ik zie mezelf later nog wel een zorgboederij hebbenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en iemand die mest opruimt
ik ga gewoon een kinerboederij beginnen, op papier dan, dan neem ik gewoon stagiaires aan en laat die alles doen
goed hoop ikquote:
ooh dat is wel tofquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zie mezelf later nog wel een zorgboederij hebbenals dagbesteding voor kids met issues
yepquote:
Dan ben je moe geweest?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
yep
ik heb gisteren gewoon het klokje rond geslapen
kennelijk meer dan ik zelf in de gaten hadquote:
Ben weer weg, fijne dag!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kennelijk meer dan ik zelf in de gaten had
barretjequote:
have funquote:
ja hoor.. tot maandag.. dan gaan we richting lyon /geneve/milaan/nice/het zuiden dusquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
barretje![]()
nog steeds in parijs?
naar het betere weer dusquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ja hoor.. tot maandag.. dan gaan we richting lyon /geneve/milaan/nice/het zuiden dus
idd wat de fuk is er met die buitenthermosstaat?quote:
die staat al op winterstandquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
idd wat de fuk is er met die buitenthermosstaat?
ik bel de monteur wel ff want dat is toch echt iets te vroeg, ik hoef nog geen vorstquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die staat al op winterstand
mwah tussen de 15 en 20 graden.. het valt dus wel meequote:
dat is het hier ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mwah tussen de 15 en 20 graden.. het valt dus wel mee
brr 10 of 11 hier, als het 15 was zou ik het nog aangenaam vindenquote:
hier buiten is het 12 graden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
brr 10 of 11 hier, als het 15 was zou ik het nog aangenaam vinden
ik heb een dik vest aanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier buiten is het 12 graden.
binnen is het lekker warm![]()
heb de verwarming aan
Yo!quote:
symquote:
dat heb ik hier gelukkig nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb een dik vest aan![]()
de verwarming hier aanzetten is net zo iest als je deur opzetten en er geld uit gooien, slechte isolatie hier
ik krijg al 2 jaar dubbelglas, het enige dubbelglas wat ik tot nu toe krijg krijg is gevuld met drankquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik hier gelukkig niet
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik krijg al 2 jaar dubbelglas, het enige dubbelglas wat ik tot nu toe krijg krijg is gevuld met drank_!
ook lekker maar houdt je niet echt warmquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik krijg al 2 jaar dubbelglas, het enige dubbelglas wat ik tot nu toe krijg krijg is gevuld met drank_!
en dat is maar goed ook, verse lucht in huis is wel noodzakelijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
Mijn huis heeft ook dubbel glas, maar daar zitten ventilatieroosters in en dat betekent dat er af en toe nog steeds een koude wind door het huis waait. Ook als ze dicht zitten.
Dat klopt, en ik ben daar ook helemaal voor. Toen ik nog alleen woonde stonden de ramen van april tot oktober open. Ik vind dat heerlijk, frisse buitenlucht in huis. Maar als het buiten koud is heb ik het toch liever lekker warm zonder tocht.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dat is maar goed ook, verse lucht in huis is wel noodzakelijk
tocht zuigt maar liever soms wat tocht dan, als ik een avond in eem bedompt slecht geventileerd hol zit krijg ik vaak last van mijn kop en strot, dan maar kou "lijden"quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat klopt, en ik ben daar ook helemaal voor. Toen ik nog alleen woonde stonden de ramen van april tot oktober open. Ik vind dat heerlijk, frisse buitenlucht in huis. Maar als het buiten koud is heb ik het toch liever lekker warm zonder tocht.
Ik kreeg geen dubbelglas... ik kreeg hr++ glasquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
Dat ben ik dan wel weer met je eens. We hebben sinds kort een droogtrommel en dat scheelt een hoop. Als de was hing te drogen werd het vies vochtig in huis, al had ik roosters en ramen open.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
tocht zuigt maar liever soms wat tocht dan, als ik een avond in eem bedompt slecht geventileerd hol zit krijg ik vaak last van mijn kop en strot, dan maar kou "lijden"
oe nicequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik kreeg geen dubbelglas... ik kreeg hr++ glas
dan is er iets mis met de afzuiging in huis, zelfs in de antieke krot droog ik de was gewoon op een rek, ik haat namelijk drogers ( energie slurpers en kleding slijters nr 1)quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat ben ik dan wel weer met je eens. We hebben sinds kort een droogtrommel en dat scheelt een hoop. Als de was hing te drogen werd het vies vochtig in huis, al had ik roosters en ramen open.
ik probeer er ook op te letten en ook omdat we nogal veel film en series kijken en die installatie vreet nogal wat stroomquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:46 schreef douche-eendje het volgende:
Hier geen droger hoor... ik heb een aparte kamer met balkon waar de was prima kan drogen. Ja het duurt nu even iets langer dan in de zomermaanden maar drogersenergievreters
![]()
Als ik mijn energieverbruik tot nu toe zie gaat het nog leuk worden wat ik terugkrijgVanaf 23 februari 390 kWh elektra, 46m3 gas en 11m3 water aan verbruik
. Allemaal energiezuinige/eco-apparaten, net nieuw glas en een HR-E-ketel.
Ik heb met aanschaffen van mn spullen gelijk opgelet of het een beetje energiezuinig is. Ben benieuwd wat het gaat worden met de jaarnota, alhoewel dat niet voor een heel jaar is. Krijg hem eind januari en woon hier sinds pasen, dus moet even opletten dat mn voorschot niet te laag ingesteld word. Betaal nu 100 euro per maand, zoveel verbruik heb ik echt niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik probeer er ook op te letten en ook omdat we nogal veel film en series kijken en die installatie vreet nogal wat stroom
de verlichting is hier allemaal led of laagspanning, ik draai de was altijd op lage temp en kort prog.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb met aanschaffen van mn spullen gelijk opgelet of het een beetje energiezuinig is. Ben benieuwd wat het gaat worden met de jaarnota, alhoewel dat niet voor een heel jaar is. Krijg hem eind januari en woon hier sinds pasen, dus moet even opletten dat mn voorschot niet te laag ingesteld word. Betaal nu 100 euro per maand, zoveel verbruik heb ik echt niet.
Spaarpotje heb ik al. Een goed vetgemest varkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
de verlichting is hier allemaal led of laagspanning, ik draai de was altijd op lage temp en kort prog.
op de energie vreters heb ik de de spaarstanden wel aangezet zodat iest nooit te lang aan kan staan als je vergeet of in slaap valt
dan is het een leuk spaarpotje toch? ik moet altijd wel iets bijlappen![]()
aah mooi, is het een beetje ene leuke vent?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Spaarpotje heb ik al. Een goed vetgemest varken![]()
. Maar het is wel even een fijne manier van sparen zonder extra gedoe met belastingdienst, zegmaar
lekker hehquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah mooi, is het een beetje ene leuke vent?
ja maar...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaen nou is het for good and forever
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaen nou is het for good and forever
vanaf je 15equote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]Nee. Dat heb ik zelf lekker bij elkaar gespaard door er vanaf mijn 15e hard voor te werken.
ik wou dat ik kon sparenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]Nee. Dat heb ik zelf lekker bij elkaar gespaard door er vanaf mijn 15e hard voor te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |