Oude sok oid ja. Mag eigenlijk niet maar kan wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Is er niet een manier dat je op het een bepaalde manier investeert zonder dat de belastingdienst moppert?
Of in een oude sok.![]()
Ga maar in Thailand kopen. En blijf erquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik wil gewoon ook een eigen harpmeisje, geld doet er niet toe
waarom zover weg met al dat moois in eigen landquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga maar in Thailand kopen. En blijf er
Ga maar vast een trouwjurk uitzoeken. Eenen poepduurenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:41 schreef douche-eendje het volgende:
Maar met mijn spaargedrag ontkom ik er toch niet aan. Of ik moet nu idioot veel uit gaan geven... Maar eind december komt mn salaris, 13e maand en eindejaarsbonus binnen. Zoveel pinnen kan niet in een paar dagen
Weinig kans opquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:43 schreef douche-eendje het volgende:
Kan het even stoppen met regenen want ik wil nog naar de stad en naar het tuincentrum.
dan ga zelf tochquote:
Nieuw pak nodigquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:43 schreef douche-eendje het volgende:
Kan het even stoppen met regenen want ik moet nog naar de stad.
Op al jouw geld? Nee hoor, ik heb zelf ook zatquote:
Nee niet op die manierquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op al jouw geld? Nee hoor, ik heb zelf ook zat
zal ik vast een roeibootje opblazen dan peddelen we er wel heenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:43 schreef douche-eendje het volgende:
Kan het even stoppen met regenen want ik wil nog naar de stad en naar het tuincentrum.
Ja wacht even. ik zal wel even bij Bar afkijken hoe dat moetquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee niet op die manier![]()
En als ik echt zoveel geld heb aan t einde van het jaar koop ik gewoon toffe dure schoenen ofzoen dan een paar of veel.
Doe maar. Zit er ook een dak op het bootje?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
zal ik vast een roeibootje opblazen dan peddelen we er wel heen
dat bouw ik er zo opquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Doe maar. Zit er ook een dak op het bootje?
Vast niet. Hij wil je in wet tshirt zienquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Doe maar. Zit er ook een dak op het bootje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Goed plan!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wacht even. ik zal wel even bij Bar afkijken hoe dat moet
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast niet. Hij wil je in wet tshirt zien
zoals de waard is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
mooie schoen, en als het goede kwalieit is dan vind ik ze het wel waardquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Goed plan!
[ afbeelding ]. Maarja, 180 euro voor een paar schoenen
T is goede kwaliteit met een goed voetbed en het past lekker. Maar ergens blijf ik het veel geld vindenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooie schoen, en als het goede kwalieit is dan vind ik ze het wel waard
Tsja, zo kom je er nooit van afquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
T is goede kwaliteit met een goed voetbed en het past lekker. Maar ergens blijf ik het veel geld vinden
dat is het ook wel maar als je ze echt mooi vidn en ze gaan lang mee dan mag het best voor een keerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
T is goede kwaliteit met een goed voetbed en het past lekker. Maar ergens blijf ik het veel geld vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |