Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
O, maar verandert deze toelichting nog iets aan de reactie op de uitnodiging die ik mezelf niet durf te sturen?quote:
Dat maakt toch niet uit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, maar verandert deze toelichting nog iets aan de reactie op de uitnodiging die ik mezelf niet durf te sturen?
Hoezo mist hij mij ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 12 oktober 2012 22:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Eeejjjjj Broertje
David Bowie mist je
Ik zat wel te kijken. Maar dat was af en toe over de rand van mijn boek heenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
woehahahahaha
blij dat ik niet ben gaan kijken
Jeh wat?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Door het slotje posten
Je weet het antwoord wel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook niet als ik die uitnodiging wel durf te sturen?.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Door het slotje posten
nee, ik wilde eerst met m'n jongens naar de Kuip gaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zat wel te kijken. Maar dat was af en toe over de rand van mijn boek heen.
Slechte wedstrijd weerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
woehahahahaha
als ik draai draai ik hem en jij bent er nooit meerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Hoezo mist hij mij ?
die paar pics die ik gezien heb ben je een leuk meissiequote:
dat kan niet hequote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die paar pics die ik gezien heb ben je een leuk meissie
Ja sorry ben daar nog maar soms en ik heb gister geluisterdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik draai draai ik hem en jij bent er nooit meer
Het regende daar best hard. Het is dat de afwatering van het veld goed was, want anders was het De BadKuip gewordenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik wilde eerst met m'n jongens naar de Kuip gaan
watquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
JJJJJJJJJDJJ dan ook nog eens niet reageren
dus je hebt hem gehoord?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja sorry ben daar nog maar soms en ik heb gister geluisterd
Als ik buienradar mag geloven komt het niet tot hier, gelukkigquote:
Ja ik had bier voor je gereserveerd, nu heb ik het op moeten drinkenquote:
Nee hoor. Das morgen pas, na al dat bokbierquote:
Ik vond het ook niet veel, heb daarom wel moeite moeten doen om tot een enigszins goed en objectief verslag te komen voor de sportsite/FPquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
woehahahahaha
En dat vond je toch zoooo ergquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja ik had bier voor je gereserveerd, nu heb ik het op moeten drinken
Okee, dan hoef ik dus niet meer te kijkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
Als ik buienradar mag geloven komt het niet tot hier, gelukkig
ik heb de wedstrijd niet gezien (keek naar de Voice)quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet veel, heb daarom wel moeite moeten doen om tot een enigszins goed en objectief verslag te komen voor de sportsite/FP
Hier dondert het binnen anders ook al na de rijst met kip en kerriesausquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor. Das morgen pas, na al dat bokbier.
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:
nou ja zegquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja ik had bier voor je gereserveerd, nu heb ik het op moeten drinken
doe eens liefquote:
Ja als je een beetje had meegelezen had je dat meegekregenquote:
GRRRRAAAAAAWHHBLABLABLAGGGHHHHHquote:
stiekem wel jaquote:
sorry Kapitein. Zal niet meer voorkomen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja als je een beetje had meegelezen had je dat meegekregen
Dan is het goedquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:04 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
sorry Kapitein. Zal niet meer voorkomen.
quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
GRRRRAAAAAAWHHBLABLABLAGGGHHHHH
quote:
quote:
Welterusten!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:07 schreef DaMart het volgende:
Ik ga nog even lezen en dan slapen.
Welterusten allemaal![]()
.
Een beetje tong, niet te veel maar niet te weinigquote:
Bleed Like A Crazy, Dad. was het tochquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dus je hebt hem gehoord?
Had gisteren een gaaf nummer van hem
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:07 schreef DaMart het volgende:
.
Dat dusquote:
Eensquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Een beetje tong, niet te veel maar niet te weinig
truste Martquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:07 schreef DaMart het volgende:
.
En niet alsof er iets gecentrifugeerd moet wordenquote:
whehehehe ik heb opeens een MIquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En niet alsof er iets gecentrifugeerd moet wordenGewoon met mate
lekkerquote:
Wie nietquote:
Een beetje dan hequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor
Als je je tong maar binnenboord houdt
Ik weet nog wel dat ik voor de eerste keer met een onervaren meisje zoende, ik was echt verbaasd van al die ruwe actie in mn mond _o- Ze leerde wel snel bij gelukkigquote:
ik weet hoe dat voelt jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik voor de eerste keer met een onervaren meisje zoende, ik was echt verbaasd van al die ruwe actie in mn mond _o- Ze leerde wel snel bij gelukkig
ik had er ooit 1 met een erg lange tongquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik voor de eerste keer met een onervaren meisje zoende, ik was echt verbaasd van al die ruwe actie in mn mond _o- Ze leerde wel snel bij gelukkig
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had er ooit 1 met een erg lange tong
werd een beetje misselijk
het duurde ook niet lang
S zit hier al een half uur te bibberen op de bankquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Sodeju, in ene een klap onweer hier
En hard ook
mijn hond nu ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
S zit hier al een half uur te bibberen op de bank
allo? allo? allo? allo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
allo? allo? allo? allo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:35 schreef Koen66 het volgende:
@CRV, sinds jij zei dat het hard gaat is het dood hier
quote:
[..]
allo? allo? allo? allo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
[..]
allo? allo? allo? allo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:
quote:
AKA KG which is shorter then minequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vind ik ook
KapiteinGasthof is teveel typwerk
AKA hoort er niet bij sufferd means Also Known Asquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
AKA KG is nog altijd langer dan CRV
Whehehehe je haptquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:42 schreef crv het volgende:
[..]
AKA hoort er niet bij sufferd means Also Known As
Jij heet duidelijk geen Leo Veensmaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:42 schreef crv het volgende:
[..]
AKA hoort er niet bij sufferd means Also Known As
doe Klaas de groeten en slaap lekkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga op bed liggen en met spanning wachten wat Klaas Vaak me gaat geven voor droom
zolang die maar niet nat wordtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga op bed liggen en met spanning wachten wat Klaas Vaak me gaat geven voor droom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Hoe witte gij da?quote:
klinkt als wekkerwekkerwerkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:59 schreef MPG het volgende:
Tevens:
Thuis.
Want bijna bedtijd. Omdat morgen werkwerkwekr...
klinkt goed manquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:14 schreef Rafeiro het volgende:
Same here en heb er echt ab-so-luut geen zin in, nieuwe werk is veel leukerdur, maarja extra geld en extra zekerheid. Vandaag wel goed gesprek gehad met de werkgever, lijkt erop dat ie me een stuk sneller wil laten ontwikkelen als in eerste instantie het plan was
Die melding krijg ik al een week zo een beetje elke dagquote:
Die gaat even na 5 uur...quote:
damn zo vroeg gaat hij hier elke dag,maar op zaterdag is dat best onmenselijkquote:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Die gaat even na 5 uur...
Bedtijd dus.
Truste![]()
Geeft toch wel een kick als dat in de eerste week al ter sprake komtquote:
echt heel tofquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geeft toch wel een kick als dat in de eerste week al ter sprake komt
Eerst zou het vermoedelijk maanden hierbij blijven nu wellicht binnen een maand er al nieuwe taken bij en in Januari nog meer. woeptiedoedelidee. En nu ben ik wel erg optimistisch want niets is zeker, maar het is zeker een goed gevoel zo.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:26 schreef Muck het volgende:
Ik ga ook eens een tijdje slapen denk ik...
quote:
Das mooi, dan kun je weer aan t werk.quote:
vreemd genoeg ben ik dat nu ook nog aan het doen ook, wat serverupdates draaienquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Das mooi, dan kun je weer aan t werk.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:32 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen
ik hoef niet te werken
goedemorgenquote:
wat is hetquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:56 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn vriendje is helemaal blij met zn koffie cadeautjestraks gaan we m eens uitgebreid uitproberen
nespresso citiz &milkquote:
bazigquote:
er zit van iedere smaak n capsule bij, en ik heb nog zes extra pakjes meegenomenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
bazig![]()
heb je ook al koffie besteld/gekocht?
tof, dat wordt genieten zo/straksquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er zit van iedere smaak n capsule bij, en ik heb nog zes extra pakjes meegenomen
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:03 schreef littledrummergirl het volgende:
wat een sekte is die winkel trouwensmet hun clubpasjes, verkopers in pak, taalgebruik en service. ze doen wel erg veel moeite om koffie tot een soort experience te maken
er stond zelfs n man in pak dit het bonnetje voor de wachtrij voor me afdruktequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
tof, dat wordt genieten zo/straks
[..]![]()
ja klantenservice staat heel hoog in het vaandel bij nespresso
ja soms denk ik hee, waar blijft de fellatio.. als je toch zo aan het slijmen bent kan da t er ook nog wel bijquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er stond zelfs n man in pak dit het bonnetje voor de wachtrij voor me afdrukte
zou ook niet misstaan tussen de koffiesmaakjesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja soms denk ik hee, waar blijft de fellatio.. als je toch zo aan het slijmen bent kan da t er ook nog wel bij
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zou ook niet misstaan tussen de koffiesmaakjesdoe mij maar een lungo, crealto en fellatio
de mooie katquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:47 schreef PeZu het volgende:
de kat heeft mijn voetenbankje geconfisceerd
[..]![]()
![]()
ik heb altijd, indiyra, ristretto, appregio of roma en dan ook altijd de limiteds zoals crealto en kazaar, lekker sterk moet het zijn
ja de mooie, goed geradenquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja de mooie, goed geraden![]()
tevens de hebben we maar 1 kat
quote:Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 12-10-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 143 KapiteinGasthof
02 104 Sammers
03 076 Symphonic
04 057 goldfinger1963
05 056 Koen66
06 054 DaMart
07 053 xBubbles
08 048 crv
09 045 Muck
10 041 the-brother-of-uzunumaki
11 036 Miniem
12 033 Dr_Flash
13 032 MPG
14 016 Barretje80
15 011 Bos81
16 010 JJdJ1984
17 009 MaleDuck
17 009 rhubarbje
19 008 littledrummergirl
20 007 Royco1
21 006 wel.o.k
22 005 douche-eendje
23 004 Rafeiro
24 003 suikertaartje
24 003 D.Rose
26 002 Pien85
26 002 automatic_
26 002 _F.U.B.A.R_
29 001 sararaats
29 001 TheClown1
29 001 belangrijkevraag
29 001 DaMook
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
altequote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]haha dat wist ik niet, volgens mij hebben jullie n kleine kinderboerderij in huis
dan mag hetquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
alte
[..]![]()
ja klopt![]()
we houden van dieren en fbz studeert biologie dus het hoort er een beetje bij
pezuquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
alte
[..]![]()
ja klopt![]()
we houden van dieren en fbz studeert biologie dus het hoort er een beetje bij
een paard IN huisquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan mag hetmijn biologiedocent van de middelbare school hield een paard in huis
![]()
wat hebben jullie allemaal rondhuppelen/kruipen/sluipen?
hij breidde ook altijd zijn eigen truien in afzichtelijke kleuren en had geen telefoonaansluiting in zijn huisquote:
5 cavia's, 2 konijnen, 30 vissers en dus een kat, de 2 parkietjes zijn uit huis geplaatst bij mijn vader in de voilere ivm geluidsoverlastquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan mag hetmijn biologiedocent van de middelbare school hield een paard in huis
![]()
wat hebben jullie allemaal rondhuppelen/kruipen/sluipen?
ja en iemand die mest opruimtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:14 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil later dwerggeitjes en een ezeltje als ik ooit een grote tuin heb
hoiquote:
sammersquote:
ik zie mezelf later nog wel een zorgboederij hebbenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en iemand die mest opruimt
ik ga gewoon een kinerboederij beginnen, op papier dan, dan neem ik gewoon stagiaires aan en laat die alles doen
goed hoop ikquote:
ooh dat is wel tofquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zie mezelf later nog wel een zorgboederij hebbenals dagbesteding voor kids met issues
yepquote:
Dan ben je moe geweest?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
yep
ik heb gisteren gewoon het klokje rond geslapen
kennelijk meer dan ik zelf in de gaten hadquote:
Ben weer weg, fijne dag!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kennelijk meer dan ik zelf in de gaten had
barretjequote:
have funquote:
ja hoor.. tot maandag.. dan gaan we richting lyon /geneve/milaan/nice/het zuiden dusquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
barretje![]()
nog steeds in parijs?
naar het betere weer dusquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ja hoor.. tot maandag.. dan gaan we richting lyon /geneve/milaan/nice/het zuiden dus
idd wat de fuk is er met die buitenthermosstaat?quote:
die staat al op winterstandquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
idd wat de fuk is er met die buitenthermosstaat?
ik bel de monteur wel ff want dat is toch echt iets te vroeg, ik hoef nog geen vorstquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die staat al op winterstand
mwah tussen de 15 en 20 graden.. het valt dus wel meequote:
dat is het hier ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mwah tussen de 15 en 20 graden.. het valt dus wel mee
brr 10 of 11 hier, als het 15 was zou ik het nog aangenaam vindenquote:
hier buiten is het 12 graden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
brr 10 of 11 hier, als het 15 was zou ik het nog aangenaam vinden
ik heb een dik vest aanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier buiten is het 12 graden.
binnen is het lekker warm![]()
heb de verwarming aan
Yo!quote:
symquote:
dat heb ik hier gelukkig nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb een dik vest aan![]()
de verwarming hier aanzetten is net zo iest als je deur opzetten en er geld uit gooien, slechte isolatie hier
ik krijg al 2 jaar dubbelglas, het enige dubbelglas wat ik tot nu toe krijg krijg is gevuld met drankquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik hier gelukkig niet
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik krijg al 2 jaar dubbelglas, het enige dubbelglas wat ik tot nu toe krijg krijg is gevuld met drank_!
ook lekker maar houdt je niet echt warmquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik krijg al 2 jaar dubbelglas, het enige dubbelglas wat ik tot nu toe krijg krijg is gevuld met drank_!
en dat is maar goed ook, verse lucht in huis is wel noodzakelijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
Mijn huis heeft ook dubbel glas, maar daar zitten ventilatieroosters in en dat betekent dat er af en toe nog steeds een koude wind door het huis waait. Ook als ze dicht zitten.
Dat klopt, en ik ben daar ook helemaal voor. Toen ik nog alleen woonde stonden de ramen van april tot oktober open. Ik vind dat heerlijk, frisse buitenlucht in huis. Maar als het buiten koud is heb ik het toch liever lekker warm zonder tocht.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dat is maar goed ook, verse lucht in huis is wel noodzakelijk
tocht zuigt maar liever soms wat tocht dan, als ik een avond in eem bedompt slecht geventileerd hol zit krijg ik vaak last van mijn kop en strot, dan maar kou "lijden"quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat klopt, en ik ben daar ook helemaal voor. Toen ik nog alleen woonde stonden de ramen van april tot oktober open. Ik vind dat heerlijk, frisse buitenlucht in huis. Maar als het buiten koud is heb ik het toch liever lekker warm zonder tocht.
Ik kreeg geen dubbelglas... ik kreeg hr++ glasquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
Dat ben ik dan wel weer met je eens. We hebben sinds kort een droogtrommel en dat scheelt een hoop. Als de was hing te drogen werd het vies vochtig in huis, al had ik roosters en ramen open.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
tocht zuigt maar liever soms wat tocht dan, als ik een avond in eem bedompt slecht geventileerd hol zit krijg ik vaak last van mijn kop en strot, dan maar kou "lijden"
oe nicequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik kreeg geen dubbelglas... ik kreeg hr++ glas
dan is er iets mis met de afzuiging in huis, zelfs in de antieke krot droog ik de was gewoon op een rek, ik haat namelijk drogers ( energie slurpers en kleding slijters nr 1)quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat ben ik dan wel weer met je eens. We hebben sinds kort een droogtrommel en dat scheelt een hoop. Als de was hing te drogen werd het vies vochtig in huis, al had ik roosters en ramen open.
ik probeer er ook op te letten en ook omdat we nogal veel film en series kijken en die installatie vreet nogal wat stroomquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:46 schreef douche-eendje het volgende:
Hier geen droger hoor... ik heb een aparte kamer met balkon waar de was prima kan drogen. Ja het duurt nu even iets langer dan in de zomermaanden maar drogersenergievreters
![]()
Als ik mijn energieverbruik tot nu toe zie gaat het nog leuk worden wat ik terugkrijgVanaf 23 februari 390 kWh elektra, 46m3 gas en 11m3 water aan verbruik
. Allemaal energiezuinige/eco-apparaten, net nieuw glas en een HR-E-ketel.
Ik heb met aanschaffen van mn spullen gelijk opgelet of het een beetje energiezuinig is. Ben benieuwd wat het gaat worden met de jaarnota, alhoewel dat niet voor een heel jaar is. Krijg hem eind januari en woon hier sinds pasen, dus moet even opletten dat mn voorschot niet te laag ingesteld word. Betaal nu 100 euro per maand, zoveel verbruik heb ik echt niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik probeer er ook op te letten en ook omdat we nogal veel film en series kijken en die installatie vreet nogal wat stroom
de verlichting is hier allemaal led of laagspanning, ik draai de was altijd op lage temp en kort prog.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb met aanschaffen van mn spullen gelijk opgelet of het een beetje energiezuinig is. Ben benieuwd wat het gaat worden met de jaarnota, alhoewel dat niet voor een heel jaar is. Krijg hem eind januari en woon hier sinds pasen, dus moet even opletten dat mn voorschot niet te laag ingesteld word. Betaal nu 100 euro per maand, zoveel verbruik heb ik echt niet.
Spaarpotje heb ik al. Een goed vetgemest varkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
de verlichting is hier allemaal led of laagspanning, ik draai de was altijd op lage temp en kort prog.
op de energie vreters heb ik de de spaarstanden wel aangezet zodat iest nooit te lang aan kan staan als je vergeet of in slaap valt
dan is het een leuk spaarpotje toch? ik moet altijd wel iets bijlappen![]()
aah mooi, is het een beetje ene leuke vent?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Spaarpotje heb ik al. Een goed vetgemest varken![]()
. Maar het is wel even een fijne manier van sparen zonder extra gedoe met belastingdienst, zegmaar
lekker hehquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah mooi, is het een beetje ene leuke vent?
ja maar...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaen nou is het for good and forever
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vanaf je 15equote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]Nee. Dat heb ik zelf lekker bij elkaar gespaard door er vanaf mijn 15e hard voor te werken.
ik wou dat ik kon sparenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]Nee. Dat heb ik zelf lekker bij elkaar gespaard door er vanaf mijn 15e hard voor te werken.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wat?quote:
Hou je snoet Belgquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
tot het volgende ongeluk bedoel je
neuh.. maar wel naar berlijn.. en berlijn komt niet naar je huis gok ik..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wat?![]()
Met mij wil je toch niet trouwen![]()
Lavinia Meijerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
vanaf je 15e![]()
oh oh dat harp meisje bij dwdd nog gezien vd week?
De belastingdienst begint inmiddels te mopperen dat ik teveel heb. Dus ik moet maar vaker op vakantie gaan en tzt toch eens kijken voor een andere harp. En nog wat dingen in huis afmaken/ikeashoppen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik wou dat ik kon sparen![]()
ik bedoel.. financieel kunnen we het vast.. alleen BarMan en ik kunnen het nietgeld moet rollen!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Lavinia Meijer
[..]
De belastingdienst begint inmiddels te mopperen dat ik teveel heb. Dus ik moet maar vaker op vakantie gaan en tzt toch eens kijken voor een andere harp. En nog wat dingen in huis afmaken/ikeashoppen.
Maar ik heb jarenlang gezien wat voor geldzorgen mn ouders hadden, dat wil ik niet. Dus ben iets doorgeschoten in mn sparen.
hmm.. jah mijn ouders hadden het ook niet breed.. maar daar pluk ik niet echt de vruchten vanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Lavinia Meijer
[..]
De belastingdienst begint inmiddels te mopperen dat ik teveel heb. Dus ik moet maar vaker op vakantie gaan en tzt toch eens kijken voor een andere harp. En nog wat dingen in huis afmaken/ikeashoppen.
Maar ik heb jarenlang gezien wat voor geldzorgen mn ouders hadden, dat wil ik niet. Dus ben iets doorgeschoten in mn sparen.
quote:
Oude huizen tochten vaak wel meer dan nieuwe. Mijn huis is uit 1993. Naast de roosters zit er ook een afzuigsysteem in, ook al zitten er alleen maar roosters voor in de wc en de douche.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
dan is er iets mis met de afzuiging in huis, zelfs in de antieke krot droog ik de was gewoon op een rek, ik haat namelijk drogers ( energie slurpers en kleding slijters nr 1)
kan ook zijn dat het hier zo tochtig is dat de vocht geen kans krijgt
Dat inderdaad. Vroeger kon ik het financieel wel, maar ik was veel te goed in geld uit geven. Nu kan het financieel ook niet meer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik wou dat ik kon sparen![]()
ik bedoel.. financieel kunnen we het vast.. alleen BarMan en ik kunnen het nietgeld moet rollen!
nee ik wil gewoon ook een eigen harpmeisje, geld doet er niet toequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mijn geld, ga zelf maar lekker sparen.
Hoef je m maar 1 keer af te drukkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
wil ik een flyer maken voor de halloween party in publisher maakt dat kreng het over 8 pagina's![]()
ach ja dan mis je er ook niks aanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Vroeger kon ik het financieel wel, maar ik was veel te goed in geld uit geven. Nu kan het financieel ook niet meer.
Is er niet een manier dat je op het een bepaalde manier investeert zonder dat de belastingdienst moppert?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[..]
Nou, momenteel was het best prettig geweest om een buffer te hebben.quote:
dat wil ik nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoef je m maar 1 keer af te drukken![]()
Span je m aan een touw over de weg
Je hebt straks ruzie met fles hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik wil gewoon ook een eigen harpmeisje, geld doet er niet toe
natuurlijk bekijken ze het per jaar, je betaalt toch ook belasting per jaarquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, momenteel was het best prettig geweest om een buffer te hebben.De belastingdienst wil namelijk nogal wat huurtoeslag terug.
Die klootzakken kijken namelijk wat je per jaar verdient. En dat is best kut als je gedeeltelijk werkloos was en het dus echt nodig had en je op een gegeven moment weer bent gaan werken. Dan kun je dus alles terug betalen. Van het hele jaar.
![]()
Oude sok oid ja. Mag eigenlijk niet maar kan wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Is er niet een manier dat je op het een bepaalde manier investeert zonder dat de belastingdienst moppert?
Of in een oude sok.![]()
Ga maar in Thailand kopen. En blijf erquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik wil gewoon ook een eigen harpmeisje, geld doet er niet toe
waarom zover weg met al dat moois in eigen landquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga maar in Thailand kopen. En blijf er
Ga maar vast een trouwjurk uitzoeken. Eenen poepduurenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:41 schreef douche-eendje het volgende:
Maar met mijn spaargedrag ontkom ik er toch niet aan. Of ik moet nu idioot veel uit gaan geven... Maar eind december komt mn salaris, 13e maand en eindejaarsbonus binnen. Zoveel pinnen kan niet in een paar dagen
Weinig kans opquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:43 schreef douche-eendje het volgende:
Kan het even stoppen met regenen want ik wil nog naar de stad en naar het tuincentrum.
dan ga zelf tochquote:
Nieuw pak nodigquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:43 schreef douche-eendje het volgende:
Kan het even stoppen met regenen want ik moet nog naar de stad.
Op al jouw geld? Nee hoor, ik heb zelf ook zatquote:
Nee niet op die manierquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op al jouw geld? Nee hoor, ik heb zelf ook zat
zal ik vast een roeibootje opblazen dan peddelen we er wel heenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:43 schreef douche-eendje het volgende:
Kan het even stoppen met regenen want ik wil nog naar de stad en naar het tuincentrum.
Ja wacht even. ik zal wel even bij Bar afkijken hoe dat moetquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee niet op die manier![]()
En als ik echt zoveel geld heb aan t einde van het jaar koop ik gewoon toffe dure schoenen ofzoen dan een paar of veel.
Doe maar. Zit er ook een dak op het bootje?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
zal ik vast een roeibootje opblazen dan peddelen we er wel heen
dat bouw ik er zo opquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Doe maar. Zit er ook een dak op het bootje?
Vast niet. Hij wil je in wet tshirt zienquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Doe maar. Zit er ook een dak op het bootje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Goed plan!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wacht even. ik zal wel even bij Bar afkijken hoe dat moet
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast niet. Hij wil je in wet tshirt zien
zoals de waard is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
mooie schoen, en als het goede kwalieit is dan vind ik ze het wel waardquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Goed plan!
[ afbeelding ]. Maarja, 180 euro voor een paar schoenen
T is goede kwaliteit met een goed voetbed en het past lekker. Maar ergens blijf ik het veel geld vindenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooie schoen, en als het goede kwalieit is dan vind ik ze het wel waard
Tsja, zo kom je er nooit van afquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
T is goede kwaliteit met een goed voetbed en het past lekker. Maar ergens blijf ik het veel geld vinden
dat is het ook wel maar als je ze echt mooi vidn en ze gaan lang mee dan mag het best voor een keerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
T is goede kwaliteit met een goed voetbed en het past lekker. Maar ergens blijf ik het veel geld vinden
Ik moet ook nog gordijnen, een kapstok, mn kleine slaapkamer/badkamer/keuken schilderen en verder afmaken aan meubels en troep en weet ik niet wat. En volgend jaar met jou op vakantie en in het najaar naar Nepal en na mn reis daar een week langer blijven want vrijwilligerswerk. Dus dat komt wel goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |