Bij beiden kun je / moet je? je online aanmelden. Als je perongelijk weer op de site komt dan zeggen ze allebei dat je er al eentje hebt besteld. Daarbij gaat het toch automatisch allemaal via de email. In het geval dat je echt 2x dezelfde mail krijgt dan kun je er altijd maar gewoon 1tje ophalen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:31 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb me ergens voor ingeschreven, maar weet dus niet meer voor welke doos. En twee keer inschrijven staat zo hebberig! Dat ben ik ook wel, maar toch.
dat kan ook niet. Dan krijg je een foutmelding.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:31 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb me ergens voor ingeschreven, maar weet dus niet meer voor welke doos. En twee keer inschrijven staat zo hebberig! Dat ben ik ook wel, maar toch.
Ik had de naam echt nog nergens gehoord bij ons, totdat ze geboren was, toen kwamen we hem wel veel meer tegen. Het blijft een prachtige naamquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Vind jullie naam heeeel mooi (al hoor ik hem de laatste tijd heul veul). Zou zomaar kunnen dat, mocht het er ooit van komen, een tweede meisje bij ons. die nasm ook krijgt. Nu idd Genieten met een grote G!
Spuit elf misschien want nog niet verder gelezen, maar mijn niet-zo-grote Albert Heijn heeft het! Idd goed spul, vandaag nog opquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:23 schreef Ticootje het volgende:
Ja waar koop je dat?? Jillz is lekker!
Gewoon in de supermarktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:23 schreef Ticootje het volgende:
Ja waar koop je dat?? Jillz is lekker!
Ik heb toen ook heel weinig gedaan, maar die buik bleef strak staan. Niet pijnlijk ofzo, alleen alsof ik veel te veel gegeten had en een beetje uit mijn buik barsttequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:06 schreef papillion het volgende:
Thanks!
Een groeispurt kan het inderdaad ook gewoon zeker zijn. Heb de afgelopen dagen vooral besteed aan op de bank zitten en enkel koffie inschenken voor pa en vriendlief die nog aan het klussen waren.
En als je zit, hoef je niet/nauwelijks? Dat had/heb ik altijd!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:31 schreef Fieder het volgende:
Mineola fijn zeg!
Detulp van harte! Mooie fotobos donker haar!
Net even wezen winkelen maar moest om de 10 minuten piesen. En dan ook echt moeten rennen he!! Hoop dat dat tijdelijk is![]()
Ik ga maandag naar de Efteling, hoop niet dat ik de hele dag op t toilet moet zitten.
het is inderdaad wel iets voor jou om dat allang geprobeerd te hebben....quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
dat kan ook niet. Dan krijg je een foutmelding.
Hier nog een! Strontirritant..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:31 schreef Fieder het volgende:
Mineola fijn zeg!
Net even wezen winkelen maar moest om de 10 minuten piesen. En dan ook echt moeten rennen he!! Hoop dat dat tijdelijk is![]()
Ik ga maandag naar de Efteling, hoop niet dat ik de hele dag op t toilet moet zitten.
Kan je geen blaasontsteking hebben? Ik moest ook ontzettend vaak, zonder pijn overigens, en bleek een blaasontsteking te hebben.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:31 schreef Fieder het volgende:
Mineola fijn zeg!
Ik denk niet dat iemand je daar een antwoord op kan geven. Zou kunnen. Kan ook overgaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:22 schreef .Sparkling. het volgende:
Mijn tepels doen zo'n verschrikkelijk pijn! Met name als ik het koud heb en mijn tepels hard zijn, oef! Ze slaan dan wit uit en soms ook helemaal blauw. Pas als ik ze op 1 of andere manier warm kan krijgen zakt de pijn af. Blijft dit de hele zwangerschap zo?
Logisch ook, ik weet ook wel dat het bij niemand hetzelfde is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand je daar een antwoord op kan geven. Zou kunnen. Kan ook overgaan.
Even vragen aan je verloskundige/gyn? Of je er iets tegen kunt doen wellicht?
Ik weet niet. Het klinkt deels bekend maar ik heb volgens mij niet snel blauwe handen. Wel snel blauwe lippen in de winter.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:35 schreef Cantare het volgende:
Sparkling, ik ben een leek op medisch gebied, maar zou het zoiets kunnen zijn: http://www.werkendlichaam(...)oom-of-fenomeen.html ?
Jij geeft de burger moed!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:46 schreef Logician78 het volgende:
Spark ik heb het ook, nog steedshet went... Tip vooral niet te dichtbij de koeling in de supermarkt komen
quote:
Je hoeft het niet perse in andere lichaamsdelen te hebben.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:38 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ik weet niet. Het klinkt deels bekend maar ik heb volgens mij niet snel blauwe handen. Wel snel blauwe lippen in de winter.
Ik ga het wel voorleggen bij de gyn en morgen een hittepitkussen kopen om ze te verwarmen
Ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 04:52 schreef Enfermera het volgende:
Oh en het niet kunnen / weinig plassen tijdens je zwangerschap, herkenbaar, maar dat maakte ik ruimschoots goed daarna... Niet normaal! XD
Normaal nietquote:
Paar weken terug nog getest, maar misschien toch nog maar eens een potje wegbrengen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:48 schreef Susie het volgende:
Kan je geen blaasontsteking hebben? Ik moest ook ontzettend vaak, zonder pijn overigens, en bleek een blaasontsteking te hebben.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:42 schreef Argento het volgende:
[..]
het is inderdaad wel iets voor jou om dat allang geprobeerd te hebben....
Nou meis ik ben er hier ook een heel eind klaar mee hoor, dus zo stom vind ik die gedachte van jou nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:03 schreef Skoap het volgende:
Wat een stomme avond gisteren, was opeens de hele zwangerschap zat en wilde gewoon bevallen (al denk ik daar tijdens de bevalling vast anders over) Stom dat ik me opeens zo negatief voelde. Moet me ook niet zo aanstellen ben pas 39w2d. Gelukkig ben ik vandaag weer een stuk vrolijker..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |