Nog verdere aanpassingen aan de OP nodig?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:57 schreef klumsy het volgende:
Vandaag officieel langer zwanger dan de vorige keer! Beetje raar om voor te jompelen,
maar ik doe het toch maar, want toch een mijlpaal voor mezelf
Keshet
FTA, nog even
Niet hier als kind al geboren is!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:52 schreef drumstickNL het volgende:
AlDieWillenTeKaaprenVaren heeft sinds vandaag een zoon! Kan hij in de OP?
Ik hoor daar verschillende mensen over maar heb er nog niks van gehoord van de VK. Is dat ook weer wat nieuws?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:58 schreef rebel-angel het volgende:
klums toch even eenvoor een bijzondere mijlpaal
bwegh moet woensdag om kawrt over 8 in het ziekenhuis zijn voor de glucosetest![]()
die zag ik niet aankomen.
nou ja ach weer een paar uurtjes onder de pannen en lekker even een boek lezen
Ja ze kunnen nu via jou bloed zien welke bloedgroep je meisje heeft!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik hoor daar verschillende mensen over maar heb er nog niks van gehoord van de VK. Is dat ook weer wat nieuws?
Heb wel een extra bloedonderzoek gehad ivm Rhesus C Negatief. Was vier jaar geleden ook nog niet. Ben benieuwd of dat goed is.
Soms voelt mijn vorige zwangerschap echt als een eeuw geleden of zo, zoveel dingen die ze nu anders doen.
Ik bedoelde de glucose test, of dat nieuw is. Dat heeft toch niks met de bloedgroep van de baby te maken?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:09 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja ze kunnen nu via jou bloed zien welke bloedgroep je meisje heeft!
Oh ik heb niet goed gelezen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:11 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik bedoelde de glucose test, of dat nieuw is. Dat heeft toch niks met de bloedgroep van de baby te maken?
Maar dat Rhesus C konden ze vier jaar geleden ook al, dat deden ze toen alleen niet. Aldus mijn VK. Dus heel druk moest ik me er niet over maken.
is niet standaard hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik hoor daar verschillende mensen over maar heb er nog niks van gehoord van de VK. Is dat ook weer wat nieuws?
Heb wel een extra bloedonderzoek gehad ivm Rhesus C Negatief. Was vier jaar geleden ook nog niet. Ben benieuwd of dat goed is.
Soms voelt mijn vorige zwangerschap echt als een eeuw geleden of zo, zoveel dingen die ze nu anders doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Jaaaa zo blij en de groei was perfect! Was daar stiekem heel erg bang voor ivm persoonlijke situatie en sommige verhalen over de groei hierquote:
Gestegen HCG is goedquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:58 schreef _NIKKI_ het volgende:
Logi wauw
Net weer gebeld door ziekenhuis en hcg was toch weer gestegen. Pfff ik weet echt niet meer wat ik moet denken met m'n krampen en bruinrozeverlies en stijgende hcg. Ik weet één ding wel, it freaks me out en ik word er onzeker en naar van.
/einde klaagpost
Wat zou een stijgende hcg verder kunnen betekenen dan, ik dacht altijd dat dit tot 16wk normaal wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:58 schreef _NIKKI_ het volgende:
Logi wauw
Net weer gebeld door ziekenhuis en hcg was toch weer gestegen. Pfff ik weet echt niet meer wat ik moet denken met m'n krampen en bruinrozeverlies en stijgende hcg. Ik weet één ding wel, it freaks me out en ik word er onzeker en naar van.
/einde klaagpost
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik vind mijn man zo lief
Zelf moet ik ooit nog weleens nadenken hoe ver ik nu al ben.
Net belde de beddenfabrikant, dat ons nieuwe bed aankomende week al geleverd kan worden (maar ga er uiteraard pas in liggen na de bevalling, wil hem niet gelijk verpesten)
Zegt ie: Ja is goed alleen wel onder voorbehoud want mijn vrouw is 37,5 week zwanger en staat op springen
Dat zijn van die-momentjes
... Ik klaag weleens over vent maar dit soort dingen weet ie feilloos
![]()
Ja combinatie van factoren, eerste kind werd met 35wk geboren, al vanaf 4mnd erg veel gerommel en bij de 2e en 3e vanaf 5/6mnd, had rond 6/7mnd hierdoor al ruim 4cm ontsluiting en begin 37/38 wk geboren (met veel ziekenhuis rust en injecties), nu begint hetzelfde cyclus qua harde buiken al rond de 3/4mnd terwijl dat bij de laatste 2 rond de 5/6mnd was. 2e kind werd binnen 3u geboren en laatste kind werd na de eerste wee binnen 2u geboren en vandaar dat ik dus ook bij regelmatig harde buiken direct moet bellen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:08 schreef Kyara het volgende:
Papa's posten inderdaad een stuk minder mee maar volgens mij melden sommigen zich aan om in de lijst te komen en dan zien je ze nooit meer. Vind ik persoonlijk lijstvervuiling. Vorig jaar pleurden we (nou ja, Kleurdoos) die meteen uit de lijst.![]()
Edit: ik drukte al op invoeren maar ik was nog niet klaar![]()
Logi, is het door die continue harde buiken dat ze denken dat je niet gaat voldragen? Of op basis van eerdere bevallingen?
Ja ik ook, ben er af en toe zo bang voor ook na mijn vorige miskraam met 4mnd.. zal zo blij zijn als ik de 26wk voorbij benquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:26 schreef Kyara het volgende:
oh vandaar. Nou hopelijk blijft je meisje nog een tijdje zitten
Nou, vorige week was ik natuurlijk 26 weken en had ik enorme buikpijn enzo wat niet wegtrok. Ook met 26 weken knijp je m wel dan. Das veeeel te vroeg.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:34 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ja ik ook, ben er af en toe zo bang voor ook na mijn vorige miskraam met 4mnd.. zal zo blij zijn als ik de 26wk voorbij ben
Iemand trouwens al weer iets van FTA vernomen?
Af en toe hoor je nog wel eens van wondertjes. Een kindje dat met 27 weken uit zichzelf geboren is en dat nu met 33 weken al zelf uit de borst kan drinken en het zo goed doet dat de vraag rijst waarom ze überhaupt nog in het ziekenhuis ligt. Mag misschien al met 36/37 weken naar huis! Maar, een voldragen kindje is altijd aan te raden, soms is een situatie "gewoon" anders.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou, vorige week was ik natuurlijk 26 weken en had ik enorme buikpijn enzo wat niet wegtrok. Ook met 26 weken knijp je m wel dan. Das veeeel te vroeg.
Gassy?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou, vorige week was ik natuurlijk 26 weken en had ik enorme buikpijn enzo wat niet wegtrok. Ook met 26 weken knijp je m wel dan. Das veeeel te vroeg.
Ik weet dat het veeeeeeeeeeel te vroeg is, maar op de één of andere manier geeft dat termijn mij persoonlijk wat rust?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee die krijg ik niet, wel telkens metingen van mijn baarmoedermond wat ik erg prettig vind, en ik heb bij de vorige 3 zwangerschappen met 6mnd hormoon injecties gehad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:48 schreef __Isis__ het volgende:
Fijn Logi dat alles goed was.Krijg je deze zwangerschap ook (proluton) injecties? Ik herken het 26 weken gevoel heel erg trouwens.
Sorryquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:54 schreef Kyara het volgende:
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
04 november: onlogisch (papa) (jongetje)
posten deze nog wel eens? wmb mogen ze uit de lijst.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:39 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Geboren om 13.53 F.aye C.eleste 3100 gram en 48cm heftig brandmelding op de verloskamers maar uiteindelijk gelukkig niet geėvacueerd, we zijn alweer thuis en alles is goed met ons.
Haha je bent nét op tijd!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:24 schreef Kyara het volgende:
Misschien zit er ook nog een foldertje in mijn doos, even kijken.
edit: dat staat er een beetje vreemd
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:24 schreef Kyara het volgende:
euhm, dat staat er niet bij. Misschien zit er ook nog een foldertje in mijn doos, even kijken.
edit: dat staat er een beetje vreemd
die felicitas van de etos.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:26 schreef Suikertante het volgende:
Heb jij die doos erg vroeg Kyara? Welke is dat?
Bij beiden kun je / moet je? je online aanmelden. Als je perongelijk weer op de site komt dan zeggen ze allebei dat je er al eentje hebt besteld. Daarbij gaat het toch automatisch allemaal via de email. In het geval dat je echt 2x dezelfde mail krijgt dan kun je er altijd maar gewoon 1tje ophalen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:31 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb me ergens voor ingeschreven, maar weet dus niet meer voor welke doos. En twee keer inschrijven staat zo hebberig! Dat ben ik ook wel, maar toch.
dat kan ook niet. Dan krijg je een foutmelding.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:31 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb me ergens voor ingeschreven, maar weet dus niet meer voor welke doos. En twee keer inschrijven staat zo hebberig! Dat ben ik ook wel, maar toch.
Ik had de naam echt nog nergens gehoord bij ons, totdat ze geboren was, toen kwamen we hem wel veel meer tegen. Het blijft een prachtige naamquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Vind jullie naam heeeel mooi (al hoor ik hem de laatste tijd heul veul). Zou zomaar kunnen dat, mocht het er ooit van komen, een tweede meisje bij ons. die nasm ook krijgt. Nu idd Genieten met een grote G!
Spuit elf misschien want nog niet verder gelezen, maar mijn niet-zo-grote Albert Heijn heeft het! Idd goed spul, vandaag nog opquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:23 schreef Ticootje het volgende:
Ja waar koop je dat?? Jillz is lekker!
Gewoon in de supermarktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:23 schreef Ticootje het volgende:
Ja waar koop je dat?? Jillz is lekker!
Ik heb toen ook heel weinig gedaan, maar die buik bleef strak staan. Niet pijnlijk ofzo, alleen alsof ik veel te veel gegeten had en een beetje uit mijn buik barsttequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:06 schreef papillion het volgende:
Thanks!
Een groeispurt kan het inderdaad ook gewoon zeker zijn. Heb de afgelopen dagen vooral besteed aan op de bank zitten en enkel koffie inschenken voor pa en vriendlief die nog aan het klussen waren.
En als je zit, hoef je niet/nauwelijks? Dat had/heb ik altijd!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:31 schreef Fieder het volgende:
Mineola fijn zeg!
Detulp van harte! Mooie fotobos donker haar!
Net even wezen winkelen maar moest om de 10 minuten piesen. En dan ook echt moeten rennen he!! Hoop dat dat tijdelijk is![]()
Ik ga maandag naar de Efteling, hoop niet dat ik de hele dag op t toilet moet zitten.
het is inderdaad wel iets voor jou om dat allang geprobeerd te hebben....quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
dat kan ook niet. Dan krijg je een foutmelding.
Hier nog een! Strontirritant..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:31 schreef Fieder het volgende:
Mineola fijn zeg!
Net even wezen winkelen maar moest om de 10 minuten piesen. En dan ook echt moeten rennen he!! Hoop dat dat tijdelijk is![]()
Ik ga maandag naar de Efteling, hoop niet dat ik de hele dag op t toilet moet zitten.
Kan je geen blaasontsteking hebben? Ik moest ook ontzettend vaak, zonder pijn overigens, en bleek een blaasontsteking te hebben.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:31 schreef Fieder het volgende:
Mineola fijn zeg!
Ik denk niet dat iemand je daar een antwoord op kan geven. Zou kunnen. Kan ook overgaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:22 schreef .Sparkling. het volgende:
Mijn tepels doen zo'n verschrikkelijk pijn! Met name als ik het koud heb en mijn tepels hard zijn, oef! Ze slaan dan wit uit en soms ook helemaal blauw. Pas als ik ze op 1 of andere manier warm kan krijgen zakt de pijn af. Blijft dit de hele zwangerschap zo?
Logisch ook, ik weet ook wel dat het bij niemand hetzelfde is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand je daar een antwoord op kan geven. Zou kunnen. Kan ook overgaan.
Even vragen aan je verloskundige/gyn? Of je er iets tegen kunt doen wellicht?
Ik weet niet. Het klinkt deels bekend maar ik heb volgens mij niet snel blauwe handen. Wel snel blauwe lippen in de winter.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:35 schreef Cantare het volgende:
Sparkling, ik ben een leek op medisch gebied, maar zou het zoiets kunnen zijn: http://www.werkendlichaam(...)oom-of-fenomeen.html ?
Jij geeft de burger moed!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:46 schreef Logician78 het volgende:
Spark ik heb het ook, nog steedshet went... Tip vooral niet te dichtbij de koeling in de supermarkt komen
quote:
Je hoeft het niet perse in andere lichaamsdelen te hebben.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:38 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ik weet niet. Het klinkt deels bekend maar ik heb volgens mij niet snel blauwe handen. Wel snel blauwe lippen in de winter.
Ik ga het wel voorleggen bij de gyn en morgen een hittepitkussen kopen om ze te verwarmen
Ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 04:52 schreef Enfermera het volgende:
Oh en het niet kunnen / weinig plassen tijdens je zwangerschap, herkenbaar, maar dat maakte ik ruimschoots goed daarna... Niet normaal! XD
Normaal nietquote:
Paar weken terug nog getest, maar misschien toch nog maar eens een potje wegbrengen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:48 schreef Susie het volgende:
Kan je geen blaasontsteking hebben? Ik moest ook ontzettend vaak, zonder pijn overigens, en bleek een blaasontsteking te hebben.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:42 schreef Argento het volgende:
[..]
het is inderdaad wel iets voor jou om dat allang geprobeerd te hebben....
Nou meis ik ben er hier ook een heel eind klaar mee hoor, dus zo stom vind ik die gedachte van jou nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:03 schreef Skoap het volgende:
Wat een stomme avond gisteren, was opeens de hele zwangerschap zat en wilde gewoon bevallen (al denk ik daar tijdens de bevalling vast anders over) Stom dat ik me opeens zo negatief voelde. Moet me ook niet zo aanstellen ben pas 39w2d. Gelukkig ben ik vandaag weer een stuk vrolijker..
Dat is wel superlief zeg. Hopelijk worden die van mij later ook zoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:51 schreef Logician78 het volgende:
Blegh free, ik hoop het ook voor je!
Klinkt echt zwaar ruk
Ik baal zo van het elke ochtend wakker worden met knallende koppijn, lang leve de paracetamol..
Maaar wel tot 6am doorgeslapen zonder 2 a 3 keer wakker te zijn geweest vannacht![]()
En een mannetje van 10jr die heel lief vroeg of ik ontbijt wou en nu gewoon een spiegel ei voor mij aan het bakken is![]()
Goedemorgen allen!
Nah tis meer dat je weet dat het einde in zicht is. En dan duren die laatste paar weken zo verrekte langquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:29 schreef bellelena het volgende:
Skoap en Twinkle
Lekker Kyara! Dat er nog maar veel van zulke nachten mogen volgen!
Het is ook heel anders dan gewoonlijk en kan me best voorstellen dat je op een gegeven moment toe bent aan de volgende stap, je kindje in je armen houden. Nog even die laatste loodjes, lekker je baby afbakken. En hopelijk tussendoor nog een beetje genieten van je dikke buik, misschien wel de laatste keer!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:45 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Nah tis meer dat je weet dat het einde in zicht is. En dan duren die laatste paar weken zo verrekte lang![]()
Ik mag al lang blij zijn dat ik geen zwangerschapsvergiftiging of suiker heb of mega veel vocht vast houd. Voor de rest is het gewoon accepteren dat je in die laatste paar weken alles uit handen moet geven ipv dat je het zelf oppakt. Tis niet anders![]()
Maar het zal hier nooit tot een elftal komen.. En ik ben er inmiddels achter dat zwanger zijn niet direct mijn hobbie is als (normaliter) bezig bijtje aka werkpaard
Ik ben a-natuurlijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:04 schreef Kyara het volgende:
Volgens mij heeft de natuur het zo bepaald. In het begin moet je er niet aan denken dat je kind er ook nog uit moet en tegen het einde ben je het zo zat dat het je niet uitmaakt hoe het kind er uit komt, als het er maar uit komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga proberen nog een beetje mee te lezen hier, maar tussen alle voedingen door is dat gewoon lastig.. ik zal vast niks geks zeggen numoet zelf ook aan mn rust toekomen dus ja.
Ze doet het verder super, we hebben sinds gisteren een goed ritme met om de 3 uur voeden en daar doet ze het super op. Vandaag lekker stuwing dus zit met koolbladeren in mn decollete
Voor degenen ook in oktober uitgerekend, heel veel succes nog met de laatste loodjes, het komt echt goed, je leven wordt zo anders daarna!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:51 schreef Enfermera het volgende:
Hoi liefjes. Hier eindelijk een fotootje van onze dame!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Enf, wat een lekker ding!!![]()
En joh, gewoon lekker je rust nemen en samen jullie draai vinden als nieuw gezin![]()
![]()
Haquote:
Gelukkig wordt dat slapen veel beter met een babyquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:08 schreef Skoap het volgende:
Twinkle ik mag wat dat betreft inderdaad ook helemaal niet klagen. Kan zelfs nog goed bewegen en rond hobbelen omdat ik gewoon helemaal geen last heb van wat voor een klachten dan ook. Dus ik mag van mezelf ook niet klagen. Maar ik slaap alleen zo slecht. Ik word elk uur wakker en moet om de 2 uur ook wel plassen. En dat slechte slapen begin ik echt heel erg zat te worden. Maar ja. We zijn er bijna!
Fijn dat de kraam zo leuk isquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:04 schreef Enfermera het volgende:
Hihi![]()
![]()
Daarom, ga ik ook doen hoor. Heb ook weinig behoefte om veel achter mn laptop te zitten XD Mn meisje is zo mooi en lief!
Whihi ja ze heeft de looks van haar vader en das ook een lekker ding, dus jadan krijg je dat he. De kraamverzorgster zei het ook al (tof wijf btw), maar die zei ook; 'ja, moeten we natuurlijk niet te vaak zeggen, dan gaat hij naast z'n schoenen lopen'
![]()
XD
Zie mijn eerdere post, dat hoeft gelukkig echt nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maar goed, ik zit nu op 36w2d, dus misschien verandert dat nog wel
ja dat zei ik ook al tegen mijn man... Dan is het nog steeds drama, maar ja. Hopelijk lig ik dan niet meer steeds nutteloos wakkerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
Gelukkig wordt dat slapen veel beter met een baby
Haha, het is inderdaad voor buitenstaanders niet een bijster interessant leven dat ik nu hebquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Enf
[..]
Zie mijn eerdere post, dat hoeft gelukkig echt niet(het post alleen wat minder interessant
)
Hmm, denk niet dat het zozeer aan het verlof ligt. Heb 6 weken vakantie gehad in juli/augustus, toen 4 weken 'gewerkt', en daarna vrij vanaf 33 weken. Dus ook al best veel vrij!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Coco ik denk dat het ook komt omdat ik vanaf +/- 20 weken al fulltime thuis zit, dat je het dan zo zat wordt. Alle dingen die geregeld moesten worden heb ik vanaf die tijd kunnen regelen. Kan me voorstellen dat als je pas met 34 weken of later met verlof gaat, dan heb je daar een stuk minder de tijd voor. Dus daar zal het ook wel aan liggen denk ik
volgens mij ligt dat ook heel erg aan de bh. Sommigen kunnen nog een heel eind meerekken. anders misschien ook even in het bv topic vragenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben in de war, net even langs een speciaalzaak hier gereden voor voedingsbeha's, krijg ik te horen dat ik gewoon mijn eigen maat moet kopen. Verder heb ik volgens mij overal het advies gezien om een cupmaatje groter te scoren
Had ik al gedaan inderdaad, thnx!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:36 schreef Kyara het volgende:
anders misschien ook even in het bv topic vragen
Nou dat dus...! Ik vind het ook heerlijk. Beetje thuis rondtuttelen, uitslapen, af en toe ergens heen fietsen (oh my, wat is het heerlijk rustig in de stad op dinsdagmiddag!) en overdag tv kijken. Dat afspreken dan weer niet, iedereen werkt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb dat trouwens eigenlijk helemaal nog niet, dat ik het gehad heb met de zwangerschap. M. wel een beetje, maar dat is meer omdat hij zo benieuwd is naar de beeb en er gewoon ontzettend veel zin in heeft
Heb ik ook (nieuwsgierig en zin in ons 'nieuwe' leven), maar gelukkig dus niet daardoor/daarnaast zoiets van, blergh, qua zwangerschap.
Vind het eigenlijk juist fijnHet gaat allemaal wat minder soepel en ik krijg wat meer 'last' van klachten, maar ben lekker met vrienden aan het afspreken, door ons huis aan het rommelen, 'achterstallige' dingen aan het regelen, aan het klussen, fijn poetsen/boodschappen doen/koken.... Vind dat ook wel wat hebben
Maar goed, ik zit nu op 36w2d, dus misschien verandert dat nog wel
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:52 schreef freecell het volgende:
Als ik nu foto's zie van de oudste toen hij net geboren was, denk ik: ojee, zo'n knapperd als ik toen dacht was je niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door freecell op 13-10-2012 19:21:22 ]
Hehe, ik doe met je meequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:11 schreef Ticootje het volgende:
Niet slapende kinderen? Ik win! 4,5 jaar.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:49 schreef Suikertante het volgende:
Ja dat lijkt me echt pittig hoor, met kids. Met eentje eigenlijk al. Je kan ze niet uitzetten natuurlijk, dat is ook het leuke aan ze, maar ze houden geen rekening met jouw moeheid!
Enf, ik was helemaal vertederd door je foto. Ze ziet er ook zo vredig uit, alsof ze er altijd al is geweest. Bracht meteen weer een zoet gesprek op gang met mijn vriend midden in de snackbar![]()
![]()
Er zit gewoon iets in mijn buik dat straks minstens even lief wordt! (dat mag je toch zeggen over je eigen kroost)
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:13 schreef freecell het volgende:
En hey,mijn tweede zag er op zijn tweede dag buiten-de-buik al zo uit:OwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja alleen 3 jaar ouderquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:57 schreef Suikertante het volgende:
Is dat die ondeugenderd op je foto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo pił di ieri ma meno di domani
Herkenbaar. Met dat snoetje nog helemaal in elkaar gefrommeld. Maar wij vonden het de allermooiste baby. nou was/is hij ook wel een mooie baby maar niet zooooo mooi zeg maar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:52 schreef freecell het volgende:
Als ik nu foto's zie van de oudste toen hij net geboren was, denk ik: ojee, zo'n knapperd als ik toen dacht was je niet
Maar het is alleen maar goed om je eigen hummels helemaal te cool te vinden
We zijn via de tv portal nu een marathon aan het doen met zijn allen, zo heeerlijk knus en door hoe ze verteld blijven mijn kinderen gewoon echt helemaal er in, super!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:02 schreef Suikertante het volgende:
Erica op reis is zo schattig onbeholpen lomp gezellig!!!
ze is dus doorgestuurd? Ik weet alleen dat de vk langs zou komen. Maar ze zullen wel het zekere voor het onzekere nemen en ctg + echo doen. Hoop in elk geval dat alles goed is.quote:
Hij vindt het helemaal geweldig en is echt heel erg lief voor haar! De hele tijd kusjes geven en knuffelen, een echte grote broerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:42 schreef miss_sly het volgende:
Fta gefeliciteerd met jullie meisje en wat fijn dat ze gezond is! Een plaatjeveel geluk
hoe vindt F zijn zusje?
Voor shirts is het nog niet echt nodig, maar een aantal broeken begint stilaan wel te spannen. Ik had de keuze tussen een gewone nieuwe broek en legging of positiemode. Maar met een maand mag ik toch positiebroeken aan dus vandaar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:50 schreef MaLo het volgende:
Skoap. wat fijn dat alles goed is.
Mandy, ik keek in het lijstje en jij bent maar twee weken verder dan ik! Ik moet nog niet denken aan zwangerschapskleding en babykamertjes enzo.
Nu hebben we het bedje met toebehoren van F nog op zolder, dus een bedje hoeft niet. Ik heb verder niet de illusie dat we bij dat bedje nog weer een bijpassende commode en kast vinden, dus die we kopen wel gewoon tzt bij Ikea.
Wandelwagen hadden we de vorige keer via marktplaats, doen we dit keer weer. Alleen de maxi cosi wil ik nieuw (of van een bekende).
Ik heb a.s. donderdag mijn eerste afspraak (en echo) bij de verloskundige, misschien dat het dan 'echter' gaat worden. Ik voel me op zere borsten na nog steeds niet zwanger, ik vergeet het vaak ook.
Woord voor woord herkenbaar! Ik stond vanmiddag op het punt om carpaccio te eten toen het weer tot me doordrong..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:50 schreef MaLo het volgende:
Ik voel me op zere borsten na nog steeds niet zwanger, ik vergeet het vaak ook.
Ooooh lekker!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Woord voor woord herkenbaar! Ik stond vanmiddag op het punt om carpaccio te eten toen het weer tot me doordrong..
Ik heb zondag bij de wok vrolijk een biefstukje van de grill gehadquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Woord voor woord herkenbaar! Ik stond vanmiddag op het punt om carpaccio te eten toen het weer tot me doordrong..
Hmm, misschien tzt dan toch maar eens kijken bij babydumpquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:59 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Voor shirts is het nog niet echt nodig, maar een aantal broeken begint stilaan wel te spannen. Ik had de keuze tussen een gewone nieuwe broek en legging of positiemode. Maar met een maand mag ik toch positiebroeken aan dus vandaar.
De babykamer hadden we ook gepland om bij ikea weg te halen, maar baby-dump gaf zo een mooie aanbieding en babykamer dat we die besteld hebben.
Maxicosi hebben we overgenomen van een collega van vriendlief, kinderwagen ging bij babydump ook weg in de aanbieding (mutsee met 150 EUR korting, en gratis maxicosi)
Dat je je niet zwanger voelt, herken ik wel. Wij hebben onze eerste echo afgelopen dinsdag gehad, en vanaf het moment dat je je kleintje ziet bewegen op beeld en het hartje hoort kloppen voel je je echt zwanger, tenminste dat had ik toch. Op de een of andere manier vind ik dat ik sinds de echo meer een zwangerschapsbuik heb dan voor de echo.
Ik moet nog heeeeeeel lang, maar biefstuk wil ik, de dag dat ik bevallen ben!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:10 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik droom echt over filet americain en biefstuk.
Was ook mijn eerste warme maaltijd na mijn eerste bevalling: gekookte aardappels, spinazie en een dikke, bloederige biefstukquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik moet nog heeeeeeel lang, maar biefstuk wil ik, de dag dat ik bevallen ben!
Wat een heerlijkheid! Geniet er van, na alle zorgen over je meisje wordt het tijd voor gewoon simpelweg genietenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:46 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Hij vindt het helemaal geweldig en is echt heel erg lief voor haar! De hele tijd kusjes geven en knuffelen, een echte grote broer
De aanbiedingen gelden tot 27 oktoberquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:12 schreef MaLo het volgende:
Hmm, misschien tzt dan toch maar eens kijken bij babydump.
Ik ken je persoonlijke situatie niet, maar ik hoop voor je dat je mag gaan genieten van een onbezorgde zwangerschap.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:12 schreef MaLo het volgende:
Misschien dat het na donderdag inderdaad anders wordt, dat ik me dan wel zwanger voel. We hebben het ook nog aan niemand verteld, dus ik wordt ook (gelukkig) niet als zwangere behandeld. Ik vind het wel een aparte ervaring, zwanger zijn terwijl je je niet zwanger voelt en het eigenlijk ook niet wilt zijn... (ik accepteer het steeds meer hoor, maar de roze wolk is er nog lang niet)
Wat balen zeg! Inderdaad geen leuke start zo met de verloskundige, met die echo en geen afspraak. Wilden ze niet vast de intake doen? Wanneer heb je nu weer een afspraak?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:18 schreef L-E het volgende:
Hier nog niet verteld trouwens, maar we hadden gisteren een afspraak bij de vk. Zijn weer weg gestuurd omdat ik nog geen 10 weken zwanger ben. Terwijl zij de afspraak hadden ingepland voor mij, toen ik belde dat ik positief had getest. Leuk ook, de middag vrij genomen van werk voor niks. Helemaal enthousiast was ik, voor niets dus. Ze was ook nogal onaardig, was geen leuk gesprek. Dat én die teleurstellende echo maakt dat ik ook even van mijn roze wolk ben afgestapt. Spring er later wel weer op!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:22 schreef -mandy- het volgende:
[..]
De aanbiedingen gelden tot 27 oktober
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 13 oktober 2012 22:12 schreef MaLo het volgende:
Misschien dat het na donderdag inderdaad anders wordt, dat ik me dan wel zwanger voel. We hebben het ook nog aan niemand verteld, dus ik wordt ook (gelukkig) niet als zwangere behandeld. Ik vind het wel een aparte ervaring, zwanger zijn terwijl je je niet zwanger voelt en het eigenlijk ook niet wilt zijn... (ik accepteer het steeds meer hoor, maar de roze wolk is er nog lang niet)
Ongepland zwanger van nummer 2, nummer 1 is 9 als nummer 2 geboren wordtquote:Ik ken je persoonlijke situatie niet, maar ik hoop voor je dat je mag gaan genieten van een onbezorgde zwangerschap.
Lekker!! Een biefstukje, niet helemaal doorbakken met nog een beetje rood vanbinnen. Dat ga ik ook eten als ik bevallen ben!
Ik zou direct naar een ander gaan. Hier doen ze de eerste controle tussen de 7 en 9weken. Ik mag toch aannemen dat ze naar je laatste mentruatie hebben gevraagd en dus wisten hoe ver je was. Die zou ik niet aan mijn bevalbed willen. Gaan ze dan ook piepen dat je te vroeg belt?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:18 schreef L-E het volgende:
Hier nog niet verteld trouwens, maar we hadden gisteren een afspraak bij de vk. Zijn weer weg gestuurd omdat ik nog geen 10 weken zwanger ben. Terwijl zij de afspraak hadden ingepland voor mij, toen ik belde dat ik positief had getest. Leuk ook, de middag vrij genomen van werk voor niks. Helemaal enthousiast was ik, voor niets dus. Ze was ook nogal onaardig, was geen leuk gesprek. Dat én die teleurstellende echo maakt dat ik ook even van mijn roze wolk ben afgestapt. Spring er later wel weer op!
Toch doen denk ik! Ik was tijdens de zwangerschap van Jelle erg blij dat Lotte 's middags nog sliep, ik ging dan altijd ook even liggen. Toen Jelle een half jaar was ofzo wilde ze niet meer slapen, tot toen er mooi van geprofiteerdquote:Op zondag 14 oktober 2012 08:29 schreef Kyara het volgende:]
Babydump heeft regelmatig aanbiedingen inderdaad. Desondanks
Midas slaapt overdag ook nog 2 keer maar ik vind het wel lastig om dat ook je rust te pakken. Vaak wil ik dan toch nog even dit of dat doen en voor je het weet is ie weer wakker.
Nog even volhouden tot je verlof dan Estrys. En als het niet meer gaat dan misschien al een paar uurtjes minder werken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:45 schreef Estrys het volgende:
Ik pak in het weekend vooral veel rust. Want doordeweeks zit dat er nu (nog) niet in. Straks tijdens mijn verlof wel drie dagen hoop ik. De VK zegt wel steeds: breng hem dan even ergens anders heen. Maar ja waar dan? Iedereen werkt, behalve mijn ouders maar daar gaat hij al 1 dag in de week heen. Om dan die andere dagen ook daarheen te gaan kan ik die mensen ook niet steeds aan doen. Dus doorbikkelen dan maar.
Ik heb na de bevalling wel het voordeel
dat de oudste naar school gaat ( en een continurooster heeft) dat wil zeggen dat ik van 8:45 tot 14:30 mijn aandacht niet hoef te verdelen.
Hee, dat is een meevaller!! Dagje nietsdoen dan maar?quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:56 schreef Logician78 het volgende:
Ik probeer de hele ochtend al wat mensen te bereiken ivm werk en realiseer mij net pas dat het zondag is en die vast nog liggen te slapen/niet aan het werk zijn.. vent moet vandaag ook werken en ondanks dat de kinderen thuis zijn was ik al in mijn maandagochtend modus geschoten
Jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:01 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Hee, dat is een meevaller!! Dagje nietsdoen dan maar?
Lekker joh, neem het er van. Kan me zo voorstellen dat dat niet zo vaak gebeurd, en over een paar maanden nog minder.quote:
Ik hoef in ieder geval niet vier keer per dag op en neerquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:58 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Nog even volhouden tot je verlof dan Estrys. En als het niet meer gaat dan misschien al een paar uurtjes minder werken.
School is inderdaad fijn, maar aan de andere kant: je moet er wel iedere ochtend en middag op tijd zijn. Ook in de regen en sneeuw. Hier is dat wel iets waar ik tegenaan hik. Met de auto naar school is hier niet handig (kan er niet parkeren, is ook maar 900 meter). Ik hoop maar dat ik een beetje snel weer op de fiets kan zodat als ze niet met de buren mee kan, ik even snel zelf haar kan brengen.
Omdat je dit met mate wel magquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:40 schreef Ladylike het volgende:
Dat gedoe over eten... als je geen leverpaté mag, waarom krijg ik het zelfs in het ziekenhuis als broodbeleg?
Maar dat is toch met alles zo?quote:
Filet American, rosbief etc. mogen niet, ook niet met mate.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar dat is toch met alles zo?
Ik heb bij beide zwangerschappen niets gehoord dat ik helemaal niet zou mogen eten
Waarom lig je in het ziekenhuis trouwens, of heb ik iets gemist?quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:46 schreef Ladylike het volgende:
Ik zie de lever ook bij het niet lijstje staan
Ik zal het zo eens navragen bij de arts
Bloedverlies vrijdag avond.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:49 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Waarom lig je in het ziekenhuis trouwens, of heb ik iets gemist?
Ohquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bloedverlies vrijdag avond.
ben benieuwd of ik vandaag naar huis mag (bloeden is van gisteren 15.00u gestopt)
Ja was het ookquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:52 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ohhelemaal niet meegekregen, wat eng
Ahhhh, foeiquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja was het ook
Maar wilde hier niemand bang maken dus heb maar niets gepost
quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja was het ook
Maar wilde hier niemand bang maken dus heb maar niets gepost
Nope.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:03 schreef Fieder het volgende:
[..]Ik dacht ook al, hoe heb ik dat kunnen missen!
Ik zal duimen. Geen oorzaak gevonden?
Ik duim mee voor jequote:Op zondag 14 oktober 2012 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Duim maar voor me dat ik vandaag weg mag, heb het helemaal gehad met bedliggen in het ZH.
Dat kan ik thuis ook
Thanx damesquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:04 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ik duim mee voor jeen hou ons op de hoogte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |