abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 10:31:53 #151
35189 Troel
scherp en bot
pi_117921686
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 08:51 schreef Logician78 het volgende:
Blegh free, ik hoop het ook voor je!
Klinkt echt zwaar ruk :*

Ik baal zo van het elke ochtend wakker worden met knallende koppijn, lang leve de paracetamol..

Maaar wel tot 6am doorgeslapen zonder 2 a 3 keer wakker te zijn geweest vannacht *O*

En een mannetje van 10jr die heel lief vroeg of ik ontbijt wou en nu gewoon een spiegel ei voor mij aan het bakken is O+

Goedemorgen allen! :*
Dat is wel superlief zeg. Hopelijk worden die van mij later ook zo :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117921911
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 10:29 schreef bellelena het volgende:
Skoap en Twinkle :*

Lekker Kyara! Dat er nog maar veel van zulke nachten mogen volgen!
Nah tis meer dat je weet dat het einde in zicht is. En dan duren die laatste paar weken zo verrekte lang :@

Ik mag al lang blij zijn dat ik geen zwangerschapsvergiftiging of suiker heb of mega veel vocht vast houd. Voor de rest is het gewoon accepteren dat je in die laatste paar weken alles uit handen moet geven ipv dat je het zelf oppakt. Tis niet anders :)

Maar het zal hier nooit tot een elftal komen :D .. En ik ben er inmiddels achter dat zwanger zijn niet direct mijn hobbie is als (normaliter) bezig bijtje aka werkpaard :+
pi_117921978
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 10:45 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Nah tis meer dat je weet dat het einde in zicht is. En dan duren die laatste paar weken zo verrekte lang :@

Ik mag al lang blij zijn dat ik geen zwangerschapsvergiftiging of suiker heb of mega veel vocht vast houd. Voor de rest is het gewoon accepteren dat je in die laatste paar weken alles uit handen moet geven ipv dat je het zelf oppakt. Tis niet anders :)

Maar het zal hier nooit tot een elftal komen :D .. En ik ben er inmiddels achter dat zwanger zijn niet direct mijn hobbie is als (normaliter) bezig bijtje aka werkpaard :+
Het is ook heel anders dan gewoonlijk en kan me best voorstellen dat je op een gegeven moment toe bent aan de volgende stap, je kindje in je armen houden. Nog even die laatste loodjes, lekker je baby afbakken. En hopelijk tussendoor nog een beetje genieten van je dikke buik, misschien wel de laatste keer!
pi_117922086
Ik vermaak me best zo. Lekker cocoonen, beetje prutsen in huis O+ (maar ik heb dan ook alles wat ik nodig heb op waggel- of fietsafstand)
pi_117922222
Volgens mij heeft de natuur het zo bepaald. In het begin moet je er niet aan denken dat je kind er ook nog uit moet en tegen het einde ben je het zo zat dat het je niet uitmaakt hoe het kind er uit komt, als het er maar uit komt.
pi_117922240
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:04 schreef Kyara het volgende:
Volgens mij heeft de natuur het zo bepaald. In het begin moet je er niet aan denken dat je kind er ook nog uit moet en tegen het einde ben je het zo zat dat het je niet uitmaakt hoe het kind er uit komt, als het er maar uit komt.
Ik ben a-natuurlijk *)
pi_117922266
Wat zijn jullie lief :*

Kyara wat fijn dat je goed geslapen hebt, dat maakt echt zoveel uit vind ik altijd O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_117922306
Twinkle ik mag wat dat betreft inderdaad ook helemaal niet klagen. Kan zelfs nog goed bewegen en rond hobbelen omdat ik gewoon helemaal geen last heb van wat voor een klachten dan ook. Dus ik mag van mezelf ook niet klagen. Maar ik slaap alleen zo slecht. Ik word elk uur wakker en moet om de 2 uur ook wel plassen. En dat slechte slapen begin ik echt heel erg zat te worden. Maar ja. We zijn er bijna! :D
pi_117922451
Ja dat slechte slapen begint hier ook wel steeds meer te komen. Maar dat zou bij mij ook kunnen komen omdat ik doordat ik thuis zit geen ritme meer heb. Misschien zou het schelen als ik elke dag stipt 10 uur naar bed zou gaan en stipt 7 uur op zou staan. Nu gebeurt dat wanneer het mij uit komt.

En wat Kyara zegt inderdaad :D
Als ik vroeger LLM-ers sprak die er echt klaar mee waren dacht ik altijd: Hoe kun je dat nou denken?! :D
Maar ik heb echt veeeeeeel meer begrip voor ze gekregen :P :')

Gewoon alles lekker op het gemakkie :)
Ben nu ook weer lekker aan het nestelen, kasten uitmesten enzo. Lekker muziekje op de achtergrond. En hoe ik er vanavond aan toe ben zie ik dan wel weer :') .. Heb expres deze laatste paar weken mijn agenda zo leeg mogelijk gehouden, niks moet alles mag.

Laatste loodjes Skoap! We can do it :D

Oww en je wil mij ook niet horen dadelijk als ik dat kind eruit moet poepen hoor :D ... Dan zal ik misschien wel weer denken: laat het ALSJEBLIEFT zitten waar het zit :')
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:51:37 #160
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117923212
Hoi liefjes. Hier eindelijk een fotootje van onze dame! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga proberen nog een beetje mee te lezen hier, maar tussen alle voedingen door is dat gewoon lastig.. ik zal vast niks geks zeggen nu :+ moet zelf ook aan mn rust toekomen dus ja.
Ze doet het verder super, we hebben sinds gisteren een goed ritme met om de 3 uur voeden en daar doet ze het super op. Vandaag lekker stuwing dus zit met koolbladeren in mn decollete :7
Voor degenen ook in oktober uitgerekend, heel veel succes nog met de laatste loodjes, het komt echt goed, je leven wordt zo anders daarna! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:53:28 #161
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117923247
Liiieeeffff!!! O+
Geniet lekker van je mooie meisje en doe rustig aan! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117923284
Ohh Enf O+ wat een lekker ding!
pi_117923307
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:51 schreef Enfermera het volgende:
Hoi liefjes. Hier eindelijk een fotootje van onze dame! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ O+ O+

Enf, wat een lekker ding!! *;

En joh, gewoon lekker je rust nemen en samen jullie draai vinden als nieuw gezin O+ :Y
pi_117923322
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:55 schreef Fieder het volgende:
Ohh Enf O+ wat een lekker ding!
Ha :D Dan moet het wel écht een lekker ding zijn, ik had jouw post niet eens gezien nog, dus ben niet onbewust daardoor beïnvloed ofzo :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Cocotrimonium op 13-10-2012 12:05:15 ]
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:04:23 #165
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117923459
Hihi :D O+

Daarom, ga ik ook doen hoor. Heb ook weinig behoefte om veel achter mn laptop te zitten XD Mn meisje is zo mooi en lief! O+

Whihi ja ze heeft de looks van haar vader en das ook een lekker ding, dus ja :7 dan krijg je dat he. De kraamverzorgster zei het ook al (tof wijf btw), maar die zei ook; 'ja, moeten we natuurlijk niet te vaak zeggen, dan gaat hij naast z'n schoenen lopen' :{w :') XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_117923474
Ik heb dat trouwens eigenlijk helemaal nog niet, dat ik het gehad heb met de zwangerschap. M. wel een beetje, maar dat is meer omdat hij zo benieuwd is naar de beeb en er gewoon ontzettend veel zin in heeft O+

Heb ik ook (nieuwsgierig en zin in ons 'nieuwe' leven), maar gelukkig dus niet daardoor/daarnaast zoiets van, blergh -O- , qua zwangerschap.

Vind het eigenlijk juist fijn :Y Het gaat allemaal wat minder soepel en ik krijg wat meer 'last' van klachten, maar ben lekker met vrienden aan het afspreken, door ons huis aan het rommelen, 'achterstallige' dingen aan het regelen, aan het klussen, fijn poetsen/boodschappen doen/koken.... Vind dat ook wel wat hebben :D

Maar goed, ik zit nu op 36w2d, dus misschien verandert dat nog wel :+
pi_117923475
Ohhh O+ Enfemera, wat een prachtig dropje heb je daar O+ Rammeldebammel ;)
pi_117923520
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 11:08 schreef Skoap het volgende:
Twinkle ik mag wat dat betreft inderdaad ook helemaal niet klagen. Kan zelfs nog goed bewegen en rond hobbelen omdat ik gewoon helemaal geen last heb van wat voor een klachten dan ook. Dus ik mag van mezelf ook niet klagen. Maar ik slaap alleen zo slecht. Ik word elk uur wakker en moet om de 2 uur ook wel plassen. En dat slechte slapen begin ik echt heel erg zat te worden. Maar ja. We zijn er bijna! :D
Gelukkig wordt dat slapen veel beter met een baby ;)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_117923566
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:04 schreef Enfermera het volgende:
Hihi :D O+

Daarom, ga ik ook doen hoor. Heb ook weinig behoefte om veel achter mn laptop te zitten XD Mn meisje is zo mooi en lief! O+

Whihi ja ze heeft de looks van haar vader en das ook een lekker ding, dus ja :7 dan krijg je dat he. De kraamverzorgster zei het ook al (tof wijf btw), maar die zei ook; 'ja, moeten we natuurlijk niet te vaak zeggen, dan gaat hij naast z'n schoenen lopen' :{w :') XD
Fijn dat de kraam zo leuk is :Y En dat jouw vent een lekker ding is: zelf mag je er ook absoluut wezen hoor! O+ Dus dan moet er idd wel zo'n mooi beebje uitkomen :Y

Kan me heel goed voorstellen dat je, zeker nu, weinig trek hebt om veel achter je laptop te zitten! Denk dat mijn 'prioriteiten' (was altijd een behoorlijke gamer, maar dat is zelfs nu al aan het minderen) straks ook flink gaan verschuiven :)

Geniet er maar lekker van O+ :*
pi_117923782
Ja prioriteiten komen straks totaal anders te liggen, maar dat maakt niet uit :)

Oww men ik blijf me erover verbazen dat zoiets tot een paar dagen terug in iemands buik kan zitten Enf :o O+ .. Wat een liefie!!

Hahaha en dat mutsje heb ik ook in mijn vluchttas zitten :D

Wat fijn dat de kraam zo''n fijn mens is! :) .. Da''s ook altijd maar weer afwachten. Succes met je stuwing :|W

Coco ik denk dat het ook komt omdat ik vanaf +/- 20 weken al fulltime thuis zit, dat je het dan zo zat wordt. Alle dingen die geregeld moesten worden heb ik vanaf die tijd kunnen regelen. Kan me voorstellen dat als je pas met 34 weken of later met verlof gaat, dan heb je daar een stuk minder de tijd voor. Dus daar zal het ook wel aan liggen denk ik :)
pi_117923798
Enf O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zie mijn eerdere post, dat hoeft gelukkig echt niet ;) (het post alleen wat minder interessant :P )
pi_117923966
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:07 schreef Estrys het volgende:

[..]

Gelukkig wordt dat slapen veel beter met een baby ;)
ja dat zei ik ook al tegen mijn man... Dan is het nog steeds drama, maar ja. Hopelijk lig ik dan niet meer steeds nutteloos wakker ;)
pi_117924005
Enf wat een droppie O+
pi_117924156
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Enf O+

[..]

Zie mijn eerdere post, dat hoeft gelukkig echt niet ;) (het post alleen wat minder interessant :P )
Haha, het is inderdaad voor buitenstaanders niet een bijster interessant leven dat ik nu heb :P Maar vooralsnog bevalt het me prima :Y Hopelijk blijft dat inderdaad zo :) Ik vind het wel lekker zo O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Coco ik denk dat het ook komt omdat ik vanaf +/- 20 weken al fulltime thuis zit, dat je het dan zo zat wordt. Alle dingen die geregeld moesten worden heb ik vanaf die tijd kunnen regelen. Kan me voorstellen dat als je pas met 34 weken of later met verlof gaat, dan heb je daar een stuk minder de tijd voor. Dus daar zal het ook wel aan liggen denk ik :)
Hmm, denk niet dat het zozeer aan het verlof ligt. Heb 6 weken vakantie gehad in juli/augustus, toen 4 weken 'gewerkt', en daarna vrij vanaf 33 weken. Dus ook al best veel vrij!

Grote verschil met jou is wel dat ik natuurlijk geen vrij 'moest' nemen. Als je ook nog een bewust heel rustig aan moet doen terwijl je eigenlijk veel meer wilt, wordt het wellicht een heel ander verhaal. Zal met allerlei factoren te maken hebben natuurlijk. Maar leuk is het natuurlijk niet, dat gevoel.
pi_117924698
haha ja je prioriteiten worden totaal anders! Ik speelde ook regelmatig WoW en op de playstation, maar sinds de kleine game ik helemaal niet meer :S. Ben tegenwoordig blij dat ik savonds op de bank zit met filmpje.. Heb alle hobbies aan de kant geschoven. :O (deze waren ook wel tijdrovend en duurde hele dagen) Sinds kort wel een nieuwe gestart (freubelen met vilt :P) , hopelijk blijf ik dat leuk vinden :P (en kan ik gewoon op de bank doen met een filmpje aan haha)

qua nachtrust: die hadden wij met 3 weken weer terug gelukkig! toen sliep meneer al 6 uur achtereen en paar weken later werd dat 8 uur... Nu nog steeds een goede slaper en bijna nooit wakker savonds/snachts. Daar hebben wij echt erge mazzel mee geloof ik. (zeker als ik soms de verhalen van mn vriendinnen hoor :o ) Ben benieuwd of de kleine meid ook zo'n goede slaper wordt.. *O* of juist het tegenovergestelde.. -O-
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:59:41 #176
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_117924921
Wow ohnee dat is echt wel fijn dat je zo'n goede slaper heb! De onze begon het pas na een jaar door te krijgen :') .

Enf, mooi meisje O+
pi_117925396
Een jaar! :o Dat overleef ik niet hoor. :D Vond die 3 weken amper slaap al heftig. (zeker die midden in de nacht voeding.. pff was om 2 uur ofzo? moest mezelf echt uit bed schoppen elke keer, zo blij dat die na 3 weken naar 5 uur kon worden geschoven!)
pi_117925614
Enf, wat een prachtig kindje hebben jullie gemaakt!!

Nog bedankt voor jullie tepeltips ;) ik dacht eigenlijk dat het gewoon pijn aan de tepels is die hoort bij een zwangerschap maar dat is dus niet helemaal waar.

Oh en 7 weken vandaag *O*
E.
pi_117925861
Ik ben in de war, net even langs een speciaalzaak hier gereden voor voedingsbeha's, krijg ik te horen dat ik gewoon mijn eigen maat moet kopen. Verder heb ik volgens mij overal het advies gezien om een cupmaatje groter te scoren :?
pi_117926574
Ohh Enf, wat een mooi kindje O+ En wat klink je heerlijk gelukkig, geniet ervan! O+

Ik ben ook zoooo benieuwd naar ons kindje en ik moet nog een half jaar :')
pi_117926985
Mn moeder heeft net de kleine voelen schoppen O+
Heb vandaag een beetje rommelende darmen en elke keer als ik gerommel voel/ hoor komt er daarna een schop :D sorry voor t lawaai kleine...
pi_117927563
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben in de war, net even langs een speciaalzaak hier gereden voor voedingsbeha's, krijg ik te horen dat ik gewoon mijn eigen maat moet kopen. Verder heb ik volgens mij overal het advies gezien om een cupmaatje groter te scoren :?
volgens mij ligt dat ook heel erg aan de bh. Sommigen kunnen nog een heel eind meerekken. anders misschien ook even in het bv topic vragen
pi_117927583
Bedankt voor alle felicitaties *O*
Hier gaat alles de goede kant op, mannetje doet het super. Natuurtalentje qua bv, dus gaat allemaal lekker!
Stats; 2900 Gr. En 48 cm.

Verder helemaal niet bijgelezen, het is allemaal flink wennen maar ook druk met genieten dus amper tijd om hier te kijken!

Enf had ik jou al gefeliciteerd?? Anders bij deze *O* Een datum tweeling inderdaad, leuk!!

Fta ook bevallen zag ik! Gefeliciteerd! *O*
pi_117927883
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 14:36 schreef Kyara het volgende:

anders misschien ook even in het bv topic vragen
Had ik al gedaan inderdaad, thnx!
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:01:23 #185
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_117928238
Women wat heerlijk dat het zo goed gaat! Lekker genieten van je gezinnetje nu :*

ohnee, leuk was anders, maar niet elk kindje slaapt zo snel door. En je bedoelt elke 2 uur zeker?
pi_117928664
Nee de voeding van 2 uur snachts.. Dan zit je meestal net in je diepe slaap... Geen idee meer hoe vaak ik moest voeden eigenlijk.. :@ Dat krijg ik over een maand of 2 vast weer allemaal te horen haha

Heerlijk dat het zo goed gaat woman86! ^O^
pi_117930466
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb dat trouwens eigenlijk helemaal nog niet, dat ik het gehad heb met de zwangerschap. M. wel een beetje, maar dat is meer omdat hij zo benieuwd is naar de beeb en er gewoon ontzettend veel zin in heeft O+

Heb ik ook (nieuwsgierig en zin in ons 'nieuwe' leven), maar gelukkig dus niet daardoor/daarnaast zoiets van, blergh -O- , qua zwangerschap.

Vind het eigenlijk juist fijn :Y Het gaat allemaal wat minder soepel en ik krijg wat meer 'last' van klachten, maar ben lekker met vrienden aan het afspreken, door ons huis aan het rommelen, 'achterstallige' dingen aan het regelen, aan het klussen, fijn poetsen/boodschappen doen/koken.... Vind dat ook wel wat hebben :D

Nou dat dus...! Ik vind het ook heerlijk. Beetje thuis rondtuttelen, uitslapen, af en toe ergens heen fietsen (oh my, wat is het heerlijk rustig in de stad op dinsdagmiddag!) en overdag tv kijken. Dat afspreken dan weer niet, iedereen werkt.

Ben wel benieuwd naar de baby hoor, dat zeker, en kijk er ook erg naar uit, maar zo nog een paar weken door, en idd al die achterstallige dingen regelen, dat bevalt me érg goed. Ben sinds mijn studietijd niet meer thuis geweest door de week dus ik geniet er heel erg van. En zonder kwaaltjes is het sowieso heel goed te doen. Ik slaap ook nog altijd prima, word wakker van de wekker en hoef er 's nachts zelden uit. Dat ga ik dus slecht trekken over een paar weken...
pi_117930647
Enf, wat een popje! En wat heerlijk dat je zo aan het genieten bent O+

Woman, ook bij jou gaat het lekker dus?Je hebt een klein mannetje, zo voor de termijn (je liep toch overtijd?). Fijn dat de bv zo goed gaat! Hoe heet je zoontje eigenlijk, volgens mij heb ik daarover heen gelezen.

Logician, enig idee hoe het komt dat je steeds wakker wordt met hoofdpijn? Lijkt me toch niet echt goed eigenlijk. Trekt het wel weg in de loop van de dag? En alweer zo'n lieve zorgzame zoon! O+
pi_117931324
Ik voel mormel vandaag duidelijk minder dan normaal, net zelfs 30 min op mijn linkerzij gelegen, deed hij nog niks. Toen maar een beetje gaan porren in mijn buik en na een tijdje kreeg ik eindelijk een schop. Ik vind het altijd zo moeilijk of ik me nu zorgen moet maken of niet :?
pi_117933010
Als je twijfelt altijd VK bellen. (kan dat ook in t weekend of zit je dan meteen aan het noodnummer, das hier wel, erg vervelend :P) Maar ik heb een drukke dame en die voel ik op sommige dagen soms amper terwijl ze de dag erna me half beurs trapt heel de dag... Porren wil hier ook vaak niet echt lukken trouwens. Of ik por niet goed of ze is erg lui op dr stille momenten. ;)
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:00:57 #191
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_117933228
Min, waarschijnlijk door de lage bloeddruk volgens de gyn. en ik wordt elke keer op mijn rug wakker wat ook niet zo geweldig schijnt te zijn voor je bloedomloop..

Skoap, een paar keer goed hoesten doet vaak meer dan porren. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Logician78 op 13-10-2012 18:08:30 ]
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_117933929
Toch maar even de VK gebeld, die komt zo langs... Ze zeggen niet voor niks, bij twijfel bellen. (en de DM van Gerb trok me ook over de streep :*)
pi_117934001
Goed idee :Y
Ze zeggen hier ook altijd dat je moet bellen bij minder voelen. Niet alleen bij niet voelen :)

En het nadeel van thuisblijfmoeder zijn is wel echt dat je gewoon door moet. Geen KDV om even bij te komen tijdens je verlof. En met rustig aanprutsen en wat extra slapen zou ik dit ook een relaxte tijd vinden :Y
Alleen nu staan er elke morgen om 7:00 2 jongetjes bij mijn bed. 'mamamamamamama! kom je?'
En vanaf dat moment is het gewoon doorbikkelen tot ze in bed liggen :@
pi_117934524
Ja dat lijkt me echt pittig hoor, met kids. Met eentje eigenlijk al. Je kan ze niet uitzetten natuurlijk, dat is ook het leuke aan ze, maar ze houden geen rekening met jouw moeheid!

Enf, ik was helemaal vertederd door je foto. Ze ziet er ook zo vredig uit, alsof ze er altijd al is geweest. Bracht meteen weer een zoet gesprek op gang met mijn vriend midden in de snackbar :') O+
Er zit gewoon iets in mijn buik dat straks minstens even lief wordt! (dat mag je toch zeggen over je eigen kroost)
pi_117934553
Zo herkenbaar dat doorbikkelen Free. Ik heb twee dagen dat ik niet werk doordeweek maar dan heb ik vaak ook al dat gevoel. Soms ben ik blij dat ik naar kantoor kan. Ik heb zoveel respect voor je, echt!
pi_117934622
Zeker suikertante, dat mag je zeggen :D
Als ik nu foto's zie van de oudste toen hij net geboren was, denk ik: ojee, zo'n knapperd als ik toen dacht was je niet _O-
Maar het is alleen maar goed om je eigen hummels helemaal te cool te vinden ;)

Uitzetten O+ een Furby-variant van je kind. Hmmmmm.... ik vind het een goed idee ;)
pi_117934682
De mijne wil nog weleens rekening houden met mijn moeheid. Dan ziet hij dat ik zo moe ben: 'mama ga jij maar even op de bank liggen, dan kijk ik wel even een filmpje hoor' En dat doet hij dan ook makkelijk een uur. Maar echt slapen kan ik natuurlijk niet maar toch lief. Nou is dat er eentje van al bijna vier dus dat zal ook schelen.
pi_117934783
Is dat die ondeugenderd op je foto?
pi_117934788
Precies, ik besef me héél goed hoe bevoorrecht ik ben met een lichaam dat prima meewerkt en alleen tegensputtert bij idiote inspanning en zonder een of twee kindjes thuis. Daarom geniet ik er nu nog even extra van, ik ga het nooit meer zo krijgen.
Hoewel een Furby variant me nu al geslaagd lijkt :D
pi_117934816
Skoap ik hoop dat alles in orde is...

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:52 schreef freecell het volgende:
Als ik nu foto's zie van de oudste toen hij net geboren was, denk ik: ojee, zo'n knapperd als ik toen dacht was je niet _O-
:D
Vermoeiend hoor Free! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')