allo? allo? allo? allo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
allo? allo? allo? allo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:35 schreef Koen66 het volgende:
@CRV, sinds jij zei dat het hard gaat is het dood hier
quote:
[..]
allo? allo? allo? allo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
[..]
allo? allo? allo? allo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:
quote:
AKA KG which is shorter then minequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vind ik ook
KapiteinGasthof is teveel typwerk
AKA hoort er niet bij sufferd means Also Known Asquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
AKA KG is nog altijd langer dan CRV
Whehehehe je haptquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:42 schreef crv het volgende:
[..]
AKA hoort er niet bij sufferd means Also Known As
Jij heet duidelijk geen Leo Veensmaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:42 schreef crv het volgende:
[..]
AKA hoort er niet bij sufferd means Also Known As
doe Klaas de groeten en slaap lekkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga op bed liggen en met spanning wachten wat Klaas Vaak me gaat geven voor droom
zolang die maar niet nat wordtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga op bed liggen en met spanning wachten wat Klaas Vaak me gaat geven voor droom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Hoe witte gij da?quote:
klinkt als wekkerwekkerwerkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:59 schreef MPG het volgende:
Tevens:
Thuis.
Want bijna bedtijd. Omdat morgen werkwerkwekr...
klinkt goed manquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:14 schreef Rafeiro het volgende:
Same here en heb er echt ab-so-luut geen zin in, nieuwe werk is veel leukerdur, maarja extra geld en extra zekerheid. Vandaag wel goed gesprek gehad met de werkgever, lijkt erop dat ie me een stuk sneller wil laten ontwikkelen als in eerste instantie het plan was
Die melding krijg ik al een week zo een beetje elke dagquote:
Die gaat even na 5 uur...quote:
damn zo vroeg gaat hij hier elke dag,maar op zaterdag is dat best onmenselijkquote:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Die gaat even na 5 uur...
Bedtijd dus.
Truste![]()
Geeft toch wel een kick als dat in de eerste week al ter sprake komtquote:
echt heel tofquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geeft toch wel een kick als dat in de eerste week al ter sprake komt
Eerst zou het vermoedelijk maanden hierbij blijven nu wellicht binnen een maand er al nieuwe taken bij en in Januari nog meer. woeptiedoedelidee. En nu ben ik wel erg optimistisch want niets is zeker, maar het is zeker een goed gevoel zo.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:26 schreef Muck het volgende:
Ik ga ook eens een tijdje slapen denk ik...
quote:
Das mooi, dan kun je weer aan t werk.quote:
vreemd genoeg ben ik dat nu ook nog aan het doen ook, wat serverupdates draaienquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Das mooi, dan kun je weer aan t werk.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:32 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen
ik hoef niet te werken
goedemorgenquote:
wat is hetquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:56 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn vriendje is helemaal blij met zn koffie cadeautjestraks gaan we m eens uitgebreid uitproberen
nespresso citiz &milkquote:
bazigquote:
er zit van iedere smaak n capsule bij, en ik heb nog zes extra pakjes meegenomenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
bazig![]()
heb je ook al koffie besteld/gekocht?
tof, dat wordt genieten zo/straksquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er zit van iedere smaak n capsule bij, en ik heb nog zes extra pakjes meegenomen
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:03 schreef littledrummergirl het volgende:
wat een sekte is die winkel trouwensmet hun clubpasjes, verkopers in pak, taalgebruik en service. ze doen wel erg veel moeite om koffie tot een soort experience te maken
er stond zelfs n man in pak dit het bonnetje voor de wachtrij voor me afdruktequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
tof, dat wordt genieten zo/straks
[..]![]()
ja klantenservice staat heel hoog in het vaandel bij nespresso
ja soms denk ik hee, waar blijft de fellatio.. als je toch zo aan het slijmen bent kan da t er ook nog wel bijquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er stond zelfs n man in pak dit het bonnetje voor de wachtrij voor me afdrukte
zou ook niet misstaan tussen de koffiesmaakjesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja soms denk ik hee, waar blijft de fellatio.. als je toch zo aan het slijmen bent kan da t er ook nog wel bij
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zou ook niet misstaan tussen de koffiesmaakjesdoe mij maar een lungo, crealto en fellatio
de mooie katquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:47 schreef PeZu het volgende:
de kat heeft mijn voetenbankje geconfisceerd
[..]![]()
![]()
ik heb altijd, indiyra, ristretto, appregio of roma en dan ook altijd de limiteds zoals crealto en kazaar, lekker sterk moet het zijn
ja de mooie, goed geradenquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja de mooie, goed geraden![]()
tevens de hebben we maar 1 kat
quote:Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 12-10-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 143 KapiteinGasthof
02 104 Sammers
03 076 Symphonic
04 057 goldfinger1963
05 056 Koen66
06 054 DaMart
07 053 xBubbles
08 048 crv
09 045 Muck
10 041 the-brother-of-uzunumaki
11 036 Miniem
12 033 Dr_Flash
13 032 MPG
14 016 Barretje80
15 011 Bos81
16 010 JJdJ1984
17 009 MaleDuck
17 009 rhubarbje
19 008 littledrummergirl
20 007 Royco1
21 006 wel.o.k
22 005 douche-eendje
23 004 Rafeiro
24 003 suikertaartje
24 003 D.Rose
26 002 Pien85
26 002 automatic_
26 002 _F.U.B.A.R_
29 001 sararaats
29 001 TheClown1
29 001 belangrijkevraag
29 001 DaMook
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
altequote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]haha dat wist ik niet, volgens mij hebben jullie n kleine kinderboerderij in huis
dan mag hetquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
alte
[..]![]()
ja klopt![]()
we houden van dieren en fbz studeert biologie dus het hoort er een beetje bij
pezuquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
alte
[..]![]()
ja klopt![]()
we houden van dieren en fbz studeert biologie dus het hoort er een beetje bij
een paard IN huisquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan mag hetmijn biologiedocent van de middelbare school hield een paard in huis
![]()
wat hebben jullie allemaal rondhuppelen/kruipen/sluipen?
hij breidde ook altijd zijn eigen truien in afzichtelijke kleuren en had geen telefoonaansluiting in zijn huisquote:
5 cavia's, 2 konijnen, 30 vissers en dus een kat, de 2 parkietjes zijn uit huis geplaatst bij mijn vader in de voilere ivm geluidsoverlastquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan mag hetmijn biologiedocent van de middelbare school hield een paard in huis
![]()
wat hebben jullie allemaal rondhuppelen/kruipen/sluipen?
ja en iemand die mest opruimtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:14 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil later dwerggeitjes en een ezeltje als ik ooit een grote tuin heb
hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |