Ik kan me er geen voorstelling van maken, kenstreepjes in een flabber?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:46 schreef V1z0R het volgende:
Li heeft altijd gelijk, zelfs als ze geen gelijk heeft...
Over dik gesproken, zonet op de weegschaal gestaan, 108kg.... Zogenaamde Kenstreepjes die doorlopen in dat flabber gedeelte.
Zen Pencilsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik moest googlen
En loveli heeft gelijk....alweer
Denk die streepjes die van net iets boven de heupen beginnen, die uitmonden in iets flabby.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik kan me er geen voorstelling van maken, kenstreepjes in een flabber?108 voor een V1z is nog goed te overzien denk ik! Je bent gewoon een groterd
Valt wel wat mee toch? Dan heb je een bmi van rond de 27 (je was 2 meter toch?), ik iets onder de 25 en waarschijnlijk ben jij iets groffer (of is het grover? ) gebouwd dan ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:46 schreef V1z0R het volgende:
Li heeft altijd gelijk, zelfs als ze geen gelijk heeft...
Over dik gesproken, zonet op de weegschaal gestaan, 108kg.... Zogenaamde Kenstreepjes die doorlopen in dat flabber gedeelte.
Mja, zit met dat probleemgebied, beetje nawee van al jong dik geweest zijn...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:57 schreef the85mc het volgende:
[..]
Valt wel wat mee toch? Dan heb je een bmi van rond de 27 (je was 2 meter toch?), ik iets onder de 25 en waarschijnlijk ben jij iets groffer (of is het grover? ) gebouwd dan ik.
Ga de komende weken bijhouden of nieuwe aanpak ook echt werkt qua vetpercentage. Ga nu maffen, welterusten slankies!
Ohzo! Denk dat ik het snap. Lijkt me lastig wel. Toch heel netjes dat de rest vrij strak geworden is, als je bedenkt dat je best al heel veel bent afgevallen enzoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Denk die streepjes die van net iets boven de heupen beginnen, die uitmonden in iets flabby.
Alles boven m'n middel is vrij strak, duidelijke aders op m'n biceps, zelfs op m'n schouders, bovenste buikspieren definitie, borstspieren in orde, daaronder ineens flab
Zal het dus compleet plat moeten trainen...
108 al vrij mee eens zolang het grootste gedeelte vet is, balans toch moeten zoeken dat ik niet spieren er af train.
Night night!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:57 schreef the85mc het volgende:
[..]
Valt wel wat mee toch? Dan heb je een bmi van rond de 27 (je was 2 meter toch?), ik iets onder de 25 en waarschijnlijk ben jij iets groffer (of is het grover? ) gebouwd dan ik.
Ga de komende weken bijhouden of nieuwe aanpak ook echt werkt qua vetpercentage. Ga nu maffen, welterusten slankies!
Maar op die papiertjes moet je kauwen! Tot de smaak weg is en dan uitspugen! Da's de hele leut van zo'n ding, anders kan je net zo goed een cake bakken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is heel hip bij van die vrouwen die 50 shades of gray lezen.
Heb je trouwens wel van die briljante siliconen muffin/cupcakevormpjes? Eindelijk geen gepiel meer met papiertjes eraf halen.
Nee, bang voor wat KH's met m'n lichaam doen... Zou veel meer kunnen doen zou ik voluit gaan met de KH's...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:04 schreef the85mc het volgende:
Hu? Bang voor koolhydtaten tijdens deadlift?
Ik heb lang niet zo'n explosieve kracht. Heb eigenlijk nooit 200 kg geDL. Weet wel dat ik een accu van 70 kg zwaar vind om te versjouwen. Ik kan me 3 tegelijk niet eens voorstellen. Bij mij is het meer veel herhalingen/cardio wat mij meer ligt.
Haha jij Sherlockquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:16 schreef V1z0R het volgende:
Heeft ze niet gezegd volgens mij, maar Vik kennende en programma i.c.m. tijdstip van "Hallo" gok ik Dans La Maison.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh ik dacht naar de verfilming van dat grijze boek
En dat is niet genoeg :|quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:33 schreef conleche het volgende:
Maria zou kinderboeken moeten schrijven en ze zelf illustreren vind ik!
En ik ben nu bijgelezen. (Afijn, dit topic dan)
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 06:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Je inbox is vol!
PS: Opmerkelijke foto's van Funda #87
Ik heb t zelfde probleem!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Denk die streepjes die van net iets boven de heupen beginnen, die uitmonden in iets flabby.
Alles boven m'n middel is vrij strak, duidelijke aders op m'n biceps, zelfs op m'n schouders, bovenste buikspieren definitie, borstspieren in orde, daaronder ineens flab
Zal het dus compleet plat moeten trainen...
108 al vrij mee eens zolang het grootste gedeelte vet is, balans toch moeten zoeken dat ik niet spieren er af train.
Jij bent vrouw, de vetverdeling tussen man en vrouw is wel een pietsje verschillend van elkaar.quote:
Ik heb ken streepjes en geen heupen dus bij mij ziet het er ook niet zo mooi uitquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Jij bent vrouw, de vetverdeling tussen man en vrouw is wel een pietsje verschillend van elkaar.
Het is normaal dat bij vrouwen zich het vet daar verzamelt -> heupen, billen, buik.
Als man word je daar denk ik niet zo blij van.
Als ik droger word, dan zie je dat ook als eerste bij mijn bovenlichaam, de buik/kont/heup regio volgt later (en letterlijk in die volgorde)
Jep! Ik moet op advies van de psycholoog veel sporten. Dus dat ga ik dan maar doenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:08 schreef loveli het volgende:
Doe er nu wat aan en niet over 10 kilo
Hahahaha, watje!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:29 schreef the85mc het volgende:
Al die rauwe groente voor ontbijt is toch wat zwaar, dus heb 2 eieren gekookt en gelijk paprika even gestoomd. Vanavond ga ik uit en paar biertjes drinken.. dus nu vraag ik me af waarom ik vandaag zo moeilijk doe.. Naja we zien wel. Nu even dagje aan het werk.
Dat houd ik mezelf ook maar voor danquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehehee, klinkt alsof je je slaap nodig had Maria!
Ik heb een idee! Uitgaan en geen bier drinken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:29 schreef the85mc het volgende:
Kenstrepen? Dat zijn de lijnen vanaf lies naar zijkant van je buik toch?
Al die rauwe groente voor ontbijt is toch wat zwaar, dus heb 2 eieren gekookt en gelijk paprika even gestoomd. Vanavond ga ik uit en paar biertjes drinken.. dus nu vraag ik me af waarom ik vandaag zo moeilijk doe.. Naja we zien wel. Nu even dagje aan het werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |