quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaen nou is het for good and forever
Maar wat?quote:
Hou je snoet Belgquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
tot het volgende ongeluk bedoel je
neuh.. maar wel naar berlijn.. en berlijn komt niet naar je huis gok ik..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wat?![]()
Met mij wil je toch niet trouwen![]()
Lavinia Meijerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
vanaf je 15e![]()
oh oh dat harp meisje bij dwdd nog gezien vd week?
De belastingdienst begint inmiddels te mopperen dat ik teveel heb. Dus ik moet maar vaker op vakantie gaan en tzt toch eens kijken voor een andere harp. En nog wat dingen in huis afmaken/ikeashoppen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik wou dat ik kon sparen![]()
ik bedoel.. financieel kunnen we het vast.. alleen BarMan en ik kunnen het nietgeld moet rollen!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Lavinia Meijer
[..]
De belastingdienst begint inmiddels te mopperen dat ik teveel heb. Dus ik moet maar vaker op vakantie gaan en tzt toch eens kijken voor een andere harp. En nog wat dingen in huis afmaken/ikeashoppen.
Maar ik heb jarenlang gezien wat voor geldzorgen mn ouders hadden, dat wil ik niet. Dus ben iets doorgeschoten in mn sparen.
hmm.. jah mijn ouders hadden het ook niet breed.. maar daar pluk ik niet echt de vruchten vanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Lavinia Meijer
[..]
De belastingdienst begint inmiddels te mopperen dat ik teveel heb. Dus ik moet maar vaker op vakantie gaan en tzt toch eens kijken voor een andere harp. En nog wat dingen in huis afmaken/ikeashoppen.
Maar ik heb jarenlang gezien wat voor geldzorgen mn ouders hadden, dat wil ik niet. Dus ben iets doorgeschoten in mn sparen.
quote:
Oude huizen tochten vaak wel meer dan nieuwe. Mijn huis is uit 1993. Naast de roosters zit er ook een afzuigsysteem in, ook al zitten er alleen maar roosters voor in de wc en de douche.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
dan is er iets mis met de afzuiging in huis, zelfs in de antieke krot droog ik de was gewoon op een rek, ik haat namelijk drogers ( energie slurpers en kleding slijters nr 1)
kan ook zijn dat het hier zo tochtig is dat de vocht geen kans krijgt
Dat inderdaad. Vroeger kon ik het financieel wel, maar ik was veel te goed in geld uit geven. Nu kan het financieel ook niet meer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik wou dat ik kon sparen![]()
ik bedoel.. financieel kunnen we het vast.. alleen BarMan en ik kunnen het nietgeld moet rollen!
nee ik wil gewoon ook een eigen harpmeisje, geld doet er niet toequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mijn geld, ga zelf maar lekker sparen.
Hoef je m maar 1 keer af te drukkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
wil ik een flyer maken voor de halloween party in publisher maakt dat kreng het over 8 pagina's![]()
ach ja dan mis je er ook niks aanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Vroeger kon ik het financieel wel, maar ik was veel te goed in geld uit geven. Nu kan het financieel ook niet meer.
Is er niet een manier dat je op het een bepaalde manier investeert zonder dat de belastingdienst moppert?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[..]
Nou, momenteel was het best prettig geweest om een buffer te hebben.quote:
dat wil ik nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoef je m maar 1 keer af te drukken![]()
Span je m aan een touw over de weg
Je hebt straks ruzie met fles hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik wil gewoon ook een eigen harpmeisje, geld doet er niet toe
natuurlijk bekijken ze het per jaar, je betaalt toch ook belasting per jaarquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nou, momenteel was het best prettig geweest om een buffer te hebben.De belastingdienst wil namelijk nogal wat huurtoeslag terug.
Die klootzakken kijken namelijk wat je per jaar verdient. En dat is best kut als je gedeeltelijk werkloos was en het dus echt nodig had en je op een gegeven moment weer bent gaan werken. Dan kun je dus alles terug betalen. Van het hele jaar.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |