Maar dat moet een uur in de ovenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:05 schreef V1z0R het volgende:
Ovenfriet met kip en dan morgenochtend ovenfriet met kip, of vriendje vanavond ovenfriet met kip
Wauw... Ik wist niet dat wij vrouwen een 'inner goddess' hebben. Goed om te wetenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:20 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wie even wat euh hoogtepunten ()wil lezen.
Dat is al lastiger inderdaad...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar dat moet een uur in de ovenhet had al bijna klaar moeten zien. Nah, lekker in de koelkast en dan voor zondag, kan prima!
Hmm. Misschien moeten ze daar eens een film over maken.quote:
Of krijg je het niet over je tong?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Misschien moeten ze daar eens een film over maken.
Over een vrouw met d'r inner goddes diep in d'r strot en dat ze dan
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:31 schreef Perruche het volgende:
Veel plezier vik!
Ik heb een grote fout gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genieten!
![]()
Heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:27 schreef MaJo het volgende:
Is het normaal dat mijn collega's met extra vesten aanzitten en ik net mijn trui heb uitgedaan en alleen in een shirtje zit?
Ken uw klassiekersquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Of krijg je het niet over je tong?
Edit:![]()
Nee, zal niet...![]()
![]()
Slankie meet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh ik dacht naar de verfilming van dat grijze boek
Je moet ook geen 3 flessen in 3 uur opdrinken, Puffquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lang geleden, maar ik heb nu al teveel wijntjes op
Appeltaart in de douche...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Had ineens een stuk appeltaart met vla en slagroom op... Toch leuk zo'n 'stiefzoon' die wat liefs voor je klaarmaakt terwijl je doucht
Hou ook van jou Perr!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:00 schreef Perruche het volgende:
D: 125 gr zeewiersalade, 6 dumplings en edamame. Viezert
Cupcake manie?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik snap de cupcake manie eigenlijk niet zo goed. Er zijn toch veel lekkerdere dingen om te maken?
Overigens bak ik morgen brownies met oreo cookies erin. En misschien ook macarons.
Nu maar hopen dat ik dan wel weer gewoon fit ben.
Dattequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik snap de cupcake manie eigenlijk niet zo goed. Er zijn toch veel lekkerdere dingen om te maken?
Overigens bak ik morgen brownies met oreo cookies erin. En misschien ook macarons.
Helaas, een fles is genoegquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je moet ook geen 3 flessen in 3 uur opdrinken, Puff
Eerst die heroïne, nu een halve doos wijn...
Ik was vroeger ook gek op muffins, maar die zijn eigenlijk best saai qua smaak. Dan nog liever een goed plak gewone cake.....als het echt moetquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dat is heel hip bij van die vrouwen die 50 shades of gray lezen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Cupcake manie?Bak ik ook eens een keer cupcakes
![]()
![]()
Ik heb niks anders in huis, dus dan is de keus snel gemaakt
Hihiquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh. Ik erger me zo aan die stomme Nikon reclames. "Ik ben een Nikon". Nee, je bent de voice-over van een bloedirritante reclame.
"als het echt moet"? wut wut? Cakequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook gek op muffins, maar die zijn eigenlijk best saai qua smaak. Dan nog liever een goed plak gewone cake.....als het echt moet
Ja, das dus mijn grote zwak, vandaarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
"als het echt moet"? wut wut? Cake
Bijna nog erger: cakebeslag prrrrrrrquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Cake, zelfgemaake echte cake..... uit de oven, heel vers met slagroom, echte versgeslagen slagroom met kristalsuiker.. en dan stiekem wat smarties ernaast.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Cake, zelfgemaake echte cake..... uit de oven, heel vers met slagroom, echte versgeslagen slagroom met kristalsuiker.. en dan stiekem wat smarties ernaast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
"Hey cake, how you doin'?"quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Vroeger op feestjes toen ik nog klein was je eigen plak cake versieren!
Overigens heb ik ook pruimenjam gekocht van Hero, vet lekker!
Hangt er vanaf wie je het vraagt denk ikquote:
Heb ik al (heel oud accountje) maar staat stil momenteelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:18 schreef V1z0R het volgende:
Marietje, waarom niet gewoon een deviantart beginnen?
[..]
"Hey cake, how you doin'?"
Je zit volgens mij in een business waarbij je weet hoe je 'beter' jezelf zou kunnen verkopen. Je weet ook dat je daar niet je eigen URL voor hoeft te hebben...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wie je het vraagt denk ik
[..]
Heb ik al maar staat stil momenteelIs ook nog een optie hoor
Maar ik vind het ook wel leuk om het hele personal branding gedoe uit te proberen en dat kan beter met een eigen website
Plus is wel leuk om met dat websitesysteem te kunnen prutten.
Misschien beideOf beginnen met DA en dan uitbreiden met een site als ik mijn tekenmojo weer wat op de rit heb... Dat is ook wel een plan misschien!
Hangt er vanaf of je ook naar het SEO-verhaal kijkt denk ik! Een eigen website heeft wel meerdere voordelen, maar misschien kan ik daar beter niet hier over uitwijdenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je zit volgens mij in een business waarbij je weet hoe je 'beter' jezelf zou kunnen verkopen. Je weet ook dat je daar niet je eigen URL voor hoeft te hebben...
Personal branding staat daar ook los vanGaat om onder welke naam je het uitbrengt...
Denk dat de keuze die je moet gaan maken is dat je gaat concentreren op een minimale collectie van je werk waarin je veel verwerkt, of een grotere collectie die je sneller afwerkt.
Keuze zou kunnen zijn om twee pseudoniemen op te zetten en dat je beide mogelijkheden bekijkt, welke heeft meer succes.
Wel succes gewenst!Dingetje voor die trouwerij vond ik trouwens tof! Die baard schrok ik van
Oh dat hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:48 schreef Probability het volgende:
En als het te duur is dan wil ik best 5 euro overmaken en als nog een paar mensen dat willen doen heb je zo je eerste jaar al binnen
Hosting hoeft trouwens niet duur te zijn.
Als dat het laatste zetje is doe ik het graag!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dat hoeft niet hoorWel heel lief
Maar ik heb best centjes, is alleen een kwestie van prioriteiten zoals altijd
![]()
Ik ken de hoster bij wie ik het wil onderbrengen dus ik ga wel eens met hem in conclaaf denk ik
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:51 schreef Probability het volgende:
[..]
Als dat het laatste zetje is doe ik het graag!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
No worries, ik moet mezelf gewoon even duwen![]()
Misschien wel ook eerst weer even op deviantart zoals V1zmans zegtMisschien een leuk beginpunt terwijl ik bedenk wat ik met het andere plan wil
Noop.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:03 schreef the85mc het volgende:
Even een vraagje: is melatonine gebruiken (lage dosering van 0,1 mg) schadelijk of kan het schadelijk zijn op de lange termijn?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:08 schreef V1z0R het volgende:
Een lichaamseigen stof lijkt me weinig schadelijk bij lage dosering, Mc.
[..]wil ook heus wel een linkje dan plaatsen op reddit, als mensen het daar leuk vinden heb je zo een publiek...
Mooi! Gister voor het eerst gebruikt en werd uitgerust wakker vanochtend. Kon niks vinden over bijwerkingen/verslaving maar wilde even weten of jullie andere ervaringen hadden.quote:
Je hebt tekentalent, dat sowieso, punt is dat je een niche zult moeten vinden. Of bij elke tekening een goede twist inbrengen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mag ik eerst wel hard aan de bak(en nee niet vissen naar complimentjes, ik ben lekker kritisch op mezelf en dat mag ook best denk ik
)
Dank joequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je hebt tekentalent, dat sowieso, punt is dat je een niche zult moeten vinden. Of bij elke tekening een goede twist inbrengen.
Wel eenduidelijke positieve uitstraling.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dank joe![]()
En oui is ookIk ben nog in uitprobeerstadium en heb niet echt een duidelijke stijl/niche nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |