abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117934823
Of die van Estrys, dat lijkt me heerlijk zo'n kind zeg! Net als die zoons van Logician, i-de-aal!
pi_117934838
Ja zoons zijn zo gek nog niet.. ;)
pi_117934894
Idd, ik hoop dat de mijne op z'n vader lijkt, dat is ook zo'n lieverd!

En Skoap, ik hoop dat alles goed met je kleine is en hij/zij gewoon lekker lag te slapen!
pi_117935107
Niet slapende kinderen? Ik win! 4,5 jaar.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_117935180
Hmmm :+
Zal ik me maar stilhouden over jongetjes vandaag _O-

Hoewel die van mij echt ook echt om op te vreten zijn O+

En hey,mijn tweede zag er op zijn tweede dag buiten-de-buik al zo uit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 16% gewijzigd door freecell op 13-10-2012 19:21:22 ]
pi_117935198
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:11 schreef Ticootje het volgende:
Niet slapende kinderen? Ik win! 4,5 jaar.
Hehe, ik doe met je mee :D (ik vind dat het went, alles wordt op den duur een ritme :) )
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:19:04 #207
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117935311
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:49 schreef Suikertante het volgende:
Ja dat lijkt me echt pittig hoor, met kids. Met eentje eigenlijk al. Je kan ze niet uitzetten natuurlijk, dat is ook het leuke aan ze, maar ze houden geen rekening met jouw moeheid!

Enf, ik was helemaal vertederd door je foto. Ze ziet er ook zo vredig uit, alsof ze er altijd al is geweest. Bracht meteen weer een zoet gesprek op gang met mijn vriend midden in de snackbar :') O+
Er zit gewoon iets in mijn buik dat straks minstens even lief wordt! (dat mag je toch zeggen over je eigen kroost)
:D hihi... Te leuk! Haha ja toch O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_117935487
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:13 schreef freecell het volgende:

En hey,mijn tweede zag er op zijn tweede dag buiten-de-buik al zo uit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owwww O+
pi_117936194
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:57 schreef Suikertante het volgende:
Is dat die ondeugenderd op je foto?
Ja alleen 3 jaar ouder ;) en veul eigenwijzer

SPOILER
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_117936254
Het is het haar denk ik, wat een snoepie O+
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:57:35 #211
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117936429
arggh krijg spontaan kramp in mijn tetten van die foto's O+

mijn kinderen hebben iets nieuws ontdekt "erica op reis" echt zooo leuk om samen te kijken *;
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_117936521
Kappen met die babyfotos, die van mij moet nog ff!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_117936590
Erica op reis is zo schattig onbeholpen lomp gezellig!!!
pi_117936625
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:52 schreef freecell het volgende:
Als ik nu foto's zie van de oudste toen hij net geboren was, denk ik: ojee, zo'n knapperd als ik toen dacht was je niet _O-
Maar het is alleen maar goed om je eigen hummels helemaal te cool te vinden ;)
Herkenbaar. Met dat snoetje nog helemaal in elkaar gefrommeld. Maar wij vonden het de allermooiste baby. nou was/is hij ook wel een mooie baby maar niet zooooo mooi zeg maar.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:04:19 #215
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117936637
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:02 schreef Suikertante het volgende:
Erica op reis is zo schattig onbeholpen lomp gezellig!!!
We zijn via de tv portal nu een marathon aan het doen met zijn allen, zo heeerlijk knus en door hoe ze verteld blijven mijn kinderen gewoon echt helemaal er in, super!
pi_117936696
Ooooooooooooooooooooh, die foto's O+ O+ O+
wat een mooie babies! nou wil ik de mijnes ook spammen

Skoap, goed dat je gebeld hebt. hopelijk alles goed :*
pi_117937312
Free wat doe je!! O+ O+ O+

Ohh en Estrys ook al O+ O+ O+ hou opppppp

Wat een prachtige bossen haar bakken jullie zeg

Skoap alles ok? :*
pi_117937543
Ja Skoap hoe is ie?
pi_117937650
Skoap is nog in het ziekenhuis :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_117937700
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:35 schreef klumsy het volgende:
Skoap is nog in het ziekenhuis :)
ze is dus doorgestuurd? Ik weet alleen dat de vk langs zou komen. Maar ze zullen wel het zekere voor het onzekere nemen en ctg + echo doen. Hoop in elk geval dat alles goed is.
pi_117937797
Ja ctg en verder bloed en urine onderzoek ivm eventuele zwangerschapsvergiftiging
pi_117937801
Ah zoiets dacht ik al ja. Spannend, hoop dat alles in orde is
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 20:47:27 #223
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117938034
oh... -O- hoop dat alles goed is.
pi_117938209
De kleine was heel snel al weer ouderwets druk aan het bewegen, dus dat was wel heel fijn!
Nu nog testen op zwangerschapsvergiftiging, denk dat ze moet wachten tot de uitslag er is :)
pi_117938231
Alles is goed inderdaad!. Hij bleef eerst rustig en na 10 min werd hij opeens actief. Toen voelde ik hem weer de hele tijd. Ze hebben ook nog een echo gemaakt om het vruchtwater te checken. Dat was ook goed.

De VK van het ziekenhuis benadrukte nogmaals hoe goed het was dat ik gebeld had en dat ik dat moest blijven doen als ik me weer zorgen zou maken. Zo lief! Dat veel vrouwen dus niet durven te bellen, maar dat dat dus echt onzin is. Liever 5x te veel dan 1x te weinig zei ze... Zelfs mijn man kreeg opdracht anders maar te bellen als ik niet "durfde"

Nu alleen nog even wachten op de bloeduitslagen, maar dat zal dan ook wel goed zijn!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_117938390
Fijn Skoap! En inderdaad goed dat je gebeld hebt.

Ik heb met lekker op de bank geinstalleerd met laptop, opgenomen voice of holland, jillz en de kat. Vandaar misschien toch iets teveel gedaan want nu ook auw aan de andere kant van mijn bekken. Oh well, in elk geval weer in evenwicht.
pi_117938686
Fijn Skoap!! :*
pi_117938690
Skoap wat fijn dat ze zo reageerden. En dat alles goed is! Zou toch wel vervelend zijn als je nu. nog vergiftiging zou krijgen .. nog heeeel even meis!
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:15:11 #229
378192 -mandy-
I am who I am
pi_117938901
Fijn skoap! Blij dat alles in orde is!

Een late reactie maar deTulp en fta (als ik goed spel), van harte gefeliciteerd met jullie spruitjes.

Ik heb me vanmiddag met vriendlief op de positie-afdeling van miss-Etam me prima vermaakt met het uitzoeken en kopen van positiekleding. En helemaal geslaagd.
Naderhand hebben we bij Baby-dump in Groningen, kinderkamer, box en kinderwagen uitgezocht, wordt in februari volgend jaar netjes thuis bezorgd en kinderkamer ook gemonteerd!

En wat een mooie babyfoto's!!!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_117939023
Die foto's *rammel* O+

Bloed was ook goed!

En thnx allemaal :* O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_117939587
Vast Skoap, fijn dat je hem ook zelf weer voelde! En echt fijn dat er zoveel lieve vk's zijn *;
pi_117939590
Heel erg bedankt voor de felicitaties allemaal!

Het gaat goed met ons, ze is na de geboorte door 3 verschillende artsen onderzocht en allemaal kwamen ze tot de conclusie dat er op dit moment niks meer te horen is van het overslaan. Bewegen met de beentjes doet ze nogsteeds niet veel, maar de kracht is er wel.
Ze slaapt enorm veel (zijn we niet gewend van de eerste) en heeft het drinken nog niet echt door. Vanavond heeft ze pas voor het eerst iets zelf gedronken.

Ik vond de inleiding een stuk heftiger dan de spontane bevalling van de eerste. Zo rond de 5cm wilde ik graag een ruggenprik, ik was kapot en kon de weeen niet meer goed opvangen. Die prik kon ik dus niet krijgen vanwege de mogelijke evacuatie wegens de brandmelding.
Na 10 minuten kwam de arts melden dat de melding over was en ik de prik kon krijgen, maar toen ik eindelijk geprikt was en ze de pomp aan wilden zetten voelde ik persdrang en zat ik dus in ongeveer 25 minuten tijd van 5 op 10 cm en was die hele ruggenprik niet meer nodig.

Omdat alles goed was met ons beiden mochten we na 3 uur weer naar huis. Ik voel me super ondanks dat ik de bevalling heftiger vond.
Erg leuk vond ik het ook dat al het personeel wat me kende van de afgelopen 10 weken aan het einde van hun dienst even langs kwamen om haar te bewonderen en ons te feliciteren.

Mijn meisje is er en ze is gezond!

Moderator zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:42:30 #233
5428 crew  miss_sly
pi_117939656
Fta gefeliciteerd met jullie meisje en wat fijn dat ze gezond is! Een plaatje O+ veel geluk :* hoe vindt F zijn zusje?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_117939662
FTA wát een opluchting en wat een prachtig meisje! Met een perfect oortje (vast twee, maar de ander zie ik niet :+). En een bos haar O+
Het klinkt vooral hectisch, je bevalling, maar wat zullen jullie genieten nu!!
pi_117939676
FTA, wat enorm fijn om te lezen! En wat een knapperd joh, geniet! O+
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:44:06 #236
378192 -mandy-
I am who I am
pi_117939706
Wauw, wat een mooie foto en en mooi om te lezen!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:44:21 #237
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_117939713
Skoap, fijn dat alles goed bleek!

mijn peuter slaapt tussen de middag en ik ga liggen op het moment dat hij ligt. Is ook rust, vind ik belangrijker dan schoonmaken oid. Ik hoop dat hij blijft slapen tot december, dan krijgt hij een nieuwe kamer en bij niet slapen ook een nieuwe regel: tussen de middag 3 kwartier op je kamer spelen. Als ik een uurtje plat lig tussen de middag houdt mijn bekken het (tot nu toe) goed vol.

Yay FTA! Een prachtig gezond meisje heb je daar!
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:46:24 #238
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117939784
FTA wat is ze mooi O+

(gaan mijn tetten weer -O- )

En Skoap wt fijn dat alles goed is! ^O^
pi_117939798
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 21:42 schreef miss_sly het volgende:
Fta gefeliciteerd met jullie meisje en wat fijn dat ze gezond is! Een plaatje O+ veel geluk :* hoe vindt F zijn zusje?
Hij vindt het helemaal geweldig en is echt heel erg lief voor haar! De hele tijd kusjes geven en knuffelen, een echte grote broer O+
pi_117939892
FTA wat een mopje en wat ontzettend fijn dat ze helemaal gezond is :* *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_117939908
FTA, wat fijn dat ze het goed doet zeg! En wat is ze mooi!
*poef* nu is het weg
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:50:56 #242
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_117939910
Skoap. wat fijn dat alles goed is :).

FTA, wat een prachtig meisje O+

DeTulp, nog van harte gefeliciteerd, en ook al zo'n mooi poppetje :)

Enfermera, ook zo'n beauty O+

Mandy, ik keek in het lijstje en jij bent maar twee weken verder dan ik! Ik moet nog niet denken aan zwangerschapskleding en babykamertjes enzo :o.

Nu hebben we het bedje met toebehoren van F nog op zolder, dus een bedje hoeft niet. Ik heb verder niet de illusie dat we bij dat bedje nog weer een bijpassende commode en kast vinden, dus die we kopen wel gewoon tzt bij Ikea :P.
Wandelwagen hadden we de vorige keer via marktplaats, doen we dit keer weer. Alleen de maxi cosi wil ik nieuw (of van een bekende).

Ik heb a.s. donderdag mijn eerste afspraak (en echo) bij de verloskundige, misschien dat het dan 'echter' gaat worden. Ik voel me op zere borsten na nog steeds niet zwanger, ik vergeet het vaak ook :o.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_117939975
FTA wat een mooi meisje O+
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 21:59:52 #244
378192 -mandy-
I am who I am
pi_117940158
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 21:50 schreef MaLo het volgende:
Skoap. wat fijn dat alles goed is :).

Mandy, ik keek in het lijstje en jij bent maar twee weken verder dan ik! Ik moet nog niet denken aan zwangerschapskleding en babykamertjes enzo :o.

Nu hebben we het bedje met toebehoren van F nog op zolder, dus een bedje hoeft niet. Ik heb verder niet de illusie dat we bij dat bedje nog weer een bijpassende commode en kast vinden, dus die we kopen wel gewoon tzt bij Ikea :P.
Wandelwagen hadden we de vorige keer via marktplaats, doen we dit keer weer. Alleen de maxi cosi wil ik nieuw (of van een bekende).

Ik heb a.s. donderdag mijn eerste afspraak (en echo) bij de verloskundige, misschien dat het dan 'echter' gaat worden. Ik voel me op zere borsten na nog steeds niet zwanger, ik vergeet het vaak ook :o.
Voor shirts is het nog niet echt nodig, maar een aantal broeken begint stilaan wel te spannen. Ik had de keuze tussen een gewone nieuwe broek en legging of positiemode. Maar met een maand mag ik toch positiebroeken aan dus vandaar.

De babykamer hadden we ook gepland om bij ikea weg te halen, maar baby-dump gaf zo een mooie aanbieding en babykamer dat we die besteld hebben.
Maxicosi hebben we overgenomen van een collega van vriendlief, kinderwagen ging bij babydump ook weg in de aanbieding (mutsee met 150 EUR korting, en gratis maxicosi)

Dat je je niet zwanger voelt, herken ik wel. Wij hebben onze eerste echo afgelopen dinsdag gehad, en vanaf het moment dat je je kleintje ziet bewegen op beeld en het hartje hoort kloppen voel je je echt zwanger, tenminste dat had ik toch. Op de een of andere manier vind ik dat ik sinds de echo meer een zwangerschapsbuik heb dan voor de echo.
pi_117940170
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 21:50 schreef MaLo het volgende:
Ik voel me op zere borsten na nog steeds niet zwanger, ik vergeet het vaak ook :o.
Woord voor woord herkenbaar! Ik stond vanmiddag op het punt om carpaccio te eten toen het weer tot me doordrong.. :')
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:05:20 #246
378192 -mandy-
I am who I am
pi_117940308
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:00 schreef L-E het volgende:

[..]

Woord voor woord herkenbaar! Ik stond vanmiddag op het punt om carpaccio te eten toen het weer tot me doordrong.. :')
Ooooh lekker!

Zo had ik laatst ook trek in rosbief. Dat zal toch nog een heel aantal maanden mogen wachten, maar dat heb ik er graag voor over
pi_117940446
Ik droom echt over filet americain en biefstuk.
*poef* nu is het weg
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:12:22 #248
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_117940500
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:00 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik heb zondag bij de wok vrolijk een biefstukje van de grill gehad :X.
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 21:59 schreef -mandy- het volgende:

[..]

Voor shirts is het nog niet echt nodig, maar een aantal broeken begint stilaan wel te spannen. Ik had de keuze tussen een gewone nieuwe broek en legging of positiemode. Maar met een maand mag ik toch positiebroeken aan dus vandaar.

De babykamer hadden we ook gepland om bij ikea weg te halen, maar baby-dump gaf zo een mooie aanbieding en babykamer dat we die besteld hebben.
Maxicosi hebben we overgenomen van een collega van vriendlief, kinderwagen ging bij babydump ook weg in de aanbieding (mutsee met 150 EUR korting, en gratis maxicosi)

Dat je je niet zwanger voelt, herken ik wel. Wij hebben onze eerste echo afgelopen dinsdag gehad, en vanaf het moment dat je je kleintje ziet bewegen op beeld en het hartje hoort kloppen voel je je echt zwanger, tenminste dat had ik toch. Op de een of andere manier vind ik dat ik sinds de echo meer een zwangerschapsbuik heb dan voor de echo.
Hmm, misschien tzt dan toch maar eens kijken bij babydump :).

Misschien dat het na donderdag inderdaad anders wordt, dat ik me dan wel zwanger voel. We hebben het ook nog aan niemand verteld, dus ik wordt ook (gelukkig) niet als zwangere behandeld. Ik vind het wel een aparte ervaring, zwanger zijn terwijl je je niet zwanger voelt en het eigenlijk ook niet wilt zijn... (ik accepteer het steeds meer hoor, maar de roze wolk is er nog lang niet :P )
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_117940596
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:10 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik droom echt over filet americain en biefstuk.
Ik moet nog heeeeeeel lang, maar biefstuk wil ik, de dag dat ik bevallen ben! O+
pi_117940641
FTA wat een heerlijk meisje O+ en dat lakentje O+ En helemaal gezond! *O*

Skoap, fijn dat alles goed is :*

Het wiegje staat hier eindelijk O+ Nu ben ik er klaar voor. (of heb ik in ieder geval rust)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')