Nep Ugss jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:50 schreef MarMar het volgende:
Nuggs als in nep uggs? Ehm sjah, er zijn mensen die dat heel leuk vinden onder een rokje.
Ik ben niet een van die mensen, maar ey, smaken verschillen
Ohhhh.....quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:54 schreef MarMar het volgende:
Google voor de gein maar es op nuggs, dat deed ik net dus haha!
En balletschoentjes? Met Nuggs aankomen, dan ter plekke schoenenwissel doen. Denk dat er weinig dingen zijn die Nuggs leuk maken, maar iemand zo leuk als jij zullen ze het vergeven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nep Ugss ja
Ik ben er ook geen fan van, maar al het andere past nietDan gulpt mijn voetvlees zo over de rand van de schoen heen (bij ballerina's, andere schoenen gaan niet eens meer aan mijn voet). Plus, ballerina's gaan na een tijdje echt afknellen gewoon.
Geen groentes, echt niet iets in huis wat je naast je D erbij kunt doen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:55 schreef MaJo het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: Broodje filet american met ei en een beker vifit rode vruchten
L: 2 boterhammen met gebakken ei met kaas en een beker vifit rode vruchten
T: Cup a soup tomaat, blikje energy drink (guilty pleasure 1x per week met collega)
D: Vietnamese loempia en bami, gemaakt door de Vietnamese hulp van mijn ouders
Misschien nog een bak yoghurt na en wat fruit.
Minder lijstje dan gisteren
Ik heb wel een geinige combi gevonden (vinnik, maar ik hou ook niet zo van hakkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:59 schreef loveli het volgende:
[..]
En balletschoentjes? Met Nuggs aankomen, dan ter plekke schoenenwissel doen. Denk dat er weinig dingen zijn die Nuggs leuk maken, maar iemand zo leuk als jij zullen ze het vergeven.
O, L en T waren allemaal op kantoor, D bij mijn ouders. Ze hebben misschien nog wel een tomaat ofzo liggenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Geen groentes, echt niet iets in huis wat je naast je D erbij kunt doen?
Dat is misschien nog een idee! Dan sleep ik die Nuggs gewoon mee voor de reis ernaar toe (tis een uurtje rijden), en voor als het niet meer te doen is met de ballerina's.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:59 schreef loveli het volgende:
[..]
En balletschoentjes? Met Nuggs aankomen, dan ter plekke schoenenwissel doen. Denk dat er weinig dingen zijn die Nuggs leuk maken, maar iemand zo leuk als jij zullen ze het vergeven.
Dat dusquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb wel een geinige combi gevonden (vinnik, maar ik hou ook niet zo van hakken), maar is iemands foto dus vind het maf om neer te gooien
Had Coco al gedmt
Is zwarte basic uggs met zwarte legging, donker jurkje en flashy ketting.
^^quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:06 schreef loveli het volgende:
[..]
^^
Ben het standaard beeld gewend van scheef afgesleten, vormloze, bruinige slobberlaarzen.
Goed zo! Houden zoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:05 schreef MaJo het volgende:
Trouwens de hele dag water gedronken in plaats van de gebruikelijke cola/yoki enzoEn al 5 dagen geen cola op
![]()
Kan beiden. Ik vind rauw lekkerder omdat alle sapjes zich dan lekker mengen als het gaart. En het gehakt blijft zachter en malserquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het worden gevulde paprika's vanavond
Maar vraagje: eerst het gehakt roerbakken toch? Of kan het rauw in de paprika in de oven?
En daar krijg je voor betaald? Lekker hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:19 schreef An24 het volgende:
En dank Phaidra
BlijEr was nog weinig werk na mijn vakantie. Dus rustig aan gedaan en belastingaangifte bedrijf gedaan, papierwerk opgeruimd, vakantiewas gestreken en opgeruimd, rest van de was gedaan, badkamer gepoetst, gestoft, gestofzuigd en gedweild
Oh maar dan zit ik ook op de 500quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:21 schreef Perruche het volgende:
Als het over "mijn" 500 p/m gaat, dat is niet alleen voor kleding hegewoon boodschappen, bioscoop, cadeautjes, uit eten, etc. En het hoeft niet op
[..]
En daar krijg je voor betaald? Lekker hoor
Doe het gehakt rauw...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het worden gevulde paprika's vanavond
Maar vraagje: eerst het gehakt roerbakken toch? Of kan het rauw in de paprika in de oven?
I wishquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:21 schreef Perruche het volgende:
Als het over "mijn" 500 p/m gaat, dat is niet alleen voor kleding hegewoon boodschappen, bioscoop, cadeautjes, uit eten, etc. En het hoeft niet op
[..]
En daar krijg je voor betaald? Lekker hoor
Dat doe je goed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn moeder houd van dure kleding, winkelen en geld uitgeven.
Ze mest haar kast om de half jaar uit en dan mag ik uitkiezen want ze is net zo mager als ik... Zo haal ik alvast wat van de erfenis binnen
Dat is voor mij juist de reden dat ik het niet wil lezen, omdat iedereen het al leestquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Voor de 50 shades liefhebbers/haters, een leuke column:
http://www.volkskrant.nl/(...)reen-het-leest.dhtml
Harry Potterquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is voor mij juist de reden dat ik het niet wil lezen, omdat iedereen het al leestZo heb ik ook een hele tijd Harry Potter niet willen lezen omdat ik niet van hypes houd. Toen ik eenmaal een paar bladzijden las was ik niet meer te stoppen
Dat zou met deze boeken ook wel zo kunnen zijn maar het trekt me gewoon niet zo.
Dat was precies wat ik hadquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Harry Potter![]()
Ik dacht "Een hype rond kinderboeken, juistems" en na 1 boek was ik ook verslaafd
Ja Fifty Shades lijkt me dan weer niks vanwege de fragmenten die ik ervan heb gehoord/gezienquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was precies wat ik hadToen mijn vader het ging lezen vond ik dat zo stom
Totdat ik toch maar eens een paar bladzijden ging lezen en ik het niet meer weg kon leggen
Vaak is het ook zo dat die hypes wel goed zijn, het is natuurlijk niet voor niets dat miljoenen mensen die boeken lezen. Maar bij deze reeks is er echt iets extra's wat me tegenstaat, misschien wel de thematiek
^^quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Harry Potter![]()
Ik dacht "Een hype rond kinderboeken, juistems" en na 1 boek was ik ook verslaafd
Precies dat jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja Fifty Shades lijkt me dan weer niks vanwege de fragmenten die ik ervan heb gehoord/gezienKlinkt gewoon zo fout
Slecht mobiel lezen => vroeg me af waarom je pa 50 shades leest.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was precies wat ik hadToen mijn vader het ging lezen vond ik dat zo stom
Totdat ik toch maar eens een paar bladzijden ging lezen en ik het niet meer weg kon leggen
Vaak is het ook zo dat die hypes wel goed zijn, het is natuurlijk niet voor niets dat miljoenen mensen die boeken lezen. Maar bij deze reeks is er echt iets extra's wat me tegenstaat, misschien wel de thematiek
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Slecht mobiel lezen => vroeg me af waarom je pa 50 shades leest.
Dat dacht ik wel jaquote:Maar schoonmoeder is verontrustend genoeg.
Ik zat laatst naast iemand in de tram die het aan het lezen was, een vrouw van een jaar of 40 denk ik, naar wat ik ervan gehoord heb is het toch niet echt voor lezen in het openbaarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Slecht mobiel lezen => vroeg me af waarom je pa 50 shades leest.
Maar schoonmoeder is verontrustend genoeg.
Zelf wetenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:24 schreef 16meter het volgende:
ik wil afvallen moet ik gewoon lekker veel fruit eten en optimel etc drinken, lukt het dan wel
of moet ik echt opschrijven wat ik eet en helemaal gaan uitrekenen hoeveel het allemaal is? want dat vind ik veel te overdreven
Mijn moeder is 15 centimeter korter en heeft 4 kledingmaten groter. Koopt ook bij Miss eten of tiener afdeling van de Zaraquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:55 schreef Xennia het volgende:
Beh, wat een hondenweer vandaag.
Ik vond dat eigenlijk wel een goede smoes om niet te gaan joggen vandaag, maar ik heb iedere dag wel een smoes.
Dus ik ben toch gegaan. Mijn conditie was niet eens zo erg achteruit gegaan in de ruime tijd dat ik mijn sportknop kwijt was.
[..]
Dat doe je goed.
Mijn moeder en ik zijn ook even slank, maar zij koopt helaas net zo zelden kleding als ik.
Kortgeknipt roodgeverfd haar toevallig? Type Moeke?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zat laatst naast iemand in de tram die het aan het lezen was, een vrouw van een jaar of 40 denk ik, naar wat ik ervan gehoord heb is het toch niet echt voor lezen in het openbaarMaar ieder zn ding he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:20 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wie even wat euh hoogtepunten ()wil lezen.
quote:My inner goddess is doing the merengue with some salsa moves
Ik heb 78% voor bij de thee straks. Die kan nog denk ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:24 schreef _aurum_ het volgende:
doktersromannetje on crack is het.
Ik ben benieuwd wat de verfilming allemaal los gaat maken in het puriteinse Amerika
Ik heb 90% pure chocola gehad en die was vies
quote:
Ja, ik dacht, ik hou het bij een brave passage.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En kort daarvoor: He’s my very own Christian Grey-flavored popsicle.![]()
Ekte liefdeeeh!
Hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt! *GeeBee smiley*quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, ik hou het bij een brave passage.
Nee lang haar, hoge hakken, panty en kort rokje!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Kortgeknipt roodgeverfd haar toevallig? Type Moeke?
Iemand vergeleek het met mannen die de Penthouse zouden lezen in het openbaar, dat gaat wel een beetje op volgens mij. Behalve dan dat de voorkant van de Penthouse ietsjes suggestiever is.
Als je trek hebt, gewoon doen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:59 schreef Perruche het volgende:
Vriendje ging borrelen en zou om 7 uur thuis zijn, maar die is er natuurlijk nog niet. Nu weet ik niet of ik wat te eten zal koken of niet
Nee, ik heb zin in havermoutquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:00 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als je trek hebt, gewoon doen.
Er bestaat nog altijd zoiets als opwarmen, als je al van plan was om ook lief nog wat voor vriendlief te koken
Je kan roken en zaken doorspreken. Doe ik ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:31 schreef Viking84 het volgende:
Algemeen vraagje: hebben jullie op het werk ook een beleid m.b.t. rookpauzes? Hier collega's die rustig vijf keer per dag 20 minuten weg blijven. Ehm, dat is ruim 1,5 uur arbeidstijd
Maar dat moet een uur in de ovenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:05 schreef V1z0R het volgende:
Ovenfriet met kip en dan morgenochtend ovenfriet met kip, of vriendje vanavond ovenfriet met kip
Wauw... Ik wist niet dat wij vrouwen een 'inner goddess' hebben. Goed om te wetenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:20 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wie even wat euh hoogtepunten ()wil lezen.
Dat is al lastiger inderdaad...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar dat moet een uur in de ovenhet had al bijna klaar moeten zien. Nah, lekker in de koelkast en dan voor zondag, kan prima!
Hmm. Misschien moeten ze daar eens een film over maken.quote:
Of krijg je het niet over je tong?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Misschien moeten ze daar eens een film over maken.
Over een vrouw met d'r inner goddes diep in d'r strot en dat ze dan
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:31 schreef Perruche het volgende:
Veel plezier vik!
Ik heb een grote fout gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genieten!
![]()
Heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:27 schreef MaJo het volgende:
Is het normaal dat mijn collega's met extra vesten aanzitten en ik net mijn trui heb uitgedaan en alleen in een shirtje zit?
Ken uw klassiekersquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Of krijg je het niet over je tong?
Edit:![]()
Nee, zal niet...![]()
![]()
Slankie meet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh ik dacht naar de verfilming van dat grijze boek
Je moet ook geen 3 flessen in 3 uur opdrinken, Puffquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lang geleden, maar ik heb nu al teveel wijntjes op
Appeltaart in de douche...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Had ineens een stuk appeltaart met vla en slagroom op... Toch leuk zo'n 'stiefzoon' die wat liefs voor je klaarmaakt terwijl je doucht
Hou ook van jou Perr!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:00 schreef Perruche het volgende:
D: 125 gr zeewiersalade, 6 dumplings en edamame. Viezert
Cupcake manie?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik snap de cupcake manie eigenlijk niet zo goed. Er zijn toch veel lekkerdere dingen om te maken?
Overigens bak ik morgen brownies met oreo cookies erin. En misschien ook macarons.
Nu maar hopen dat ik dan wel weer gewoon fit ben.
Dattequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik snap de cupcake manie eigenlijk niet zo goed. Er zijn toch veel lekkerdere dingen om te maken?
Overigens bak ik morgen brownies met oreo cookies erin. En misschien ook macarons.
Helaas, een fles is genoegquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je moet ook geen 3 flessen in 3 uur opdrinken, Puff
Eerst die heroïne, nu een halve doos wijn...
Ik was vroeger ook gek op muffins, maar die zijn eigenlijk best saai qua smaak. Dan nog liever een goed plak gewone cake.....als het echt moetquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dat is heel hip bij van die vrouwen die 50 shades of gray lezen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Cupcake manie?Bak ik ook eens een keer cupcakes
![]()
![]()
Ik heb niks anders in huis, dus dan is de keus snel gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |