Beidenquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bedoel je dan boter of margarine?
Koop eigks alleen de bio variantquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
De lidl hier heeft zakken bosvruchten voor iets van 2 pond, 750 gram met oa blauwe bessen, aalbessen en bramen erinhebben ze die in NL niet bij de lidl?
Ik ook. Een boerenbonte. Ik ben ook opgegroeid met margarine (Bona) maar ik vind het heel vies nu. Mijn moeder bakte ook in margarine. Die pakjes van Blue Band. Volgens mij was het ook gewoon veel goedkoper dan boter. Ik heb ook altijd de grasboter van Campina, die is echt lekkerder dan alle andere die de appie verkoopt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:00 schreef Phaidra het volgende:
Mijn moeder heeft gewoon een ouderwetsche botervloot. Buiten de koeling.
Die van de lidl zijn vast niet bio, maar wel erg lekker. Ze hebben ook zakken frambozen voor dezelfde prijs. Die ga ik binnenkort maar 's halen om een frambozen bavarois ofzo van te maken. Wil een kerstdiner organiseren hier thuis (ook als een soort afscheid voor we gaan verhuizen) en moet wel wat lekkere dingen uitproberenquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Koop eigks alleen de bio variant
Die is 3 euro voor een koker die vast niet veel bevat (niet op gelet).
Zal eens kijken bij de lidl.
Grasboter is roomboter met een duurder label heb ik geleerd van de keuringsdienst van waarden - in het voorjaar en de zomer is álle roomboter grasboter (je kunt t zien, gelere boter=grasboter). Grasboter die je in de winter koopt is roomboter die ofwel langer bewaard is uit die periode, ofwel van melk uit die periode ofzo. Weet t niet precies meer, dit filmpje gaat erover:quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
Leuk om te lezen dat meerdere mensen de grasboter zo lekker vinden!
Ik zie het altijd als een persoonlijke triomf als er weer eens een botersnob van mijn cake/taart/koekjes eet en dan zegt dat het zo heerlijk is, zeker echte boter he? ja hoor, echte boter, niks beters! (ik gebruik vrijwel uitsluitend margarine in mijn baksels). true story.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zijn er serieus nog mensen die dat doen met margarine?!? Ieh.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:44 schreef loveli het volgende:
*mental note to self: geen baksels van kwak eten*
Is roomboter dan zoveel duurder?quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ik gebruik wel roomboter, soms, als ik t geld ervoor heb. maar serieus hoor, in mijn baksels proef je het verschil echt niet.
vlees gebakken in roomboter vind ik ronduit vies, aardappels wel lekker, maar smaakt wel degelijk anders.
Pff, niet lief!quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:44 schreef loveli het volgende:
*mental note to self: geen baksels van kwak eten*
Volgende week pasquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pff, niet lief!
Ik wil wel een baksel van kwak. Heb jij nu al vakantie, kwak of volgende week? Wil nog steeds een keer langskomen maar gaat lastig als ik in Jordanië zit
.
bijna alles is duurder dan 29 cent...quote:
als jij bij mij ooit taart komt eten zal ik het met roomboter makenquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:10 schreef loveli het volgende:
Gaat niet om het verschil proeven, maar dat mijn lijf een margarine-verbod heeft. Er wordt genoeg andere zooi in gestopt door ondergetekende, zou een betoog gaan schrijven als ik het wel at
nais!quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:25 schreef An24 het volgende:
Egopost:
Hoofdstand zonder hulp van muur of andere hulp![]()
En daardoor al een aantal weken geen schouders uit de kom![]()
/egopost
Dank...ben trotsquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:25 schreef An24 het volgende:
Egopost:
Hoofdstand zonder hulp van muur of andere hulp![]()
En daardoor al een aantal weken geen schouders uit de kom![]()
/egopost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |