whehehehe ik heb opeens een MIquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En niet alsof er iets gecentrifugeerd moet wordenGewoon met mate
lekkerquote:
Wie nietquote:
Een beetje dan hequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor
Als je je tong maar binnenboord houdt
Ik weet nog wel dat ik voor de eerste keer met een onervaren meisje zoende, ik was echt verbaasd van al die ruwe actie in mn mond _o- Ze leerde wel snel bij gelukkigquote:
ik weet hoe dat voelt jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik voor de eerste keer met een onervaren meisje zoende, ik was echt verbaasd van al die ruwe actie in mn mond _o- Ze leerde wel snel bij gelukkig
ik had er ooit 1 met een erg lange tongquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik voor de eerste keer met een onervaren meisje zoende, ik was echt verbaasd van al die ruwe actie in mn mond _o- Ze leerde wel snel bij gelukkig
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had er ooit 1 met een erg lange tong
werd een beetje misselijk
het duurde ook niet lang
S zit hier al een half uur te bibberen op de bankquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Sodeju, in ene een klap onweer hier
En hard ook
mijn hond nu ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
S zit hier al een half uur te bibberen op de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |