allo? allo? allo? allo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
allo? allo? allo? allo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:35 schreef Koen66 het volgende:
@CRV, sinds jij zei dat het hard gaat is het dood hier
quote:
[..]
allo? allo? allo? allo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
[..]
allo? allo? allo? allo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:
quote:
AKA KG which is shorter then minequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vind ik ook
KapiteinGasthof is teveel typwerk
AKA hoort er niet bij sufferd means Also Known Asquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
AKA KG is nog altijd langer dan CRV
Whehehehe je haptquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:42 schreef crv het volgende:
[..]
AKA hoort er niet bij sufferd means Also Known As
Jij heet duidelijk geen Leo Veensmaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:42 schreef crv het volgende:
[..]
AKA hoort er niet bij sufferd means Also Known As
doe Klaas de groeten en slaap lekkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga op bed liggen en met spanning wachten wat Klaas Vaak me gaat geven voor droom
zolang die maar niet nat wordtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga op bed liggen en met spanning wachten wat Klaas Vaak me gaat geven voor droom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |