quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:44 schreef An24 het volgende:
[..]
C1000 in Ypenburg is een drama...vooral fruit en groenten leggen snel het loodje. En hij is net zo duur als AH, dus de keuze was voor ons snel gemaakt
Omdat je een mooie kapstok bent voor zo'n verhaal. Ieder lijf heeft goede voeding nodig, het jouwe bij uitstek.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:37 schreef MaJo het volgende:
Ik vraag me alleen wel af waarom anderen dit betoog niet krijgen als ze hagelslag/vlokken eten en ik wel
Euhhh nee, gelukkig nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]zit jij in Ypenburg??
Ik doe er zelden boodschappen, soms als ik in een tussenuur een traktatie moet halen ofzo. Ik rij langs de Bogaard op weg naar huis, dus meestal ga ik daar na t werken boodschappen doen. Grote AH XL en grote Hoogvliet. Ik kán bij de AH goedkoop uit zijn, maar ik weet dat ik daar altijd teveel koop en te luxe, dus ga meestal naar Hoogvliet. Ik hou van Hoogvliet, alleen vind ik het vleesaanbod daar soms behoorlijk prut. Maar goed, dan proberen we ook weer eens nieuwe dingen enzo.
Gisteren was ik voor 30 euro klaar, 2 personen, kattenvoer, kattengrit en eten voor 4 dagen.
ah okquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Euhhh nee, gelukkig nietMaar hij zit wel in onze boodschappenstraal
Ah! dan weet ik het precies te vindenquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ah okik werk er alleen maar, op de grote school tegenover t NFI vlakbij de afrit van de snelweg.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oehhh.... "ik weet waar je huis woont"... kom je me nu stalken?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oehhh.... "ik weet waar je huis woont"... kom je me nu stalken?
Mijn ontbijt was drie wentelteefjes met jam, en twee beschuiten met hagelslag. Nu brood aan ht bakken, star,s nog een appeltaart in elkaar flansen denk ik. E vanavond eten we een stoofpotje, vegetarisch zelfs!quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker Sigme!
Mijn ontbijt wat 2 boterhammen filet americain met ui/tomaat/komkommer/gekookt ei, beschuit kaas, beker melk en een cappuccino.... Ook wel binnen te houden
Grappig dat je het zegt, ik ben inderdaad echt een ontzettende noob op dit gebiedquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Zo af en toe zet loveli een betoog in, iedereen heeft hem al wel eens ondergaan![]()
Maar eerlijk gezegd vind ik ook iets heel bijzonder aan jou. Je bent volgens mij best slim, als ik luister naar studies, werk enzo. Maar wij leggen best veel basics aan je uit, die je ook zelf heel goed kan verzinnen of kan opzoeken door middel van lezen etc. Het heeft ook een beetje met zelfverantwoordelijkheid te maken. Je bent ziek, dus je moet goed op jezelf letten en dat betekent dat je jezelf aan moet pakken. Volgens mij moet jij dat kunnen. En als loveli dat niet zou geloven zou ze denk ik ook geen betoog inzetten
quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Mijn ontbijt was drie wentelteefjes met jam, en twee beschuiten met hagelslag. Nu brood aan ht bakken, star,s nog een appeltaart in elkaar flansen denk ik. E vanavond eten we een stoofpotje, vegetarisch zelfs!
Ieh boterquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat je een mooie kapstok bent voor zo'n verhaal. Ieder lijf heeft goede voeding nodig, het jouwe bij uitstek.
Brood is ook met boter prima te eten
Als ik zelf slecht eet/leef, krijg ik vermoeidheidsverschijnselen, blauwe plekken en krijgt m'n stressbestendigheid een opdoffer. Als ik zelf zo dom ben om tegen het schrikdraad aan te leunen, krijg ik vanzelf een schok. Blijf ik netjes in m'n wei grazen, dan is er niets aan de hand.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:24 schreef loveli het volgende:
Ieh margarine
Kocht pas een broodje rosbief. 'Wilt u boter?'*pakt becel gold* "Stopppp! U zei boter!!"
Komt vast goedquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig dat je het zegt, ik ben inderdaad echt een ontzettende noob op dit gebieden inderdaad kan ik het ook opzoeken (en dat doe ik ook wel) maar er zit zoveel kennis hier dat ik toch al snel hier vraag
quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:24 schreef loveli het volgende:
Ieh margarine
Kocht pas een broodje rosbief. 'Wilt u boter?'*pakt becel gold* "Stopppp! U zei boter!!"
Vandaar mijn vraag.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:24 schreef loveli het volgende:
Ieh margarine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |