Was ook mijn eerste warme maaltijd na mijn eerste bevalling: gekookte aardappels, spinazie en een dikke, bloederige biefstukquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik moet nog heeeeeeel lang, maar biefstuk wil ik, de dag dat ik bevallen ben!
Wat een heerlijkheid! Geniet er van, na alle zorgen over je meisje wordt het tijd voor gewoon simpelweg genietenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:46 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Hij vindt het helemaal geweldig en is echt heel erg lief voor haar! De hele tijd kusjes geven en knuffelen, een echte grote broer
De aanbiedingen gelden tot 27 oktoberquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:12 schreef MaLo het volgende:
Hmm, misschien tzt dan toch maar eens kijken bij babydump.
Ik ken je persoonlijke situatie niet, maar ik hoop voor je dat je mag gaan genieten van een onbezorgde zwangerschap.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:12 schreef MaLo het volgende:
Misschien dat het na donderdag inderdaad anders wordt, dat ik me dan wel zwanger voel. We hebben het ook nog aan niemand verteld, dus ik wordt ook (gelukkig) niet als zwangere behandeld. Ik vind het wel een aparte ervaring, zwanger zijn terwijl je je niet zwanger voelt en het eigenlijk ook niet wilt zijn... (ik accepteer het steeds meer hoor, maar de roze wolk is er nog lang niet)
Wat balen zeg! Inderdaad geen leuke start zo met de verloskundige, met die echo en geen afspraak. Wilden ze niet vast de intake doen? Wanneer heb je nu weer een afspraak?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:18 schreef L-E het volgende:
Hier nog niet verteld trouwens, maar we hadden gisteren een afspraak bij de vk. Zijn weer weg gestuurd omdat ik nog geen 10 weken zwanger ben. Terwijl zij de afspraak hadden ingepland voor mij, toen ik belde dat ik positief had getest. Leuk ook, de middag vrij genomen van werk voor niks. Helemaal enthousiast was ik, voor niets dus. Ze was ook nogal onaardig, was geen leuk gesprek. Dat én die teleurstellende echo maakt dat ik ook even van mijn roze wolk ben afgestapt. Spring er later wel weer op!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:22 schreef -mandy- het volgende:
[..]
De aanbiedingen gelden tot 27 oktober
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 13 oktober 2012 22:12 schreef MaLo het volgende:
Misschien dat het na donderdag inderdaad anders wordt, dat ik me dan wel zwanger voel. We hebben het ook nog aan niemand verteld, dus ik wordt ook (gelukkig) niet als zwangere behandeld. Ik vind het wel een aparte ervaring, zwanger zijn terwijl je je niet zwanger voelt en het eigenlijk ook niet wilt zijn... (ik accepteer het steeds meer hoor, maar de roze wolk is er nog lang niet)
Ongepland zwanger van nummer 2, nummer 1 is 9 als nummer 2 geboren wordtquote:Ik ken je persoonlijke situatie niet, maar ik hoop voor je dat je mag gaan genieten van een onbezorgde zwangerschap.
Lekker!! Een biefstukje, niet helemaal doorbakken met nog een beetje rood vanbinnen. Dat ga ik ook eten als ik bevallen ben!
Ik zou direct naar een ander gaan. Hier doen ze de eerste controle tussen de 7 en 9weken. Ik mag toch aannemen dat ze naar je laatste mentruatie hebben gevraagd en dus wisten hoe ver je was. Die zou ik niet aan mijn bevalbed willen. Gaan ze dan ook piepen dat je te vroeg belt?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:18 schreef L-E het volgende:
Hier nog niet verteld trouwens, maar we hadden gisteren een afspraak bij de vk. Zijn weer weg gestuurd omdat ik nog geen 10 weken zwanger ben. Terwijl zij de afspraak hadden ingepland voor mij, toen ik belde dat ik positief had getest. Leuk ook, de middag vrij genomen van werk voor niks. Helemaal enthousiast was ik, voor niets dus. Ze was ook nogal onaardig, was geen leuk gesprek. Dat én die teleurstellende echo maakt dat ik ook even van mijn roze wolk ben afgestapt. Spring er later wel weer op!
Toch doen denk ik! Ik was tijdens de zwangerschap van Jelle erg blij dat Lotte 's middags nog sliep, ik ging dan altijd ook even liggen. Toen Jelle een half jaar was ofzo wilde ze niet meer slapen, tot toen er mooi van geprofiteerdquote:Op zondag 14 oktober 2012 08:29 schreef Kyara het volgende:]
Babydump heeft regelmatig aanbiedingen inderdaad. Desondanks
Midas slaapt overdag ook nog 2 keer maar ik vind het wel lastig om dat ook je rust te pakken. Vaak wil ik dan toch nog even dit of dat doen en voor je het weet is ie weer wakker.
Nog even volhouden tot je verlof dan Estrys. En als het niet meer gaat dan misschien al een paar uurtjes minder werken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:45 schreef Estrys het volgende:
Ik pak in het weekend vooral veel rust. Want doordeweeks zit dat er nu (nog) niet in. Straks tijdens mijn verlof wel drie dagen hoop ik. De VK zegt wel steeds: breng hem dan even ergens anders heen. Maar ja waar dan? Iedereen werkt, behalve mijn ouders maar daar gaat hij al 1 dag in de week heen. Om dan die andere dagen ook daarheen te gaan kan ik die mensen ook niet steeds aan doen. Dus doorbikkelen dan maar.
Ik heb na de bevalling wel het voordeel
dat de oudste naar school gaat ( en een continurooster heeft) dat wil zeggen dat ik van 8:45 tot 14:30 mijn aandacht niet hoef te verdelen.
Hee, dat is een meevaller!! Dagje nietsdoen dan maar?quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:56 schreef Logician78 het volgende:
Ik probeer de hele ochtend al wat mensen te bereiken ivm werk en realiseer mij net pas dat het zondag is en die vast nog liggen te slapen/niet aan het werk zijn.. vent moet vandaag ook werken en ondanks dat de kinderen thuis zijn was ik al in mijn maandagochtend modus geschoten
Jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:01 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Hee, dat is een meevaller!! Dagje nietsdoen dan maar?
Lekker joh, neem het er van. Kan me zo voorstellen dat dat niet zo vaak gebeurd, en over een paar maanden nog minder.quote:
Ik hoef in ieder geval niet vier keer per dag op en neerquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:58 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Nog even volhouden tot je verlof dan Estrys. En als het niet meer gaat dan misschien al een paar uurtjes minder werken.
School is inderdaad fijn, maar aan de andere kant: je moet er wel iedere ochtend en middag op tijd zijn. Ook in de regen en sneeuw. Hier is dat wel iets waar ik tegenaan hik. Met de auto naar school is hier niet handig (kan er niet parkeren, is ook maar 900 meter). Ik hoop maar dat ik een beetje snel weer op de fiets kan zodat als ze niet met de buren mee kan, ik even snel zelf haar kan brengen.
Omdat je dit met mate wel magquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:40 schreef Ladylike het volgende:
Dat gedoe over eten... als je geen leverpaté mag, waarom krijg ik het zelfs in het ziekenhuis als broodbeleg?
Maar dat is toch met alles zo?quote:
Filet American, rosbief etc. mogen niet, ook niet met mate.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar dat is toch met alles zo?
Ik heb bij beide zwangerschappen niets gehoord dat ik helemaal niet zou mogen eten
Waarom lig je in het ziekenhuis trouwens, of heb ik iets gemist?quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:46 schreef Ladylike het volgende:
Ik zie de lever ook bij het niet lijstje staan
Ik zal het zo eens navragen bij de arts
Bloedverlies vrijdag avond.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:49 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Waarom lig je in het ziekenhuis trouwens, of heb ik iets gemist?
Ohquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bloedverlies vrijdag avond.
ben benieuwd of ik vandaag naar huis mag (bloeden is van gisteren 15.00u gestopt)
Ja was het ookquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:52 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ohhelemaal niet meegekregen, wat eng
Ahhhh, foeiquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja was het ook
Maar wilde hier niemand bang maken dus heb maar niets gepost
quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja was het ook
Maar wilde hier niemand bang maken dus heb maar niets gepost
Nope.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:03 schreef Fieder het volgende:
[..]Ik dacht ook al, hoe heb ik dat kunnen missen!
Ik zal duimen. Geen oorzaak gevonden?
Ik duim mee voor jequote:Op zondag 14 oktober 2012 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Duim maar voor me dat ik vandaag weg mag, heb het helemaal gehad met bedliggen in het ZH.
Dat kan ik thuis ook
Thanx damesquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:04 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ik duim mee voor jeen hou ons op de hoogte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |