Ja sorry ben daar nog maar soms en ik heb gister geluisterdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik draai draai ik hem en jij bent er nooit meer
Het regende daar best hard. Het is dat de afwatering van het veld goed was, want anders was het De BadKuip gewordenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik wilde eerst met m'n jongens naar de Kuip gaan
watquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
JJJJJJJJJDJJ dan ook nog eens niet reageren
dus je hebt hem gehoord?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:53 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja sorry ben daar nog maar soms en ik heb gister geluisterd
Als ik buienradar mag geloven komt het niet tot hier, gelukkigquote:
Ja ik had bier voor je gereserveerd, nu heb ik het op moeten drinkenquote:
Nee hoor. Das morgen pas, na al dat bokbierquote:
Ik vond het ook niet veel, heb daarom wel moeite moeten doen om tot een enigszins goed en objectief verslag te komen voor de sportsite/FPquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
woehahahahaha
blij dat ik niet ben gaan kijken
En dat vond je toch zoooo ergquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja ik had bier voor je gereserveerd, nu heb ik het op moeten drinken
Okee, dan hoef ik dus niet meer te kijkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
Als ik buienradar mag geloven komt het niet tot hier, gelukkig
ik heb de wedstrijd niet gezien (keek naar de Voice)quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet veel, heb daarom wel moeite moeten doen om tot een enigszins goed en objectief verslag te komen voor de sportsite/FP
Hier dondert het binnen anders ook al na de rijst met kip en kerriesausquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor. Das morgen pas, na al dat bokbier.
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |