Of duct tapequote:
lelijke vamp danquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Huisvrouw versus vamp... foutje van de regie
Ze hebben er 8 van hun eigen team en na de battles ieder nog 2 'Steals' erbij, dus 10 in totaal. Tussen die tien is nog een sing-off en daarvan worden er 5 gekozen die naar de liveshows gaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze toch geen even aantal meer?
Of moeten ze er dan eentje inleveren daarvoor in de plaats?
*duwt* ga jij maar...
Het is niet eens een favo bij mij, maar na alle bagger van vanavond bijna welquote:
Zij is de mindere vorm daarvan denk ikquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:28 schreef Greys het volgende:
Bij Leona heb ik zoiets van 'We hebben Berget al'
28. Ja, ik schrok ook.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:28 schreef MissJ het volgende:
hoe oud is die kort pittige met tetzakje?
idd, kruising tussen Berget en Rafaellaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:28 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:28 schreef iBenny het volgende:
Ik zal jullie het leren pijpen grapje besparen...
ze lijkt ouder. Zal wel door d'r kapsel komenquote:
Daar heb je het al; altijd dat korte haarquote:
ja dat ligt dus niet aan mij..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:28 schreef Greys het volgende:
Veel beter dus. Nu krijgen we weer 100 liveshows, waarvan de helft saaie types zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hebben er 8 van hun eigen team en na de battles ieder nog 2 'Steals' erbij, dus 10 in totaal. Tussen die tien is nog een sing-off en daarvan worden er 5 gekozen die naar de liveshows gaan.
Zo jong?quote:
ben ik de enige die die jurk van Leona vreselijk vind?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Wat lullig zeg dat contrast in kleding
Dan moet je wel heel groot wordenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:29 schreef Cee het volgende:
Als ik later groot ben wil ik Leona worden.
En dan wel een cabrio kopen hequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil ook zo kunnen zingen, hele autoritten laaaaaaaaaaaaaaaaaang.
Not gonna happen natuurlijk, want Leona zingt al jaren met Trijntje.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat ligt dus niet aan mij..
weleen van de betere battles trouwens
en van mij mag pittig kort kapsel door
Ik zag alleen het corset, ik typ meer dan ik kijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben ik de enige die die jurk van Leona vreselijk vind?
Wie deed dat?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:30 schreef Maartel het volgende:
Dat je Leona niet geweldig vindt is al niet best, maar vergelijken met Raffaëla?
en dat is serieus te horenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Not gonna happen natuurlijk, want Leona zingt al jaren met Trijntje.
Zit er geen Bart Brandjes bij deze keer? (ik heb niet alle audities gezien)quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja dat kan ik bij elke kandidaat zeggen
Nee, Koen, jij?quote:
Bart Brandjes had qua naam wel grandiooooooooooos gepast in de lijstquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zit er geen Bart Brandjes bij deze keer? (ik heb niet alle audities gezien)
Nee volgens mij nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zit er geen Bart Brandjes bij deze keer? (ik heb niet alle audities gezien)
Die staat achter een paaltje.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:31 schreef MissJ het volgende:
ik weet dat de aflevering al bijna afgelopen is, maar waar is Wendy eigenlijk?
Oh, dat snap ik even niet nee.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:29 schreef Joooo-pi het volgende:
Nu moet straks Gerrie weg, terwijl er al bagger door is
Haha ja maar ze ziet er 20 jaar ouder uit dan ik als ik zo vrij mag zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh op die fiets, ik dacht dat je bedoelde qua kwaliteit, maar je bedoelt gewoon smaak/irritatiequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, sorry, Leona is not my cup of tea
nee joh gek, ik heb al 2 kinderenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dulles
Peter neemt een kind met hem. Of zoiets
yepquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh op die fiets, ik dacht dat je bedoelde qua kwaliteit, maar je bedoelt gewoon smaak/irritatie
Doet hij heel Volendam dit seizoen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dulles
Peter neemt een kind met hem. Of zoiets
Zeker als je als coaches elkaars kandidaten kan stelenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:33 schreef jcdragon het volgende:
Dus devolgende keren wordt er wel een sterke tegen een zwakke gezet.
QFT QFT QFTquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:33 schreef Joooo-pi het volgende:
Trijntje![]()
Ron Link staat toch ook tegen een kanonnenvoermannetje
Ik ook.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:33 schreef Symphonic het volgende:
en Dulles vind ik serieus ongeveer de beste zanger van Nederland
Heel dat team van Marco is faal, dus hij heeft weinig alternatieven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:33 schreef Joooo-pi het volgende:
Trijntje![]()
Ron Link staat toch ook tegen een kanonnenvoermannetje
Kun je daar iets mee winnen eigenlijk? Of is het alleen voor de lol?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:34 schreef iBenny het volgende:
Zo van *bam* alle thuiscoachdingetjes goed
Dorine Bijlquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo'n Samsungding, Vodafonemeuk en The Voicespulletjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je daar iets mee winnen eigenlijk? Of is het alleen voor de lol?
En die man, damn, naam kwijt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat was een van de weinigen inderdaad
Ach we hebben ook Ron en Floortje en Trebbledoos, dus maakt niet uit imo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:34 schreef Maartel het volgende:
Leona gaat wel een eind komen. En dan zal er vast wel de nodige kritiek zijn dat in Trijntjes eerste seizoen gelijk een bekende van haar de halve serie doorfietst.
OK wie weet is het raak deze keer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo'n Samsungding, Vodafonemeuk en The Voicespulletjes
Ja, ook dat nogquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:34 schreef Maartel het volgende:
Leona gaat wel een eind komen. En dan zal er vast wel de nodige kritiek zijn dat in Trijntjes eerste seizoen gelijk een bekende van haar de halve serie doorfietst.
Arme Pisc, nou heb je nog niet je Trebbledoos-exit-moment gekregen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach we hebben ook Ron en Floortje en Trebbledoos, dus maakt niet uit imo.
Dat zijn geen directe bekenden van een van de juryleden toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach we hebben ook Ron en Floortje en Trebbledoos, dus maakt niet uit imo.
mag ik een spontane sein en wisselstoring?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:35 schreef iBenny het volgende:
Er gaat een Trijntje naar dromenland. Achter het stuur zit.... haar broertje?
Wel m'n Llllllllllllloydquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Arme Pisc, nou heb je nog niet je Trebbledoos-exit-moment gekregen.
Floortje zat in The Entertainment Group van Marcoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn geen directe bekenden van een van de juryleden toch?
Leona wel. Die zingt bijna dagelijks met Trijntje.
Ja, die ander. Solist. X-Factor of Idols, geen idee meer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Martin? Die Opera? Oh er was nog een ander geloof ik...
Zit ze in zijn team? Ben ik ff vergetenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:36 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Floortje zat in The Entertainment Group van Marco
Oh ja, harry!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die ander. Solist. X-Factor of Idols, geen idee meer.
Floortje zit bij Roelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit ze in zijn team? Ben ik ff vergeten
Dan is Trijntje dus de enige met een echte bekende van haar zelf in haar groep.quote:
Hoezo? Ze is toch al door...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Ook wel bijzonder dom van Leona om voor Trijn te gaan, trouwens...
Ik ben er volgende week heul nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
Tot volgende week allemaal, het was weer gezellig
Nou, ze had het voor het kiezen. Je weet dat je toch risico loopt op gezeur als je voor een hele goede bekende kiest. Ik was voor een ander gegaan...quote:
Omdat je dan vooroordelen kunt krijgen dat je coach jou steeds kiest omdat je bekenden bentquote:
Ik naar Erica Terpstra. Kijken wat ik ervan herken omdat ik er geweest benquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:39 schreef Cee het volgende:
Ik ga The Vampire Diaries kijken, 't was weer lachen gieren brullen met de pet op!
er waren 2 goede battles, waarvan 1 compleet verkeerd gekozenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:37 schreef Koen66 het volgende:
heb een hoop battles niet gezien maar wat ik zag was vooral
teleurstellend
Ja, true.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je dan vooroordelen kunt krijgen dat je coach jou steeds kiest omdat je bekenden bent
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:40 schreef Symphonic het volgende:
Lekker na die kutbattles als eerste John vd heuvel in beeld..
Dat maakt het beter
Jan Dulles vind ik serieus de beste zanger die nederland momenteel rijk isquote:
Ze wordt er in de voorlaatste show uitgegooid, tenzij Trijntje net zoveel lef heeft als Roel in seizoen 1 en een 70-30 verdeling maakt... Nederland is de held altijd op dat moment zatquote:
Erica Terpstra?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik naar Erica Terpstra. Kijken wat ik ervan herken omdat ik er geweest ben
Ik denk dat Omri ook wel ver komtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:42 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Denk dat Floortje wel ver komt.
En hopelijk Ivar
Hij behoort wel tot de top jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jan Dulles vind ik serieus de beste zanger die nederland momenteel rijk is
Hmmm eens ff kieken wie dat is (heb aantal voorrondes gemist)quote:
Met afstand.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jan Dulles vind ik serieus de beste zanger die nederland momenteel rijk is
Ja.. dat heeft hij volgens mij nog nooit eerder verteld. Onthullend dus...quote:
wellicht hoopte ik dat het een vrouw wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:50 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de enige was die de naam meteen met een vrouw associeerde
Volgens mij wel hoor, staat me vaag bij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:50 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja.. dat heeft hij volgens mij nog nooit eerder verteld. Onthullend dus...
die aflevering heb ik gemistquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jaaa dat is onze Lloyd man
Je weet wel: van The Lloyd of Holland
Omri en Ron Linkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:01 schreef Koen66 het volgende:
zijn er net uberhaupt mannen doorgegaan?
Hier C1quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
weet ik, maar associeer het altijd met Bassie en Adriaan
het meisjesachtige begint er ook een beetje af te gaanquote:
mag ook wel op haar 44equote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het meisjesachtige begint er ook een beetje af te gaan
leuke vrouwquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:15 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik bedoel Peter van der Vorst bij Kylie. Ze vertelt wel leuk, trouwens
slaap lekkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:19 schreef Joooo-pi het volgende:
oh, reclame. Nu trek ik het niet meer. Ik ga afsluiten
Welterusten
Veel plezier dan!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
slaap lekker
Volgende week moet ik helaas missen..
Weekendje weg enzo
Ik ben een week weg vanaf vrijdag, maar daar ook gewoon TVquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
slaap lekker
Volgende week moet ik helaas missen..
Weekendje weg enzo
TV wel,internet nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben een week weg vanaf vrijdag, maar daar ook gewoon TV
Ik ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toch hoor ik hem liever zingen eigenlijk
is ook zo, dat is gewoon spontane TVquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ik vind dat sfeertje altijd zo leuk ouwe jongens krentenbrood.
Ook met De Zomer Voorbij merk je dat het niet gespeeld is, het is allemaal lekker burgerlijk enzo
Ohw ja, die meuk volgende weektwitter:RTL_TVOH twitterde op vrijdag 12-10-2012 om 22:54:31Heb jij ook zo genoten vanavond? Vergeet dan niet volgende week op ons te stemmen tijdens het Televizier-Ring Gala! #TVOH reageer retweet
Jan Smit mocht willen dat hij zo kon zingenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:29 schreef Koen66 het volgende:
die Dulles heeft wel erg veel Jan Smit kenmerken
Eens!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jan Smit mocht willen dat hij zo kon zingen
Waylon vind ik ookquote:
ik bedoel qua uiterlijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jan Smit mocht willen dat hij zo kon zingen
en de meeste Volendamse vrouwen hebben Annie Schilder of Monique Smit kenmerkenquote:
Monique Smitquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en de meeste Volendamse vrouwen hebben Annie Schilder of Monique Smit kenmerken
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:38 schreef iBenny het volgende:
Nick & Simon (14/8) :
* Nicola Ebbink
* Janine Heines
Afgevallen:
Natalja Majoor (Afgevallen in battle tegen Nicola)
Natascha Vergeer (Afgevallen in battle tegen Janine)
---------------------------------------------------------------------
Marco Borsato (14/8) :
* Omri Tindal
* Babette van Vugt
Afgevallen:
Kelita Gallant (Afgevallen in battle tegen Omri)
Linda Smeets (Afgevallen in battle tegen Babette)
Trijntje Oosterhuis (14/8) :
* Ron Link
* Leona Philippo
Afgevallen:
Sotiri Antonakoudis (Afgevallen in battle tegen Ron)
Gerrie van Dijk -Dantuma (Afgevallen in battle tegen Leona)
Roel van Velzen (14/8) :
* Marjet van den Brand
* Eyelar Mirzazadeh
Afgevallen:
Anneloes Wigboldus (Afgevallen in battle tegen Eyelar)
Sebastiano Zafarana (Afgevallen in battle tegen Marjet)
Dan zit ik in NYquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
slaap lekker en tot over twee weken
Owwww NY is zo tofquote:
veel te oud voor jouquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:40 schreef Lutte het volgende:
Mannen met Jaap Kwakman trekjes mag je naar NB sturen!
Briljant jaquote:
en terechtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Briljant jaZat hem net ook te luisteren.
Die gast zingt echt iedereen weg.
Franklin (Brown) kan toch zelf ook een aardige strot open trekken, maar die vindt Dulles de beste zanger van Nederland.
ja dat blaadje is inderdaad jammer, maar vocaal is het dik in ordequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:49 schreef Greys het volgende:
Die achtergronddame doet het vrouwenstukje ook erg goed zeg.
Alleen jammer dat ze voor die paar regels op een blaadje moet kijken
Ja, hoor dit dan ook weerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en terecht
en het mooie is dat hij een heel breed repertoire kan zingen
ja deze is ookquote:
wat een geweldige stad is NYquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:52 schreef Koen66 het volgende:
ik ga in de zomervakantie waarschijnlijk een paar dagen naar NY en dan door naar Mexico
Wat een gave huwelijksreis!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owwww NY is zo tof
Een mooiere huwelijksreis had ik me niet voor kunnen stellen
Ik zit volgende week op de veluwe
staat al jaren op m'n lijstjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat een geweldige stad is NY
Ben zooo blij dat we er geweest zijn
De stad leeft, zonder je 1 moment onveilig te voelen, en Broadway
wete je wat ik onder mijn ctrl-v had om hier neer te zetten?quote:
Ik vind in dit nummer zowel de stem van Nick als die van Dulles echt geweldig uitkomen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wete je wat ik onder mijn ctrl-v had om hier neer te zetten?![]()
Nick is trouwens ook geen slechte zanger... integenstelling tot Simon
De Halleluja versie van Nickquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wete je wat ik onder mijn ctrl-v had om hier neer te zetten?![]()
Nick is trouwens ook geen slechte zanger... integenstelling tot Simon
als je een Broadway showmee kunt pikken (en als het lukt Wicked zeker doenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat een gave huwelijksreis!
ik ben benieuwd! Wordt de eerste echte vakantie met mijn lief.
voor mij de eerste keer NY, voor hem de derde.
Heb je nog tips?
buiten Leonard Cohen vind ik dat de op 1 na mooiste coverquote:
Wowquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind in dit nummer zowel de stem van Nick als die van Dulles echt geweldig uitkomen.
Net of je naar een CD zit te luisteren, zo goed live.
wie?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:17 schreef Koen66 het volgende:
lol, die Sharon Doorson van vorig jaar doet het stukken beter dan de winnaar
was net bij Peter vd Vorstquote:
die met die hanenkam? die was vorige weekquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was net bij Peter vd Vorst
ze loopt kennelijk ook goed in het buiten land
owwwwwwquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:36 schreef Cee het volgende:
Nee, da's Eva Simons, Sharon Doorson is met die krullen.
Ik krijg van mijn vriend een kaartje, alleen is hij anti musicalquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je een Broadway showmee kunt pikken (en als het lukt Wicked zeker doen
Is met dat grote reuzenrad toch?quote:Gave Comedyclub ik geloofop 80th street (de verkoper staat op Time Square. Daar moet je echt de Toys \r us in
Gaat op het lijstjequote:Rondje bootmoet ook echt
inderdaad met reuzenradquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik krijg van mijn vriend een kaartje, alleen is hij anti musicaldus denk niet dat Wicked er in zit
Wellicht Rock of Ages..
[..]
Is met dat grote reuzenrad toch?
[..]
Gaat op het lijstje
Live Shows, denk dat er eerst per team iemand naar huis gaat. totdat er weinig over zijn, dan zal het 1 voor 1 gaan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:02 schreef Wilskracht het volgende:
Hoe gaat het verder na de battles 8 kandidaten per team gaan door en dan?
Dus eerst liveshow van 1 team en dan 2 of 3 naar huis.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:08 schreef iFok. het volgende:
[..]
Live Shows, denk dat er eerst per team iemand naar huis gaat. totdat er weinig over zijn, dan zal het 1 voor 1 gaan.
Nee, van twee teams. en dan worden er per team 2 weggestuurd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:09 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dus eerst liveshow van 1 team en dan 2 of 3 naar huis.
Dan krijg je 16 optredens dat kan wel 23.30 worden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:11 schreef iFok. het volgende:
[..]
Nee, van twee teams. en dan worden er per team 2 weggestuurd.
Wacht eens even.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:12 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dan krijg je 16 optredens dat kan wel 23.30 worden.
Sing off dus was in de war gebracht door de foto's van degene die door zijn deze deelnemer zien we terug in de live show wordt dan gezegd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:15 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wacht eens even.
Na de Battles heb je nog 1 uitzending waarbij ze een Sing off doen. Daar neemt de coach de sterkste 6 mee.
Daarna heb je de liveshows, elk team bestaat uit 6 kandidaten. De liveshows beginnen dus met 12 kandidaten.
Dat doen ze dit jaar niet, volgens mij...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:15 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wacht eens even.
Na de Battles heb je nog 1 uitzending waarbij ze een Sing off doen. Daar neemt de coach de sterkste 6 mee.
Daarna heb je de liveshows, elk team bestaat uit 6 kandidaten. De liveshows beginnen dus met 12 kandidaten.
Dit waren ook wel de saaiste kandidaten vind ik. Zaten een paar toppers tussen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Beetje saaie Battles vond ik het. Gelukkig kon ik veel doorspoelen, dat oefengeleuter boeit me totaal niet.
Ben benieuwd hoe ze het deze keer gaan doen dan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:44 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat doen ze dit jaar niet, volgens mij...
Trijntje, Roel en N&S gingen een keer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:14 schreef Woelli het volgende:
Bij welke battles gingen de coaches voor "I Want Help"
quote:
Het is rot. Maar als ze geen gelijkwaardige kandidaat plaatsen is iedereen boos dat de ene bij voorbaat al kansloos is. Het is toch ook een battle? Dat maakt het verschil met andere talentenjachtenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:17 schreef TheVulture het volgende:
Arme Gerry, ik vind Leona fantastisch maar ik haat dit soort acties van coaches. Nu komt een slechtere kandidaat in de liveshows
Heb je inderdaad ook wel een puntquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is rot. Maar als ze geen gelijkwaardige kandidaat plaatsen is iedereen boos dat de ene bij voorbaat al kansloos is. Het is toch ook een battle? Dat maakt het verschil met andere talentenjachten
The Voice Kids. Maar we hebben nog die karaokebende en Real life staan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
6? Moet Erland er weer voor kerst klaar mee zijn?Staat er iets anders klaar in Januari?
De mediacourant denk daar anders over.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:15 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wacht eens even.
Thefuck?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:43 schreef iBenny het volgende:
Ik lees net dat er maar 6 liveshows zullen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |