan ik daar beter niet hier over uitwijdenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je zit volgens mij in een business waarbij je weet hoe je 'beter' jezelf zou kunnen verkopen. Je weet ook dat je daar niet je eigen URL voor hoeft te hebben...
Personal branding staat daar ook los vanGaat om onder welke naam je het uitbrengt...
Denk dat de keuze die je moet gaan maken is dat je gaat concentreren op een minimale collectie van je werk waarin je veel verwerkt, of een grotere collectie die je sneller afwerkt.
Keuze zou kunnen zijn om twee pseudoniemen op te zetten en dat je beide mogelijkheden bekijkt, welke heeft meer succes.
Wel succes gewenst!Dingetje voor die trouwerij vond ik trouwens tof! Die baard schrok ik van
Oh dat hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:48 schreef Probability het volgende:
En als het te duur is dan wil ik best 5 euro overmaken en als nog een paar mensen dat willen doen heb je zo je eerste jaar al binnen
Hosting hoeft trouwens niet duur te zijn.
Als dat het laatste zetje is doe ik het graag!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dat hoeft niet hoorWel heel lief
Maar ik heb best centjes, is alleen een kwestie van prioriteiten zoals altijd
![]()
Ik ken de hoster bij wie ik het wil onderbrengen dus ik ga wel eens met hem in conclaaf denk ik
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:51 schreef Probability het volgende:
[..]
Als dat het laatste zetje is doe ik het graag!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
No worries, ik moet mezelf gewoon even duwen![]()
Misschien wel ook eerst weer even op deviantart zoals V1zmans zegtMisschien een leuk beginpunt terwijl ik bedenk wat ik met het andere plan wil
Noop.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:03 schreef the85mc het volgende:
Even een vraagje: is melatonine gebruiken (lage dosering van 0,1 mg) schadelijk of kan het schadelijk zijn op de lange termijn?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:08 schreef V1z0R het volgende:
Een lichaamseigen stof lijkt me weinig schadelijk bij lage dosering, Mc.
[..]wil ook heus wel een linkje dan plaatsen op reddit, als mensen het daar leuk vinden heb je zo een publiek...
Mooi! Gister voor het eerst gebruikt en werd uitgerust wakker vanochtend. Kon niks vinden over bijwerkingen/verslaving maar wilde even weten of jullie andere ervaringen hadden.quote:
Je hebt tekentalent, dat sowieso, punt is dat je een niche zult moeten vinden. Of bij elke tekening een goede twist inbrengen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mag ik eerst wel hard aan de bak(en nee niet vissen naar complimentjes, ik ben lekker kritisch op mezelf en dat mag ook best denk ik
)
Dank joequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je hebt tekentalent, dat sowieso, punt is dat je een niche zult moeten vinden. Of bij elke tekening een goede twist inbrengen.
Wel eenduidelijke positieve uitstraling.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dank joe![]()
En oui is ookIk ben nog in uitprobeerstadium en heb niet echt een duidelijke stijl/niche nog
Misschien iets bedenken dat lijkt op 'simons cat' ? Super goed concept!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je hebt tekentalent, dat sowieso, punt is dat je een niche zult moeten vinden. Of bij elke tekening een goede twist inbrengen.
Oh zo zijn er een boelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Misschien iets bedenken dat lijkt op 'simons cat' ? Super goed concept!
Ogen kun je goed doen, en vooral de expressie erin leggen, die laatste, maar ook Merida... die ogen... Dat zie ik dus als de moeilijke keuze, het gebruiken voor iets serieus of het misbruiken en mensen er mee op het verkeerde been zetten?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dank joe![]()
En oui is ookIk ben nog in uitprobeerstadium en heb niet echt een duidelijke stijl/niche nog
Plan voor komende tijd is vooral veel DOEN
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:37 schreef loveli het volgende:
Weet niet hoe ik het moet benoemen, maar Maria's wereld is tof. Als ik een kind was met een kapotte knie en ik kreeg er een Maria-pleister op, dan deed m'n knie geen pijn meer. En als Maria tekent dat eenhoorns bestaan, dan geloof ik dat.
Pusheen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
Tijd voor een facepile widget!
Fans verzamelen
[..]
Oh zo zijn er een boelZo vind ik ook Pusheen the cat en Zenpencils bijv. erg tof. Maar het is inderdaad de uitdaging om iets te verzinnen wat bij je past en ook tof is!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:37 schreef loveli het volgende:
Weet niet hoe ik het moet benoemen, maar Maria's wereld is tof. Als ik een kind was met een kapotte knie en ik kreeg er een Maria-pleister op, dan deed m'n knie geen pijn meer. En als Maria tekent dat eenhoorns bestaan, dan geloof ik dat.
Ik moest googlenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
Tijd voor een facepile widget!
Fans verzamelen
[..]
Oh zo zijn er een boelZo vind ik ook Pusheen the cat en Zenpencils bijv. erg tof. Maar het is inderdaad de uitdaging om iets te verzinnen wat bij je past en ook tof is!
Ik kan me er geen voorstelling van maken, kenstreepjes in een flabber?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:46 schreef V1z0R het volgende:
Li heeft altijd gelijk, zelfs als ze geen gelijk heeft...
Over dik gesproken, zonet op de weegschaal gestaan, 108kg.... Zogenaamde Kenstreepjes die doorlopen in dat flabber gedeelte.
Zen Pencilsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik moest googlen
En loveli heeft gelijk....alweer
Denk die streepjes die van net iets boven de heupen beginnen, die uitmonden in iets flabby.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik kan me er geen voorstelling van maken, kenstreepjes in een flabber?108 voor een V1z is nog goed te overzien denk ik! Je bent gewoon een groterd
Valt wel wat mee toch? Dan heb je een bmi van rond de 27 (je was 2 meter toch?), ik iets onder de 25 en waarschijnlijk ben jij iets groffer (of is het grover? ) gebouwd dan ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:46 schreef V1z0R het volgende:
Li heeft altijd gelijk, zelfs als ze geen gelijk heeft...
Over dik gesproken, zonet op de weegschaal gestaan, 108kg.... Zogenaamde Kenstreepjes die doorlopen in dat flabber gedeelte.
Mja, zit met dat probleemgebied, beetje nawee van al jong dik geweest zijn...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:57 schreef the85mc het volgende:
[..]
Valt wel wat mee toch? Dan heb je een bmi van rond de 27 (je was 2 meter toch?), ik iets onder de 25 en waarschijnlijk ben jij iets groffer (of is het grover? ) gebouwd dan ik.
Ga de komende weken bijhouden of nieuwe aanpak ook echt werkt qua vetpercentage. Ga nu maffen, welterusten slankies!
Ohzo! Denk dat ik het snap. Lijkt me lastig wel. Toch heel netjes dat de rest vrij strak geworden is, als je bedenkt dat je best al heel veel bent afgevallen enzoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Denk die streepjes die van net iets boven de heupen beginnen, die uitmonden in iets flabby.
Alles boven m'n middel is vrij strak, duidelijke aders op m'n biceps, zelfs op m'n schouders, bovenste buikspieren definitie, borstspieren in orde, daaronder ineens flab
Zal het dus compleet plat moeten trainen...
108 al vrij mee eens zolang het grootste gedeelte vet is, balans toch moeten zoeken dat ik niet spieren er af train.
Night night!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:57 schreef the85mc het volgende:
[..]
Valt wel wat mee toch? Dan heb je een bmi van rond de 27 (je was 2 meter toch?), ik iets onder de 25 en waarschijnlijk ben jij iets groffer (of is het grover? ) gebouwd dan ik.
Ga de komende weken bijhouden of nieuwe aanpak ook echt werkt qua vetpercentage. Ga nu maffen, welterusten slankies!
Maar op die papiertjes moet je kauwen! Tot de smaak weg is en dan uitspugen! Da's de hele leut van zo'n ding, anders kan je net zo goed een cake bakken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is heel hip bij van die vrouwen die 50 shades of gray lezen.
Heb je trouwens wel van die briljante siliconen muffin/cupcakevormpjes? Eindelijk geen gepiel meer met papiertjes eraf halen.
Nee, bang voor wat KH's met m'n lichaam doen... Zou veel meer kunnen doen zou ik voluit gaan met de KH's...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:04 schreef the85mc het volgende:
Hu? Bang voor koolhydtaten tijdens deadlift?
Ik heb lang niet zo'n explosieve kracht. Heb eigenlijk nooit 200 kg geDL. Weet wel dat ik een accu van 70 kg zwaar vind om te versjouwen. Ik kan me 3 tegelijk niet eens voorstellen. Bij mij is het meer veel herhalingen/cardio wat mij meer ligt.
Haha jij Sherlockquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:16 schreef V1z0R het volgende:
Heeft ze niet gezegd volgens mij, maar Vik kennende en programma i.c.m. tijdstip van "Hallo" gok ik Dans La Maison.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh ik dacht naar de verfilming van dat grijze boek
En dat is niet genoeg :|quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:33 schreef conleche het volgende:
Maria zou kinderboeken moeten schrijven en ze zelf illustreren vind ik!
En ik ben nu bijgelezen. (Afijn, dit topic dan)
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 06:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Je inbox is vol!
PS: Opmerkelijke foto's van Funda #87
Ik heb t zelfde probleem!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Denk die streepjes die van net iets boven de heupen beginnen, die uitmonden in iets flabby.
Alles boven m'n middel is vrij strak, duidelijke aders op m'n biceps, zelfs op m'n schouders, bovenste buikspieren definitie, borstspieren in orde, daaronder ineens flab
Zal het dus compleet plat moeten trainen...
108 al vrij mee eens zolang het grootste gedeelte vet is, balans toch moeten zoeken dat ik niet spieren er af train.
Jij bent vrouw, de vetverdeling tussen man en vrouw is wel een pietsje verschillend van elkaar.quote:
Ik heb ken streepjes en geen heupen dus bij mij ziet het er ook niet zo mooi uitquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Jij bent vrouw, de vetverdeling tussen man en vrouw is wel een pietsje verschillend van elkaar.
Het is normaal dat bij vrouwen zich het vet daar verzamelt -> heupen, billen, buik.
Als man word je daar denk ik niet zo blij van.
Als ik droger word, dan zie je dat ook als eerste bij mijn bovenlichaam, de buik/kont/heup regio volgt later (en letterlijk in die volgorde)
Jep! Ik moet op advies van de psycholoog veel sporten. Dus dat ga ik dan maar doenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:08 schreef loveli het volgende:
Doe er nu wat aan en niet over 10 kilo
Hahahaha, watje!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:29 schreef the85mc het volgende:
Al die rauwe groente voor ontbijt is toch wat zwaar, dus heb 2 eieren gekookt en gelijk paprika even gestoomd. Vanavond ga ik uit en paar biertjes drinken.. dus nu vraag ik me af waarom ik vandaag zo moeilijk doe.. Naja we zien wel. Nu even dagje aan het werk.
Dat houd ik mezelf ook maar voor danquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehehee, klinkt alsof je je slaap nodig had Maria!
Ik heb een idee! Uitgaan en geen bier drinken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:29 schreef the85mc het volgende:
Kenstrepen? Dat zijn de lijnen vanaf lies naar zijkant van je buik toch?
Al die rauwe groente voor ontbijt is toch wat zwaar, dus heb 2 eieren gekookt en gelijk paprika even gestoomd. Vanavond ga ik uit en paar biertjes drinken.. dus nu vraag ik me af waarom ik vandaag zo moeilijk doe.. Naja we zien wel. Nu even dagje aan het werk.
Die 30% geloof ik pas met een onderwaterweging.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:31 schreef Probability het volgende:
Met 63 kilo had ik 30% vet en nu weeg ik 68, zonder echt gesport te hebben of zo. Dus zal nog wel hoger zijn. Ik wil graag naar 24% vet
kan wel als het met zo'n elektrisch vet% meetapparaat gemeten is. Kom ff niet op de naam van 't ding.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Die 30% geloof ik pas met een onderwaterweging.
Dabbedoel ik. Als referentie is het misschien handig, maar als absoluut getal heb ik moeite het te geloven.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kan wel als het met zo'n elektrisch vet% meetapparaat gemeten is. Kom ff niet op de naam van 't ding.
Ik heb altijd een handdoek mee, maar ik vind het idee wel heel vies om het daar voor te gebruiken. Ah well.. snot, zweet, wat maakt het uit.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zorg wel dat je een handdoekje bij de hand hebt ofzo om je neus af te vegen. Erg handig met cardio dingen.
Heheh, bij mij in de sportschool liggen altijd gastendoekjes die ik er voor gebruik.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb altijd een handdoek mee, maar ik vind het idee wel heel vies om het daar voor te gebruiken. Ah well.. snot, zweet, wat maakt het uit.![]()
Ja, dat vind ik ook zo heerlijk!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:48 schreef _aurum_ het volgende:
Heerlijke morgens zijn het als ik lekker in mijn up op de bank kan zitten en mijn lief nog lekker uitslaapt. Gewoon beetje lanterfanten op de bank![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T's boterham kaas, beschuit jam, appel, mandarijn, pruim, peer, blokje choco
D: hopelijk chinees buffet, zo niet dan de pizzariaNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Vind dat je nog best vroeg bent opgestaanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat houd ik mezelf ook maar voor dan![]()
Dit! Mijn moeder maakt echt de allerlekkerste kippensoep ooitquote:
Ik moest plassen toen ik wakker werd xD Anders blijf ik ook gerust liggenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vind dat je nog best vroeg bent opgestaan
Wekker stond om 9u, heb ik samen met M. nog even een half uurtje liggen doezelen. Toen stond hij op, bleef ik nog 5 minuutjes liggen om wakker te worden om 11.40u
Als je dat recept hebt gescoord wil ik hem ook wel als het mag! Kippensoepquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dit! Mijn moeder maakt echt de allerlekkerste kippensoep ooitBinnenkort maar eens het recept vragen en zelf proberen te fabriceren (tot nu toe eet ik het gewoon altijd bij mijn ouders, nog nooit zelf proberen te maken
).
Vik, jammer dat de film wat tegenviel. En ruzie is nooit leukMaar goed, zelfs in de beste relaties komt dat wel eens voor
Veel plezier in het noorden!
Ook al vraag ik om het recept van iets: ik kan het toch niet zo goed als mijn moederquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dit! Mijn moeder maakt echt de allerlekkerste kippensoep ooitBinnenkort maar eens het recept vragen en zelf proberen te fabriceren (tot nu toe eet ik het gewoon altijd bij mijn ouders, nog nooit zelf proberen te maken
).
Vik, jammer dat de film wat tegenviel. En ruzie is nooit leukMaar goed, zelfs in de beste relaties komt dat wel eens voor
Veel plezier in het noorden!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah je hebt wat oud spul gevonden?
Stuur hem een berichtje om hem uit te nodigen bij jou te komen zitten!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:36 schreef Viking84 het volgende:
Overigens zitten we in dezelfde trein. Hij beneden, ik boven. Hoe triest
Als het triest is, waarom fix je het niet?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:36 schreef Viking84 het volgende:
Je hebt mij toch al even niet gezienquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Die 30% geloof ik pas met een onderwaterweging.
^^quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Stuur hem een berichtje om hem uit te nodigen bij jou te komen zitten!De meeste ruzies zijn de energie en awkwardness niet waard
Oh ja, maar m'n inbox is ruim 300% vol. (Wegens aflopen abo en het niet verlengen ervan.) En ik wil niet alles rücksichtslos verwijderen, dus ben ik voorlopig slechts per DM of mail bereikbaar.quote:
Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind ook dat je bij ziekte niet moet sportenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh ja, maar m'n inbox is ruim 300% vol. (Wegens aflopen abo en het niet verlengen ervan.) En ik wil niet alles rücksichtslos verwijderen, dus ben ik voorlopig slechts per DM of mail bereikbaar.
Verder ben ik heel onorigineel ook grieperig. En heb ik daar heul geen tijd voor. Ik haat overigens mensen die gaan sporten in de sportschool met griep, want 9 van de 10x krijg ik zo de virusjes via de airco toegediend.
Mijn planningslijstje:
O: gekookt eitje, 2 beschuitjes met boter en extra pure hagelslag
L: 2x geroosterd boerenvolkoren. 1 met een gekookt ei en 1 met kaas, komkommer en rode paprika
T: bospeen
T: grapefruit
T: appel
T: wodka
D: ik heb eigenlijk een verjaardagsetentje ergens, maar dat zal ik misschien moeten afzeggen en dan eet ik opgebakken zuurkool.
Jij vetklep?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:39 schreef Probability het volgende:
[..]
Je hebt mij toch al even niet gezien?
Volgens mij nog steeds dat waar sigme naar zit te hintenquote:
Mwah ik ben wel spekkig hoor!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij vetklep?
Het is meer dat ik die metingen niet vertrouw. Geloof best dat je er wat gewicht bij kunt hebben, maar 30% lijkt me met 63 kilo niet geloofwaardig. Dan zou je 20 kilo vet bij je moeten hebben, nu (als alle toename vet was) 25 kg. I don't think so.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:43 schreef loveli het volgende:
Co, had je de link van sigme wel bekeken? Even klikken.
Opmerkelijke foto's van Funda #87
*schop*quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:43 schreef Probability het volgende:
[..]
Mwah ik ben wel spekkig hoor!
Nee, je hoort te studeren, je bent aan het fokken.quote:
Ik hoor niet te studeren. Ik ben aan het studeren. En af en toe kijk ik even op fok. Niet zo belerend doenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nee, je hoort te studeren, je bent aan het fokken.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:01 schreef uniekhoorn het volgende:
En toen ging ik naar de C1000 om alleen tomaten te halen, hebben ze een feestje omdat er een nieuwe filiaalmanager is.
Dus aan het lijstje mag stukje slagroomgebak, slagroomsoesje, stukje drentse bol met roomboter, stukje notenkoek, stukje grilworst, haring op roggebrood, stukje stokbrood met roombrie en stukje met filet americain, stukje droge worst...Heeeeeeeeey het is gratis
Heb je je tomaten nog wel meegenomen of ben je dat vergeten?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:01 schreef uniekhoorn het volgende:
En toen ging ik naar de C1000 om alleen tomaten te halen, hebben ze een feestje omdat er een nieuwe filiaalmanager is.
Dus aan het lijstje mag stukje slagroomgebak, slagroomsoesje, stukje drentse bol met roomboter, stukje notenkoek, stukje grilworst, haring op roggebrood, stukje stokbrood met roombrie en stukje met filet americain, stukje droge worst...Heeeeeeeeey het is gratis
Hey dacht net aan je, hoe gaat het?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb je je tomaten nog wel meegenomen of ben je dat vergeten?
Prima geregeld hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 07:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha jij Sherlock
Klopt en dat had ik ook al gepost. Hij viel me tegen. Snel, chaotisch, fragmentarisch, wilde niet echt boeien.
Emmanuelle Seigner is wel leuk opgedroogd sinds Bitter Moon.
Tevens goeiemorgen. Vandaag ruim 3,5 uur reizen. Leve de NS-werkzaamheden.
Hoi!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hey dacht net aan je, hoe gaat het?
Tomaten, cassis en een fles wodka
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb een klein offtopic dilemma!
hosting hoeft niet duur te zijn. Ik betaal 12 euro voor de hosting en 5 euro voor de domeinnaam per jaar volgens mij... weet alleen niet meer precies waar ik gehost ben... even zoeken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohja, neostrada.nl
doen! leuk! ik vond je prikker voor J en L zó goed! Het J poppetje was echt spot on! L ken ik niet zo goed... niet alleen qua looks bedoel ik, maar ook de uitstralingamen. sharing the love.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:37 schreef loveli het volgende:
Weet niet hoe ik het moet benoemen, maar Maria's wereld is tof. Als ik een kind was met een kapotte knie en ik kreeg er een Maria-pleister op, dan deed m'n knie geen pijn meer. En als Maria tekent dat eenhoorns bestaan, dan geloof ik dat.Kwak
Nou ja, ik luv je toch wel hoor, dan had ik je maar heeeeel eventjes gehaat. En alleen maar als je in mijn sportschool had gesport.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:18 schreef Goodbye het volgende:
Ben niet wezen sporten wegens koppijn en in slaap gevallen toen ik op bed lag. Gelukkig maar, anders hadden Co en prob mij gehaat!
Niet gehaat hoor. Maar ik voel mij meestal zieker na het sporten als ik al niet zo lekker ben.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:18 schreef Goodbye het volgende:
Ben niet wezen sporten wegens koppijn en in slaap gevallen toen ik op bed lag. Gelukkig maar, anders hadden Co en prob mij gehaat!
true. Zit nu in de bus naar Meppel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:08 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Prima geregeld hoor
Wonen je ouders daar? Das vlak bij mijn ouders..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
true. Zit nu in de bus naar Meppel.
Vanaf het oosten ging hij ook (via zwolle) door naar Meppel, ik was al bang nog van bus te moeten wisselenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
true. Zit nu in de bus naar Meppel.
Nee die wonen in Friesland. Zit nu in de trein naar Groningen en pak dan de bus naar Drachten. Had eigenlijk direct met de ic naar Heerenveen gewild, maar dan moest ik een kwartier wachten en het is koud want ik ben natgeregendquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:40 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wonen je ouders daar? Das vlak bij mijn ouders..
ik kan niet zo goed tegen gluten, dus mijn workaround is soms speltbrood, zit wel gluten in maar is voor mij beter te verteren. Of rijstewafels. Is het uber lekker, neequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:38 schreef the85mc het volgende:
Zit vandaag in de UB, is nog best druk.
Moet toch langzamer overschakelen naar graanloos eten. Mijn buik protesteert wat. Voelt niet helemaal optimaal. Ik kan me ook geen dag herinneren dat ik geen brood heb gegeten. Dus bij de lunch vandaag zit toch 1 boterham. Verder noten, groente, fruit, ei en kip.
Win win situatie dus, hij blijft thuis en jij gaat naar de kerstmarktquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vanochtend kreeg ik een ingeving, ik wil naar de kerstmarktallen lief wil niet
Wow das wel lang. Maar dat komt door je ME toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:52 schreef MaJo het volgende:
Meuningwas om 9 uur al wakker maar ik dacht ik draai me nog even om en word nu net pas wakker
heb de rest van het weekend ook geen tijd om bij te slapen dus ook wel weer fijn.
Dit komt inderdaad door de MEquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:59 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wow das wel lang. Maar dat komt door je ME toch?
Ik sliep zelf laatst ook slecht. Ik gebruik sinds kort melatonine en ik heb het gevoel dat ik 'effectiever' slaap. Ik word nu wakker en voel me echt uitgerust. Eerder voelde ik me nog moe na het slapen.
Juist dat, het vreselijke kitcherigequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:03 schreef conleche het volgende:
Ik snap niet wat er zo leuk is aan een kerstmarkt? Al die mensen? Niks leuks te koop?
Ik ben nu ook nog misselijk.Ik wil naar huis en naar bed. /klaag.
Wat heb je gedaan Co? Feestje gehad?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:03 schreef conleche het volgende:
Ik snap niet wat er zo leuk is aan een kerstmarkt? Al die mensen? Niks leuks te koop?
Ik ben nu ook nog misselijk.Ik wil naar huis en naar bed. /klaag.
Nee ben grieperig. En dat met misselijkheid raar genoeg. Damn, wat voel ik me naar. Heb de verjaardag maar alvast afgezegd. Moet het nog bijna 3 uur zien vol te houden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan Co? Feestje gehad?
De erwtensoep is klaar, de Oreo cookies brownies zijn klaar, de chocolade macarons zijn klaar, ik kan gaan sporten.
Waar heb jij Oberhausen liggenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:11 schreef Viking84 het volgende:
Kerstmarkt lijkt me heel sfeervol. Zou er ook wel naartoe willen maar zit in de dagen voor kerst waarschijnlijk in Friesland. Al is het vanuit Groningen wel makkelijk om in Oberhausen te komen volgens mij.
Neequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dus jij wilt niet gezellig met puff mee ipv dr boyfriend?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee
En ik mag niet ziek(er) worden, morgen concert!
Radiohead? If so, dan koel!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee
En ik mag niet ziek(er) worden, morgen concert!
Ze zal wel Oldenburg bedoelenquote:
quote:
Groetjes aan Markquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet heel wat gebeuren wil ik niet gaan
Ruzie is een groot woord, maar we hebben het nog niet uitgepraat en hij zit nu in Groningen en ik in Friesland. Wel even een whatsappje gestuurd net, maar zie hem pas maandag weer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Hopelijk gaat alles goed dan Mo, spannede week dus....
Nog steeds ruzie Vik?
Fijn dat je nog zo lekker actief kan zijn Mar
Markeel lekker Sigme.. En doe je haring op je pizza ? Zure bom... nah ik ga het niet vragen
Ik ga ook naar Radioheadquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet heel wat gebeuren wil ik niet gaan
Oke dit maakt het iets gemakkelijkerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:59 schreef Xennia het volgende:
Welkom Lutte.
Wat is jouw lengte en gewicht en was is jouw streefgewicht? Wat eet je doorgaans op een dag? Sport je? Wat zijn jouw valkuilen?
Gezond eten is goed plannen. Ik heb een kast vol met bakjes waarin ik van alles mee neem naar het werk, zoals nootjes, gekookt ei, yoghurt, sla, wraps etc. Genoeg drinken is idd ook erg belangrijk. Mij helpt het om altijd een flesje water op tafel te hebben staan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oke dit maakt het iets gemakkelijker
Ik ben 1.58, een ukkie dus. Ik weeg euhm.. Niet veel
Een normale dag (fatsoenlijke tijd thuis):
O: Yoghurt
T: Boterham
L: Twee boterhammen
T: Iets lekkers
D: 'Wat de pot schaft' (AGV, spaghetti, vaak met soep erbij.)
T: 's Avonds nog wat lekkers
Valkuilen: ik drink te weinig en het gebrek aan ritme. Ik studeer, maar woon nog thuis. Dat betekent dus vaak om zes uur op en pas acht uur thuis, of juist dagen waarop je van kwart voor vijf tot kwart voor zes les hebt maar toch van drie tot acht in de weer bent. Ook heb ik soms zeven uur tussendoor (snaaien), of juist weer een hele dag les zonder pauzes. Heel wisselend dus!
Ook sport ik nietIk weet niet goed wat ik wil, sportclub is geen optie omdat ik vaak niet zal kunnen omdat laat thuis en dan kom je al gauw bij iets als hardlopen, maar om na achten in het donker nog een rondje te rennen vind ik eng
Dus verder dan dagelijkse beweging en een folderwijk kom ik niet. Hopelijk hebben jullie hier ook tips voor, aangezien iemand vast hetzelfde probleem heeft gehad!
Thx trouwens, MaJo jij ook! Precies daarom dacht ik dat dit wel de juiste plek is
Bakjes is een goed planquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:43 schreef Xennia het volgende:
[..]
Gezond eten is goed plannen. Ik heb een kast vol met bakjes waarin ik van alles mee neem naar het werk, zoals nootjes, gekookt ei, yoghurt, sla, wraps etc. Genoeg drinken is idd ook erg belangrijk. Mij helpt het om altijd een flesje water op tafel te hebben staan.
Wat versta je onder ''iets lekkers''? Twee keer per dag vind ik wel vaak.
Qua sporten vind ik hardlopen ideaal, want je kunt je eigen tijden kiezen. Met Evy kun je snel je conditie opbouwen. Als het al donker is, blijf je gewoon in de bebouwde kom daar is bijna alles verlicht. Verder de fiets pakken naar school en werk. Of in de weekenden sporten. Regelmatig een stuk wandelen.
En/of thuis sporten met Jillian Michaels
Mijn rooster wisselt iedere week, elke dag is echt anders. Daarnaast krijg ik iedere maand een nieuw rooster dus vooruit plannen gaat ook niet. Dat is ook ontzettend lastig met een baantje of gewoon afspreken met vriendenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:45 schreef MaJo het volgende:
Het is wel lastig om regelmatig te eten als je zo'n onregelmatig leven hebt, en volgens mij is juist de regelmaat in het eetpatroon wel van belang
Qua sporten: kun je niet een of andere groepsles gaan doen, zoals zumba, body pump etc.? Een keer in de week op een vaste tijd of wisselt je rooster ook per week? Anders kun je inderdaad ook thuis iets doen: hometrainer, buikspieroefeningen, fitness enz. Je kunt meer dan je denkt thuis
Jillian heeft in haar video's ook veel buikspieroefeningen opgenomen en vertelt precies hoe dat moet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn rooster wisselt iedere week, elke dag is echt anders. Daarnaast krijg ik iedere maand een nieuw rooster dus vooruit plannen gaat ook niet. Dat is ook ontzettend lastig met een baantje of gewoon afspreken met vrienden
Ik Zumba wel eens voor de laptop, met YouTubeEr is hier een zumbaklasje waar je mee kunt doen met een strippenkaart, dat is ideaal als je niet elke week kunt. Maar wel weer duur
De ideetjes voor thuis zijn leuk, weten jullie een goede app of site voor bv buikspieroefeningen? Ben ontzettend bang verkeerd te werk te gaan en zo schade te veroorzaken.
Als je dat zelf gelooft...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:21 schreef MaJo het volgende:
Vriendlief heeft al het gezonde beleg opgegeten dus nu moet ik wel brood met vlokken
Uh ja dat was echt zoquote:
Goede tips dit, bedankt!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Lutte, gezonder worden heeft ALLES te maken met planning en ook met routine. Wat je altijd in huis moet hebben volgens mij:
Diepvriesgroentes, vlees/vis diepvries, tonijn in blik, rode kool/ dop,wortel/spinazie/sperziebonen in blik of pot (voor nood of makkelijk), brood (vriezer), fruit, kwark, yoghurt enz....
Ow nog een tipje, poosje geleden was bijv. bij de c1000 de filet americain (vers) een bak vol voor 1 euro (normaal 3.75)
Ben zelf de enige die het eet dus binnen 3 dagen krijg ik het niet op (krijg het wel op maar het moet wel lekker blijven) wat ik dan doe is de overgebleven filet in diepvriesijsblok zakjes stoppen, kan ik eens per week een blokje afknippen om bevroeren mee te nemen naar het werk en daar op brood kwakken
Was het zo'n pak met van die witte en zwarte strepen (en rode letters)? Die ken ik nog, die zijn ev0l!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:42 schreef MaJo het volgende:
Trouwens nog even op de hometrainer geweest en klusjes in huis gedaan dus de vlokken zijn weer verbrand
Yup that's the onequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Was het zo'n pak met van die witte en zwarte strepen (en rode letters)? Die ken ik nog, die zijn ev0l!
Dan heb je 'm eindelijk open, schud je rustig komt er niets uit, uit frustratie geef je 'm een mep en heb je 2x zoveel vlokken op je bord dan brood.
En dan met zonder tegenzin gaan al die vlokken ook nog eens op
Foute tip: die troep is heerlijk op brood samen met pindakaas!![]()
De frustratiequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Was het zo'n pak met van die witte en zwarte strepen (en rode letters)? Die ken ik nog, die zijn ev0l!
Dan heb je 'm eindelijk open, schud je rustig komt er niets uit, uit frustratie geef je 'm een mep en heb je 2x zoveel vlokken op je bord dan brood.
En dan met zonder tegenzin gaan al die vlokken ook nog eens op
Foute tip: die troep is heerlijk op brood samen met pindakaas!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |