Of duct tapequote:
lelijke vamp danquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Huisvrouw versus vamp... foutje van de regie
Ze hebben er 8 van hun eigen team en na de battles ieder nog 2 'Steals' erbij, dus 10 in totaal. Tussen die tien is nog een sing-off en daarvan worden er 5 gekozen die naar de liveshows gaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze toch geen even aantal meer?
Of moeten ze er dan eentje inleveren daarvoor in de plaats?
*duwt* ga jij maar...
Het is niet eens een favo bij mij, maar na alle bagger van vanavond bijna welquote:
Zij is de mindere vorm daarvan denk ikquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:28 schreef Greys het volgende:
Bij Leona heb ik zoiets van 'We hebben Berget al'
28. Ja, ik schrok ook.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:28 schreef MissJ het volgende:
hoe oud is die kort pittige met tetzakje?
idd, kruising tussen Berget en Rafaellaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:28 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:28 schreef iBenny het volgende:
Ik zal jullie het leren pijpen grapje besparen...
ze lijkt ouder. Zal wel door d'r kapsel komenquote:
Daar heb je het al; altijd dat korte haarquote:
ja dat ligt dus niet aan mij..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:28 schreef Greys het volgende:
Veel beter dus. Nu krijgen we weer 100 liveshows, waarvan de helft saaie types zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hebben er 8 van hun eigen team en na de battles ieder nog 2 'Steals' erbij, dus 10 in totaal. Tussen die tien is nog een sing-off en daarvan worden er 5 gekozen die naar de liveshows gaan.
Zo jong?quote:
ben ik de enige die die jurk van Leona vreselijk vind?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Wat lullig zeg dat contrast in kleding
Dan moet je wel heel groot wordenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:29 schreef Cee het volgende:
Als ik later groot ben wil ik Leona worden.
En dan wel een cabrio kopen hequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil ook zo kunnen zingen, hele autoritten laaaaaaaaaaaaaaaaaang.
Not gonna happen natuurlijk, want Leona zingt al jaren met Trijntje.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat ligt dus niet aan mij..
weleen van de betere battles trouwens
en van mij mag pittig kort kapsel door
Ik zag alleen het corset, ik typ meer dan ik kijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben ik de enige die die jurk van Leona vreselijk vind?
Wie deed dat?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:30 schreef Maartel het volgende:
Dat je Leona niet geweldig vindt is al niet best, maar vergelijken met Raffaëla?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |