Nog verdere aanpassingen aan de OP nodig?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:57 schreef klumsy het volgende:
Vandaag officieel langer zwanger dan de vorige keer! Beetje raar om voor te jompelen,
maar ik doe het toch maar, want toch een mijlpaal voor mezelf
Keshet
FTA, nog even
Niet hier als kind al geboren is!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:52 schreef drumstickNL het volgende:
AlDieWillenTeKaaprenVaren heeft sinds vandaag een zoon! Kan hij in de OP?
Ik hoor daar verschillende mensen over maar heb er nog niks van gehoord van de VK. Is dat ook weer wat nieuws?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:58 schreef rebel-angel het volgende:
klums toch even eenvoor een bijzondere mijlpaal
bwegh moet woensdag om kawrt over 8 in het ziekenhuis zijn voor de glucosetest![]()
die zag ik niet aankomen.
nou ja ach weer een paar uurtjes onder de pannen en lekker even een boek lezen
Ja ze kunnen nu via jou bloed zien welke bloedgroep je meisje heeft!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik hoor daar verschillende mensen over maar heb er nog niks van gehoord van de VK. Is dat ook weer wat nieuws?
Heb wel een extra bloedonderzoek gehad ivm Rhesus C Negatief. Was vier jaar geleden ook nog niet. Ben benieuwd of dat goed is.
Soms voelt mijn vorige zwangerschap echt als een eeuw geleden of zo, zoveel dingen die ze nu anders doen.
Ik bedoelde de glucose test, of dat nieuw is. Dat heeft toch niks met de bloedgroep van de baby te maken?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:09 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja ze kunnen nu via jou bloed zien welke bloedgroep je meisje heeft!
Oh ik heb niet goed gelezen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:11 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik bedoelde de glucose test, of dat nieuw is. Dat heeft toch niks met de bloedgroep van de baby te maken?
Maar dat Rhesus C konden ze vier jaar geleden ook al, dat deden ze toen alleen niet. Aldus mijn VK. Dus heel druk moest ik me er niet over maken.
is niet standaard hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik hoor daar verschillende mensen over maar heb er nog niks van gehoord van de VK. Is dat ook weer wat nieuws?
Heb wel een extra bloedonderzoek gehad ivm Rhesus C Negatief. Was vier jaar geleden ook nog niet. Ben benieuwd of dat goed is.
Soms voelt mijn vorige zwangerschap echt als een eeuw geleden of zo, zoveel dingen die ze nu anders doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Jaaaa zo blij en de groei was perfect! Was daar stiekem heel erg bang voor ivm persoonlijke situatie en sommige verhalen over de groei hierquote:
Gestegen HCG is goedquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:58 schreef _NIKKI_ het volgende:
Logi wauw
Net weer gebeld door ziekenhuis en hcg was toch weer gestegen. Pfff ik weet echt niet meer wat ik moet denken met m'n krampen en bruinrozeverlies en stijgende hcg. Ik weet één ding wel, it freaks me out en ik word er onzeker en naar van.
/einde klaagpost
Wat zou een stijgende hcg verder kunnen betekenen dan, ik dacht altijd dat dit tot 16wk normaal wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:58 schreef _NIKKI_ het volgende:
Logi wauw
Net weer gebeld door ziekenhuis en hcg was toch weer gestegen. Pfff ik weet echt niet meer wat ik moet denken met m'n krampen en bruinrozeverlies en stijgende hcg. Ik weet één ding wel, it freaks me out en ik word er onzeker en naar van.
/einde klaagpost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |