SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door freecell op 13-10-2012 19:21:22 ]
Hehe, ik doe met je meequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:11 schreef Ticootje het volgende:
Niet slapende kinderen? Ik win! 4,5 jaar.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:49 schreef Suikertante het volgende:
Ja dat lijkt me echt pittig hoor, met kids. Met eentje eigenlijk al. Je kan ze niet uitzetten natuurlijk, dat is ook het leuke aan ze, maar ze houden geen rekening met jouw moeheid!
Enf, ik was helemaal vertederd door je foto. Ze ziet er ook zo vredig uit, alsof ze er altijd al is geweest. Bracht meteen weer een zoet gesprek op gang met mijn vriend midden in de snackbar![]()
![]()
Er zit gewoon iets in mijn buik dat straks minstens even lief wordt! (dat mag je toch zeggen over je eigen kroost)
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:13 schreef freecell het volgende:
En hey,mijn tweede zag er op zijn tweede dag buiten-de-buik al zo uit:OwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja alleen 3 jaar ouderquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:57 schreef Suikertante het volgende:
Is dat die ondeugenderd op je foto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
Herkenbaar. Met dat snoetje nog helemaal in elkaar gefrommeld. Maar wij vonden het de allermooiste baby. nou was/is hij ook wel een mooie baby maar niet zooooo mooi zeg maar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:52 schreef freecell het volgende:
Als ik nu foto's zie van de oudste toen hij net geboren was, denk ik: ojee, zo'n knapperd als ik toen dacht was je niet
Maar het is alleen maar goed om je eigen hummels helemaal te cool te vinden
We zijn via de tv portal nu een marathon aan het doen met zijn allen, zo heeerlijk knus en door hoe ze verteld blijven mijn kinderen gewoon echt helemaal er in, super!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:02 schreef Suikertante het volgende:
Erica op reis is zo schattig onbeholpen lomp gezellig!!!
ze is dus doorgestuurd? Ik weet alleen dat de vk langs zou komen. Maar ze zullen wel het zekere voor het onzekere nemen en ctg + echo doen. Hoop in elk geval dat alles goed is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |