SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topicmeisje
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
dat is niet goed voor je telefoon hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:45 schreef TJV het volgende:
Sorry voor de TT, zit op mijn telefoon en mocht geen kostbare seconden verspillen.
Samsung kan alles hebben.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:45 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
dat is niet goed voor je telefoon hoor
quote:
Leugensch. Dus ga niet over moderators klagen als je het niet gedaan hebt.quote:
Nee, e-penissen zijn meestal groter, dus zou wel cru zijn om die al als klein te bestempelenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nou ik heb sting dm gestuurd of hij de tt in "TJV heeft een kleine piemel" wil veranderen, maar daar zal hij wel niks mee doen.
tevens welkom in de beste SC van FoKquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, e-penissen zijn meestal groter, dus zou wel cru zijn om die al als klein te bestempelen
Niet jij, Pheno natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:20 schreef Ame_thyst het volgende:
ja al weken, daarna niet meer aangeraakt
Oh, nee, ik game even niet. Krijg ik nog meer koppijn en nog meer schermen schoon te maken na het snotverkouden hoestenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:21 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik zit met hem in de guild jwz, alleen hij weet dat niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik heb juist zo'n beetje alle topscores die ik ooit heb gehaald, gehaald toen ik ziek wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, nee, ik game even niet. Krijg ik nog meer koppijn en nog meer schermen schoon te maken na het snotverkouden hoesten
Ah; too bad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, nee, ik game even niet. Krijg ik nog meer koppijn en nog meer schermen schoon te maken na het snotverkouden hoesten
mannen met xxl jassen in trekkersquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
sukkels nerdjes gamen
Ja dat weet ik, jij hebt me geinvitequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:25 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ah; too bad.
Ben trouwens officer in de guild Tim.
Ik heb al vakantie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:28 schreef drumstickNL het volgende:
Allemaal druk bezig op school en werk overigens?Waar is Mender man
Zijn goed recht. Frieslandquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hij beledigde mij
Dat zit zo: papa's en mama's maken samen kindjes. Als die papa en die mama ergens vandaan komen (hihi), dan hoort dat kindje ook bij die groep.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:29 schreef Timwonnacott het volgende:
Mensen uit Dronten die zich Fries noemen
Niet als dat kindje ergens anders wordt geboren. Ik ben verdomme toch ook geen Amsterdammer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat zit zo: papa's en mama's maken samen kindjes. Als die papa en die mama ergens vandaan komen (hihi), dan hoort dat kindje ook bij die groep.
Toch een beetje uitschot.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat zit zo: papa's en mama's maken samen kindjes. Als die papa en die mama ergens vandaan komen (hihi), dan hoort dat kindje ook bij die groep.
Ik denk dat Bobje zich meer als deze filmer zou gedragen:quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:31 schreef MineraalWater het volgende:
Bobbernaut die wat met z'n iphone filmt:
WORLDSTARHIPHOP RIGHT HERE BABY..
Klopt wel ongeveer. Ik heb de hele dag kopietjes gemaakt van ongeveer 300 documenten. Hoezee.quote:
Vond 't een beetje een rare kickstarter. Zit er nou DRM op of niet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als Cross of the Dutchman uit is gaan we lekker hollanders kapotmaken
Ik ook niet, troost jezelf.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:37 schreef Lorrelies het volgende:
Overal om me heen hoor ik: "yay vakantie" en elke keer denk ik: huh, vakantie?
Ik heb geen herfstvakantie meer
Ik ook niet, in plaats daarvan is heel semester 3 een college vrije periodequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:37 schreef Lorrelies het volgende:
Overal om me heen hoor ik: "yay vakantie" en elke keer denk ik: huh, vakantie?
Ik heb geen herfstvakantie meer
Heb je daar soms geen vrEUde mee?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:39 schreef TJV het volgende:
O en waarom krijgt de EU de nobelprijs voor de vrede?![]()
![]()
Neu.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heb je daar soms geen vrEUde mee?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:41 schreef Lorrelies het volgende:
Waarom heb ik ook alweer tegen Mor gezegd hoe je 'Mario coin sound' moet spelen op de pianoHij zit zich nu helemaal uit te leven met twee noten. En het klinkt nog hetzelfde ook. Omg.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik had net de account "Timwannakut" aangemaakt om Tom's post over 300 documenten te quoten en te schrijven "haha je zei CUM", maar ik ben het wachtwoord twee minuten later alweer veregten.
Struggles.
Lekker weertje vandaag, of niet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat het wel leuk gevonden was of zo iets.
Ach ik hoef de deur toch niet uit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Lekker weertje vandaag, of niet?
Zaterdag doe ik weer dagje 0320, ik snap nog steeds niet dat ik veeeeel vaker daar ben dan jijquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:05 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ach ik hoef de deur toch niet uit.
Ik ben er elke dag, ik woon hierquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zaterdag doe ik weer dagje 0320, ik snap nog steeds niet dat ik veeeeel vaker daar ben dan jij
vrijwillig naar een zandbak gaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zaterdag doe ik weer dagje 0320, ik snap nog steeds niet dat ik veeeeel vaker daar ben dan jij
Bataviastad, ezel. Het enige deel van lelijkstad waar een mens voor zou reizen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:07 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik ben er elke dag, ik woon hier
Volgens mij had hij een land in Afrika met die getallen gevonden. Mali of Nigeria dacht ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:08 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Klei, wij wonen op klei. Zand vind je in Brabant en Drenthe
Misschien omdat het een tering eind fietsen is en het andere winkelcentrum 20x dichterbij is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bataviastad, ezel. Het enige deel van lelijkstad waar een mens voor zou reizen.
Ik ben dan ook geen persoon die me druk maakt over welk merk kleding ik draag. Als het goed zit en het staat me ook goed dan ben ik tevreden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar da's geen winkelcentrum met pak hem beet vijfhonderd kledingmerken
Er zit nog een middenweg tussen goedkoop en voor het merk betalen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar nee, dat je niet per sé voor het merk wilt betalen a la, maar goedkoop is vaak duurkoop.
Hmmmm dat is wel zo. Juuust.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:23 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Er zit nog een middenweg tussen goedkoop en voor het merk betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen dnak-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Zitten wel interessante dingen tussen maar dingen als een toll poort en restaurant en een gevangenis etc is meer iets voor SMPquote:
Ik heb mij een keertje vermaakt door een kleine honderd dirtpiemels te makenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
valt er eigenlijk iets te doen in Minecraft, in de alpha en beta vond ik het wel leuk maar nu weet ik niet wat ik moet doen
Dat is een van de eerste dingen die je doet als je begint piemels makenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb mij een keertje vermaakt door een kleine honderd dirtpiemels te maken
Geen dankquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:14 schreef drumstickNL het volgende:
iemand red mijn soon to be backfire topic
Leuk om te doen toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dat is een van de eerste dingen die je doet als je begint piemels maken
Heh, maar 't heeft geen Monster(tm) Cables he.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:18 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
klinkt al beter dan beats by dre
Echt hequote:
Ik vind het knap dat jij die uppercut nog niet heb gepost.quote:
Link?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:56 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat jij die uppercut nog niet heb gepost.
Heerlijk al die drama negertsquote:
America ligt in Limburg of Brabantquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:02 schreef Timwonnacott het volgende:
Ah, negers in america. Wat een toevoeging van de maatschappij
Tom?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:03 schreef TJV het volgende:
AlDie ik vind jou echt zo tyfusirritant de laatste tijd he, nog erger dan bobbernaut.
Graag opbouwende kritiek zodat ik er aan kan werken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:03 schreef TJV het volgende:
AlDie ik vind jou echt zo tyfusirritant de laatste tijd he, nog erger dan bobbernaut.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:03 schreef Lorrelies het volgende:
Bobbert is wel redelijk rustig de laatste tijd ja.
Lees je posts maar eens door.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Graag opbouwende kritiek zodat ik er aan kan werken.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
JONGES MEGAEXTREME HUNT AHAUIOHZSDFGOUASDBRG
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:06 schreef Timwonnacott het volgende:
7x FUCK komt bij jou niet over als irritant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was trouwens eerst geen 7x fuck, dat maakte ik er pas van toen ik mijn fout inzag.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:10 schreef Timwonnacott het volgende:
Die 20 posts hadden we ook wel gehaald zonder die troep. Zo sloom gaat het hier niet.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:23 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ik niet boos ben, alleen teleurgesteld.
Inderdaad, Daar woon ik vlak bij in de buurtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:02 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
America ligt in Limburg of Brabant
Im inquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vanavond ga ik LoL doen, wie o wie doen er mee? Weinig tot geen ervaring is geen probleem.
hoe laat?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vanavond ga ik LoL doen, wie o wie doen er mee? Weinig tot geen ervaring is geen probleem.
oh dat komt niet goed uit voor mij. Doe wel een andere keer weer mee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Half acht onder voorbehoud, kan kwart voor worden
Wat komt dan beter uit?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:25 schreef Mender het volgende:
[..]
oh dat komt niet goed uit voor mij. Doe wel een andere keer weer mee.
nu of 7 uur ofzo. Maar als jij nog moet eten enzo hoef t niet hoor. Wil niet dat je moet gaan stressen voor mij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat komt dan beter uit?
Ook 1 volger echtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:35 schreef bobbernaut het volgende:
https://twitter.com/alleenwaarheden
waddup drumpie?
Jij bent nog erger dan AlDie en Bobje bij elkaar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:12 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ilmar Pinda is echt een kankersukkel
quote:
Jij bent een raveteef die opgefokt is door het geseks van haar vaders.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:14 schreef TJV het volgende:
[..]
Jij bent nog erger dan AlDie en Bobje bij elkaar.
Leuk gevondenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:16 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Jij bent een raveteef die opgefokt is door het geseks van haar vaders.
Tommieeeeeequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:14 schreef TJV het volgende:
[..]
Jij bent nog erger dan AlDie en Bobje bij elkaar.
Ze had een maand geleden een video online gezet, waarin ze alles beschreef en om hulp riep.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:17 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Meisje heeft zelfmoord gepleegd omdat ze gepest werd.
Net even de video bekeken. Enquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ze had een maand geleden een video online gezet, waarin ze alles beschreef en om hulp riep.
Die kwam online en mensen raakten verontwaardigd enzo, maar het hielp niet en ze werd nog meet gepest.
En nu dus zelfmoord.
Ook al werd ze gepest, Tieners, Vooral meisjes, worden dan meteen helemaal gek volgensmij. Als ik zag hoe ze soms bij ons ruzie hadden konde ze elkaar wel vermoorden volgensmij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Deze: http://www.vkmag.com/maga(...)en_pleegt_zelfmoord/
En tsja, het meidje is vijftien. Daar verwacht ik geen rationele beslissingen van.
Van de hulpverleners wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:34 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja, ik liep toen ik 15 was ook regelmatig alles wat ik zag te swaffelen als iemand er om vroeg. Kom op zeg. Het zijn geen debielen die 15jarige.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Precies, Die tom weet het.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:40 schreef TJV het volgende:
Sowieso hebben pubermeiden altijd gezeik met elkaar. Jongens gooien gewoon een glas bier naar je kop, meiden gaan bitchen. Raar volk.
Klopt hoor. Ik zelf was niet zo, maar meisjes kunnen echt vreselijke en meedogenloze bitches zijn op die leeftijdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:51 schreef Flodder450 het volgende:
Het valt me wel altijd op hoe gemeen meiden tegen elkaar kunnen zijn als ze ruzie hebben, jongens gaan dan op de vuist en drinken achteraf een biertje ofzo, meiden willen elkaar zowat de ogen eruit krabben
holleederquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:13 schreef Lorrelies het volgende:
Kijken jullie btw ook naar Holleeder?
Wij hebben er bijna nooit problemen mee gehad, altijd stabiel, enige keer dat we er problemen mee hadde nwas ons eigen modem doorgefiktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:01 schreef Lorrelies het volgende:
Ik heb er alleen maar problemen mee gehad. Installeren was een drama en veel zenders storen (regelmatig of altijd).
Het dondert en het bliksemd, en ik zit in mn eentje hierquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:05 schreef Lorrelies het volgende:
Kut, de stroom zal zo wel weer uitvallen rond half 11
[ afbeelding ]
Onweer incoming!
Dus... alvast gefeliciteerd voor over 9 maanden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:05 schreef Lorrelies het volgende:
Kut, de stroom zal zo wel weer uitvallen rond half 11
[ afbeelding ]
Onweer incoming!
Me too.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:07 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Het dondert en het bliksemd, en ik zit in mn eentje hier
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:13 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dus... alvast gefeliciteerd voor over 9 maanden.
Hahaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:13 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dus... alvast gefeliciteerd voor over 9 maanden.
Oh, ja inderdaad. Vandaar dat de hond zo tekeer gaat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:16 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Haha
Nee ik vind onweer niet zo romantischMaar kaarsjes zijn wel weer leuk
Dondert nou al wel flinkWordt straks leuk met die rode vlekjes D:
Onweer is chill manquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:18 schreef Lorrelies het volgende:
Ik hou écht niet van onweer eigenlijk
yup ik ben een mietje
Ik vind het aan de ene kant echt fascinerend en soms zelfs mooi. Heb er wel eens foto's van gemaakt en ook filmpjes, maar aan de andere kant... ik zou echt in paniek raken als ik nu in mijn uppie buiten zou fietsen in de middle of knowwherequote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:22 schreef SosuaCafe het volgende:
Hier onweert het misschien 5x per jaar.
Gossie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:18 schreef Lorrelies het volgende:
Ik hou écht niet van onweer eigenlijk
yup ik ben een mietje
30 kilometer fietsen in de zeikende regen, da's pas tofquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:20 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik vind het aan de ene kant echt fascinerend en soms zelfs mooi. Heb er wel eens foto's van gemaakt en ook filmpjes, maar aan de andere kant... ik zou echt in paniek raken als ik nu in mijn uppie buiten zou fietsen in de middle of knowwhere(maar misschien jullie ook wel?
)
Het is hier 30km tot aan de enige grote stad in de provincie, hoewel er veel meer mensen wonen, vind ik Stad leuker dan Veenendaalquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:25 schreef Lorrelies het volgende:
Nee niet echt...
30 km is ook echt véél o_O Dat zou van hier naar Amsterdam zijn. Fucking hell.
30 km veel vinden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:25 schreef Lorrelies het volgende:
Nee niet echt...
30 km is ook echt véél o_O Dat zou van hier naar Amsterdam zijn. Fucking hell.
Er zijn mensen bij mij in de klas die een wijk ofzo verderop wonene, en dan om 9 uur komen aankakken, ik moet 30km reizen, en ik ben ALTIJD op tijd, meestal vroeger dan het lokaal open gaatquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:27 schreef Lorrelies het volgende:
Ik zou echt geen 30 km fietsenIk vind die 5 km naar Leiden al meer dan zat
Daar fiets ik wel 2 uur over heur.quote:
ik doe Appingedam-Groningen in anderhalf uur als ik lekker aan de gang benquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:31 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Daar fiets ik wel 2 uur over heur.
Kan ook niet anders met die waardeloos kutfiets van mij![]()
Geef morde dan een schop onder zn hol en zorg dat je fiets gefixed wordtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:31 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Daar fiets ik wel 2 uur over heur.
Kan ook niet anders met die waardeloos kutfiets van mij![]()
Ik fiets alleen in het voorjaar/zomer naar school toe, normaal ga ik met de Treinquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:33 schreef Lorrelies het volgende:
Waarom neem je geen bus in godsnaam?
Over 21 minuten is het Claw of Jormag tijd, gegarandeerd genieten.quote:
Dat is het handige van Amsterdam; je kettingkast wordt eraf getrapt dus je ketting erop zetten is zo gebeurd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:33 schreef Lorrelies het volgende:
Waarom neem je geen bus in godsnaam?
En nee ik heb zo'n stomme 'oma fiets'. Ziet er leuk uit misschien en zit ook wel lekker en alles, maar als je echt afstanden wilt fietsen of een heuveltje op moet dan is het waardeloos. Op een gegeven moment maakt het niet meer uit hoe hard je trapt, dan ga je niet meer harder omdat de trapas veel te kort is (of zo). En de ketting loopt altijd aan, want het is gewoon goedkope troep. Hij slaat soms zo'n schakeltje over en dan kan de ketting eraf vliegen of het schakeltje breken(al 1x gehad en 2x ketting eraf in een fucking dichte kettingkast).
Echt waar-de-loos.
Doe mij maar een mountainbike of zo.
Best wel knap als je die van mij er af weet te trappenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:58 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat is het handige van Amsterdam; je kettingkast wordt eraf getrapt dus je ketting erop zetten is zo gebeurd.
En hier is tom, onze Fietsfluisteraarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:26 schreef TJV het volgende:
Ik denk dat je die kast er met 5 seconden af hebt.
Ja die dingen gaan er in Amsterdam niet voorzichtig af hoor. Paar keer trappen en tis open.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:28 schreef Lorrelies het volgende:
Nou er zit een soort stof om de kast heen gespannen, en aan de onderkant zit een metalen draad gespannen van links naar rechts steeds
Best nog een kunst om 'm open te krijgen... Die draad gaat wel, maar die stof zit er strak omheen :/
We kunnen stellen dat ze gebakken zit als het om haar kast gaatquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:30 schreef TJV het volgende:
Ik kom morgen wel langs je bakker om het te proberen, goed?
Is goedquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:30 schreef TJV het volgende:
Ik kom morgen wel langs je bakker om het te proberen, goed?
Mijn oude fiets was aan alle kanten doorgeroest, behalve het ene kleine boutje wat het frame bij elkaar houdtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:37 schreef Lorrelies het volgende:
Nou het zal vast wel lukken, maar niet alleen door te schoppen
Maar dat ding is al zo gammel, dan valt ie vast uit elkaar
Ja, een toetsenbord.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:09 schreef -Datdus- het volgende:
Weet iemand een goede, niet te dure controller voor de pc?
De Wii?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook met toetsenbord.
Ik ook maar te lui om batterijen te kopen en dat gare ding aan te sluiten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:37 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Tja die heb ik beneden staan dus dat hoeft niet he
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:38 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik ook maar te lui om batterijen te kopen en dat gare ding aan te sluiten.
waarom uberhaupt die melding geven..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:44 schreef -Datdus- het volgende:
Ik durf te wedden dat wanneer fok! het "Dit topic sluit automatisch over 6 posts" berichtje gewoon donkergrijs maakt er minder mensen gaan lapo-hunten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |