Heb je je tomaten nog wel meegenomen of ben je dat vergeten?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:01 schreef uniekhoorn het volgende:
En toen ging ik naar de C1000 om alleen tomaten te halen, hebben ze een feestje omdat er een nieuwe filiaalmanager is.
Dus aan het lijstje mag stukje slagroomgebak, slagroomsoesje, stukje drentse bol met roomboter, stukje notenkoek, stukje grilworst, haring op roggebrood, stukje stokbrood met roombrie en stukje met filet americain, stukje droge worst...Heeeeeeeeey het is gratis
Hey dacht net aan je, hoe gaat het?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb je je tomaten nog wel meegenomen of ben je dat vergeten?
Prima geregeld hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 07:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha jij Sherlock
Klopt en dat had ik ook al gepost. Hij viel me tegen. Snel, chaotisch, fragmentarisch, wilde niet echt boeien.
Emmanuelle Seigner is wel leuk opgedroogd sinds Bitter Moon.
Tevens goeiemorgen. Vandaag ruim 3,5 uur reizen. Leve de NS-werkzaamheden.
Hoi!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hey dacht net aan je, hoe gaat het?
Tomaten, cassis en een fles wodka
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb een klein offtopic dilemma!
hosting hoeft niet duur te zijn. Ik betaal 12 euro voor de hosting en 5 euro voor de domeinnaam per jaar volgens mij... weet alleen niet meer precies waar ik gehost ben... even zoeken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohja, neostrada.nl
doen! leuk! ik vond je prikker voor J en L zó goed! Het J poppetje was echt spot on! L ken ik niet zo goed... niet alleen qua looks bedoel ik, maar ook de uitstralingamen. sharing the love.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:37 schreef loveli het volgende:
Weet niet hoe ik het moet benoemen, maar Maria's wereld is tof. Als ik een kind was met een kapotte knie en ik kreeg er een Maria-pleister op, dan deed m'n knie geen pijn meer. En als Maria tekent dat eenhoorns bestaan, dan geloof ik dat.Kwak
Nou ja, ik luv je toch wel hoor, dan had ik je maar heeeeel eventjes gehaat. En alleen maar als je in mijn sportschool had gesport.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:18 schreef Goodbye het volgende:
Ben niet wezen sporten wegens koppijn en in slaap gevallen toen ik op bed lag. Gelukkig maar, anders hadden Co en prob mij gehaat!
Niet gehaat hoor. Maar ik voel mij meestal zieker na het sporten als ik al niet zo lekker ben.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:18 schreef Goodbye het volgende:
Ben niet wezen sporten wegens koppijn en in slaap gevallen toen ik op bed lag. Gelukkig maar, anders hadden Co en prob mij gehaat!
true. Zit nu in de bus naar Meppel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:08 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Prima geregeld hoor
Wonen je ouders daar? Das vlak bij mijn ouders..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
true. Zit nu in de bus naar Meppel.
Vanaf het oosten ging hij ook (via zwolle) door naar Meppel, ik was al bang nog van bus te moeten wisselenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
true. Zit nu in de bus naar Meppel.
Nee die wonen in Friesland. Zit nu in de trein naar Groningen en pak dan de bus naar Drachten. Had eigenlijk direct met de ic naar Heerenveen gewild, maar dan moest ik een kwartier wachten en het is koud want ik ben natgeregendquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:40 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wonen je ouders daar? Das vlak bij mijn ouders..
ik kan niet zo goed tegen gluten, dus mijn workaround is soms speltbrood, zit wel gluten in maar is voor mij beter te verteren. Of rijstewafels. Is het uber lekker, neequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:38 schreef the85mc het volgende:
Zit vandaag in de UB, is nog best druk.
Moet toch langzamer overschakelen naar graanloos eten. Mijn buik protesteert wat. Voelt niet helemaal optimaal. Ik kan me ook geen dag herinneren dat ik geen brood heb gegeten. Dus bij de lunch vandaag zit toch 1 boterham. Verder noten, groente, fruit, ei en kip.
Win win situatie dus, hij blijft thuis en jij gaat naar de kerstmarktquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vanochtend kreeg ik een ingeving, ik wil naar de kerstmarktallen lief wil niet
Wow das wel lang. Maar dat komt door je ME toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:52 schreef MaJo het volgende:
Meuningwas om 9 uur al wakker maar ik dacht ik draai me nog even om en word nu net pas wakker
heb de rest van het weekend ook geen tijd om bij te slapen dus ook wel weer fijn.
Dit komt inderdaad door de MEquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:59 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wow das wel lang. Maar dat komt door je ME toch?
Ik sliep zelf laatst ook slecht. Ik gebruik sinds kort melatonine en ik heb het gevoel dat ik 'effectiever' slaap. Ik word nu wakker en voel me echt uitgerust. Eerder voelde ik me nog moe na het slapen.
Juist dat, het vreselijke kitcherigequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:03 schreef conleche het volgende:
Ik snap niet wat er zo leuk is aan een kerstmarkt? Al die mensen? Niks leuks te koop?
Ik ben nu ook nog misselijk.Ik wil naar huis en naar bed. /klaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |