volgens mij ligt dat ook heel erg aan de bh. Sommigen kunnen nog een heel eind meerekken. anders misschien ook even in het bv topic vragenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben in de war, net even langs een speciaalzaak hier gereden voor voedingsbeha's, krijg ik te horen dat ik gewoon mijn eigen maat moet kopen. Verder heb ik volgens mij overal het advies gezien om een cupmaatje groter te scoren
Had ik al gedaan inderdaad, thnx!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:36 schreef Kyara het volgende:
anders misschien ook even in het bv topic vragen
Nou dat dus...! Ik vind het ook heerlijk. Beetje thuis rondtuttelen, uitslapen, af en toe ergens heen fietsen (oh my, wat is het heerlijk rustig in de stad op dinsdagmiddag!) en overdag tv kijken. Dat afspreken dan weer niet, iedereen werkt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb dat trouwens eigenlijk helemaal nog niet, dat ik het gehad heb met de zwangerschap. M. wel een beetje, maar dat is meer omdat hij zo benieuwd is naar de beeb en er gewoon ontzettend veel zin in heeft
Heb ik ook (nieuwsgierig en zin in ons 'nieuwe' leven), maar gelukkig dus niet daardoor/daarnaast zoiets van, blergh, qua zwangerschap.
Vind het eigenlijk juist fijnHet gaat allemaal wat minder soepel en ik krijg wat meer 'last' van klachten, maar ben lekker met vrienden aan het afspreken, door ons huis aan het rommelen, 'achterstallige' dingen aan het regelen, aan het klussen, fijn poetsen/boodschappen doen/koken.... Vind dat ook wel wat hebben
Maar goed, ik zit nu op 36w2d, dus misschien verandert dat nog wel
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:52 schreef freecell het volgende:
Als ik nu foto's zie van de oudste toen hij net geboren was, denk ik: ojee, zo'n knapperd als ik toen dacht was je niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |