Dat is wel superlief zeg. Hopelijk worden die van mij later ook zoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:51 schreef Logician78 het volgende:
Blegh free, ik hoop het ook voor je!
Klinkt echt zwaar ruk
Ik baal zo van het elke ochtend wakker worden met knallende koppijn, lang leve de paracetamol..
Maaar wel tot 6am doorgeslapen zonder 2 a 3 keer wakker te zijn geweest vannacht![]()
En een mannetje van 10jr die heel lief vroeg of ik ontbijt wou en nu gewoon een spiegel ei voor mij aan het bakken is![]()
Goedemorgen allen!
Nah tis meer dat je weet dat het einde in zicht is. En dan duren die laatste paar weken zo verrekte langquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:29 schreef bellelena het volgende:
Skoap en Twinkle
Lekker Kyara! Dat er nog maar veel van zulke nachten mogen volgen!
Het is ook heel anders dan gewoonlijk en kan me best voorstellen dat je op een gegeven moment toe bent aan de volgende stap, je kindje in je armen houden. Nog even die laatste loodjes, lekker je baby afbakken. En hopelijk tussendoor nog een beetje genieten van je dikke buik, misschien wel de laatste keer!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:45 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Nah tis meer dat je weet dat het einde in zicht is. En dan duren die laatste paar weken zo verrekte lang![]()
Ik mag al lang blij zijn dat ik geen zwangerschapsvergiftiging of suiker heb of mega veel vocht vast houd. Voor de rest is het gewoon accepteren dat je in die laatste paar weken alles uit handen moet geven ipv dat je het zelf oppakt. Tis niet anders![]()
Maar het zal hier nooit tot een elftal komen.. En ik ben er inmiddels achter dat zwanger zijn niet direct mijn hobbie is als (normaliter) bezig bijtje aka werkpaard
Ik ben a-natuurlijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:04 schreef Kyara het volgende:
Volgens mij heeft de natuur het zo bepaald. In het begin moet je er niet aan denken dat je kind er ook nog uit moet en tegen het einde ben je het zo zat dat het je niet uitmaakt hoe het kind er uit komt, als het er maar uit komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga proberen nog een beetje mee te lezen hier, maar tussen alle voedingen door is dat gewoon lastig.. ik zal vast niks geks zeggen numoet zelf ook aan mn rust toekomen dus ja.
Ze doet het verder super, we hebben sinds gisteren een goed ritme met om de 3 uur voeden en daar doet ze het super op. Vandaag lekker stuwing dus zit met koolbladeren in mn decollete
Voor degenen ook in oktober uitgerekend, heel veel succes nog met de laatste loodjes, het komt echt goed, je leven wordt zo anders daarna!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:51 schreef Enfermera het volgende:
Hoi liefjes. Hier eindelijk een fotootje van onze dame!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Enf, wat een lekker ding!!![]()
En joh, gewoon lekker je rust nemen en samen jullie draai vinden als nieuw gezin![]()
![]()
Haquote:
Gelukkig wordt dat slapen veel beter met een babyquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:08 schreef Skoap het volgende:
Twinkle ik mag wat dat betreft inderdaad ook helemaal niet klagen. Kan zelfs nog goed bewegen en rond hobbelen omdat ik gewoon helemaal geen last heb van wat voor een klachten dan ook. Dus ik mag van mezelf ook niet klagen. Maar ik slaap alleen zo slecht. Ik word elk uur wakker en moet om de 2 uur ook wel plassen. En dat slechte slapen begin ik echt heel erg zat te worden. Maar ja. We zijn er bijna!
Fijn dat de kraam zo leuk isquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:04 schreef Enfermera het volgende:
Hihi![]()
![]()
Daarom, ga ik ook doen hoor. Heb ook weinig behoefte om veel achter mn laptop te zitten XD Mn meisje is zo mooi en lief!
Whihi ja ze heeft de looks van haar vader en das ook een lekker ding, dus jadan krijg je dat he. De kraamverzorgster zei het ook al (tof wijf btw), maar die zei ook; 'ja, moeten we natuurlijk niet te vaak zeggen, dan gaat hij naast z'n schoenen lopen'
![]()
XD
Zie mijn eerdere post, dat hoeft gelukkig echt nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maar goed, ik zit nu op 36w2d, dus misschien verandert dat nog wel
ja dat zei ik ook al tegen mijn man... Dan is het nog steeds drama, maar ja. Hopelijk lig ik dan niet meer steeds nutteloos wakkerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
Gelukkig wordt dat slapen veel beter met een baby
Haha, het is inderdaad voor buitenstaanders niet een bijster interessant leven dat ik nu hebquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Enf
[..]
Zie mijn eerdere post, dat hoeft gelukkig echt niet(het post alleen wat minder interessant
)
Hmm, denk niet dat het zozeer aan het verlof ligt. Heb 6 weken vakantie gehad in juli/augustus, toen 4 weken 'gewerkt', en daarna vrij vanaf 33 weken. Dus ook al best veel vrij!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Coco ik denk dat het ook komt omdat ik vanaf +/- 20 weken al fulltime thuis zit, dat je het dan zo zat wordt. Alle dingen die geregeld moesten worden heb ik vanaf die tijd kunnen regelen. Kan me voorstellen dat als je pas met 34 weken of later met verlof gaat, dan heb je daar een stuk minder de tijd voor. Dus daar zal het ook wel aan liggen denk ik
volgens mij ligt dat ook heel erg aan de bh. Sommigen kunnen nog een heel eind meerekken. anders misschien ook even in het bv topic vragenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben in de war, net even langs een speciaalzaak hier gereden voor voedingsbeha's, krijg ik te horen dat ik gewoon mijn eigen maat moet kopen. Verder heb ik volgens mij overal het advies gezien om een cupmaatje groter te scoren
Had ik al gedaan inderdaad, thnx!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:36 schreef Kyara het volgende:
anders misschien ook even in het bv topic vragen
Nou dat dus...! Ik vind het ook heerlijk. Beetje thuis rondtuttelen, uitslapen, af en toe ergens heen fietsen (oh my, wat is het heerlijk rustig in de stad op dinsdagmiddag!) en overdag tv kijken. Dat afspreken dan weer niet, iedereen werkt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb dat trouwens eigenlijk helemaal nog niet, dat ik het gehad heb met de zwangerschap. M. wel een beetje, maar dat is meer omdat hij zo benieuwd is naar de beeb en er gewoon ontzettend veel zin in heeft
Heb ik ook (nieuwsgierig en zin in ons 'nieuwe' leven), maar gelukkig dus niet daardoor/daarnaast zoiets van, blergh, qua zwangerschap.
Vind het eigenlijk juist fijnHet gaat allemaal wat minder soepel en ik krijg wat meer 'last' van klachten, maar ben lekker met vrienden aan het afspreken, door ons huis aan het rommelen, 'achterstallige' dingen aan het regelen, aan het klussen, fijn poetsen/boodschappen doen/koken.... Vind dat ook wel wat hebben
Maar goed, ik zit nu op 36w2d, dus misschien verandert dat nog wel
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:52 schreef freecell het volgende:
Als ik nu foto's zie van de oudste toen hij net geboren was, denk ik: ojee, zo'n knapperd als ik toen dacht was je niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |